Tänään halaan...

Tänään halaan sinua siksi, koska olet juuri sinä ja siellä jossakin olemassa.

Tänään halaan sinua siksi, että ehkä jonain päivänä halaat toista, joka tarvitsee halauksesi.

En halaa sinua siksi, että ostat halaukseni, vaan juuri siksi, että se on ilmaiseksi annettua.

En halaa sinua siksi, että yrittäisin murtaa fyysistä koskemattomuuttasi. Halaan sinua siksi, koska se koskettaa enemmän mieltäsi kuin kehoasi.

Halaan sinua siksi, koska se auttaa minuakin jaksamaan surussani tai mukana iloitsemaan kanssasi.

Tällä viikolla minulla on ollut syytä halata monia ihmisiä - ilossa ja surussa.

Ketä sinä halaisit tänään?

27

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään halaan - syystä tai toisesta - lapsensa menettenäitä.

      • ♥Musti

        Halipas munkin♥


      • ♥Musti kirjoitti:

        Halipas munkin♥

        *halirutistus ja turkin pelmutus*


    • määmy

      Kiitos Ville

    • Nasdaq halimassa

      Cuul


      "Ryhmähali."



      (Halivaa hihittelyä)

    • Ööömmmm:.????

      .

      "Woimahali???????"

      har!1

      .

    • Palstan porvarit

      Jaxuhalit Allu Stubbille! Tweet teeet!!

    • Rouva Ratikkaa.

      Eilen oli halloween-bileen ja halasin varmaan pariakymmentä ihmistä.

      • eino piIIu

        Yrititkö pölliä heiltä samalla lompakon?


      • eino piIIu kirjoitti:

        Yrititkö pölliä heiltä samalla lompakon?

        Arvaa, montako sain.


      • Tämä oli minusta yllättävä kommentti Ratikalta.


    • määmy

      Poisnukkuneit frendejä.

      Virtuaalihali sulle.

    • omiin kokemuksiini perustuvan tutkimukseni mukaan halaaminen on terveellistä, se vetreyttää varsinkin yläselkää mikä tällaisella kotiompelijattarella/neulojalla/virkkaajalla plus osa-aikaisella siivoojalla on usein jumissa.. lisäksi oli vielä niitä jotain endorfiineja vaimitäneoli, mitkä on kans hyväksi,
      ja onhan se halaaminen toki ihan vaan mukavaa.. tosin itse en välttämättä pitäisi jos joku ihan täysin tuntematon tyyppi tulis jossain kadulla tms. yhtäkkiä halaamaan..

      tänään olen jo halannut tuota tolijaketta tuossa, muutamankin kerran,
      lisäksi olen tottakai halannut Erni-kissaa, kosk se nyt vaan on tästä meidän kissa-triosta se ainoa halittava yksilö (toisinaan kyllä erehdyn halaamaan nuita tyttöjäkin, silläkin uhalla että saan naarmuja kasvoihin..)


      haluaisin myös halata isoveljeäni, tänään ja muinakin päivinä.
      koska hänelle tämä syksy on ollut erityisen raskas

    • Joku?

      Onko ap:llä ketunhäntä kainalossa?

    • elisaketku

      Halaan myös koira6sulhaa4i Nustiaa hweèi, ni6n häään tumee otiin sen punapäisen kojoottipissicen luota.......wanaha aviiosezuy ketunhännän allaa riitt8aa sille wanhalle elostejijalle.........NIIH

    • elisaketku

      Eu,niten aliñ ihannttemiestäni Mustia
      silloin, kun hhän palaa sexymatkalta kojoottibiitchien luot

      kyllä hän kuitenkin tykkää eniten siitä, mitä wanhan ketkun hännän alla on

    • Olen varmaan kylmä ihminen, en hali hirveästi ulkopuolisia ja miehen sylissä viihdyn kuin lapsia lohdutan kun he itkevät tai tarvitsevat lämpöä / kun haluan ilmoittaa kiintymykseni kuin heidän tärkeyden..
      Äitiä halin hyvästiksi tai kun tuen surun mielessä.
      mutta en ihmeemmin tykkää halimisista, ilman merkitystä ja pidän etäisyyden muihin.

      • karvahirviö

        Halit sulle


      • karvahirviö kirjoitti:

        Halit sulle

        karvahirviölläni on muita suunnitelmia.


    • Mä voisin halia tota töistä kotiin juuri tullutta äitiäni tässä minuutin sisällä. On niin lutuinen ihminen ja äidin halaaminen tuntuu hyvältä. :) Vielä aikuisenakin.

    • En pysty pistää paremmaksi,etenkään tuota lapsensa menettäneen kohdalla, mutta sanotaan että kaikkia kaamos-masentuneita. Täällä oli alkuviikosta vielä sama lämpötila kuin juhannuksena ( 12), mutta eilen tuli ensilumi ja onneksi tuli eilen myös autoon talvirenkaat, tänään olisin ollut muuten pulassa (eli ojassa). Kolaroituakin on tullut tällä viikolla.. :/

    • ((((Mä halaan kaikkia niitä, jotka ovat halannttet niitä, jotka ovat olleet halauksen arvoisia)))

    • Kuitenkin tulisi syyte lääppimisestä, en halaa kuin itseäni.

    • Tänään halaan palstalaisia.

      Vaikka olettekin sellaisia itseriittoisia huomion kerjääjiä ja piehtaroitte kuka missäkin vällyissä ja kuka mustassa putkisukassa, niin silti olette vääntäneet rikkaruohonne kokoon.

    • It's ö FOX Its ö KÄT
    • Tänään halasin entistä kurssikaveria

      • Kohta halaan viinikanisteria...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe