Mitähän merkkiä täällä on eniten tai vähiten?
Veikkaus että Skorpparia eniten ja ominaista vähiten.
Mikä sun horoskooppimerkki on?
51
225
Vastaukset
- Kerrro
Korjaus -> ominaista -= oinasta
- haavi auki
mikä on ominainen
- hytfhtrfh
Miten oinaasta tuli ominainen? Kertoo kaiken niiden ihmisten älystä jotka horoskoopeista piittaavat.
- Kerrro
Se on iPad, joka muuttaa sanat.
Älä säkään ole liian tosikko ja suvaitsematon. Epäsosiaalisia piirteitä ne. - 58lktjgf
Kerrro kirjoitti:
Se on iPad, joka muuttaa sanat.
Älä säkään ole liian tosikko ja suvaitsematon. Epäsosiaalisia piirteitä ne.No OK. Olen skorpioni.
- Ex PUA
Kauris.
- Ex PUA
Naiset jotka tuntevat minuun vetoa, tai minä vaihtoehtoisesti heiihin ovat pääasiassa olleet:
-Rapu. Tämä on viime aikojen ykkönen, on ihan epätodellisen tuntuista miten joko netissä tai baarissa sattumalta tavattu nainen on rapu. VIimeinen tai viimeisin suuri ihastus oli tai on rapu. Rapujen kanssa on kyllä jokin outo vetovoima.
- Kaksoset pitävät minusta, mutta heidän kanssaan on mahdotonta ajatella mitään vakavampaa.
- Härkä. Nämä naiset usein tuntuvat tykkäävän, ja heillä on omnlainen tapansa ilmaista fiilareita, eli siis siten että kerran kun korkki lähtee irti, he kertovat melko suoraan mitä niiden tekisi mieli tehdä. :D
- Skorppioni. Näitä sanotaan hankalisiksi, ja usein onkin tietty yksi iso riita ennen kun meistä tulee parhaat kaverit joko sängyssä tai muuten. Muuten tulemme hyvin aina toimeen.
Oinaasta täällä on puhuttu, ja olen seurustellut sellaisen kanssa ja ainakin pari muuta oinasta ovat olleet minusta kiinnostuneita. Nämä molemmat jotka ovat kiinnostuneita olleet, ovat annelleet seksuaalisia vihjailuja ja osanneet ainakin olla aloitteellisia. TOinen näistä todella hyvännäköinen vielä, mutta ehti muuttamaan pois ennen kun ehdin tehdä pemppuja.
Onhan se aika kiihkeä merkki, ja parasta seksi on sen kanssa joko kännissä tai sovintoseksinä. En tiedä sitten rohkenisiko niitä parisuhteeseen suositella kuitenkaan.
- ätmi
Leijona
- aries84_
veikkaisin juui toisin päin , skorpionille kun kelpaa mitä vaan mikä hengittää tyydytykseen, oinas valitsee tarkkaan :) siis oinas olen
- Kerro = skorppari N
Mun läheisessä ystäväpiirissä oinasnaisetmovat uudessa parisuhteessa ennen kuin se entinen on saatettu loppuun. Sinkkuus on heille negatiivinen asia ja toisaalta kyllähän oinaspomot haluavat aina pitää alamaista.
Sitten mulla on jonkin verran YTM skorpparimiehiä, jotka tässä 40 iässä eivät oikein osaa löytää sitä oikeaa.
Itse olen skorppari N ja vähän samaa vikaa kuin skorpparimiehillä. - oinas_nainen
Kerro = skorppari N kirjoitti:
Mun läheisessä ystäväpiirissä oinasnaisetmovat uudessa parisuhteessa ennen kuin se entinen on saatettu loppuun. Sinkkuus on heille negatiivinen asia ja toisaalta kyllähän oinaspomot haluavat aina pitää alamaista.
Sitten mulla on jonkin verran YTM skorpparimiehiä, jotka tässä 40 iässä eivät oikein osaa löytää sitä oikeaa.
Itse olen skorppari N ja vähän samaa vikaa kuin skorpparimiehillä.Minun piireissä on tällä hetkellä 3 oinasta, kaikki sinkut, ei irtosuhteita tai panosuhteita, myös 2 tuttua oinasta joista olen kuullut hurjia tarinoita naisten pyörittämisistä. Horoskooppimerkki ei tarkoita suoranaisesti mitään, koska ihmisillä on myös ne periaatteet, käytöstavat ja kasvuympäristö jotka ihmistä muokkaavat.
- ikäloppu kurppa
Mää olen fisu, nouseva skorppari.
- Kerrro = skorppari N
Miten ihmeessä ihanat fisut mukautuvaiset voivat olla sinkkuja?
- kisuli111
Oho, myös nuoseva skorppari, alunperin kalat.
- ikäloppu kurppa
Kerrro = skorppari N kirjoitti:
Miten ihmeessä ihanat fisut mukautuvaiset voivat olla sinkkuja?
