MUITTEN lasten suosikki

ihmettelevä kokki

aina ku teen muijan sisaruksille muusia,jauhelihakastiketta,kanaa,riisä,kanapastaa,kinkkukiusausta.spagettia ja soosia..NII AINA SE ON MUKA TULISTA vaikkan en laita MITÄÄN mausteita :D
ruokakermaki on ihan normia..sitten ku tekee hampurilaisia,pizzaa,ranskiks ja laittaa mausteita niin sitten se EI OO TULISTA :D mikä mättää ku ei maistu normaali ruoka ? 3/50 on sanonu mun ruokia huonoksi,eli ainot ovat nämä mukulat..

antakaa ny vähän vinkkiä miten tehä toisin :)

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makua.

Lapset syö ihan sitä mitä muutkin, ja jos ei syö niin sitten ei mitään jälkkäreitäkään eikä herkkuja tipu. Kannattaa pikkuhiljaa niitä opettaa eri makuihin, makuaisti kyllä kehittyy. Oliskovaan läppää, kyllä ruokaa kannattaa vähän maustaakin. Kunhan nyt ei ihan hirveesti käytä chiliä, tapaskoa ym. tulisia mausteita.

• justihi

Muija käski olla tekemättä ruokaa..sitten he kysyivät mitä on ruoaks.muija sano vaa et ei mitään ku ei mikää kelpaa koskaa..sitten he vinkuivat äitillensä että ei tehä ruokaa.no sitte saarnan jälkeen teimme sitten ruokaa ja valmistuksen jälkeen sama juttu..hyi ei oo nälkä..voitte kuvitella kuinka meinas pääs räjähtää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      308
      2410
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1820
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      62
      1623
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      220
      1410
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      93
      1368
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1180
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1023
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1000
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      993
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      167
      948
    Aihe