TÄMÄ KOMMENTTI NAURATTI MINUA NIIN ETTÄ

lieksasta päin

liitän sen kohta tuohon jatkoksi ! Aika hyvää " kieroa " savolaista huumoria minun mielestä, toivottavasti se naurattaa muitakin, vaikka onkin ikävää tapahtunut Nurmeksessa.. Osan ottoni asianomaisille ja toivon mukaan kukaan ei loukkaantuisi huumorista ?

19

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takarivin taavvi

      "no miulla on 2 nuapurrii, matkoo noin 700 metrii ja jyrkkä mäki välissä, ee oo niin viissaita ja vihmerrii bakteereita että jalan jaksaa kävellä nuapurin kaivvoon.."

      " aaton ne vähintäinnii tarvitsoo tae polokupyörän, en minä lainaa niile pyöree en en.."

      Aatolla kait tarkoitetaan autoa. Laitan alkuperäisen nimimerkin.
      Asia siis koskee jätevesi juttua, johon minäkin olen ottanut kielteisen kannan, kielteisen vaikka asia ei koske minua, tunnen kyllä monia joita koskee.

      "Kierolla " huumorilla tarkoitan tässä kehumista!

      • paras !

        Takarivin tuavettilla hyvä lohkaisu!!!!


      • parasta huumorii
        paras ! kirjoitti:

        Takarivin tuavettilla hyvä lohkaisu!!!!

        tän vuoden hauskin, hyvä taavvetti..


      • ethän lainaa....!
        parasta huumorii kirjoitti:

        tän vuoden hauskin, hyvä taavvetti..

        Repesin, suoraan sanottuna repesin hillittömään nauruun ! Älä annakaan niille autokyytiä, jos ei kerran kävellä jaksa !


      • hitsin hauskaa

        "Tulisi tulisi ! Kerrassaan mainio keksintö sinulta! Ja voishan sinne laittaa sen vanhan sähköhellan ja muoviputkia täyteen ja jos joku keksi vielä se että niistä putkista tulisi jotain höyryä ja sitten tarkastajalle tyytyväisenä myhäilisi että " Kato kuinka hyvin bakteeri toiminta toimii ! Keksikää ratkaisu, mulla ei oikein raksuta miten sen saisi höyryämään !
        Sinun keksimäsi sekä sen joka aikoi laittaa sähköhellan putket toimii ja tehoaa täysin yhtä hyvin kuin nämä toimimattomat muovipömpelit eikä tarviisi kemikaaleja lisätä !!"

        Tämä oli myös hauskasti kirjoitettu.


      • huumormiehii on!

        " .No johan sen sannoo järkikii että antoo hukkuu vuan se on oikeuvven mukasta niitä hukkunneita kohtaan, mittees mänivät hukkummaan.".

        " huumorvitsi vakavasta aeheesta anteeksi."

        TOINEN " HELMI " TAAVVILTA !


    • On todella hyvää huumoria.
      Kiitos kun laitoit.

    • kovin se nauratti

      Kiitos kamuttaja. Luen sinun juttuja suurella mielenkiinnolla.
      Laitan tähän kommentin Nurmeksen puolelta.


      Tässä.

      "Kyllä tuo oli hyvää huumoria "takarivin taavilta:". Vieläpä auto -tai polkupyöräkyyti laiskoille bakteereille ylämäkeä varten, hehe!
      Hyvin sanottu, nauroin ääneen ja sitten vielä jämynä ilmoittaa ettei lainaa polkupyöräänsä bakteereille, ei tuolle voi olla nauramatta!"

    • entäs tämä sutkautus

      Maaseudun päästöistä ei tietenkään voida päästä ennenkuin lehmillä olisi laituimella vaipat. Jäämme siis odottamaan tätä lakiehdotusta : XD

    • hyvä hyvä

      ".Ja kun ihmiset niin paljon haluaisivat asua omassa rakkaassa kodissaan maaseudulla, mutta kun ympäristömafia on ihmisten rahoissa ja niskassa kiinni lujemmin kuin ihon sisään pureutunut punkki."

      Ihon sisään pureutunut punkki, aika hyvä tääkin on !

    • huumorrii

      "Toimiihan se laman ehkäisynä kun rautakauppiaat saa myydä niitä vehkeitä ja kaivurimiehille riittää vähä enemmän töitä.
      Itsellä ollut mielessä pudottaa vanha sähköhella tms likakaivoon ja kertoa tarkastajalle sen olevan kemiallinen puhdistin tai sitten laittaa muutamia putkia maahan pystyyn likakaivon viereen ja kertoa niiden olevan järjestelmän tarkastusputkia..
      Pitäisi perehtyä vähä paremmin aiheeseen että osaisi tehdä sopivan naamioinnin ja osaisi kertoa mahdolliselle tarkastajalle "omasta uudesta järjestelmästä".