Se on varmaan tuo nouseva merkki mikä hankaloittaa luonnetta..tai sit mä olen muuten vaan hankala. Tavallaan olen mukautuvainen mutta kuitenkin hyvin itsenäinen ja omapäinen.
- Kerro = Skorppari n
ikäloppu kurppa kirjoitti:
Se on varmaan tuo nouseva merkki mikä hankaloittaa luonnetta..tai sit mä olen muuten vaan hankala. Tavallaan olen mukautuvainen mutta kuitenkin hyvin itsenäinen ja omapäinen.
Sulla on kyllä tavattoman hyvä paketti.
Mulla joo nouseva Vaaka.
- Mies31v.
Skorpioni.
- oinaat parhaita
oinaat on parhaita minä päivänä oinaat on syntynyt
- Edam
Vaaka
- sdsdfdfsdfss
No jos pitää horoskooppimerkkejä valita, sängyssä parhaimmat on skorpioni, oinas, leijona ja ihan ok kaksonen.
- Jii007
Härkä. Sanooko se horoskooppi nyt sitten, että milloin saan sen kokemattoman naisen? Tai, että saanko edes ikinä?
- atribuutti
Hommaa vaan se lehmä...
- Jii007
atribuutti kirjoitti:
Hommaa vaan se lehmä...
No kaikki naisethan on lopulta lehmiä.
- Kerrro = skorppari N
Darkkis ja NAL eivät ole vielä vastanneet, joten nyt voimme laittaa arvaukset päälle perustelujen kerä.
Darkkis on varmasti vesimerkki. Oisko rapu, kun on vähän negatiivinen mutta kuitenkin empaattinen?
NAL on varmaankin jokin tunnevammainen merkki eli ei ainakaan vesimerkki.
Oisko vesimies, kun ovat niin asiallisia? - SekaSikiö
Kauris.
Ei kait vaan olla jo menty siihen pisteeseen, että aletaan pohtimaan määräytyykö parisuhteen kohtalo horoskoopin mukaan?
Tai pitääkö horoskooppien suhteen olla nirso vai ei? :D
Minähän en tähdistä rakkauskohtaloita aio lukea.- Kerrro
Jos on kamalasti täysin tasaveroisia vaihtoehtoja, niin siinä tilanteessa voi nostaa tähtimerkit pöytään. Harvallapa on kahta timanttia samanaikaisesti.
Keskustelun tarkoituksena on lähinnä katsoa löytyykö täältä yhtenäistä ajatusta. Vielä en ole sellaista havainnut http://m.mtv.fi/lifestyle/ava/1550567
No ainaski tommosta faktaa asiaan liittyen löytyy. Elikkä jos on ylimääräistä aikaa, niin siitä vain tekemään excel-taulukkoa siitä ketkä palstalta sopisivat toisilleen. :D- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
http://m.mtv.fi/lifestyle/ava/1550567
No ainaski tommosta faktaa asiaan liittyen löytyy. Elikkä jos on ylimääräistä aikaa, niin siitä vain tekemään excel-taulukkoa siitä ketkä palstalta sopisivat toisilleen. :DNiinpä näytti olevan että Turha yrittää: Skorpioni, Härkä, Kalat, voisi kai tuohon ne kaikki loputkin lisätä varmaan.
- stellariafani
stellaria81 kirjoitti:
http://m.mtv.fi/lifestyle/ava/1550567
No ainaski tommosta faktaa asiaan liittyen löytyy. Elikkä jos on ylimääräistä aikaa, niin siitä vain tekemään excel-taulukkoa siitä ketkä palstalta sopisivat toisilleen. :DMikä stellaria oot?
- m30-
Skorppari, mutta ei toi seksi oo merkistä kiinni. Olen antanut PASKAA seksiä yhdelle, ja maailman parasta toiselle, ja usein vaan hyvää tai medium. Ja panen kyllä ketä vaan mutta sitähän ei sovi sanoa? Panen silti.
- m30-
ja jostain syystä ei parisuhteessa...
- PohPuhPih
"Ja panen kyllä ketä vaan mutta sitähän ei sovi sanoa? Panen silti."
Valot pois ja lisää viinaa...
http://www.youtube.com/watch?v=0E3YbodIpDc
- Örkki
Rapu
- PohPuhPih
Perikooppimerkkini on Blohm Voss.
Olet tullut palstalle takaisin. Miksi näin, jos saapi kysyä? Ainahan tietysti kysyä saa, vastauksen kanssa on sitten eri juttu :-D
femnerd kirjoitti:
Olet tullut palstalle takaisin. Miksi näin, jos saapi kysyä? Ainahan tietysti kysyä saa, vastauksen kanssa on sitten eri juttu :-D
Tottakai palstalle saa tulla takaisin, en sitä tuossa tarkoittanut.
- PohPuhPih
femnerd kirjoitti:
Tottakai palstalle saa tulla takaisin, en sitä tuossa tarkoittanut.
