Olen ATM b-mieheyteni takia

....................

Tästä on sitten turha veistellä mitään vitsiä että olisin joku vitun b-rapun poika eli hinttari - ei vaan saan naisia vain hyvin huonosti siitä syystä että suoritin armeijani b-miehenä. Toiset miehetkin pitävät minua jotenkin rajoitteisena ja kakkosluokan miehenä kun en suorittanut inttiä A-miehenä.

On minulla sentään toki jokunen nainen ollut mutta pääsääntöisesti varsinkin kauniimmat naiset tuntuvat ottavan mieluiten sen A-miehen. Harmittaa tällainen b-miesten syrjintä pariutumismarkkinoilla tässä vitun militaristivaltiossa. Pitäisköhän muuttaa ulkomaille jossa varmaan b-mieskin kelpaa naisille?

12

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timantinkova atm

Tosiaanko naiset kysyvät sinulta, että minkä luokituksen sait armeijassa ja sen mukaan diskriminoivat? Onneksi tykkään vain hipeistä...

• Mä en edes tiedä mitä noi a ja b-jutut tarkoittaa. Ja kerran olin tapaillut yhtä tyyppiä jo muutaman kuukauden, kun kävi ilmi ettei se ollut käynyt ollenkaan inttiä :D
      Näin paljon meitä naisia kiinnostaa noi armeijajutut!

• Saanko kysyä sitä, että miksei tämä mies ollut käynyt armeijaa? Oliko hän sitten sivari, totaalikieltäytyjä vai saanut vapautuksen?

• DarkFear kirjoitti:

Saanko kysyä sitä, että miksei tämä mies ollut käynyt armeijaa? Oliko hän sitten sivari, totaalikieltäytyjä vai saanut vapautuksen?

Se oli ilmeisesti sivari, jos oikein muistelen.
        Enkä mä kyllä edes kysynyt miksei se ollut armeijaa käynyt.

• pimppaloora kirjoitti:

Se oli ilmeisesti sivari, jos oikein muistelen.
        Enkä mä kyllä edes kysynyt miksei se ollut armeijaa käynyt.

Niin eipä sitä koskaan ketkään fiksut ja suvaitsevaiset ihmiset kysele mitään siitä armeijan suorittamisesta ja siitä, että miksei sitä armeijaa ole halunnut käydä.

Eipä siitä armeijan suorittamisesta koskaan utele ketkään muut, kun ainoastaan jotkut ahdasmieliset militaristipaskat ja muut persujuntit.

• Kyllähän sitä suomalaisella miehellä on ihan täysi oikeus kieltäytyä sieltä armeijasta just silloin kun sitä ITSE niin haluaa. Eipä sitä yleensä suvaitsevaiset, avarakatseiset, humaanit ja kansainväliset EUROOPPALAISET MIEHET halua sinne armeijaan mennä, kun se armeija on niin ahdasmielinen ja suvaitsematon ympäristö, joka sopiikin aina paremmin vaan joillekkin ahdasmielisille persujunteille, suomiskineille ja muille fasisteille!!!!!!!

Sehän on sivarivalinta, totaalikieltäytyminen ja vapautuksen hankkiminen vaan merkkejä siitä suvaitsevaisesta, nykyaikaisesta ja EUROOPPALAISESTA elämänmenosta, kun ei enää haluta vaalia niitä talvisodan aikaisia iänikuisen vanhoja armeijaperinteitä.

• 13+5
        DarkFear kirjoitti:

Niin eipä sitä koskaan ketkään fiksut ja suvaitsevaiset ihmiset kysele mitään siitä armeijan suorittamisesta ja siitä, että miksei sitä armeijaa ole halunnut käydä.

Eipä siitä armeijan suorittamisesta koskaan utele ketkään muut, kun ainoastaan jotkut ahdasmieliset militaristipaskat ja muut persujuntit.

Silti käytät sivarin käymistä syynä elämäsi pieleen menemiselle, vaikka ainoastaan ahdasmieliset militaristipaskat ja muut persujuntit ajattelevat asiasta negatiivista? Epäilen vahvasti, ettei edes 90% suomalaisista ole mainitsemisiasi henkilöitä.

• 13+5 kirjoitti:

Silti käytät sivarin käymistä syynä elämäsi pieleen menemiselle, vaikka ainoastaan ahdasmieliset militaristipaskat ja muut persujuntit ajattelevat asiasta negatiivista? Epäilen vahvasti, ettei edes 90% suomalaisista ole mainitsemisiasi henkilöitä.

Niin no valitettavasti tämän asevelvollisuuden ja siitä muodostuneen armeijakulttuurin myötä sitä on Suomessa kyllä hyvin paljon just näitä militaristipaskoja ja muita ahdasmielisiä persujuntteja. Enhän mä mitään sanonutkaan siitä, että kuinka paljon tässä maassa oikein on näitä fiksuja ja suvaitsevaisia ihmisiä.

• Silloin ei tarvitse ajatella aata ja beetä, kun ei käy armeijaa ollenkaan. Tosin se tietysti edellyttää, että saa asiasta päättävät tahot vakuuttuneeksi palvelukseen sopimattomuudestaan.

Mikä pakko muuten on sanoa naiselle mitään mistään armeijasta? Vai otatko asian itse puheeksi?

• beautifulgirll

Se on aina negatiivista jos mies on käyny armeijan ja a:sta ja b:stä en oo ikinä kuulukkaan. :-D

• Armeijassa B-miehenä minulla oli vähän sutinaa naispuolisen sotilaspoliisi-alikersantin kanssa. Sitä ei tuntunut asia haittaavan.

• iuyhjkjhtyuuygghhgcv

No jos se itteään häiritsee niin aina voi valehdella, niistä naiset muutenkaan tajua tai välitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2485
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1634
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      141
      1286
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      293
      1086
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      314
      1036
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      1012
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      22
      975
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      926
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      814
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      783
    Aihe