Mietin tässä hetken ihan kunnolla sitä, miten hienoa se olisi kun parinvalinta- ja seksiasioissa voisi olla nainen. Sen kun laittaa itsensä johonkin esille, vaikkapa nettiin, niin heti pääsisi valkkaamaan pahimpia pois päältä. Ei olisi minkäänlaista vaikeutta saada seurustelukumppani tai seksiseuraa jos vain sattuisi huvittamaan. Voisi olla jopa ihan 100% passiivinen ja silloinkin joku yrittäisi lähestyä.
Ihan uskomatonta, miten asiassa mikä on kummallekin sukupuolelle yhteinen; parisuhde- ja seksiasiat voivat kokemustasolla olla kuin musta ja valkoinen, riippuen siitä onko mies vai nainen.
Tuskinpa näin suurta eroa on sukupuolten välillä missään muussa asiassa enää jäljellä.
Uskomatonta
144
525
Vastaukset
- lottamari<3
Parinvalinnassa sukupuolella ei ole väliä,.rohkeudella ja päättäväisyydellä kylläkin. Jos olet rohkea, päättäväinen ja aloitteellinen, niin pääkoppa tässä asiassa toimii ja määrää, ei sukupuoli. Olet sukupuolikriittinen, eriarvoistat miehen ja naisen. Valloita omalla persoonallasi, älä sukupuolellasi..
- käsittämätöntä
Siis mitä ihmettä? En kai minä millään sukupuolella ole ketään valloittamassa? Ja väitätkö että tietystä provosoivasta kärjistyksestä huolimatta aloitukseni sisältö ei olisi totta?
En kai minä tässä ketään ole eriarvoistamassa jos kerron miten näen maailman ja sen lainalaisuudet tältä osin? Jos tilanne on eriarvoistava, niin ei se minun vikani ole.
Minulla ei ole koskaan ollut tilannetta jossa voisin olla ikäänkuin päättäjän asemassa, että kelpaako joku vai ei, koska kukaan ei ole koskaan itseään minulle ikäänkuin tarjonnut. Mutta olen kyllä ollut useasti se, jota vastaan on päätetty. Kyllähä tässä vähän alkaa olemaan kateellinen niille, jotka pääsevät itse valkkaamaan, eivätkä aina ole siellä kenen niskaan tuomioita langetetaan. - piuhapiu
käsittämätöntä kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? En kai minä millään sukupuolella ole ketään valloittamassa? Ja väitätkö että tietystä provosoivasta kärjistyksestä huolimatta aloitukseni sisältö ei olisi totta?
En kai minä tässä ketään ole eriarvoistamassa jos kerron miten näen maailman ja sen lainalaisuudet tältä osin? Jos tilanne on eriarvoistava, niin ei se minun vikani ole.
Minulla ei ole koskaan ollut tilannetta jossa voisin olla ikäänkuin päättäjän asemassa, että kelpaako joku vai ei, koska kukaan ei ole koskaan itseään minulle ikäänkuin tarjonnut. Mutta olen kyllä ollut useasti se, jota vastaan on päätetty. Kyllähä tässä vähän alkaa olemaan kateellinen niille, jotka pääsevät itse valkkaamaan, eivätkä aina ole siellä kenen niskaan tuomioita langetetaan.Nainen, enkä koe koskaan olleeni "päättäjän" asemassa riippumatta siitä, kuinka aktiivinen olen ollut. Miehillä on liian tiukat kriteerit sille, mikä kiinnostaa ja mikä ei.
- 10+1
piuhapiu kirjoitti:
Nainen, enkä koe koskaan olleeni "päättäjän" asemassa riippumatta siitä, kuinka aktiivinen olen ollut. Miehillä on liian tiukat kriteerit sille, mikä kiinnostaa ja mikä ei.
"Miehillä on liian tiukat kriteerit sille, mikä kiinnostaa ja mikä ei."
Mun mielestä päinvastoin, miehet yrittää vähän kaikkea mikä liikkuu. - ei ihan kaikkia
10+1 kirjoitti:
Mun mielestä päinvastoin, miehet yrittää vähän kaikkea mikä liikkuu.Ei mua ainakaan.
