Kumppanin hankkiminen netistä

Jii007

Kuinka moni palstalla on yrittänyt hankkia kumppania netistä?
Millaisia kokemuksia on ollut?

Minä ajattelin erään ketjun innoittamana "tosissani" kokeilla, että alkaisivatko naiset jutella kanssani netissä jos laittaisin kuvanikin näkyviin. Suureksi järkytyksekseni huomasin, että netissähän saakin naisista juttuseuraa lopulta aika helpostikin. Useammalle naiselle toki joutuu laittamaan viestiä, mutta helppoahan se copypastettaminen on.
Yksikään noista naisista ei varmasti olisi minulle jutellut mitään sen ihmeempiä jos heidän kanssaan olisin alkanut keskustella livenä.
Silloin he olisivat luultavasti vaan lähteneet naureskellen pois tai vaivautuneet, mutta nyt netissä he keskustelivat kanssani jopa usean tunnin ajan.
Voiko olla niin, että ätmin ainoa mahdollisuus onkin netissä?

En siis ole mitään kumppania hankkimassa vaan testailin, että saako netissäkin haukkuja ulkonäöstä, mutta ei näköjään saa. Netistä taitaisi jopa saada epätoivoista pilluakin, mutta minähän en käytettyyn tavaraan koske.

39

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Minähän en käytettyyn tavaraan koske:"

Tämä voisi olla tämän palstan tunnuslause. Muuten ihan järkevänoloinen viesti ja sitten lopussa lause, joka mitätöi kaiken. En toivo kenellekään pahaa, mutta en totisesti toivo kenenkään naisen päätyvän yksiin tällaisten miesten kanssa.

• mielinkielin mies

Niin. ja toinen epäilyttävä kohta on "hankkiminen netistä". Niinkö sitä puoliso vain hankitaan netistä? Kyllä siihen ihan molempien suostumus tarvitaan. Hankkiminen viittaa siihen, että ostettaisiin omaisuutta käyttöön. Se ei mielestäni parisuhteeseen kuulu.

• Jii007

Oikeastaan tuon voisikin kohdallani laittaa "Minähän en paljon käytettyyn tavaraan koske."

• Jii007
        mielinkielin mies kirjoitti:

Niin. ja toinen epäilyttävä kohta on "hankkiminen netistä". Niinkö sitä puoliso vain hankitaan netistä? Kyllä siihen ihan molempien suostumus tarvitaan. Hankkiminen viittaa siihen, että ostettaisiin omaisuutta käyttöön. Se ei mielestäni parisuhteeseen kuulu.

No anteeksi kun en parempaakaan sanaa löytänyt.

• mielinkielin mies
        Jii007 kirjoitti:

Oikeastaan tuon voisikin kohdallani laittaa "Minähän en paljon käytettyyn tavaraan koske."

Myöskin tuo "käytetty" ja "tavara" viittavat kaupankäyntiin, ja parisuhteessa tuollainen toisen omistaminen ei ole asiallista. Yhdessä ollaan molempien osapuolten halusta eikä suinkaan omistussuhteen takia.

• Jii007

Myöskin tuo "käytetty" ja "tavara" viittavat kaupankäyntiin, ja parisuhteessa tuollainen toisen omistaminen ei ole asiallista. Yhdessä ollaan molempien osapuolten halusta eikä suinkaan omistussuhteen takia.

Parisuhdehan on tietynlaista kaupankäyntiä ja tavallaan molemmat "omistaa" sen toisen.

• mielinkielin mies
        Jii007 kirjoitti:

Parisuhdehan on tietynlaista kaupankäyntiä ja tavallaan molemmat "omistaa" sen toisen.

Sanoisin ennemmin, että parisuhteessa omistaudutaan toiselle, mutta koskaan et voi toista omistaa, et edes tavallaan. Ja suhde on vastavuoroinen, joka on eri asia kuin kaupankäynti. Ei tarvitse kaiken mennä aina tasan kuten kaupankäynnissä.

