Kun Ruotsin sossut tunnusti valtion mitä ei ole eikä koskaan tule olemaankaan on sama kuin minä tunnustaisin, että Ikea on huonekalukauppa. Molemmat pitää yhtälailla paikkaansa. Ikea ei ole huonekalukauppa eikä tuo ole valtio minkä sossut tunnusti.
Turha tunnustus
15
70
Vastaukset
JOOO täysin turha. Minä tunnustan takahikiän itsenäiseksi valtioksi ja on yhtä pätevä kuin tuo ruotsin sossujen julistus
- KTS (Ei kirj.)
HYVÄ RUOTSI!
Otamme mallia ja tulemme perästä!
:D- Jani.
Nimenomaan, tulette perästä.
Kaikki te sosdem tulette todellakin perästä:)
- KTS (Ei kirj.)
Me kristityt toki tuemme Palestiinaa ja huolehdimme myös boikoteista oikeisiin kohteisiin.
HYVÄ!
http://www.eappi.fi/- aaroninparta
Eappi kertoo olevansa puolueeton, kun lukee tähän lössiin kuuluvien blokeja on kuin lukisi hamasilaisen tekstiä.
- Jani.
Bokotoituanne sodastreamia, sadat palet ovat nyt ilman duunia.
HYVÄ!!!
Itse ostin kaksi laitetta. ME KRISTITYT TUEMME BOIKOTTEJA TERRORISTEJA KOHTAAN JOTTEIVAT PÄÄSE RAKENTAMAAN TUNNELEITA ISRAELIIN JA ESTÄMÄÄN RAKETTIEN TOIMITUSTEN GAZAAN
- nu vui pikkusta
Jani. kirjoitti:
Bokotoituanne sodastreamia, sadat palet ovat nyt ilman duunia.
HYVÄ!!!
Itse ostin kaksi laitetta.kaksin käsinkö pitää saada limpsaa,
vai hajosiko eka heti,
mitätön vehje...
palo siinä zionatseiltakin rahaa,
kun yrittivät laittomia hommia,
hyvä et kerran epäonnistuivat niissä,
joutuivat välittämään...
en ole ostanut jaffoja enkä osta... - kaupps käy
nu vui pikkusta kirjoitti:
kaksin käsinkö pitää saada limpsaa,
vai hajosiko eka heti,
mitätön vehje...
palo siinä zionatseiltakin rahaa,
kun yrittivät laittomia hommia,
hyvä et kerran epäonnistuivat niissä,
joutuivat välittämään...
en ole ostanut jaffoja enkä osta...Kiva kun telkkarissakin pyörii niistä mainos. Kauppa käy hienosti. Hyvä Israelilainen innovaatio ja työ! Mitäs ählytuotteita tai innovaatioita onkaan?
- KTS (Ei kirj.)
Tuemm-me!
HYVÄ!- anti-goetz
No hyvä että tu-ti-sette.
HYVÄ! ERINOMAISTA! :D ))))))))))))))
- suomalainen...
Eräs Jeesus huutaa Josefuksen kirjoituksissa.... kahdentuhannen vuoden takaa..
" Ääni kuuluu idästä, ääni kuuluu lännestä, ääni neljältä ilmansuunnalta, ääni Jerusalemia ja temppeliä vastaan, ääni ylkiä ja morsiamia vastaan, ääni koko maata vastaan. "
Onko edelleen ajankohtainen..- özgürlük
Sikäli on,että oli (ehkä) toinenkin Jeesus joka mitä ilmeisimmin käyttäytyi omaa kansaansa kohtaan kuten aikoinaan Otto-Wille Kuusinen ja edustamansa Terijoen hallitus Suomea kohtaan,sillä pienellä erotuksella,etteivät sen enempää venäläiset kuin suomalaisetkaan julistaneet Kuusista jumalaksi.Stalin olikin sitten jo asia erikseen.
- suomalainen...
Jeesuksia oli monta.
- vanha ja vakaa
John Lennon viimeisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394