viittiikö joku auttaa????... mun pitäis tehä pullia yhtiin juhliin mutta kun siellä juhlissa on yksi vieras joka ei pysty syödä normaaleja pullia koska hän on laktoosi-itolerantikko... mistä löytyis sellainen pullatikina ohje joka sopii myös laktoosi-itolerantikolle ?
osaako joku auttaa ????
7
220
Vastaukset
- Leipuri Hiivanen
Käytä pullataikinan nesteenä vettä. Minä teen aina pullan veteen. Katso,että rasva mitä käytät on laktoositonta (voi tai margar). KOrvapuustit tulee tällalailla parempia kuin maitoon tehtynä. Käytä kanelia ja sokeria vähän reilummin.
P.s. Ripottelen myös VANILJASOKERIA kaneli-sokeriseoksen päälle -antaa korvapuusteille aivan ihanan pikanti maun. KOKEIL ! - laktoositon 3
MIksi et käytäisi laktoositonta maitoa?
- avun-tarpeessa
Mites ton voin kanssa ??? Pitääkö sekin olla jotain lakroositonta ??
- joo-o.
Pitää.
- äiti leipoo
joo-o. kirjoitti:
Pitää.
Laktoositonta voita on saatavilla, mutta Sunnuntai-margariini on sekä laktoositon,
että maidoton sitä voi huoletta käyttää. Leivon itse aina pullan veteen ja
käytän sunnuntai-margariinia,niin tarpeen vaatiessa sitä voi syödä myös
maidolle allerginen ( on eri asia kuin laktoosi-intoleranssi).
Leivon aina kaikki tällä margariinilla, pikkuleivät, kakut jne..
Sopii kaikille, eikä tarvitse pahoitella, jos joku tarvitsee maidotonta tai
laktoositonta. - mummu leipoo
äiti leipoo kirjoitti:
Laktoositonta voita on saatavilla, mutta Sunnuntai-margariini on sekä laktoositon,
että maidoton sitä voi huoletta käyttää. Leivon itse aina pullan veteen ja
käytän sunnuntai-margariinia,niin tarpeen vaatiessa sitä voi syödä myös
maidolle allerginen ( on eri asia kuin laktoosi-intoleranssi).
Leivon aina kaikki tällä margariinilla, pikkuleivät, kakut jne..
Sopii kaikille, eikä tarvitse pahoitella, jos joku tarvitsee maidotonta tai
laktoositonta.Pullaan ehdottomasti voita. Margariinia ei tarvita mihinkään.
- äiti leipoo
Pullaan laktoositon maito ja voi. Margariini ei kuulu "oikeaan "pullaan. Maitojauheestakin tulee kuohkeat pullat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190