Mikä siinä nyt on että mistään ei voi sanoa äijälle, ei nätistikään?! Ottaa nokkiinsa IHAN joka asiasta, vaikka miten mielistellen yrittäisi sanoa. Puhumattakaan kerroista jolloin ei jaksais niin panostaa vaan tulee ärähdettyä suoraan että voisko nyt jumankauta tehä tän jotenki muuten. Ja nyt on turha sanoa että naputtaisin koko ajan, ei tässä ole kyse siitä. Mies oikeasti suuttuu jos tekemisiään kyseenaaistetaan millään tavalla. On heti karvat pystyssä ja puolustuskannalla. Tuntuu siltä et kaikki on niin kauan hyvin kun olen sellainen kun mies haluaa ja kaikkeen tyytyväinen, kiitollinen ja hymyileväinen ( aina pitäis olla vissiin hyvällä tuulella, jos en ole niin kommentoi että olen AINA pahalla tuulella, joka ei ole totta ) Heti jos sanon jostain sen tekemästä jotain niin suuttuu ja alkaa haukkumaan minua /tonkimaan mitä minä teen kuulemma väärin. Mikä hemmetti tätä äijää vaivaa? Itsellä on kroonisesti paha olo, kun antaa ymmärtää että olen lähinnä pahantuulinen, huutava ja kitisevä laiska akka ( teen raskasta työtä ja matkat kujen fillarilla säässä kuin säässä ja olen aika väsynyt viikolla, silti teen kyllä kotitöitä myös) Ja mistä juontaa juurensa tuo kotitöillä kipailu? Äijä pääsee kuittailemaan etten muka tee mitään kun itse pesee pari koneellista pyykkiä ( on vuorotöissä, minä aina päivävuorossa) aamulla, käy kaupassa ja tekee välillä ruokaa. Unohtaa kaiken työn mitä minä teen. En vaan ymmärrä.
Äijä ei kestä yhtään mitään
12
124
Vastaukset
- huIIu_ukko
Jätä ratikkakuskimainen äijäsi heti!
- ap.
Ratikasta mi0nä juuri kerroinlkin
ap. kirjoitti:
Ratikasta mi0nä juuri kerroinlkin
Olenko jotenkin onnistunut loukkaamaan herkkää sieluanne? ;-)
- en tajua edelleenkää
onko siellä äiti ja poika samassa huushollissa?
JA
tarvitseeko ihminen tauotonta tappelua kasvaakseen aikuiseksi?
Tarkoitan, että tuollaisia ovat suhteet Suomessa - ja vissiin jokapaikassa.
mutta onko tuosta menosta pakko pitää? - Kitisevä ukko
Inhoan miehen vuorotöitä, sitä että toinen saa nukkua kun minä herään. Inhoan sitä että minä joudun polkemaan pyörällä töihin ja mies automaattisesti ottaa auton "koska työpaikka on kauempana". En haluaisi nukkua mieheni kanssa samassa sängyssä, minua ahdistaa. MIes kuorsaa, haisee ja röhisee, en halua häntä lähelleni yöllä. En myöskään kaipaa seksiä mieheni kanssa. Enkä halua koskea mieheeni. Mieheni lapsetkin ovat ällöttäviä . Oma lapseni joutuu nukkumaan sohvalla koska miehen poika pelaa kaiket yöt huoneessa johon on tungettu kolme poikaa , miehen tyttären saatua automaattisesti oman huoneen ( minun vanhimman tyttäreni muutettua pois kotoa koska hänelle ei yksinkertaisesti ollut tilaa täällä ja hän vihaa miestäni ). Mieheni ei puutu poikansa pelaamiseen eikä myöskään siihen että poika on jättänyt koulun. En halua syödä mieheni lasten kanssa koska he maiskuttavat ja syövät hitaasti. En halua nähdä heitä aamulla, päivällä enkä illalla. En mieluiten tervehtisi heitä ollenkaan. Lapseni eivät voi tulla sohvalle katsomaan telkkaria koska mieheni on aina niin ilkeä heille, lapset eivät halua viettää aikaani hänen seurassaan ollenkaan. MInä taas en halua että mieheni lapset tulevat olohuoneeseen tämän takia, miksi heidän pitäisi saada jotain hyvää kun minun lapsenikaan eivät täällä saa? Haluaisin erota mutta