- kuten aina
10+1 kirjoitti:
Mun mielestä päinvastoin, miehet yrittää vähän kaikkea mikä liikkuu.Miehet yrittaa panna kaikkea mikä liikkuu. Jos olisit nainen olisi sinulla munaa tarjolla loputtomiin. Skenaario mitä kuvaat naisena olemiseksi, on se joka on tasapinoisilla, kauniilla, sosiaalisilla, fiksuilla naisilla. Juttusi on vain kummallinen oletus.
- Totta tämäkin
Kirjoitat että alat tuntemaan kateutta niille, jotka pääsevät valkkaamaan. Kun tuon kateudensiemenen käsittelet mielestäsi pois, niin sun asenteesi itseäsi ja naisia kohtaan muuttuu. Asenne huokuu ja näkyy ihmisestä, siihen ei edes sanoja tarvita.. Tuo kateus paistaa läpi ja on naisia karkoittava tekijä. Etkä kyllä ole nyt parhaimmillasi tuolla mielialalla.
- käsittämätöntä
Anteeksi nyt vain, mutta tuo on kyllä melkoista keittiöpsykologiaa että kun on jokin ajatus maailmasta niin se jotenkin heijastuu käytökseeni ja näkyy jotenkin päällepäin. Kyllä se hyvin yleinen käsitys on, mutta epäilenpä että ei kestä oikein tarkempaa tarkastelua. Minulla nimittäin on kokemukset kaikki samansuuntaisia niiltäkin ajoilta, kun en mitenkään ihmeemmin kelaillut mitään miessukupuolen ja naissukupuolen välisiä eroja, siis tältäkään valkkaus-kantilta. Ja silloin kun täysin ja syvästi ihastuneena saan pakit, niin luulenpa että en ole kuitenkaan vaikuttanut mitenkään kyynistyneeltä tätä pakkien antajaa kohtaan, koska harvemmin sitä rakastuneena on kovin vihamielisen oloinen.
Mutta kyllä olen ihan muista syistä sitä mieltä, että ei kannattaisi turhaan elätellä mitään kateutta tai katkeruutta sisällään, jo siitäkin syystä että niitä asioita ajatellessa tulee pahalle tuulelle, enköä halua olla pahalla tuulella noin yleisemmin. En minä siis nykyisinkään koko ajan mitään mies-naisasioita ajattele, vaan ihan muita asioita.
- parhaan ikäineN
Welcome to my life..Niin näet, mitä tämä naisena oleminen oikeasti on..Siis vähemmän viehättävänä naisena oleminen.
- 1+20
Mikä sun tilanne siis on? Oletko hoikka, minkänäköinen ja miehetkö ei tee aloitteita?
Kyllähän rumat ja lihavatkin naiset saa aloitteita? - 5+14
Tämä onkin ensisijaisesti markkina-arvo kysymys, rumilla, osaamattomilla ja ujoilla ei ole valtaa markkinoilla; "keskivertonaisen" kysyntä on kuitenkin moninkertainen jostain syystä keskivertomieheen nähden.
- parhaan ikäineN
1+20 kirjoitti:
Mikä sun tilanne siis on? Oletko hoikka, minkänäköinen ja miehetkö ei tee aloitteita?
Kyllähän rumat ja lihavatkin naiset saa aloitteita?Mä olen se ruma ja lihava.
- parhaan ikäineN
5+14 kirjoitti:
Tämä onkin ensisijaisesti markkina-arvo kysymys, rumilla, osaamattomilla ja ujoilla ei ole valtaa markkinoilla; "keskivertonaisen" kysyntä on kuitenkin moninkertainen jostain syystä keskivertomieheen nähden.
Mä olenkin kyllä jättäytynyt pois markkinoilta ihan suosiolla...Mutta ei se tarkoita silti sitä, että en kävisi ns. ihmisten ilmoilla.
- 1+20
parhaan ikäineN kirjoitti:
Mä olen se ruma ja lihava.