• ätmi

Sanoisin ennemmin, että parisuhteessa omistaudutaan toiselle, mutta koskaan et voi toista omistaa, et edes tavallaan. Ja suhde on vastavuoroinen, joka on eri asia kuin kaupankäynti. Ei tarvitse kaiken mennä aina tasan kuten kaupankäynnissä.

Kaupankäynti ei mielestäsi ole vastavuoroista? Kaikki menee kaupankäynnissä aina tasan? Mitä ihmettä oikein selität?

• mielinkielin mies
        ätmi kirjoitti:

Kaupankäynti ei mielestäsi ole vastavuoroista? Kaikki menee kaupankäynnissä aina tasan? Mitä ihmettä oikein selität?

Höpsö, tarkoitin, että että kuvaisin suhdetta ennemminkin sanalla vastavuoroinen kuin kaupankäynti. Käupankäynnissä asioiden on tarkoitus mennä tasan, kun minä annan tätä sinä saat tätä, muuten jäät velkaa. Parisuhteessa taas tehdään omasta halusta asioita toisen eteen vähemmän sillä ajatuksella, että minun pitää aina jotain saada vastineeksi. Eli kaikelle hyvälle mitä minä teen toiselle, minun ei tarvitse saada vastinetta. Mielestäni se on hyvnkin eri asia kuin kaupankäynti. Ymmärsitkö nyt?

• ätmi

Höpsö, tarkoitin, että että kuvaisin suhdetta ennemminkin sanalla vastavuoroinen kuin kaupankäynti. Käupankäynnissä asioiden on tarkoitus mennä tasan, kun minä annan tätä sinä saat tätä, muuten jäät velkaa. Parisuhteessa taas tehdään omasta halusta asioita toisen eteen vähemmän sillä ajatuksella, että minun pitää aina jotain saada vastineeksi. Eli kaikelle hyvälle mitä minä teen toiselle, minun ei tarvitse saada vastinetta. Mielestäni se on hyvnkin eri asia kuin kaupankäynti. Ymmärsitkö nyt?

Kukaan ei roiku pitkään parisuhteessa, josta kokee saavansa liian vähän. Siksihän ihmiset juuri eroavat.

• mielinkielin mies
        ätmi kirjoitti:

Kukaan ei roiku pitkään parisuhteessa, josta kokee saavansa liian vähän. Siksihän ihmiset juuri eroavat.

Joku tasapaino tietenkin pitää olla, mutta tilikirjoja ei pidä tuijotella.

• ätmi

Joku tasapaino tietenkin pitää olla, mutta tilikirjoja ei pidä tuijotella.

Kaupankäynnissä voi myydä tietyn aikaa velaksi, mutta jos velanantaja alkaa kokea, että velkoja ei tule koskaan saamaan takaisin, kaupankäynti loppuu. Aivan samalla tavalla ihmiset pitävät alitajuisesti päässään kirjaa siitä, kuinka kannattava sijoitus senhetkinen parisuhde on. Kun velkarästejä alkaa kertyä, jossain vaiheessa tulee ero. Parisuhde on siis kaupankäyntiä.

• hdfyilndulk
        ätmi kirjoitti:

Kaupankäynnissä voi myydä tietyn aikaa velaksi, mutta jos velanantaja alkaa kokea, että velkoja ei tule koskaan saamaan takaisin, kaupankäynti loppuu. Aivan samalla tavalla ihmiset pitävät alitajuisesti päässään kirjaa siitä, kuinka kannattava sijoitus senhetkinen parisuhde on. Kun velkarästejä alkaa kertyä, jossain vaiheessa tulee ero. Parisuhde on siis kaupankäyntiä.

Ja sinä olet ilman parisuhdetta. Edelleen.

• mielinkielin mies
        ätmi kirjoitti:

Meillä näyttää olevan erilainen tapa hahmottaa asiaa.

