maksullinen nainen kohtelee minua parhaiten

onnellinenkkdl

Käyn maksullisella 25 v naisella pari kertaa kuukaudessa. Kukaan toinen nainen ei ole kohdellut minua yhtä hyvin kuin tämä nainen. Vaikka onkin maksullinen niin hän saa minut tuntemaan itseni haluttavaksi. Tämä on ollut itsetunnolleni pelastus kaiken sen torjuminen jälkeen jota olen naisilta saanut.

Minusta on typerää ja väärin kritisoida maksullisia naisia, he tekevät arvokasta työtä auttamalla meitä yksinäisiä miehiä saamaa edes hieman naisen läheisyyttä ja tyydyttämään yhden elämän perustarpeen eli seksin tarpeen. Onneksi on maksullisia naisia, muuten en minäkään olisi saanut kokea todella kauniin naisen kosketusta ja seksin iloja kauniin naisen kanssa.

30

2543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+6

Lopettakaa sitten se huorittelu ja menkää kaikki maksullisiin. Mitä inisette täällä.

• piiloalfa

Veikkaan että suurimmalla osalla ätmeistä ei ole rahaa ja useimmat myös haluavat tyttöystävän. Ostettu seksi on todella huono veto sitä ajatellen. Eihän sitä tietenkään tarvitse kertoa tyttöystävälleen, mutta se on sitten se yksi asia, mitä pitää salailla, vaikka ei haluaisi.

Joillain on varmaan myös periaatekysymys, että ei halua alentua ostamaan seksiä. Se on ikään kuin viimeinen luovutus, vähän kuin miehisen selkärangan itsemurha ja kuiva toteaminen, että mennään sitten tällä, koska kukaan nainen ei tule koskaan haluamaan minua.

Olen kyllä netistä lukenut juttuja, että maksulliset naiset pitävät joistain vakioasiakkaistaan ja ihan oikeasti mielellään harrastavat seksiä heidän kanssaan. Eli kyllä mies voi saada hyvällä tuurilla varsin positiivisen kokemuksen siitäkin.

• 8+6
        piiloalfa kirjoitti:

Veikkaan että suurimmalla osalla ätmeistä ei ole rahaa ja useimmat myös haluavat tyttöystävän. Ostettu seksi on todella huono veto sitä ajatellen. Eihän sitä tietenkään tarvitse kertoa tyttöystävälleen, mutta se on sitten se yksi asia, mitä pitää salailla, vaikka ei haluaisi.

Joillain on varmaan myös periaatekysymys, että ei halua alentua ostamaan seksiä. Se on ikään kuin viimeinen luovutus, vähän kuin miehisen selkärangan itsemurha ja kuiva toteaminen, että mennään sitten tällä, koska kukaan nainen ei tule koskaan haluamaan minua.

Olen kyllä netistä lukenut juttuja, että maksulliset naiset pitävät joistain vakioasiakkaistaan ja ihan oikeasti mielellään harrastavat seksiä heidän kanssaan. Eli kyllä mies voi saada hyvällä tuurilla varsin positiivisen kokemuksen siitäkin.

Varmasti on jollekin pelastus, joten miksi huoritellaan? Nythän huora on se kiva ja mukava ja ihana. MItä pahaa nyt sitten huorissa onkaan?

Ai niin, kun normaalit naiset ei antaisi ätmeille kuitenkaan. Ei rahasta eikä ilman, saa naisia huoritella... ei mitään logiikkaa. Ätmit ovat niin narsistisia vain itseensä ja oman minänsä keskityviä pa*askoja, että mitään kiltiä ja kunnollista en pysty näkemään heissä. Sorry. Ei heru sääliä ätmeille mistään syystä, koska p*askempia miehiä kuin ätmit ei varmasti ole olemassakaan.

