Varmaan tätä on tiedusteltu ennenkin, mutta voitaisiinko tähän listata vaihteeksi vähän asioita, jotka auttaisivat tavallisen näköisiä ja oloisia sinkkumiehiä ottamaan askelen kohti naisen löytämistä. Perusasiat tuntuvat olevan monelta unohduksessa, koska ainakin muutamat olettavat että ilman tatuointeja ja väkivaltaista käytöstä ei voi onnistua.
Naisnäkökulma olisi tärkeä, koska naiset tietänevät parhaiten, millainen mies (käytös, pukeutumien jne) saa naisen syttymään tai ainakin mielenkiinnon heräämään.
Naisten neuvoja kaivataan
37
181
Vastaukset
- tavis juttuja
tarzanin asu ja homerin käytös siinä se
Tatuoinneilla ei oikeasti ole mitään merkitystä, joko niitä on tai sitten ei, mutta ei se vaikuta siihen kiinnostunko miehestä vai en.
Itse kiinnitän ekana huomion tyyliin. Jos se ei ole ajantasalla tai vaatteet ovat väärän kokoisia tai epäsiistit ei ihan heti kyllä sit sytytä.
Yleinen siisteys on siis tärkeää. Hiukset, parta, vaatteet... epäsiisti on luotaantyöntävä. Ylipainokaan ei ole niin iso ongelma, jos on edes vähän viitsinyt panostaa ulkonäköönsä.
Hyvä ryhti, rento olemus, hymy, selkeä ja hyvä ääni, suora ja avoin katse (ei sitä outoa pälyilyä).
Noilla nyt pääsee jo aika pitkälle.- aloitteen tärkeys
Ei pääse edes alkuun, sillä aloite puuttuu. Nainen ei lähesty miestä vaikka olisi miten hyvä tyyli ja siisti tukka ja ryhti. Tuo on tietysti se perustaso, mutta alkuun päästään vasta kun lähestyy naisia ja opettelee tekemään sen niin ettei ole liian tyrkky epätoivoinen takertuja, uskaltaa väläyttää vähän persoonaansa huumorin kautta, eikä myötäile liikaa ja ole epäseksuaalinen kaverimies.
- Ex PUA
" avoin katse (ei sitä outoa pälyilyä)."
Tämä johtuu miehillä ujoudesta, ja on omituista että naiset tulkitsee sen noin.
Silmiin katsominen viestittää joko seksuaalista halua tai vihaa toista kohtaan.
Miehet eivät saisi kokea kumpaakaan naisia kohtaan, joten ymmärrettävistä syistä aika moni katselee kenkiään ja katupylväitä.
Mutta joo, jos pokkaa on niin kyllä tuo silmiin katsominen toimii, jotkut naiset etenkin suorastaan rakastavat sitä, ja tuleehan siitä sellainen intiimi fiilis joskus.
Hyvän ryhdin ansiosta minua on ainakin kerran eräs pieni ja söpö blondi lähestynyt "harrastatko jotain taistelulajia kun sulla on noin näyttävä ryhti".
Ja mitä tuli tuohon vaatetukseen, niin ne naiset jotka ovat "tarkistelleet" minua ovat usein myös lähes erikseen katsoneet että minkälaiset kengät minulla on.
Se ilmeisesti on jokin naisten hypergaminen vaisto, että jos kengät ovat hyvät on tiedossa jättipotti. - 6 + 9
Niinpä niin, tyyli ja vaatteet. Tässäpä se onkin se naisten syvällisyyden mitta. Tyyli ja vaatteethan ne takaavatkin miehen kelpoisuuden. Pelimiehethän tämän harhan hyödyntävät laittamalla kaiken viimeisen päälle, ja saavat saalista. Sitten itketään taas. Hassua on vain se, että naiset panostavat itse kovasti vaatteisiin, kun kuvittelevat miesten olevan yhtä pinnallisia. Tosiasiassa naisten vaatetuksella ei ole juuri minkäänlaista merkitystä kun mietitään sitä, haluaako mies lähestyä naista parisuhdemielessä. Jos taas mies haluaa pelkkää seksiä, silloin voi toki vaikuttaa vaatteilla ja etenkin niiden paljastavuudella.