Hei vain Femnerd.
Kuinkahan sen kauniisti sanoisi? Olen kokenut haaksirikon parisuhteiden myrskyävällä merellä. Sattui pieni ohjausvirhe ja haaksi karahti pahasti karille. Nyt istuskelen kivellä ruorin palasia puristellen ja ihmettelen, että kuinka tässä nyt näin kävi?
Tokihan tilanteesta selviäisi "kunniallisesti" toteamalla, että kaikki naiset ovat hirviöitä. Valitettavasti omaan jonkinlaisen henkisen selkärangan, jonka seurauksena voinkin todeta että oma moka.
Tällä kertaa en usko kuitenkaan olevani tuskissani seuraavia vuosikymmeniä, kunhan puujalkailen seuraavan puoli vuotta.
Niin että, vanhat palstalaiset eivät kuole, he vain haisevat siltä. PohPuhPih kirjoitti:
Hei vain Femnerd.
Kuinkahan sen kauniisti sanoisi? Olen kokenut haaksirikon parisuhteiden myrskyävällä merellä. Sattui pieni ohjausvirhe ja haaksi karahti pahasti karille. Nyt istuskelen kivellä ruorin palasia puristellen ja ihmettelen, että kuinka tässä nyt näin kävi?
Tokihan tilanteesta selviäisi "kunniallisesti" toteamalla, että kaikki naiset ovat hirviöitä. Valitettavasti omaan jonkinlaisen henkisen selkärangan, jonka seurauksena voinkin todeta että oma moka.
Tällä kertaa en usko kuitenkaan olevani tuskissani seuraavia vuosikymmeniä, kunhan puujalkailen seuraavan puoli vuotta.
Niin että, vanhat palstalaiset eivät kuole, he vain haisevat siltä.Olen surullinen puolestasi :-(
Minusta on hienoa, että sinulla on selkärankaa myöntää tehneesi virheen. Virheistä oppii ja seuraavalla kerralla varmasti osaat välttää tekemästä saman virheen jos samanlainen tilanne tulee vastaan.
Hyvä juttu kun uskot, ettet enää ole noin kauan tuskissasi tämän jälkeen.
- leijona-atm
leijona
Oinas. Nouseva merkki vaaka.
- blond.n53
Kaksonen
Horoskoopit on huuhaata.
http://fi.m.wikibooks.org/wiki/Hyvän_tieteen,_huonon_tieteen_ja_valetieteen_erottaminen- 16+14
No tietysti, mutta eihän nyt kukaan vakavasti näitä ota, ihan huumorilla vaan.
16+14 kirjoitti:
No tietysti, mutta eihän nyt kukaan vakavasti näitä ota, ihan huumorilla vaan.
Osa tuntuu kyllä ottavan ihan tosissaan. Suorastaan säälittävää.
- Äädämi
Neitsyt, muutenkin kuin horoskooppimerkiltäni.
- timantinkova atm
Rapu, eikä näillä ole vitunkaan merkitystä. Tosin tuo stellarian linkin rapu kuvaa minua kohtalaisesti.
- lottamari<3
Horoskooppeja ole olemassakaan kuten ei Joulupukkia, eikä Ankkalammen Minni Hiirtä, Akua ja Roopea ja muitakaan satuolentoja. Horoskooppi on taikauskoista humpuukia, johon Jumala ankarasti kieltää uskomasta..epäjumalanpalvelua..ettäs tiiätte...mokomat...
Mä olen Hiiri.- 123-123
No mikäs se Jumala sitten on? ;)
Skorpioni nainen täällä. Seurustellut vaa'an kanssa joka petti ja härän kanssa joka joi liikaa - lottamari<3
123-123 kirjoitti:
No mikäs se Jumala sitten on? ;)
Skorpioni nainen täällä. Seurustellut vaa'an kanssa joka petti ja härän kanssa joka joi liikaaLuoja, joka on sinutkin luonut ja joka on ihmiselle antanut tiedon itsestään ja siitä mikä on synti ja mikä synnin seuraus.
Et ole Skorpioni, etkä ole seurustellut Vaa `an kanssa, etkä Härän kanssa. Olet ihminen, joka seurusteli toisen ihmisen kanssa, joilla ei ollut Jumalan tuntemusta.
Maailmankaikkeus ja ihminen ei ole humpuukia, eikä ihmisen keksimää, se on Jumalan nähtävissä oleva todellisuus.
Ihminen uskoo ja elää mielummin humpuukilupausten mukaan kuin noudattaa Jumalan Sanaa, koska silloin ihmisen ei tarvitse luopua valheesta, ei pettämisestä, eikä mistään synnistä.
:) ...
Arvaa tai ota selvää...- Astrology
Itse suhtaudun horoskooppeihin huumorilla. Oma merkkini om vaaka. Tunnen eniten vetoa vesimies, neitsyt ja-, oinasmiehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954