liitän sen kohta tuohon jatkoksi ! Aika hyvää " kieroa " savolaista huumoria minun mielestä, toivottavasti se naurattaa muitakin, vaikka onkin ikävää tapahtunut Nurmeksessa.. Osan ottoni asianomaisille ja toivon mukaan kukaan ei loukkaantuisi huumorista ?
TÄMÄ KOMMENTTI NAURATTI MINUA NIIN ETTÄ
19
363
Vastaukset
- takarivin taavvi
"no miulla on 2 nuapurrii, matkoo noin 700 metrii ja jyrkkä mäki välissä, ee oo niin viissaita ja vihmerrii bakteereita että jalan jaksaa kävellä nuapurin kaivvoon.."
" aaton ne vähintäinnii tarvitsoo tae polokupyörän, en minä lainaa niile pyöree en en.."
Aatolla kait tarkoitetaan autoa. Laitan alkuperäisen nimimerkin.
Asia siis koskee jätevesi juttua, johon minäkin olen ottanut kielteisen kannan, kielteisen vaikka asia ei koske minua, tunnen kyllä monia joita koskee.
"Kierolla " huumorilla tarkoitan tässä kehumista!- paras !
Takarivin tuavettilla hyvä lohkaisu!!!!
- parasta huumorii
paras ! kirjoitti:
Takarivin tuavettilla hyvä lohkaisu!!!!
tän vuoden hauskin, hyvä taavvetti..
- ethän lainaa....!
parasta huumorii kirjoitti:
tän vuoden hauskin, hyvä taavvetti..
Repesin, suoraan sanottuna repesin hillittömään nauruun ! Älä annakaan niille autokyytiä, jos ei kerran kävellä jaksa !
- hitsin hauskaa
"Tulisi tulisi ! Kerrassaan mainio keksintö sinulta! Ja voishan sinne laittaa sen vanhan sähköhellan ja muoviputkia täyteen ja jos joku keksi vielä se että niistä putkista tulisi jotain höyryä ja sitten tarkastajalle tyytyväisenä myhäilisi että " Kato kuinka hyvin bakteeri toiminta toimii ! Keksikää ratkaisu, mulla ei oikein raksuta miten sen saisi höyryämään !
Sinun keksimäsi sekä sen joka aikoi laittaa sähköhellan putket toimii ja tehoaa täysin yhtä hyvin kuin nämä toimimattomat muovipömpelit eikä tarviisi kemikaaleja lisätä !!"
Tämä oli myös hauskasti kirjoitettu. - huumormiehii on!
" .No johan sen sannoo järkikii että antoo hukkuu vuan se on oikeuvven mukasta niitä hukkunneita kohtaan, mittees mänivät hukkummaan.".
" huumorvitsi vakavasta aeheesta anteeksi."
TOINEN " HELMI " TAAVVILTA !
On todella hyvää huumoria.
Kiitos kun laitoit.- kovin se nauratti
Kiitos kamuttaja. Luen sinun juttuja suurella mielenkiinnolla.
Laitan tähän kommentin Nurmeksen puolelta.
Tässä.
"Kyllä tuo oli hyvää huumoria "takarivin taavilta:". Vieläpä auto -tai polkupyöräkyyti laiskoille bakteereille ylämäkeä varten, hehe!
Hyvin sanottu, nauroin ääneen ja sitten vielä jämynä ilmoittaa ettei lainaa polkupyöräänsä bakteereille, ei tuolle voi olla nauramatta!" - entäs tämä sutkautus
Maaseudun päästöistä ei tietenkään voida päästä ennenkuin lehmillä olisi laituimella vaipat. Jäämme siis odottamaan tätä lakiehdotusta : XD
- hyvä hyvä
".Ja kun ihmiset niin paljon haluaisivat asua omassa rakkaassa kodissaan maaseudulla, mutta kun ympäristömafia on ihmisten rahoissa ja niskassa kiinni lujemmin kuin ihon sisään pureutunut punkki."
Ihon sisään pureutunut punkki, aika hyvä tääkin on ! - huumorrii
"Toimiihan se laman ehkäisynä kun rautakauppiaat saa myydä niitä vehkeitä ja kaivurimiehille riittää vähä enemmän töitä.
Itsellä ollut mielessä pudottaa vanha sähköhella tms likakaivoon ja kertoa tarkastajalle sen olevan kemiallinen puhdistin tai sitten laittaa muutamia putkia maahan pystyyn likakaivon viereen ja kertoa niiden olevan järjestelmän tarkastusputkia..