- nainenmmm
6 + 9 kirjoitti:
Niinpä niin, tyyli ja vaatteet. Tässäpä se onkin se naisten syvällisyyden mitta. Tyyli ja vaatteethan ne takaavatkin miehen kelpoisuuden. Pelimiehethän tämän harhan hyödyntävät laittamalla kaiken viimeisen päälle, ja saavat saalista. Sitten itketään taas. Hassua on vain se, että naiset panostavat itse kovasti vaatteisiin, kun kuvittelevat miesten olevan yhtä pinnallisia. Tosiasiassa naisten vaatetuksella ei ole juuri minkäänlaista merkitystä kun mietitään sitä, haluaako mies lähestyä naista parisuhdemielessä. Jos taas mies haluaa pelkkää seksiä, silloin voi toki vaikuttaa vaatteilla ja etenkin niiden paljastavuudella.
Tyyli ja vaatteet = käyntikortti. Ettekö te pahvit tajua että ensivaikutelma tehdään vain kerran ja se perustuu siihen mitä silmät näkee.
- SekaSikiö
Ex PUA kirjoitti:
Miehet eivät saisi kokea kumpaakaan naisia kohtaan, joten ymmärrettävistä syistä aika moni katselee kenkiään ja katupylväitä.
Mutta joo, jos pokkaa on niin kyllä tuo silmiin katsominen toimii, jotkut naiset etenkin suorastaan rakastavat sitä, ja tuleehan siitä sellainen intiimi fiilis joskus.
Hyvän ryhdin ansiosta minua on ainakin kerran eräs pieni ja söpö blondi lähestynyt "harrastatko jotain taistelulajia kun sulla on noin näyttävä ryhti".
Ja mitä tuli tuohon vaatetukseen, niin ne naiset jotka ovat "tarkistelleet" minua ovat usein myös lähes erikseen katsoneet että minkälaiset kengät minulla on.
Se ilmeisesti on jokin naisten hypergaminen vaisto, että jos kengät ovat hyvät on tiedossa jättipotti.Hauska huomio nuo kengät :D
Onpa omalle kohdalle sattunut niin, että naispuolinen kaveri on jonkun miehen kenkiä ylistänyt hyvännäköisiksi. Itse en ollut kiinnittänyt huomiotakaan :D Eipä tule itse ajateltua erityisemmin, jos ei mitenkään erikoisen humiota herättävät ole. - Ukkometto
nainenmmm kirjoitti:
Tyyli ja vaatteet = käyntikortti. Ettekö te pahvit tajua että ensivaikutelma tehdään vain kerran ja se perustuu siihen mitä silmät näkee.
Ensivaikutelma ei aina kerro totuutta.
- nainenmmm
Ukkometto kirjoitti:
Ensivaikutelma ei aina kerro totuutta.
Ei toki. Mutta se määrittää kiinnostuksen lähteäkö tutustumaan paremmin vaiko eikö.
- ht ...
SekaSikiö kirjoitti:
Hauska huomio nuo kengät :D
Onpa omalle kohdalle sattunut niin, että naispuolinen kaveri on jonkun miehen kenkiä ylistänyt hyvännäköisiksi. Itse en ollut kiinnittänyt huomiotakaan :D Eipä tule itse ajateltua erityisemmin, jos ei mitenkään erikoisen humiota herättävät ole.Joo. Toi on kyllä yllättävää että naiset kiinnittää huomiota kenkiin. Itselleni ei tule yleensä mieleenkään katsella toisten kenkiä, mutta viimeksi kun hankin uudet kengät niin meni varmaan reilu viikko kun naapurin vanha rouva sattumalta kadulla vastaan kävellessään heti mainitsi että onpa hienot kengät. Enpä tosiaan olisi odottanut mitään kenkäkommenttia keneltäkään kun oli ihan peruskengät eikä mitenkään erikoiset eikä olis pitänyt mitenkään pistää kenenkään silmään.