• erikeepperi

Mielinkielin mies, me tykätään omistaa toisemme, tuntuu oikealta jo kymmenen vuotta, toiset ovat erilaisia.

• mielinkielin mies
        erikeepperi kirjoitti:

Mielinkielin mies, me tykätään omistaa toisemme, tuntuu oikealta jo kymmenen vuotta, toiset ovat erilaisia.

Toki jokainen saa ajatella ja toimia omalla tavallaan, siitähän täällä ei olekaan kyse. Onnellista elämää teille omalla tavallanne. Puhuin toki vain omista ajatuksistani, enkä kuvittele kenekään muun maailma pyörivän sillä tavalla kuin minä ajattelen.

• neiti ruiskukka
        Jii007 kirjoitti:

No anteeksi kun en parempaakaan sanaa löytänyt.

Oisko vaikka etsiminen tai löytäminen.

• Jii007
        neiti ruiskukka kirjoitti:

Oisko vaikka etsiminen tai löytäminen.

Ei kuulosta minun korvaan niin kauniilta kuin hankkiminen.

• 8+6

Mulla on monesti ollut kumppani netistä, en mä vaan livenä ikinä kohtaa ketään, tai kehtaa ketään lähestyä (ahdistella). Tosin eipä sitä tunnu enää netistäkään ketään saavan, kun kaikille on niin paljon miehiä tarjolla etten ole enää edes vaihtoehto kenellekkään.

• Jii007

Joo en itsekään ketään halua tavata oikeasti, koska ei siitä mitään tulisi kumminkaan. Muutaman kanssa joskus muinoin suunniteltiin tapaavamme, mutta kun ne tytöt ei olleet nähneet kuvaani niin en uskaltanut sitten toteuttaa tapaamista.

• nainen 86
        Jii007 kirjoitti:

Joo en itsekään ketään halua tavata oikeasti, koska ei siitä mitään tulisi kumminkaan. Muutaman kanssa joskus muinoin suunniteltiin tapaavamme, mutta kun ne tytöt ei olleet nähneet kuvaani niin en uskaltanut sitten toteuttaa tapaamista.

Missä tarkalleen kiusaat naisia netissä?

• nainen36.....

No mul oli päivän romanssi.fissä ilmotus ja sain kovasti vastauksia nuorilta komeilta miehiltä ja sit vanhemmilta (yli32v) mut ne kaikki vanhemmat oli lähes aina noin 172cm ja jolleivat olleet niin sit asuivat turussa tai joensuussa!!! Poistin ilmotuksen kun ei tosiasiassa sitä seurantarvetta niinkään ole. Onhan aina suomi24:n sinkut palsta. :-)

• Jii007

Sinkut palstalla on parhaat miehet. Ainakin ainutlaatuisimmat.

• nainen36.....
        Jii007 kirjoitti:

Sinkut palstalla on parhaat miehet. Ainakin ainutlaatuisimmat.

Olin sielki päivän mut vain tasottomat (lue:tavalliset) ja nuoret vastas. Taidan pitäytyä nykyisessä miehessäni.

• nainen36v.....
        nainen36..... kirjoitti:

Olin sielki päivän mut vain tasottomat (lue:tavalliset) ja nuoret vastas. Taidan pitäytyä nykyisessä miehessäni.

Sori tarkotin suomi24 treffejä. Täällä palstalla on vain huippupersoonallisia ihanuuksia. :-)

• nainen36..... kirjoitti:

Siis pistitkö siihen suhdestatus.kohtaan sitten totuudenmukaisesti että olet parisuhteessa?

Omasta kokemuksestani nimittäin voisin väittää ettei ainakaan yli kolmekymppinen sinkkunainen juurikaan niitä viestejä saa, paitsi ehkä parina ekana päivänä jos laittaisi profiilin uudella nimimerkillä ja oikein nätillä kuvalla. Yli viikkoa siellä on täysin turha profiiliaan pitää, sillä sen jäljeen olet jo vanha naama joka ei kiinnosta ketään. Tuskinpa nettideittimiehen kanssa siitä parisuhteestakaan kovin pitkäikäistä tulisi, jos jo pelkkä valokuvakin alkaa kyllästyttää noin nopeasti.