Ätmi voi saada naista, mutta ne naiset eivät kelpaa heille. Kyse ei ole siis saamattomuudesta vaan äärimäisestä nirsoudesta. Ätmi itse valitsee olla yksin, koska halua vain tiettyä naista, muut ei käy. Se on vapaaehtoinen valinta, mutta he inisevät ja kitisevät oma kurjuuttaan naisten syyksi. Kun ne nuoret neitsyet eivät anna. Kun nainen perustelee miesvaalintansa samalla, nainen onkin saastainen huora, koska kiltti ja kunnollinen ätmi ei kelpaa. Ätmit ovat mielisairaita, ja kehottaisinkin kääntyä psykiatrin puoleen.

• ht ...
        piiloalfa kirjoitti:

"Olen kyllä netistä lukenut juttuja, että maksulliset naiset pitävät joistain vakioasiakkaistaan ja ihan oikeasti mielellään harrastavat seksiä heidän kanssaan."

Tota en yhtään epäile, mutta jollei halua heittäytyä valheeseen, niin aina siinä ymmärtää kuitenkin sen, että oikeaa totuutta ei voi saada selville pitääkö maksullinen todella asiakkaastaan vai ei. Ja toisaalta, aina tulee tietämään sen, että ei kelpaisi sille maksulliselle muuta kuin rahasta (mutta toisaalta, eipä kelpaa suurin osa muistakaan miehistä, joten se nyt ei kerro mitään miehen haluttavuudesta.)

Ja tosta olen samaa mieltä että minkään kovin nuoren ikineitsyt-miehen ei kannata "luovuttaa" ja painua maksullisiin. Koska niille ihan samoille kauniille maksullisille pääsee vielä vanhempanakin. Toisin kuin parisuhde-markkinoilla yleensä, maksullisilla markkinoilla ikä ei ole este. Siksi kannattaa ennemmin yrittää noilla oikeilla ps-markkinoilla niin kauan kun vaan jaksaa.

Toisaalta taas, jos ongelmana on ujous, täysi kokemattomuus ja se ettei uskalla edes koskettaa naista vaikkapa baarissa, niin sitten sanoisin että kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni... Painua vaikka maksullisiin että saa sen suurimman mystisyyden naisista pois ja kykenee sen jälkeen käyttäytymään "normaalimmin" ja vähän miehisemmän varmemmin naisten seurassa. Haittapuolena siitä saa sitten ikuisen salaisuuden itselleen. Sellaisen, josta joutuu lopun ikäänsä valehtelemaan kumppanilleen, jos sellaisen joskus saa.

Ja mikään pakkohan ei ole maksullisenkaan kanssa seksiä harrastaa, aina voi vaan vähän tutustua siihen naisen kroppaan ja naisen lähellä intiimisti olemiseen ja helliin kosketuksiin. Jo sekin poistaa kummasti sitä jännitystä naisten fyysisten kosketusten suhteen.

Jokainen joutuu itse miettimään kuinka suuret periaatteet itsellään on tossa asiassa. Ja tuleeko sitä katumaan vai ei. Ja onko varaa maksullisiin. Voiko jäädä siihen koukkuun. Ja toisaalta hyötyykö siitä mitään.

Paljon lisäsi oma seikkailu aiheen parissa ymmärrystä tohon, mutta itse en ajatellut maksullisia tulevaisuudessa käyttää. Ei ole järkeä maksaa pelkästä intiimistä juttuseurasta, juttuseuraa nyt saa muualtakin. Ja seksiin en tietyistä syistä johtuen viitsi ryhtyä. (Käytännössä en siis halua tunteetonta seksiä, ja tunteita ketään maksullista kohtaan ei kannata herättää, koska se on yhtä viisasta kuin että hakkaisi päätään seinään.)

Kaikin puolin silti näen että on hyvä että niitäkin naisia on, jotka tarjoavat tuota palvelua. Joillekin se voi olla se elämän ainoa nainen, jonka kanssa pääsee intiimiin kontaktiin. Ja kyllä jokaisen pitäisi päästä se ainakin kerran elämässään kokemaan. Kunhan ymmärtää mistä siinä on kyse.

• --------
        8+6 kirjoitti:

Varmasti on jollekin pelastus, joten miksi huoritellaan? Nythän huora on se kiva ja mukava ja ihana. MItä pahaa nyt sitten huorissa onkaan?

Ai niin, kun normaalit naiset ei antaisi ätmeille kuitenkaan. Ei rahasta eikä ilman, saa naisia huoritella... ei mitään logiikkaa. Ätmit ovat niin narsistisia vain itseensä ja oman minänsä keskityviä pa*askoja, että mitään kiltiä ja kunnollista en pysty näkemään heissä. Sorry. Ei heru sääliä ätmeille mistään syystä, koska p*askempia miehiä kuin ätmit ei varmasti ole olemassakaan.

Ätmi voi saada naista, mutta ne naiset eivät kelpaa heille. Kyse ei ole siis saamattomuudesta vaan äärimäisestä nirsoudesta. Ätmi itse valitsee olla yksin, koska halua vain tiettyä naista, muut ei käy. Se on vapaaehtoinen valinta, mutta he inisevät ja kitisevät oma kurjuuttaan naisten syyksi. Kun ne nuoret neitsyet eivät anna. Kun nainen perustelee miesvaalintansa samalla, nainen onkin saastainen huora, koska kiltti ja kunnollinen ätmi ei kelpaa. Ätmit ovat mielisairaita, ja kehottaisinkin kääntyä psykiatrin puoleen.

Kuka huorittelee ja ketä? Tällä palstalla näitä maksullisia on haukkunut eniten naiset. Ätmit on kyllä haukkuneet näitä ns. ilmaishuoria, eli yhden yön juttuja harrastavia naisia. Ehkä naisten kannattaa siis ottaa aina maksu seksistä, niin välttyvät ätmienkin vihalta.

• heti vaan huoriin
        ht ... kirjoitti:

"Olen kyllä netistä lukenut juttuja, että maksulliset naiset pitävät joistain vakioasiakkaistaan ja ihan oikeasti mielellään harrastavat seksiä heidän kanssaan."

Tota en yhtään epäile, mutta jollei halua heittäytyä valheeseen, niin aina siinä ymmärtää kuitenkin sen, että oikeaa totuutta ei voi saada selville pitääkö maksullinen todella asiakkaastaan vai ei. Ja toisaalta, aina tulee tietämään sen, että ei kelpaisi sille maksulliselle muuta kuin rahasta (mutta toisaalta, eipä kelpaa suurin osa muistakaan miehistä, joten se nyt ei kerro mitään miehen haluttavuudesta.)

Ja tosta olen samaa mieltä että minkään kovin nuoren ikineitsyt-miehen ei kannata "luovuttaa" ja painua maksullisiin. Koska niille ihan samoille kauniille maksullisille pääsee vielä vanhempanakin. Toisin kuin parisuhde-markkinoilla yleensä, maksullisilla markkinoilla ikä ei ole este. Siksi kannattaa ennemmin yrittää noilla oikeilla ps-markkinoilla niin kauan kun vaan jaksaa.

Toisaalta taas, jos ongelmana on ujous, täysi kokemattomuus ja se ettei uskalla edes koskettaa naista vaikkapa baarissa, niin sitten sanoisin että kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni... Painua vaikka maksullisiin että saa sen suurimman mystisyyden naisista pois ja kykenee sen jälkeen käyttäytymään "normaalimmin" ja vähän miehisemmän varmemmin naisten seurassa. Haittapuolena siitä saa sitten ikuisen salaisuuden itselleen. Sellaisen, josta joutuu lopun ikäänsä valehtelemaan kumppanilleen, jos sellaisen joskus saa.

Ja mikään pakkohan ei ole maksullisenkaan kanssa seksiä harrastaa, aina voi vaan vähän tutustua siihen naisen kroppaan ja naisen lähellä intiimisti olemiseen ja helliin kosketuksiin. Jo sekin poistaa kummasti sitä jännitystä naisten fyysisten kosketusten suhteen.

Jokainen joutuu itse miettimään kuinka suuret periaatteet itsellään on tossa asiassa. Ja tuleeko sitä katumaan vai ei. Ja onko varaa maksullisiin. Voiko jäädä siihen koukkuun. Ja toisaalta hyötyykö siitä mitään.

Paljon lisäsi oma seikkailu aiheen parissa ymmärrystä tohon, mutta itse en ajatellut maksullisia tulevaisuudessa käyttää. Ei ole järkeä maksaa pelkästä intiimistä juttuseurasta, juttuseuraa nyt saa muualtakin. Ja seksiin en tietyistä syistä johtuen viitsi ryhtyä. (Käytännössä en siis halua tunteetonta seksiä, ja tunteita ketään maksullista kohtaan ei kannata herättää, koska se on yhtä viisasta kuin että hakkaisi päätään seinään.)

Kaikin puolin silti näen että on hyvä että niitäkin naisia on, jotka tarjoavat tuota palvelua. Joillekin se voi olla se elämän ainoa nainen, jonka kanssa pääsee intiimiin kontaktiin. Ja kyllä jokaisen pitäisi päästä se ainakin kerran elämässään kokemaan. Kunhan ymmärtää mistä siinä on kyse.

jos ei naista saa, ja aivan saatanan typerää kituutta ikineitsyenä tilanteen pakosta vaika paneminen kiinnostaisi.

• ht ...
        8+6 kirjoitti:

Jep. Minä en ainakaan maksullisia hauku. Oma kokemus on että ihan samanlaisia ovat kuin muutkin naiset. Ei niissä siis mitään pahaa ole. Tietyssä mielessä parempina ihmisinä pidän kuin monia muita.

H*oran kanssa voisin mennä naimisiin. Mutta kovin monen eri miehen kanssa seikkaileen maksuttoman baari-ruusun kanssa en. Koska toisen rehellisyyteen luottaisin siinä että on sitä miltä näyttää, toisen tapauksessa en.

Jos siis pitäisi laittaa naiset "haluttavuusjärjestykseen" seksuaalisen käytöksen perusteella, niin itse sanoisin että:

1. neitsytnainen
        2. nainen, jolla vain vähän seksikumppaneita
        3. maksullinen nainen
        4. nainen, jolla ollut hyvin paljon seksikumppaneita muttei ole myynyt itseään.

Näistä kaikki kolme ensimmäistä on sellaisia, joista tietää mitä saa. Viimeiseen en koskaan luottaisi riittävästi.

• Hyvä ratkaisu

Tottahan maksullinen nainen hoitaa ja miellyttää, sen takiahan hänelle maksetaankin!
      Käyttäkää sitten niitä maksullisia naisia, niin olette tyytyväisiä, eikä tarvitse haukkua tällä palstalla meitä tavallisia naisia.

• Anonyymi

Tavallinen nainen on myös maksullinen.
        Mies maksaa ravintolassa ja koko illan kaiken ja mitä saa?
        Pahimmassa tapauksessa tavallinen maksullinen nainen sanoo kiitos mutta ei ole kemiaa ja seuraavana päivänä maksattaa toisella miehellä kaiken ja tämä toistuu maksullisella tavallisella naisella ympäri vuoden.
        Paremmassa tapauksessa mies saa seksiä mutta huonoa sellaista.

Kumpi tulee halvemmaksi ja lopputulos paremmaksi, aito maksullinen nainen vai tavallinen maksullinen nainen.

• Anonyymi

Paha omatunto voi tulla maksullisiin menemisestä! Eettinen jälkikrapula.

• Anonyymi

Luulen että sama nainen kohtelisi miehiä kunnioittavasti myös muissa kohtaamisissa. Vaikka se taito olisikin opittu ansaintamielessä niin kuitenkin se taito on olemassa ja silloin sitä tuskin voi olla käyttämättä.