- Ukkometto
nainenmmm kirjoitti:
Ei toki. Mutta se määrittää kiinnostuksen lähteäkö tutustumaan paremmin vaiko eikö.
Se siitä naisten kyvystä tehdä aina pitkälle meneviä hyviä johtopäätöksiä.
Ex PUA kirjoitti:
Se ilmeisesti on jokin naisten hypergaminen vaisto, että jos kengät ovat hyvät on tiedossa jättipotti.Ujo katse on erilainen kun se outo pälyilevä. En osaa selittää sitä, joku supliikimpi nainen varmasti osaa selittää sen paremmin.
Pälyilevässä katseessa ei ole sitä uteliaista kiinnostusta toista kohtaan.- 10+13
ht ... kirjoitti:
Joo. Toi on kyllä yllättävää että naiset kiinnittää huomiota kenkiin. Itselleni ei tule yleensä mieleenkään katsella toisten kenkiä, mutta viimeksi kun hankin uudet kengät niin meni varmaan reilu viikko kun naapurin vanha rouva sattumalta kadulla vastaan kävellessään heti mainitsi että onpa hienot kengät. Enpä tosiaan olisi odottanut mitään kenkäkommenttia keneltäkään kun oli ihan peruskengät eikä mitenkään erikoiset eikä olis pitänyt mitenkään pistää kenenkään silmään.
Siistit kengät ja hiukset pittää olla! Yli 20-vuotiaalla tennarit/lenkkarit tms. muualla, kuin urheillessa, on jotenkin epäilyttävää :b.
- PIMPPARASIA
pimppaloora kirjoitti:
Ujo katse on erilainen kun se outo pälyilevä. En osaa selittää sitä, joku supliikimpi nainen varmasti osaa selittää sen paremmin.
Pälyilevässä katseessa ei ole sitä uteliaista kiinnostusta toista kohtaan.Pälyilevässä katseessa on pervon runkkarin pelokasw kiinnostus toista kohtaan.
- Ex PUA
"Naisnäkökulma olisi tärkeä, koska naiset tietänevät parhaiten, millainen mies (käytös, pukeutumien jne) saa naisen syttymään tai ainakin mielenkiinnon heräämään."
Eräs syy miksi täällä puhutaan tuollaisia on siinä, että todisteet oikeasta elämästä puhuvat niin tätä naisten "haluan vain hauskan ja mukavan miehen"-lupailua vastaan. (Minä muuten väitän että tälläisiä naisia voi olla myös oikeasti, mutta oma kenttäkokemuksenikin jo tukee sitä väitettä että niitä on todella hankala löytää).
Siksi onkin jo muodostunut suoranaisesti laiksi että ei koskaan pidä uskoa naisten ohjeita siitä kuinka nainen saadaan.
Itse huomasin että eräs kamunainen alkoi vaihtamaan ohjeidensa ja kantojensa sisältöä, mitä enemmän se huomasi minun päässeen matrixista irti.
Se oli nainen joka kysyi minulta neuvoa mitä jännämiehen kanssa tehdä, ja en säästellyt sanojani. Nainen melkein pidetteli porua, mutta ei väittänyt vastaan.
Seuraavalla kerralla jännämies oli poissa pelistä, ja nainen kiitteli että vaikka en koittanut säästellä tunteita, sanoin sen mitä hänen piti kuulla.
Milenkiintoista tuossa oli se, että se ei ollut enää moksiskaan koko jutusta - me kaikki tiedämme sen, että jos joku kiltti mies onnistuu saamaan naisen, nainen toipuu ällistyttävän nopeasti tämän miehen dumppaamisesta, mutta nyt niin kävi näemmä jännämiehenkin kanssa.
Joka tapauksessa tämä sama nainen puolestaan toi minulle näkökulmansa naisjututihin ihan eri tavalla. Esim. se ei yrittänyt puhua naisten solidaarisuuden nimissä vaan oli itsekin yllättynyt kun oli puolellani niin että jopa antoi hieman "pelivinkkejä" jotain toista naista "vastaan".
