Suora tieteellinen havainto evoluutiosta.

E. Vokkinen

Siis tiedemaailma iloitsee Molocin löytämästä suorasta evoluutiohavainnosta eli galapagoksen tintistä sekä galapagoksen puskakehälajistosta.

Tätä Molocin havaintoa on verrattu yhtä merkittäväksi kuin parin kuukauden takaista suoraa havaintoa gravitaatiosta jonka jo Einstein ennusti evoluuttisena ennusteenaan.

http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/vuosikymmenen tiedeuutinen kuivui kokoon todennakoisesti laskuvirhe/a1021673?&utm_source=emaileri&utm_medium=Email&utm_campaign=Vuosikymmenen tiedeuutinen lassahti * Aurinkoenergia ydinvoiman hintaista * Ufohavainto avaruusasemalla?&utm_term=Kuva* Vuosikymmenen tiedeuutinen kuivui kokoon* todennakoisesti laskuvirhe *300 x 168*&utm_content=u-639472-33430649-429346-8 jumaloimat galapagoshavainnot me jo tunnemme mutta tämä onkin uusi. Ja ihan yhtä vakuuttavan tieteellisen todenmukainen kuin galapagoksen varpunenkin.

Oho, mitenkäs se tuonne tekstin väliin heilahti?

6

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tein gravitaatioaalloista avauksen samalla kun seurasin suorana lehdistötilaisuutta maaliskuussa. Avauksessa jo kerroin, että on syytä odottaa vahvistavia tuloksia. Vahvistuessaan havainto olisi periaatteessa vahvistanut kosmisen inflaation, mutta havaintojen virheellisyys oli myös mahdollisuus.

      Nyt näyttää vahvasti siltä, että BICEP2 ei havainnut mikroaaltotaustassa polarisaatiokuviota, jollainen syntyy varhaisen maailmankaikkeuden gravitaatiosäteilyn vaikutuksesta, mutta ei se tarkoita etteikö vahvistavia havaintoja voitaisi saada myöhemmin.

      Kesäkuussa jo kirjoitin: "Jätän gravitaatioaallot pois tästä avauksesta, koska niiden mahdollinen varmistuminen vaatii vielä lisänäyttöä, ja voi olla, ettei BICEP2-teleskooppi ole todellisuudessa edes vielä havainnut niitä."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12288179

      Eli jyrtsi, avauksesi oli taas onnetonta trollausta.

      • AirporttablettiJyri

        Tyhmä Solon1. Sillä eiköhän jokainen vähänkin tolkuissaan oleva vakiintuneiseen tieteeseen vähänkin luottava ymmärtänyt sitä että nyt nuo pojat ampuivat vähän yli, hrehe.

        Tyhmä.


      • Terkkuja finneille

        Aivan niin, jopa joulupukin voi havainnoida myöhemmin sillä onhan se evoluutio luonut miljardeissa vuosissa paljon omituisempiakin otuksia pelkästä limakasasta.

        Olisi täysin evouskonnonvastaista väittää että evoluutio ei ikimaailmassa kautta tulevan ikuisuuden koskaan tulisi sattuman ja luonnonvalinnan kautta tuottamaan joulupukkia varsinkin kun miljardit lapset aiheuttavat joka vuosi valtavan evoluuttisen valintapaineen.


      • tieteenharrastaja
        Terkkuja finneille kirjoitti:

        Aivan niin, jopa joulupukin voi havainnoida myöhemmin sillä onhan se evoluutio luonut miljardeissa vuosissa paljon omituisempiakin otuksia pelkästä limakasasta.

        Olisi täysin evouskonnonvastaista väittää että evoluutio ei ikimaailmassa kautta tulevan ikuisuuden koskaan tulisi sattuman ja luonnonvalinnan kautta tuottamaan joulupukkia varsinkin kun miljardit lapset aiheuttavat joka vuosi valtavan evoluuttisen valintapaineen.

        Joulupukkihan on evoluution tulos:

        "..väittää että evoluutio ei ikimaailmassa kautta tulevan ikuisuuden koskaan tulisi sattuman ja luonnonvalinnan kautta tuottamaan joulupukkia.."

        Ihmisen kulttuurievoluution. Samalla tietenkin myös älykkään suunnittelun.


      • Terkkuja finneille kirjoitti:

        Aivan niin, jopa joulupukin voi havainnoida myöhemmin sillä onhan se evoluutio luonut miljardeissa vuosissa paljon omituisempiakin otuksia pelkästä limakasasta.

        Olisi täysin evouskonnonvastaista väittää että evoluutio ei ikimaailmassa kautta tulevan ikuisuuden koskaan tulisi sattuman ja luonnonvalinnan kautta tuottamaan joulupukkia varsinkin kun miljardit lapset aiheuttavat joka vuosi valtavan evoluuttisen valintapaineen.

        Mitä? Joulupukki eli Pyhä Nikolaus oli historiallinen henkilö.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Nikolaos_Ihmeidentekijä


      • tieteenharrastaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe