Olenko liian vanha aloittamaan luistelun?

Innokasnuori

Heips, täällä kirjoittaa teini-ikäinen tyttö joka olisi kiinnostunut luistelusta. Haluaisin aloittaa luistelun, mutta olenko liian vanha siihen?
Olen pienempänä harrastanut luistelua 1-2 krt viikossa mutta jouduin lopettamaan sen, koska voimistelu meni luistelu reenien päälle. Eli siis 12 vuoden voimistelutaustoilla mennään, joten notkeutta löytyy.

3

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse aloitin taitoluistelun tämän vuoden alussa, 51-vuotiaana, ja ihan nollasta. Taaksepäin en ollut luistellut ensimmäisen viidenkymmenen vuoden aikana metriäkään, mutta niin vain on monta juttua tullut jo opittua ja monta juttua on edessäpäin odottamassa.

Toivottavasti sait tässä vastauksen kysymykseesi, että oletko liian "vanha"? :)

• Mukaan vaan

Riippuu mihin tähtäät jos sm tasolle kiirettä pitää mutta jos taitavaksi vaan on hyväkin ikä aloittaa! Voimistelusta tulee oleen sulle paljon hyötyjä!!!

• luistelunrakastaja

Olen 14-vuotias voimistelija. Aloitin taitoluistelun vuosi sitten. Olen oppinut jo vaikka mitä :)
      Harrastan siis edelleenkin voimistelua 4 kertaa viikossa ja luistelua vain 1-2 kertaa :(
      Mutta näillä mennään ja katsotaan miten kehityn. Olen ryhmäläisistäni edellä voimistelutaustani avulla :D
      Oletko jo aloittanut? Toivottavasti, koska luistelu on parasta ♡♡♡♡

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      116
      10682
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      130
      4271
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      117
      4030
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      443
      3879
    5. 61
      3556
    6. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2806
    7. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      19
      2346
    8. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2009
    9. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      19
      1592
    10. Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat

KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu
      Kemijärvi
      8
      1439
    Aihe