Ongelmana on se, että naiset pelaavat hyödyttömien vinkkiensä kanssa toistensa pussiin.
Harvassa ne jotka oikeasti haluavat auttaa.
Ja voin sanoa että ätmien raivo rupeaa olemaan jo sitä luokkaa, että niitä ei tarvitse enää kauaa vedellä höplästä ennen kun joku niistä oikeasti raahaa jonkun lutkan porukoidensa perunakellariin. - nainenmmmnm
No jos itse valitsisin kadulta miehen josta kiinnostun, se olisi tällainen:
TUMMA takki, esim lyhyt nahkatakki
TUMMA tukka (sen saa jokainen värjäämällä ja se tutkitusti on halutuin väri, myös kulmakarvat pitää värjätä)
TUMMAT housut tai laadukkaat nykymuodin mukaiset farkut
Hiukset kiiltävät ja kenties geeniä/ kiinnettä käytetty....anyway, ei saa olla littana lättätukka. Käy sitten vaikka permanentissa jollei muuten saa tuuhealta näyttävää tukkaa :-D
Siistit kengät
Korvakoru/t
Mieto kalliin hajuveden tuoksu
Leuka pystyssä hyvä ryhti
Hymyily tai haluava /lämmin katse
...siinä jotain- Vitsin murjasit
Hah hah. Haista paska. En varmasti värjää hiuksia jonkun tyhmän kurpan vuoksi. Salli mun nauraa.
- nainenmmmnm
Vitsin murjasit kirjoitti:
Hah hah. Haista paska. En varmasti värjää hiuksia jonkun tyhmän kurpan vuoksi. Salli mun nauraa.
Ahaha...itsehän päätät. Enkä ole tyhmä enkä kurppa. :-D
- L'Oreal
nainenmmmnm kirjoitti:
Ahaha...itsehän päätät. Enkä ole tyhmä enkä kurppa. :-D
Onhan tuo nyt suunnilleen paskin neuvo ikinä. Pitääkö koko suhteen ajan jatkaa hiusten värjäämistä, entä jättääkö nainen jos jättää värjäämättä? Luuletko että ketään kiinnostaa tuollainen idioottimuija, joka pakottaa miehensä värjäämään hiuksiaan?
- nainenmmmnm
L'Oreal kirjoitti:
Onhan tuo nyt suunnilleen paskin neuvo ikinä. Pitääkö koko suhteen ajan jatkaa hiusten värjäämistä, entä jättääkö nainen jos jättää värjäämättä? Luuletko että ketään kiinnostaa tuollainen idioottimuija, joka pakottaa miehensä värjäämään hiuksiaan?
Enhän mä pakota ketään värjäämään hiuksiaan. Haluan vaan näiden ätmien ymmärtävän että hekin voivat halutessaan olla tummempitukkaisia niin ei tarvi valittaa että suurin osa naisesta haluaa tumman pitkän miehen. :-)
No makunsa kullakin. Itselläni kyllä heräisi epäilys, että onko tukkaansa värjäävä ja permanenttaava, geelin ja hajuveden kanssa läträäjä ja korvakorujen käyttäjä mies ensinkään. :D
- stellaria ei tykkää
stellaria81 kirjoitti:
No makunsa kullakin. Itselläni kyllä heräisi epäilys, että onko tukkaansa värjäävä ja permanenttaava, geelin ja hajuveden kanssa läträäjä ja korvakorujen käyttäjä mies ensinkään. :D
kauluspaitavalkkaajista?
stellaria81 kirjoitti:
No itse en kans allekirjoita tuota hiusten värjäystä ainakaan tummemaksi. Se on lähinnä huvittavan näköistä kun normaalisti vaaleahiuksinen yrittää laittautua latinoksi. Mennään yleensä aika reippaasti metsikön puolelle :D
Hiusten väriä valitessa pitää huomioida se ihon sävy. Kaikille ei sovi tummat. Tämä siis huomiona myös naisille.