en uskalla. En tiedä mitä pelkään. Miehen poika ( 17 ) on näsäviisas kusipää joka oikeasti luulee että hänen mielipiteensä on ratkaiseva kun aikuisilla on riitaa / suukopua. Poika rientää "pelastamaan " isäänsä aina kun meillä on riita ja mies on sitten tietenkin samalla "puolella" poikansa kanssa ja molemmat toteavat että MINÄ olen aina väärässä ja sairas ja tarvitsen kuulemma lääkäriä. Äsken sain tuolista jalkaani ja sormestakin vuotaa verta. Luulen että miehen poika haastaa ja aiheuttaa riitaa tahallaan meidän välillemme, motiivia en osaa edes arvata. Kai nämä ihmiset tarvitsevat jonkun joka puhkaisee aina mätäpaiseen, aihe saa olla mikä tahansa kunhan minä tuon kaikkien vihan ulos, kunhan minä vain teen äänen ja melun ja tuon esiin vihan kaikkien puolesta? Sillä puhua nämä ihmiset eivät osaa- eivätkä tuoda tunteitaan esiin. Minä vain en jaksa kun minä saan olla aina se paha ihminen vaikka niin täällä hiljaisesti tekevät kaikki- ovat pahoja ja ilkeitä. Minun pitäisi kai lähteä.
- määmy
Tyyppi, jol o surkee itsetunto, e kestä kritiikkii ilma, et vetää herneen nenuunsa. Positiivise palautteen hän varmaan ottaa vastaa, ku nostattaa hänen itsetuntoa.
Pysy kuiteski rehellisel linjal ja kerro se myös hänel. Jos alat jutskaa häne mieliks totuude sivulinjoil, tulee teil o sota ku feikkaus paljastuu.- "ei tästä
saa selvää"
"ei tästä kirjoitti:
saa selvää"
Jonkun vauva on päässyt auki jääneen koneen kimppuun ja näppäilee tuti suussa näppäimiä minkä kerkee.
- määmy
"ei tästä kirjoitti:
saa selvää"
Kiitti palautteestas, käsittelemme sen pikapikaa.
Vastine: Olemme hiffanneet, ettei määmyn skrivaukses oo mtn vikaa. määmy kirjoitti:
Kiitti palautteestas, käsittelemme sen pikapikaa.
Vastine: Olemme hiffanneet, ettei määmyn skrivaukses oo mtn vikaa.Vanhempien tulisi olla vastuullisempia ja katsoa hieman lastensa perään. On todella outoa, että vanhempien kiinnostus tänä päivänä lapsiinsa rajoittuu ainoastaan niiden tekemiseen tai korkeintaan niistä saataviin lapsilisiin.
- määmy
modelli kirjoitti:
Vanhempien tulisi olla vastuullisempia ja katsoa hieman lastensa perään. On todella outoa, että vanhempien kiinnostus tänä päivänä lapsiinsa rajoittuu ainoastaan niiden tekemiseen tai korkeintaan niistä saataviin lapsilisiin.
Tääl muksut o ryömimis- ja varpaide puremistaitosii kyl ovat :).
Oon samaa mielt, et valitettavan moni vanhempi antaa muksulle pelin, tietsikan tmv. et muksu ois muual & ite saa ol rauhas. Siin mun mielest jää tärkee perheen väline kommunikointi pois.
Varsinainen yhteisöhelvetti. Jostain syystä tuokin alkaa olla liki normi suomalaisissa perheissä.
Kukaan ei välitä kuin oman ahterinsa mukavuudesta. Kasvattajat ja huoltajat eivät osaa eivätkä edes halua ottaa vanhemmille kuuluvia vastuuta ja velvoitteita vaan kaikki asiat joko ongelmisoidaan tai puolustellaan asiaan kuuluviksi.
Olisi syytä lisätä oppivelvollisuuteen vastuunotto; mitä se yksilö- ja yhteisötasolla merkitsee. Suurten ikäluokkien jälkeläisistä vastuuttomuus sukupolvesta eteenpäin on lisääntynyt siinä missä kaiken maailman avuttomuus ja siipeily toisten kustannuksillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852173Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4272061Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 131908