aina ku teen muijan sisaruksille muusia,jauhelihakastiketta,kanaa,riisä,kanapastaa,kinkkukiusausta.spagettia ja soosia..NII AINA SE ON MUKA TULISTA vaikkan en laita MITÄÄN mausteita :D
ruokakermaki on ihan normia..sitten ku tekee hampurilaisia,pizzaa,ranskiks ja laittaa mausteita niin sitten se EI OO TULISTA :D mikä mättää ku ei maistu normaali ruoka ? 3/50 on sanonu mun ruokia huonoksi,eli ainot ovat nämä mukulat..
antakaa ny vähän vinkkiä miten tehä toisin :)
MUITTEN lasten suosikki
2
208
Vastaukset
- Makua.
Lapset syö ihan sitä mitä muutkin, ja jos ei syö niin sitten ei mitään jälkkäreitäkään eikä herkkuja tipu. Kannattaa pikkuhiljaa niitä opettaa eri makuihin, makuaisti kyllä kehittyy. Oliskovaan läppää, kyllä ruokaa kannattaa vähän maustaakin. Kunhan nyt ei ihan hirveesti käytä chiliä, tapaskoa ym. tulisia mausteita.
- justihi
Muija käski olla tekemättä ruokaa..sitten he kysyivät mitä on ruoaks.muija sano vaa et ei mitään ku ei mikää kelpaa koskaa..sitten he vinkuivat äitillensä että ei tehä ruokaa.no sitte saarnan jälkeen teimme sitten ruokaa ja valmistuksen jälkeen sama juttu..hyi ei oo nälkä..voitte kuvitella kuinka meinas pääs räjähtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808