Parempi se oma luonnollinen väri kun joku ihan totaalinen virhevalinta.
- Kіs-kіsu
Lyhyt tukka, parta ajettu, siistit vaatteet. Pitää tietää mitä haluaa ja toimia sen mukaan. Jos haluaa naisen, menee ja ottaa. Niitä on mm. baarissa.
Neuroosit käsitellään terapiassa. Silloin kun ollaan iskemässä, unohdetaan epäolennaisuudet. Samoin tasa-arvokysymykset ja transgenderöinnit jätetään niihin yhteyksiin, joissa niiden paikka on.- ätmi
Tasa-arvokysymykset ja trandegeröinnit koskevat kaikkea kanssakäymistä. Ei niitä voi laittaa päälle ja pois silloin kun huvittaa.
- Kіs-kіsu
ätmi kirjoitti:
Tasa-arvokysymykset ja trandegeröinnit koskevat kaikkea kanssakäymistä. Ei niitä voi laittaa päälle ja pois silloin kun huvittaa.
Minä kyllä voin :)
- ätmi
Kіs-kіsu kirjoitti:
Minä kyllä voin :)
Aivan kuten ihminen, joka uskoo sananvapauteen vain silloin kun on kyse omista sanoista, ei oikeasti usko sananvapauteen laisinkaan, et sinäkään usko tasa-arvoon.
- Kіs-kіsu
ätmi kirjoitti:
Aivan kuten ihminen, joka uskoo sananvapauteen vain silloin kun on kyse omista sanoista, ei oikeasti usko sananvapauteen laisinkaan, et sinäkään usko tasa-arvoon.
Tietenkään en usko tasa-arvoon. Olen etuoikeutettu - siinä ei ole tasa-arvoa. Ja elämä on leikkiä, paitsi muumioille.
- vinkkejä
Hernekeittoa pitää syödä kattilallinen ennen treffejä, isoääniset pierut on tärkeitä.
Sitten pitää sanoa että on biseksuaali, vaikka ei olisikaan.
Sitten treffeillä pitää yrittää että osaako vielä kiljua kuten pikkupojat pystyvät.- kiltti atm
Tyyli ja hyvät käytöstavat ei saa naista lämpenemään. Seuraavaks kun menen baariin niin laitan puvun ja kravatin päälle.
- SekaSikiö
Todella hankala löytää täydellistä ja selkeää vastausta ap:n kysymykseen mikä saa naiset syttymään tai herättämään mielenkiinnon.
Ei mitään hajua.
Luulen, että kaikilla naisilla on erilainen "miesmaku" ja tietynlaiset piirteet, olemukset, ulkonölliset seikat, asenne, tyyli, pukeutuminen jne jne vaikuttaa jokaiseen naiseen erillä tavalla.
Jos miehetkin rupeaisivat laittamaan minkälainen nainen saa heidän mielenkiinnon heräämään, niin mahtaisi tulla sen verran kirjavaa vastausta, että ei yksi nainen niihin kaikkiin muotteihin enää mahtuisi.
Koska tuskin kaikilla miehilläkään on samanlainen "naismaku"?
Voiko vastata tylsästi? Ole oma itsesi, kyllä jonkun naisen mielenkiinto herää, mutta ei ikinä kaikkien.- 11+18
Mikähän kumma siinä on, että naiset kuvittelevat olevansa kovin ainutlaatuisia yksilöitä. Suorastaan sellaisia, että mikään yleistys ei ole mitenkään mahdollista?
Valitan, ei mene noin. - PlayTheGame
"Voiko vastata tylsästi? Ole oma itsesi, kyllä jonkun naisen mielenkiinto herää, mutta ei ikinä kaikkien."