• ätmi
        stellaria81 kirjoitti:

Siis pistitkö siihen suhdestatus.kohtaan sitten totuudenmukaisesti että olet parisuhteessa?

Omasta kokemuksestani nimittäin voisin väittää ettei ainakaan yli kolmekymppinen sinkkunainen juurikaan niitä viestejä saa, paitsi ehkä parina ekana päivänä jos laittaisi profiilin uudella nimimerkillä ja oikein nätillä kuvalla. Yli viikkoa siellä on täysin turha profiiliaan pitää, sillä sen jäljeen olet jo vanha naama joka ei kiinnosta ketään. Tuskinpa nettideittimiehen kanssa siitä parisuhteestakaan kovin pitkäikäistä tulisi, jos jo pelkkä valokuvakin alkaa kyllästyttää noin nopeasti.

Seli seli.

• nainen36v....
        stellaria81 kirjoitti:

Emmä missään parisuhteessa ole vaan ihan sinkku. (vaikka mies tuol onki). Pidin sitä ilmotusta about 6 tuntia ja viestiä tuli jotain 10-20. Olen jo 36v mutta laitoin kuvani ja siihen usein miehet reagoi "oh my good...olet kaunis" -tyyliin. Otin sen pois kun vähän pelottaa et joku tunnistas...

• nainen36v.... kirjoitti:

Emmä missään parisuhteessa ole vaan ihan sinkku. (vaikka mies tuol onki). Pidin sitä ilmotusta about 6 tuntia ja viestiä tuli jotain 10-20. Olen jo 36v mutta laitoin kuvani ja siihen usein miehet reagoi "oh my good...olet kaunis" -tyyliin. Otin sen pois kun vähän pelottaa et joku tunnistas...

Siis mitä uiddua? Olet sinkku, mutta sinulla on kuitenkin mies? Tätä naislogiikkaa en edes minä kykene ymmärtämään.

• nainen36v....
        stellaria81 kirjoitti:

Siis mitä uiddua? Olet sinkku, mutta sinulla on kuitenkin mies? Tätä naislogiikkaa en edes minä kykene ymmärtämään.

No mies on sellanen on/off/in/out. Viime viikol olin yli 15 tuntia sen kans mut täl vkol ei oo kuulunu pihaustakaan. Se ei tiä mitä se haluaa ja en mäkään oo ihan varma haluanko mä sen. :-)

• stellaria81 kirjoitti:

Kyllä minä sain viestejä vielä kahdenkin kuukauden päästä ja olen sinua 11 vuotta vanhempi. Tässä saattoi kyllä olla kyseessä puumaefekti koska muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki olivat minua noin 5-21 vuotta nuorempia.

• Ex PUA

Toisessa jutussa ehdotin tätä lähestymistavaksi jos on paha sosiaalinen kammo.

Mutta koska itse en pahemmin ole tätä koittanut (kaikki netistä saamani naiset ovat muista yhteyksistä, kuten somesta tai chateista), voipi olla että saamani vastaus hyvinkin kertoo todellisuuden.

Eli taas kerran naisten markkinat, jolloin eukot hukkuvat yhteydenottoihin, ja vain parhaat (raha, ulkonäkö ja status) suodatetaan.

Game over.

Toisaalta, olen myös kuullut sellaista että se olisi todella helppoa!

Joten otanta on aika ristiriitaista ollut toistaiseksi minustakin.

Itse ajattelin ihan mielenkiinnosta koittaa Tinderiä.