      Hyvä on tämäkin !

      • kaukana huumorista

        Kyllä juttunne haisee p--kalta,puhdistusta tarvitaan.
        Vai huumorrii.


      • tuavetti nro 1

        Monta hyvää. Taavvetti silti paras, nauroin hillittömästi, oli niin hyvä vertaus autosta ja polkupyörästä!!


      • hitsin hauskaa

        "Tulisi tulisi ! Kerrassaan mainio keksintö sinulta! Ja voishan sinne laittaa sen vanhan sähköhellan ja muoviputkia täyteen ja jos joku keksi vielä se että niistä putkista tulisi jotain höyryä ja sitten tarkastajalle tyytyväisenä myhäilisi että " Kato kuinka hyvin bakteeri toiminta toimii ! Keksikää ratkaisu, mulla ei oikein raksuta miten sen saisi höyryämään !
        Sinun keksimäsi sekä sen joka aikoi laittaa sähköhellan putket toimii ja tehoaa täysin yhtä hyvin kuin nämä toimimattomat muovipömpelit eikä tarviisi kemikaaleja lisätä !!"

        Anteeksi, laitoin tämän väärään kohtaan ylemmäksi. Hauska oli tämäkin.


    • niinnn niiin

      Tidat olla takkutukka viherpiiperö jonka mielestä eläkemummot ja ukot pelastaa pohjavedet hintaan katsomatta !Mene Talvivaaraan meuhkaamaan ja sido itsesi riimulla paskaputkenpäähän ensitalveksi!

      • asiaa,,

        niiinnnn niiin, asiaa kirjoititit, täyttä asiaa ! Takarivin taavvi naurattaa !!
        Bakteereille autokyytiä...!


      • juu juuu..

        niinnn niin, vastaampa Sinulle ! Kyllä oikein vastasit tuolle viherpiipertäjälle joka ei tiedä maaseudun elämästä mitään. Koskeehan se osittain taajamissa asuvia jos omistaa kesämökin.
        Sitten noista puhdistamoista, olen lukenut palstoja joissa käsitellään tätä asiaa.
        Kysyn nyt viherpiipertäjiltä : Kertokaa edes yksi ( 1 ) syy miksi laittaa kymppitonni tai kaksi ( 2 ) laitteistoon joka ei edes uutena toimi ?

        Ja kun niitä ei saa toimimaan korjauksista huolimatta.

        Lisäksi tulee huolto kerran kuukaudessa. Kemikaalit 400-700 euroa vuosi.

        Pitäisikö siis maksaa jopa 20 000 euroa muovipöntöstä joka ei toimi?

        Kuten edellinen kirjoittaja neuvoo : Mene Talvivaaraan ja sido itsesi riimulla paskaputken päähän suodattamaan paskasaasteita..


      • iloakin!
        juu juuu.. kirjoitti:

        niinnn niin, vastaampa Sinulle ! Kyllä oikein vastasit tuolle viherpiipertäjälle joka ei tiedä maaseudun elämästä mitään. Koskeehan se osittain taajamissa asuvia jos omistaa kesämökin.
        Sitten noista puhdistamoista, olen lukenut palstoja joissa käsitellään tätä asiaa.
        Kysyn nyt viherpiipertäjiltä : Kertokaa edes yksi ( 1 ) syy miksi laittaa kymppitonni tai kaksi ( 2 ) laitteistoon joka ei edes uutena toimi ?

        Ja kun niitä ei saa toimimaan korjauksista huolimatta.

        Lisäksi tulee huolto kerran kuukaudessa. Kemikaalit 400-700 euroa vuosi.

        Pitäisikö siis maksaa jopa 20 000 euroa muovipöntöstä joka ei toimi?

        Kuten edellinen kirjoittaja neuvoo : Mene Talvivaaraan ja sido itsesi riimulla paskaputken päähän suodattamaan paskasaasteita..

        Taavetilta iloa tahän synkyyteen!


    • toiseksi paras?

      " Voi olla ettei asetuksen rikkojaa saada enää vastaamaan rikoksistaan mutta jospa innokkaat virkamiehet tiedemiesten avulla saavat todennäköisesti jo mullan alla olevan hirmurikoksen tekijän heräämään henkiin jotta rikollinen saataisiin vastuuseen tekemästään rikoksesta ja näinollen paha saisi palkkansa. "

      Ei huono tämäkään:) Jäteasetus keskustelu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe