.. siitä, miten vedestä tehtiin viiniä - mitä sanoo kemisti?
Raamatun kertomus ..
7
200
Vastaukset
- Jee sukset!
Etkö ole ikinä tehnyt kotiviiniä?
- Joskus Nuorena
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12599009
Kotipolttoistakin. - salaiset riitit
Mentalistit voisivat saada koehenkilöille tehdä vedestä viiniä hetkessä. Kuitenkin se oikeasti on edelleen vettä vaikka koehenkilöt on manipuloitu niin että viiniltä maistuu.
Muistan Oliver Hawk'in juottaneen hypnoosinäytöksessä raanavettä uskotellen laseissa olevan viinaa. Koehenkilöt tulivat juovuksiin.
Perustuu siihen, että normi-ihmisen elimistössä on tainnuttavan vahvaa myrkkyä. Se voidaan ohjata myös tappavaksi kuten woodoo-ilmiössä on tapahtunutkin.
Voidaan kysyä; oliko Jeesus taitava mentalisti?- sitroen.
Eräitten vanhojen kirjoitusten mukaan Jeesus vietti huomattavan pitkän ajan Intiassa. Siellä on monta ihmeellistä, kummallista asiaa... Itsekin sellaista kokeneena.
- Solved.
Pikahiivakiljua, aivan varmasti.
Turha tuota enää pohtia. Kiesus taisi tietää käymisen salat. "Anna mulle vettä ja viinirypäleitä, niin muutan sen viiniksi". Ja katso - niin kävi!
- tieteilijä
Ei ole mahdollista -- siksihän sitä sanotaan ihmeeksi!
Oikeesti, viini sisältää aineita, joita ei ole vedessä, tai joiden konsentraatiot lasketaan nanomooleissa litraa kohtaan. Jos tälle selitystä lähdetään hakemaan, niin kyseessä voisi olla psykologinen ilmiö: äijät oli niin humalassa, etteivät huomanneet juoman vaihtumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916