mitähän tässä

toni.

9

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa, mutta hauska pätkä.

    • ei ymmärrä
    • Ensin haluavat päästä verkon toiselle puolelle ja sitten sieltä pois. Hyvin onnistuttu

    • Piri-Pate ratissa ja Jee Jee trolli pyörii perskärpäsenä mukana. Yllättävän hyvin toi meni.

      • Jee Jee

        Juman klavita modelli, mitä sulla liikkuu päässä?
        Ensin sanot et tunnistat ton trollin ...
        ja kohta perään et mä trollaan perskärpäsenä mukana.

        Etkö säkään tajua... trolli käyttää mun nikkeä...
        tai imitoi jollain tavoin mua, jotta näyttäis mun kirjoituksilta.

        Mulla ei ole noihin kirjoituksiin osaa ei arpaa.
        Täysin pöhköjä juttuja, kuten muutamat miehetkin!
        Haista kukkanen ja voit tulkita vapaasti...todellakin haisevaks!


      • Jee Jee kirjoitti:

        Juman klavita modelli, mitä sulla liikkuu päässä?
        Ensin sanot et tunnistat ton trollin ...
        ja kohta perään et mä trollaan perskärpäsenä mukana.

        Etkö säkään tajua... trolli käyttää mun nikkeä...
        tai imitoi jollain tavoin mua, jotta näyttäis mun kirjoituksilta.

        Mulla ei ole noihin kirjoituksiin osaa ei arpaa.
        Täysin pöhköjä juttuja, kuten muutamat miehetkin!
        Haista kukkanen ja voit tulkita vapaasti...todellakin haisevaks!

        Kukkanen sulla on housussas...ei mua kiinnosta vaikka et oiskaan toi trolli.


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Kukkanen sulla on housussas...ei mua kiinnosta vaikka et oiskaan toi trolli.

        Oleks varma, et löytyy kukkanen?
        Välillä mun väitetään olevan "petoni äijä",
        yks on saanut päähänsä et olen Gempsu ja ties vaikka mitä....

        Ja mua kiinostaa miks helvatissa pitää piruilla toisen nikkellä.
        Mä en halua ilkeillä tahallani kellekkään...
        (mitä joskus kukkasia haistatan, kiukussani)
        Ihan turha käskee rekisteröidä nikke...
        sit vasta niitä kahjoja löytyy kiusaksi asti.

        Sattumalta tiedän et ei ole mikään temppu sen jälkeen;
        tehdä viel enemmän ilkivaltaa.

        Joku vei jo ison pinon valokuvia teatterilaisten tanssiharjoituksista, mun koneeltani!
        Sitä en ymmärrä et miks ne piti poistaa mun koneelta?
        Sähläskö vahingossa?? vai tahallaan!!

        Mä sain uudet hommattua, ei mulla ainoastaan niitä ollu,flikoilla oli omansa.
        Mä en ole niissä kuvissa mukana...en kuulu teatteriryhmään,
        vaik joskus harjoituksis olen ollutkin.


    • persenik

      Sinäkin keksit jotain uutta, Mukavaa sinulta.

      Ehkä siinä on joku "sä et välitä musta" ja liikaa viinaa juttu. Kaipa olisin voinut joskus olla samanlainen. En enää..

      "No sä et välitä musta! Et kenestäkään! Et pääse yhdenkään perseenkään läpi kotiovelle mitään olemaan sinä! Pääsen stana!!

    • Hyvin TOIMITTU:.!1#%

      .

      "Keep Up With The Good Work"

      har!111

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe