Taas kerran kysyttiin eräässä lehdessä, että "Onko kuolemanjälkeistä elämää?".
Kristinuskon mukaan on!
Jeesuksen elämä, kuolema ja ylösnousemus tämän todistaa! Myös Jeesuksen vertaus rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta tämän todistaa. Jeesushan otti vertauksensa aina elävästä elämästä.
Mutta kuka pitää tätä todistusta tieteellisesti relevanttina ja validina? Kuka tietää, että kuolemanjälkeinen elämä on realiteetti ja fakta? Onko jokin asia myös tieteellinen tosiasia, jos se on fakta reaalisesti?
Ja vielä lopuksi! Kuka haluaa elää elämäänsä tiedostaen tämän asian reaalisuuden ja sen mukaan sitten suunnistaa tässä ajassa kohti kuolemaansa? Onko virka ja tämän maailman hyväksyntä suurempi asia? Miksi on - jos on?
Kuolemanjälkeinen elämä?
13
92
Vastaukset
- ttkkl
Lueskele netistä kuoemanrajakokemuksia, niin jotain voi selvitä!
Raamatussa on selvä kertomus tästä. LUUK. 16 rikasmies ja Lasarus (tosin jehovan todistajat valheellisesti väittää tämän olevan vain vertaus, mutta ei voi selittää mihin siinä verrataan)
Elämä ei lopu kuolemaan vaan alkaa siitä- lukutaitoinen
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Raamatussa on selvä kertomus tästä. LUUK. 16 rikasmies ja Lasarus (tosin jehovan todistajat valheellisesti väittää tämän olevan vain vertaus, mutta ei voi selittää mihin siinä verrataan)
Elämä ei lopu kuolemaan vaan alkaa siitäMartti Luther sanoo Kirkkopostillassaan,
että Raamatun kertomus
köyästä Lasaruksesta on VERTAUS.
Luterilaiset ei osaa enää lukea Lutherin kirjoja?
Martti Luther osasi lukea raamatun kirjoituksia alkukielilläkin,
mutta
'totuusvoittaaaina' ei lainkaan. - totta on
lukutaitoinen kirjoitti:
Martti Luther sanoo Kirkkopostillassaan,
että Raamatun kertomus
mutta
'totuusvoittaaaina' ei lainkaan.Se oli ihan todellinen tapahtuma mutta myös ennakko-ilmoitus Jeesuksen omasta ylösnousemuksesta.
- 3x voi-huuto
lukutaitoinen kirjoitti:
että Raamatun kertomus
mutta
'totuusvoittaaaina' ei lainkaan.lukutaitoinen3.11.2014 00:22
että Raamatun kertomus
Luterilaiset ei osaa enää lukea Lutherin kirjoja?----------
----------- ainakaan
nikki *totuusvoittaaaina^* ei ole niitä lainkaan lukenut
pöllinyt sitten vielä Lutherin kuvan profiiliinsa, hyyyyiii...
- Reinkarnation
Sieluhan jatkaa matkaansa heti kun se on heittänyt vanhan takkinsa nurkkaan niinsanotusti. Sielunvaellus on totisinta totta. Kristinuskon opetus "viimeisestä päivästä" jne on harhaa.
- hupaisaa
Mikä sinä olit entisissä elämissäsi?
- Reinkarnation
hupaisaa kirjoitti:
Mikä sinä olit entisissä elämissäsi?
Mikä itse olit kun kerran on niin "hupaisaa"?
- hupaisaa
Reinkarnation kirjoitti:
Mikä itse olit kun kerran on niin "hupaisaa"?
En mikään koska tämä on ainutkertainen elämäni. Vastaa sinä kun kerran uskot sielunvaellukseen.
- Mediamaisteri
Jeesus nyt ainakin eli kuolemansa jälkeen maanpäällä. Samoin Lasarus, Jairuksen tytär ja lukemattomat muut. Profeetta Elia ja Mooses ilmestyivät Jeesuksen kanssa Ilmestysvuorella jne jne
- Totuuden.p
Ilmestyskirjan mukaan 24 vanhinta ovat taivaassa Henok, Mooses, Elia, ja ne jotka herätettiin haudoistaan ristin tapahtumien yhteydessä. Muut kuolleet sensijaan herätetään ensimmäisessä tai toisessa ylösnousemuksessa niin kuin Paavali sanoo.
Miksi tarvittaisiin enää ylösnousemusta jos kuolleet pyhät olisivat jo taivaissa?- ikuisuutta varten
Taivaassa on henkiä. Ylösnousemusruumiin saamme kun uudet taivaat ja uusi maa on luotu ja uudessa maassa Jeesuksen omat elävät iankaikkisesti.
- "Minä uskon....
........ruumiin ylösnousemuksen ja iankaikkisen elämän, amen." Näinhän tunnustamme uskontunnustuksessakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622