mlventures

Nyt puhuu mlventures! Saako bussilla ajaa töräyttää palstalle ja jos saa, niin lähteekö joku kyytiin jos minä modelli olen kuskinpenkillä?

http://bit.ly/1rm6CEb

15

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Jee

      Eikös sulta ole jo otettu kortti pois? =))

      • Ei mulla ole koskaan ollutkaan, niin miten sen pois olisi voinut ottaa, mutta sulta on vissiin otettu suurin osa aivoista pois....jos sulla niitä koskaan on ollutkaan.


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Ei mulla ole koskaan ollutkaan, niin miten sen pois olisi voinut ottaa, mutta sulta on vissiin otettu suurin osa aivoista pois....jos sulla niitä koskaan on ollutkaan.

        Kiitti vaan, troliseni! Nyt sä sit usutit taas ton tosi ystävällisen äijän körmyn vituuntumaan mulle.

        Sä modelli menet kans yhtä helppoon kuin mäkin,
        yrität ainakin epätoivoisesti viestiä asian niin. =(


        Mua ei kortiton kyytsi metriäkään, koska mulla on kuorma-auton ajoon oikeuttava kortti.
        Ja tiedän...en saa ajaa bussia siihen mulla ei ole oikeutta.
        (parempi kuitenkin se kuin kortiton)
        Tai ei ainakaan mulla ei saa olla matkustajia kyydissä...
        luultavasti saisin kuitenkin siirtää bussin paikasta A paikkaan B.

        En ole varma, siitä on aikaa kun kortin hankin..alle 20 vuotiaana.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Kiitti vaan, troliseni! Nyt sä sit usutit taas ton tosi ystävällisen äijän körmyn vituuntumaan mulle.

        Sä modelli menet kans yhtä helppoon kuin mäkin,
        yrität ainakin epätoivoisesti viestiä asian niin. =(


        Mua ei kortiton kyytsi metriäkään, koska mulla on kuorma-auton ajoon oikeuttava kortti.
        Ja tiedän...en saa ajaa bussia siihen mulla ei ole oikeutta.
        (parempi kuitenkin se kuin kortiton)
        Tai ei ainakaan mulla ei saa olla matkustajia kyydissä...
        luultavasti saisin kuitenkin siirtää bussin paikasta A paikkaan B.

        En ole varma, siitä on aikaa kun kortin hankin..alle 20 vuotiaana.

        Siis on mullakin kortti, mutta sillä ei saa ajaa kun muijia, eli vetää viikkseen! Ja kyllä ton yhden ja kahden sanan käry-kaapon erottaa kaikistamuista....sillä on aina noi samat jorinat.


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Siis on mullakin kortti, mutta sillä ei saa ajaa kun muijia, eli vetää viikkseen! Ja kyllä ton yhden ja kahden sanan käry-kaapon erottaa kaikistamuista....sillä on aina noi samat jorinat.

        Niin just...nää oli taas näitä SUN juttujasi.
        En älynnyt ajatella kaksmielisesti taaskaan,
        vaikka pitäis mun jo sun juttus ´haistaa`!

        Sulla kun on aina noi samat jorinan aiheet mukana.
        Onnea etsintääs...uhkarohkeita on aina...toisia vaara houkuttaa.


    • Saa TÖRÄYTTÄÄ:.!1#%?

      .

      "Jos on Herman's Hermits"

      http://www.youtube.com/watch?v=5hXQpi2Cxy8

      har!11

      .

    • Koska sulla ei ole minkäänlaista ajotaidon koulutusta, on turvallisempaa jäädä kyydistä pois.
      Ei sitä nyt noin vaan töräytellä palstalle. Joku roti sentäs.

    • Kyllä saa! Mielenkiintoiseksi tilanteen tekee se, ketä hyppää kyytiin ja tietoisuus matkasta tuntemattomaan.

      Palstalle saa töräytellä vaikka junalla. Kuten ollaan huomattu, monet ovat lentäneet sinne ilman lentolupakirjaa pienoishävittäjälläkin. Ja aikansa harhailtuaan kaikenmaailman konttaajatkin ovat monen mutkan kautta lopulta kotiinsakin eksyneet.

    • juhlan aika;D

      Onnea ;D

    • Jos osaat ajaa kahdella pyörällä.

      • En osaa mutta kolmella oon vetänyt muutaman kerran Alaskassa.


    • kivaloitus

      Lähden mukaan. Musiikkivalinnoissasi on aina jotakin nostalgiaa / ajankohtaisuutta - eikä vähiten visuaalisuudessa. Ei omintani, mutta viihdyttävää ja mukaan tempaavaa. Sitäpaitsi eroat aina joukosta raikkaudellasi, joten yritän käyttäytyä tasosi mukaisestivi.

      • hfcghjfgjfgk

        *Ehh!*

        Eih. En kyllä tykkää!! Olet ihan kamala :D. Inhoan sinua! .. Siis jollakin tavalla, mutta pidän jotekin jutuistasi, vaikka ne on ihan SAIRAITA!!!jollakin tavalla :D

        En pidä edes hymiöistäni kun vastaan sinulle, mutta jotenkin kaivat esiin tyhmän vanhan minäni :) Se on tavallaan mukavaa, että olet sellainen kuin olet :)

        ...JA Jumala auttakoon, että olisit muiden tapaan minua INHOTTAVA!!! :( Sillä en kestä nauramista!!! :D


      • hfcghjfgjfgk kirjoitti:

        *Ehh!*

        Eih. En kyllä tykkää!! Olet ihan kamala :D. Inhoan sinua! .. Siis jollakin tavalla, mutta pidän jotekin jutuistasi, vaikka ne on ihan SAIRAITA!!!jollakin tavalla :D

        En pidä edes hymiöistäni kun vastaan sinulle, mutta jotenkin kaivat esiin tyhmän vanhan minäni :) Se on tavallaan mukavaa, että olet sellainen kuin olet :)

        ...JA Jumala auttakoon, että olisit muiden tapaan minua INHOTTAVA!!! :( Sillä en kestä nauramista!!! :D

        Siinnä olisi nainen minun makuuni, nainen joka on kuin luotu tuohon oppaan paikalle...mikki kädessä siinnä seistä törötettäis, minä ja sinä....vai pitäisikö sanoa, että siinnä on nainen 'kipuuni' mikä sydämmessäni aina silloin tällöin laittaa avaamaan läppärinkannen, pistää vielä sormeni näppimille, mitkä ovat oppineet avaamaan pullon kuin pullon, olivatpa olosuhteet sitten millaiset tahaansa.

        Itse olen sitä mieltä, että "kyllä sopuli sialle antaa" ei siinnä mitään diaknoosia tarvitse tehdä, onko hullu vai muuten vaan sairas.....JA Jumala auttakoon niitä jotka eivät ole kanssani samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe