Meidän kannanottomme - 66 henkilön allekirjoittamana - lähti presidentille, pääministerille, ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajalle (=Timo Soinille) sekä varapuheenjohtajalle, ulkoasiainvaliokunnan jäsenille ja varajäsenille, suomalaisille eruroparlamenttaarikoille ja tiedoksi Israelin Suomen suurlähetystöön.
Ohessa liitetiedostona 66 henkilön kannanotto Suomen ulkoasiainministerin viimeisimpään Israelin vastaiseen agendaan. Tällä kertaa hän on keksinyt rinnastaa Venäjän toimet Ukrainassa Israeliin, millä perusteella hän on ajamassa pakotteita myös Israelille. Mielestämme rinnastus on todella kaukaa haettu ja täysin sopimaton ja se kuvastaa vain ulkoasianministerin omaa henkilökohtaista, huolestuttavaa Israelin vastaisuutta.
Miksi palestiinalaishallinnolle tai terroristijärjestö Hamasille ei ole laitettu eikä olla laittamassa mitään ”pakotteita”. Heille on vain annettu ja annetaan avokätisesti varoja vaikka ei ole mitään takuita/tilivelvollisuutta, menevätkö ne oikeisiin kohteisiin. He ovat läntisen maailman lellilapsia. Tämä on meille aivan käsittämätöntä. Täysijärkisessä maailmassa terrorismia ei pidä palkita eikä sallia vihanlietsomista suvereenia juutalaisten kotimaata tai juutalaisia vastaan, mitä on nähtävissä huolestuttavassa määrin taas monessa Euroopankin maassa.
KIITOS TUESTA
13
106
Vastaukset
- liar liar
totuusvoittaaaina23.9.2014 14:01
Siksi me ladalla ajavat pääsemme taivaaseen kun elämä on ollut täällä maanpäällä yhtä h.e.l.v.e.t.t.i.ä ja taas kotirauhan häitsijät ei kun heillä on jo paratiisi täällä maanpäällä kun mersulla ajavat----------------
arto/totuusvoittaaaina/totuusonvoittaja
on siis lukenut raamatuistaan
et LADAKUSKI pääsee taivaaseen,
ja six valehtelee et hän on sellanen.
Liikenteessä on nähty ihan muunmerkkinen auto hänelle rekisteröitynä.- Hyundai jo romutettu
totuusonvoittaja kirjoitti:
JOOO ladalla mennään osoittamaan Israelille tukea ja vastustamaan homoliitoja
totuusonvoittaja25.9.2014 00:45
JOOO ladalla mennään osoittamaan Israelille tukea ja vastustamaan homoliitoja ------
onx sun OMA auto rikki?se aasialainen?
menixe rikki kun sait sakot 150 km/h-ajelusta?
kenen ladalla meette? Hyundai jo romutettu kirjoitti:
totuusonvoittaja25.9.2014 00:45
JOOO ladalla mennään osoittamaan Israelille tukea ja vastustamaan homoliitoja ------
onx sun OMA auto rikki?se aasialainen?
menixe rikki kun sait sakot 150 km/h-ajelusta?
kenen ladalla meette?E iokle muuten minun lada tehty aasiassa vaan suunniteltu Saksassa ja valmistettu Tsekissä vuonna 2013
- SAKSAN Hyundai,joo..
totuusonvoittaja kirjoitti:
E iokle muuten minun lada tehty aasiassa vaan suunniteltu Saksassa ja valmistettu Tsekissä vuonna 2013
ai Hyundait suunnitellaan Saksassa?
naamakirjassahan autoas esittelet,
mutta..et osaa sen merkkiä OIKEIN kirjoittaa
vieläkään? - korkki kii jo arto
totuusonvoittaja kirjoitti:
E iokle muuten minun lada tehty aasiassa vaan suunniteltu Saksassa ja valmistettu Tsekissä vuonna 2013
totuusonvoittaja26.9.2014 01:28
E iokle muuten minun lada tehty aasiassa
vaan suunniteltu Saksassa -----
vai ..OKLE?
- hahaaaaahahahahahaha
oikein 66 vajakkia? miten säälittävää :D
- doctor who
Kello 2.34 reaktostasi päätellen, olet ottanut lääkettä tupla annoksen.
- 4+7
Luin erään uutisen jossa kerrottiin, että Gazan jälleenrakentaminen olisi hyväksytty ja YK on luvannut pitää huolen, että varat eivät valu Hamasille.
Pitikö paikkansa ja onnistuuko valvonta, en tiedä, mutta näin kerrottiin.- tosi on
Juu, me maksamme juutalaisten pommittamat siviili korttelit taas jälleen kerran.
- jgjgjg
Ei YK ole aikaisemminkaan arabiterroristeille mitään mahtanut.
- ei ole pakko
tosi on kirjoitti:
Juu, me maksamme juutalaisten pommittamat siviili korttelit taas jälleen kerran.
Älä lähetä rahaa KUA:lle!
- gfrteu
Arto,tämähän on naurettava!!He...he....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