• Jii007

Mullahan ei ole statusta, rahaa saati ulkonäköä, mutta olen päässyt juttusille huumorin avulla. Naiset näkyy netissä tykkäävän enemmän mitä paskempaa läppää niille heittää, tai en tiedä tykkääkö ne siitä, mutta ainakin alkavat jutella.

Suhdetta tuskin ätmi saa netistäkään, mutta ainakin voi jutella naisille ja yrittää tutustua heidän kummalliseen elämäänsä. Saattaahan netin avulla pillua toki saada jos kaikki planeetat on kohdallaan.

• Ex PUA
        Jii007 kirjoitti:

Mullahan ei ole statusta, rahaa saati ulkonäköä, mutta olen päässyt juttusille huumorin avulla. Naiset näkyy netissä tykkäävän enemmän mitä paskempaa läppää niille heittää, tai en tiedä tykkääkö ne siitä, mutta ainakin alkavat jutella.

Suhdetta tuskin ätmi saa netistäkään, mutta ainakin voi jutella naisille ja yrittää tutustua heidän kummalliseen elämäänsä. Saattaahan netin avulla pillua toki saada jos kaikki planeetat on kohdallaan.

Tuo on kyllä hyvä löytö.

Viime viikonloppuna myös huomasin huumorin auttaneen minut jatkoon (PUA-opeissa se on joko todella noloa huumoria, tai sitten siellä ei saa olla sitä ollenkaan).

Tietty vaikuttaa siihen varmasti naisen huumorintajuisuuskin, joten ihan viivasuisia vanhoja piikoja tuskin mikään lämmittää.

Samoin, ehkä tuo kannattaa pitää mielessä, että netissä jos pistää liian vakavan hakuilmoituksen, voi se meinata sitä että se menee heti naisilla siihen sarjaan jossa he kaivavat ostoslistan esiin, ja kuten tiedämme on tällöin miehen oltava presidentti, palomies ja muutenkin hurmaava miljonääri joka tekee myös miesmallin hommia aina vapaaehtoistöiden ohessa.

• Näin on marjat

Sanoisin lyhyesti että nettideittailu on peliä. Ainakin jos haluaa seuraa vuoteeseen.

• 099877777899000

Exemännän löysin netistä pariksi vuodeksi. Tosin olosuhteet kuten etäisyys estivät heti livenä tapaamisen ja treffailun, joka myöskin edesauttoi yhteen päätymistä jota ei tod.näk. olisi tapahtunut millään kahvitreffeillä käymisellä.

• mies 86

Perikseksi periksen paikalle.

• Jii007

Ei Peristä voi korvata kukaan. Periksellä oli hyviä mielipiteitä ja minä ainakin arvostan hänen neitsyen metsästämistään. Uskon, että hän vielä jonakin päivänä palaa ja pelastaa palstan.

Itseäni ei siinä neitsyessä kiinnosta mikään omistukseen poksauttelu vaan se, että se ensimmäinen kertani olisi kokemattoman kanssa, koska en halua, että minua vertaillaan johonkin panomieheen.
        Myöskin sellainen kysymys nousee mieleeni että jos ikäiseni nainen on harrastanut seksiä jo useiden miesten kanssa niin olisiko hän silloin luotettava kumppani. Mielestäni ei.
        Minulle ei se neitsyys ole mikään pakkomielle sillä yhden kumppanin hyväksyn ihan hyvin ja kaksikin on ihan rajoilla, mutta kolme on jo liikaa.

• lottamari<3

Varatut miehet netissä leikkimässä naisten tunteilla tai kuolaamassa teinityttöjä on harmillista niille naisille, jotka oikeasti yrittävät etsiä kumppania netinkin kautta. Menisivät leikkimään autoilla tai korjaamaan naapurimummon polkupyörää tai leikkaamaan nurmikkoa tai tekisivät töistä tulevalle vaimolleen ruokaa ja pesisivät pyykkiä ja siivoisivat tuon nettssä roikkumisen sijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      132
      2782
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2227
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1783
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1318
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1270
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 130
      954
    Aihe