Pitäisi perehtyä vähä paremmin aiheeseen että osaisi tehdä sopivan naamioinnin ja osaisi kertoa mahdolliselle tarkastajalle "omasta uudesta järjestelmästä".
Hyvä on tämäkin !- kaukana huumorista
Kyllä juttunne haisee p--kalta,puhdistusta tarvitaan.
Vai huumorrii. - tuavetti nro 1
Monta hyvää. Taavvetti silti paras, nauroin hillittömästi, oli niin hyvä vertaus autosta ja polkupyörästä!!
- hitsin hauskaa
"Tulisi tulisi ! Kerrassaan mainio keksintö sinulta! Ja voishan sinne laittaa sen vanhan sähköhellan ja muoviputkia täyteen ja jos joku keksi vielä se että niistä putkista tulisi jotain höyryä ja sitten tarkastajalle tyytyväisenä myhäilisi että " Kato kuinka hyvin bakteeri toiminta toimii ! Keksikää ratkaisu, mulla ei oikein raksuta miten sen saisi höyryämään !
Sinun keksimäsi sekä sen joka aikoi laittaa sähköhellan putket toimii ja tehoaa täysin yhtä hyvin kuin nämä toimimattomat muovipömpelit eikä tarviisi kemikaaleja lisätä !!"
Anteeksi, laitoin tämän väärään kohtaan ylemmäksi. Hauska oli tämäkin.
- niinnn niiin
Tidat olla takkutukka viherpiiperö jonka mielestä eläkemummot ja ukot pelastaa pohjavedet hintaan katsomatta !Mene Talvivaaraan meuhkaamaan ja sido itsesi riimulla paskaputkenpäähän ensitalveksi!
- asiaa,,
niiinnnn niiin, asiaa kirjoititit, täyttä asiaa ! Takarivin taavvi naurattaa !!
Bakteereille autokyytiä...! - juu juuu..
niinnn niin, vastaampa Sinulle ! Kyllä oikein vastasit tuolle viherpiipertäjälle joka ei tiedä maaseudun elämästä mitään. Koskeehan se osittain taajamissa asuvia jos omistaa kesämökin.
Sitten noista puhdistamoista, olen lukenut palstoja joissa käsitellään tätä asiaa.
Kysyn nyt viherpiipertäjiltä : Kertokaa edes yksi ( 1 ) syy miksi laittaa kymppitonni tai kaksi ( 2 ) laitteistoon joka ei edes uutena toimi ?
Ja kun niitä ei saa toimimaan korjauksista huolimatta.
Lisäksi tulee huolto kerran kuukaudessa. Kemikaalit 400-700 euroa vuosi.
Pitäisikö siis maksaa jopa 20 000 euroa muovipöntöstä joka ei toimi?
Kuten edellinen kirjoittaja neuvoo : Mene Talvivaaraan ja sido itsesi riimulla paskaputken päähän suodattamaan paskasaasteita.. - iloakin!
juu juuu.. kirjoitti:
niinnn niin, vastaampa Sinulle ! Kyllä oikein vastasit tuolle viherpiipertäjälle joka ei tiedä maaseudun elämästä mitään. Koskeehan se osittain taajamissa asuvia jos omistaa kesämökin.
Sitten noista puhdistamoista, olen lukenut palstoja joissa käsitellään tätä asiaa.
Kysyn nyt viherpiipertäjiltä : Kertokaa edes yksi ( 1 ) syy miksi laittaa kymppitonni tai kaksi ( 2 ) laitteistoon joka ei edes uutena toimi ?
Ja kun niitä ei saa toimimaan korjauksista huolimatta.
Lisäksi tulee huolto kerran kuukaudessa. Kemikaalit 400-700 euroa vuosi.
Pitäisikö siis maksaa jopa 20 000 euroa muovipöntöstä joka ei toimi?
Kuten edellinen kirjoittaja neuvoo : Mene Talvivaaraan ja sido itsesi riimulla paskaputken päähän suodattamaan paskasaasteita..Taavetilta iloa tahän synkyyteen!
- toiseksi paras?
" Voi olla ettei asetuksen rikkojaa saada enää vastaamaan rikoksistaan mutta jospa innokkaat virkamiehet tiedemiesten avulla saavat todennäköisesti jo mullan alla olevan hirmurikoksen tekijän heräämään henkiin jotta rikollinen saataisiin vastuuseen tekemästään rikoksesta ja näinollen paha saisi palkkansa. "
Ei huono tämäkään:) Jäteasetus keskustelu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025