Yksinkertaistettuna:
Naiset haluavat alfamiehen. Itsevarmuus, rentous, hauskuus, jne ovat aina plussaa. Korkea asema omassa kaveriporukassa/omalla työpaikalla ovat plussaa myös. Pelin osaaminen luonnollisesti erittäin tärkeää, jotta nainen tuntee että kaikki vain tapahtuu ;)
Se miesmaku tulee siitä että yksi haluaa alfamies-pankkiirin, toinen alfamies-duunarin, kolmas alfamies-hipin, neljäs alfamies-rikollisen, jne. Alfan asema näkyy eri piireissä eri tavalla; pankkiiri käyttää rahaa ja valtaa, hippi saattaa olla vain se rauhallinen miettijä jota kaikki porukassa kunnioittavat. Jne.
Mutta jollain tavalla miehen on ilmennettävä että:
- olet alfamies, omassa heimossasi korkeassa asemassa
- olet kyvykäs (huom! kyvykäs...) huolehtimaan naisesta
- et tarvitse naista koska arvosi on korkea ja saisit muitakin
- sinulla on oma elämäsi, ja otat naisen mukaan siihen
- pystyt tarjoamaan tunteita ja kunnon seksiä naiselle
Nämä asiat ovat universaaleja. Jos olet hyvä kaikessa tässä, kyse on vain oikeanlaisen naisen löytämisestä. Jos olet hippi, älä etsi uranaisia. Jos olet pankkiiri, älä pokaa WT-naisia. Mitä huonompi olet kaikessa tässä, sitä heikommat mahdollisuutesi ovat.
Tässä lisää asiasta:
http://www.youtube.com/watch?v=TD3sOK0ApX8 - SekaSikiö
11+18 kirjoitti:
Mikähän kumma siinä on, että naiset kuvittelevat olevansa kovin ainutlaatuisia yksilöitä. Suorastaan sellaisia, että mikään yleistys ei ole mitenkään mahdollista?
Valitan, ei mene noin.En kuvittele pelkästään naisten olevan ainutlaatuisia yksilöitä (sanojasi lainaten).
Kuvittelen myös miesten olevan kaikkien erilaisia, omia persooniaan omine mielenkiintoineen, ajatuksineen, tyyleineen, periaatteineen, kokemuksineen, toiveineen, elämäntapoineen jne.
Minä en siis tuomitse toista ihmistä pelkän sukupuolen, ulkönäön, tyylin jne vuoksi. Kaikissa on vahvuutensa ja heikkoutensa. Yksi piirre ei kerro ihmisestä kaikkea. - Ex PUA
PlayTheGame kirjoitti:
"Voiko vastata tylsästi? Ole oma itsesi, kyllä jonkun naisen mielenkiinto herää, mutta ei ikinä kaikkien."
Yksinkertaistettuna:
Naiset haluavat alfamiehen. Itsevarmuus, rentous, hauskuus, jne ovat aina plussaa. Korkea asema omassa kaveriporukassa/omalla työpaikalla ovat plussaa myös. Pelin osaaminen luonnollisesti erittäin tärkeää, jotta nainen tuntee että kaikki vain tapahtuu ;)
Se miesmaku tulee siitä että yksi haluaa alfamies-pankkiirin, toinen alfamies-duunarin, kolmas alfamies-hipin, neljäs alfamies-rikollisen, jne. Alfan asema näkyy eri piireissä eri tavalla; pankkiiri käyttää rahaa ja valtaa, hippi saattaa olla vain se rauhallinen miettijä jota kaikki porukassa kunnioittavat. Jne.
Mutta jollain tavalla miehen on ilmennettävä että:
- olet alfamies, omassa heimossasi korkeassa asemassa
- olet kyvykäs (huom! kyvykäs...) huolehtimaan naisesta
- et tarvitse naista koska arvosi on korkea ja saisit muitakin
- sinulla on oma elämäsi, ja otat naisen mukaan siihen
- pystyt tarjoamaan tunteita ja kunnon seksiä naiselle
Nämä asiat ovat universaaleja. Jos olet hyvä kaikessa tässä, kyse on vain oikeanlaisen naisen löytämisestä. Jos olet hippi, älä etsi uranaisia. Jos olet pankkiiri, älä pokaa WT-naisia. Mitä huonompi olet kaikessa tässä, sitä heikommat mahdollisuutesi ovat.
