viittiikö joku auttaa????... mun pitäis tehä pullia yhtiin juhliin mutta kun siellä juhlissa on yksi vieras joka ei pysty syödä normaaleja pullia koska hän on laktoosi-itolerantikko... mistä löytyis sellainen pullatikina ohje joka sopii myös laktoosi-itolerantikolle ?
osaako joku auttaa ????
7
266
Vastaukset
- Leipuri Hiivanen
Käytä pullataikinan nesteenä vettä. Minä teen aina pullan veteen. Katso,että rasva mitä käytät on laktoositonta (voi tai margar). KOrvapuustit tulee tällalailla parempia kuin maitoon tehtynä. Käytä kanelia ja sokeria vähän reilummin.
P.s. Ripottelen myös VANILJASOKERIA kaneli-sokeriseoksen päälle -antaa korvapuusteille aivan ihanan pikanti maun. KOKEIL ! - laktoositon 3
MIksi et käytäisi laktoositonta maitoa?
- avun-tarpeessa
Mites ton voin kanssa ??? Pitääkö sekin olla jotain lakroositonta ??
- joo-o.
Pitää.
- äiti leipoo
joo-o. kirjoitti:
Pitää.
Laktoositonta voita on saatavilla, mutta Sunnuntai-margariini on sekä laktoositon,
että maidoton sitä voi huoletta käyttää. Leivon itse aina pullan veteen ja
käytän sunnuntai-margariinia,niin tarpeen vaatiessa sitä voi syödä myös
maidolle allerginen ( on eri asia kuin laktoosi-intoleranssi).
Leivon aina kaikki tällä margariinilla, pikkuleivät, kakut jne..
Sopii kaikille, eikä tarvitse pahoitella, jos joku tarvitsee maidotonta tai
laktoositonta. - mummu leipoo
äiti leipoo kirjoitti:
Laktoositonta voita on saatavilla, mutta Sunnuntai-margariini on sekä laktoositon,
että maidoton sitä voi huoletta käyttää. Leivon itse aina pullan veteen ja
käytän sunnuntai-margariinia,niin tarpeen vaatiessa sitä voi syödä myös
maidolle allerginen ( on eri asia kuin laktoosi-intoleranssi).
Leivon aina kaikki tällä margariinilla, pikkuleivät, kakut jne..
Sopii kaikille, eikä tarvitse pahoitella, jos joku tarvitsee maidotonta tai
laktoositonta.Pullaan ehdottomasti voita. Margariinia ei tarvita mihinkään.
- äiti leipoo
Pullaan laktoositon maito ja voi. Margariini ei kuulu "oikeaan "pullaan. Maitojauheestakin tulee kuohkeat pullat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52771- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584