• Anonyymi

Nii aatella. Kaikki muutkin käy siellä. Tiedän kun mun kaverin mies käy. Muija on joku 25v Sillä miehellä on herpes. Koska pelkää alkaa seurustella terveen kanssa. Niin ottaa varman päälle ja maksaa. Herpeshän ei tarvitse kortsua. Kun vaan tarttuu senkin kanssa

• Anonyymi

Sen siitä saa, kun tekee syntiä, niin saa sukupuolitaudin palkaksi.

• Anonyymi

Huora on mieskin jos yhden illan juttuja harrastaa. Ja myös ne ovat huoria jotka asuvat avoliitossa. Tehkää itsestänne kunniallisia.

• Anonyymi

Maksu nainen saa rahaa niin se kohtelee rumaakin miestä hyvin.

• Anonyymi

Nii aatella. Siitä saa rahaakin🤣

• Anonyymi

Vai niin.

• Anonyymi

Jos suoraan sanon ja sanonkin, niin te olette helkkarinmoisia pölvästejä kaikki tyynni. Luulisi hävettävän.

• Anonyymi

yhteinen asunto pilaa seksi elämän lopulta,

• Anonyymi

Seksielämä kirjoitetaan yhteen.

• Ehkä hän juuri siksi kohtelee sinua hyvin, koska on maksullinen. Tyytyväinen asiakas on palaava asiakas. Hyvää/ maksavaa asiakasta kannattaa lypsää. Jokainen tekee bisnestä tyylillään. Kun kysyntä ja tarjonta kohtaa, siihen ei ole muilla nokan koputtamista (kunhan molemmat osapuolet ovat aikuisia ja tekevät sen omasta tahdostaan).
      Minä en tuomitse ketään, joka vapaaehtoisesti ansaitsee elantonsa noin. Ammatinvalintakysymys.

• Anonyymi

Ja minä lopetin asiakas suhteeni kun mies oli ostanut tarpeeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja minä lopetin asiakas suhteeni kun mies oli ostanut tarpeeksi.

Sehän on ihan vapaasti molempien osapuolten pätettävissä, milloin asiakassuhde lopetetaan. Niinhän se on kaikessa vapaassa kaupankäynnissä.

• Anonyymi

Kyllä nainen oli oikein ystävällinen kun panin hotellissa yhtä mksullista. 400 euron pano oli kyllä ihanaa.

• Anonyymi

Jummi! Saako siitä kerrasta sellasia summia! Mä lähen kans! Oon ihan väärällä allalla. 1x ko? Mä annoin 4x yössä ilmattees😰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jummi! Saako siitä kerrasta sellasia summia! Mä lähen kans! Oon ihan väärällä allalla. 1x ko? Mä annoin 4x yössä ilmattees😰

Itsehän määräät mitä pyydät. Ite otan 300 ja se on hyvä näin. Mun asiakkaat on aivan ihania!! Ja niiden kaa saan nauttia. Kohtelen heitä hyvin ja he minua. Homma toimii. Opiskelen joten fyrkat on tiukoilla ja elätettäviä niin tää on ollut win win tilanne, nautinnollista , hyvää ja pärjään taloudellisesti, sekä mikä parasta asiakkaat palaavat aina tasaisin väliajoin. :)

• Ihnekös tuo?

Jos kyseessä olisi rakkaus, hän koittaisi saada sinut kantamaan itse itseäsi. Ammattilaiselle se voisi olla tulonmenetys...

• Anonyymi

Ihan hyvä vaihtoehto sellaiselle joka ei muuten saa seksiä!

• Anonyymi

Etulinjaan

• Anonyymi

Tussun näköinen poika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2891
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2730
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2082
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1695
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1483
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      181
      1430
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      111
      1401
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      139
      1355
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1181
    Aihe