Tässä lisää asiasta:
http://www.youtube.com/watch?v=TD3sOK0ApX8Tuossa videolla on muuten erinomainen esimerkki siitä miten Mystery opettaa sairaita kulttimentaliteettiin kuuluvia kognitiivisia kieroutumia.
(Muutenkin videon sisältö löytyy tältä listalta lähes kokonaan: http://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_distortion)
Sen mukaan voit olla joko pua tai sitten et.
Ei välimuotoja.
Ja tämähän edellyttää että heität elämäsi hukkaan osana kulttia.
Kuitenkin jopa gurut ovat vahistaneet sen, että keskiverto mies saa paremmin ja enemmän naista kuin keskimääräinen pua!
Samalla tuossa esitellään se mentaliteetti että pitäisi omata mastery eli 5/5 onnistumista - asia minkä mystery on kieltänyt itse sen jälkeen kun on sanonut että onnistuisi siinä itse
Tämä on sitä saavuttamattoman lohikäärmeen metsästystä, josta kerroin täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12619934/#comment-71003804
(naisille sitä myydään Cosmopolitan lehdessä).
Lisäksi tuossa on myös mukana se kuuluisa pelkoon ja ihmisen alempiin tunnetiloihin vetoaminen että tehtäväsi on selviytyä ja lisääntyä (ja punchline: jotta geenisi eivät tulisi juurituksi olemassaolosta).
Samoin tuossa tietysti pyritään luomaan kiirellisyyttä tuon saavuttamista, eli lietsotaan lisää pelkoa ja ahdistusta.
Jokaisen myös tuossa huoneessa pitäisi olla "tribal leader". Se ei ole mahdollista,
johtajan määrittelevät tämä'n seuraajat, ja jos jokainen on johtaja, niin arvaa mitä?
"Olet biologinen kone" - mikä on kaikessa autistisuudessaan suorastaan
läjähtävä ristiriita sille faktalle, että Annihilation method johon tämä
oppi kuuluu, on Neil Straussin, joka puolestaan pilkkasi muita puppeja
"sosiaalisiksi roboteiksi".
Mitä taas tulee Annihilation methodiin, oli tuo tässä näytetty mainos osana
4000$ (en liioittele) maksavaa DVD-sarjaa.
Joten, jos on riskaabelia ottaa naisilta vinkkejä, ovat nämä sosiopaatit ihan yhtä vaarallisia neuvojia.
(Mystery methodin entinen pääohjaaja joka tunnusti että yritti itsemurhaa pelin vuoksi sanoi, että se ehdollistaa sinut saamaan kaiken ihmisarvosi naisista ja heidän hyväksynnästä. Tässä erinomainen jakso Stylen tekopyhästä markkinoinnista - viittauksena aiempaan sosiaalisen robotin kuvaukseen: http://youtu.be/NcZfTBEuMxE)
- Gammaromeo
Hieman näsäviisaasti voin vastata, että kannattaa olla mieluummin pitkä kuin lyhyt tavismies. Naiset keskimäärin kiinnostuvat todennäköisemmin 185 cm kuin 170 cm pitkästä miehestä, jos miehet muuten ovat ominaisuuksiltaan täysin samanlaisia. Muistan lukeneeni tutkimuksen, jonka mukaan kun verrattiin kahta miesryhmää eli isät ja ei isät, niin isät olivat 3 cm pitempiä. Tämä on keskiarvotasolla todella huomattava pituusero.
Mutta kyseessä on siis keskiarvo! Ikäiselläni miesserkulla, joka on 11 cm minua lyhyempi on 2 lasta ja minulla ei ole lapsia. Sinänsä varmaan ihan yhtä lailla olen ollut kiinnostunut niitä hankkimaan kuin serkkunikin. - -OTK-
Miehen vastaus: Jos on rahaa, niin hanki seuralais- palvelusta kaunis nainen kun seuraavan kerran menet baariin, niin naiset kiinnostuvat sinusta. Mitä enemmän naisia sitä parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954