Miksi et laihduta? Yksinkertaista ja suosio lisääntyy hetkessä vaikka olisitkin ruma.
- parhaan ikäineN
1+20 kirjoitti:
Miksi et laihduta? Yksinkertaista ja suosio lisääntyy hetkessä vaikka olisitkin ruma.
Ei muuten lisäänny. Olen näet ollut nuorena hoikka ja normaali.
- marianne89...
1+20 kirjoitti:
Just joo, minkähänlaisesta suosiosta tässä puhutaan? Ja pieni vinkki, seksiseurasuosio ei ole sama kuin treffiseurasuosio. T: bmi 21, tosin onhan se nähty että palstapoikien mielestä sekin on liikaa (kun jatkuvasti täällä muistetaan jauhaa että olen läski) eli vika lienee siis heidän mukaansa sittenkin painossani.
- suosiooooo
marianne89... kirjoitti:
Just joo, minkähänlaisesta suosiosta tässä puhutaan? Ja pieni vinkki, seksiseurasuosio ei ole sama kuin treffiseurasuosio. T: bmi 21, tosin onhan se nähty että palstapoikien mielestä sekin on liikaa (kun jatkuvasti täällä muistetaan jauhaa että olen läski) eli vika lienee siis heidän mukaansa sittenkin painossani.
Uskonpa että esim. nettitreffisivustoilla naisille on ihan pikkuisen korkeampi kysyntä kuin miehille. Enkä kyllä ole kenenkään ystäväni koskaan kuullut sanovan, että "yksi nainen pyysi minua treffeille".
- 13+16
marianne89... kirjoitti:
Ja mitä ihmeen vikaa on seksiseurasuosiossa?
- vika on miehissä
1+20 kirjoitti:
Kyllähän rumat ja lihavatkin naiset saa aloitteita?Rumat ja lihavat ei todellakaan saa aloitteita. Suomimies nyrpistää vain nenäänsä ja vetää mieluummin yksin kotona käteen.
- sielt se tuli
5+14 kirjoitti:
Osaamaton = sellainen, joka ei tyrkytä pildeä kaikille? No nythän mä ymmärrän töysin, miksi täällä niin himoitaan huoria ja halutaan käydä maksullisissa.
- horo on ihanne
13+16 kirjoitti:
Just joo. Hei lopettakaa oikeasti naisten huorittelu, kun niin kovasti niitä käytettyjä kuitenkin himoitsette.
- käsittämätöntä
horo on ihanne kirjoitti:
Just joo. Hei lopettakaa oikeasti naisten huorittelu, kun niin kovasti niitä käytettyjä kuitenkin himoitsette.
Ei voi lopettaa sellaista mitä ei ole aloittanutkaan
- marianne89...
13+16 kirjoitti:
Se vika, että jos on PELKÄSTÄÄN sitä mutta ei seurustelusuosiota, on kaikille miehille käytännössä pelkkä esine eikä kellekään rakkauden tai muiden aitojen tunteiden kohde. Ei siinä silloin olekaan vikaa jos on SEKÄ seksiseura- ETTÄ seurustelusuosiota, mutta se onkin huomattavasti harvinaisempi skenaario.
- marianne89...
suosiooooo kirjoitti:
Uskonpa että esim. nettitreffisivustoilla naisille on ihan pikkuisen korkeampi kysyntä kuin miehille. Enkä kyllä ole kenenkään ystäväni koskaan kuullut sanovan, että "yksi nainen pyysi minua treffeille".
Sillä, pääseekö niille ekoille treffeille muutamienkin eri miesten kanssa ei ole lopulta mitään merkitystä koska se ei vielä tarkoita sitä että yksikään ko. tapaamisista jatkuisi edes toisiin treffeihin asti. Itsellä on ihan riittävästi kokemusta nettitreffeistä, ja se kokemus sanoo että vaikka yhteydenottoja voi jonkin verran tullakin niin a) harva jatkuu livetapaamiseen asti (osa on vieläpä sellaisia, jotka tuntuvat kyllä kernaasti juttelevan viikkojakin netin kautta mutta eivät tunnu lopulta milloinkaan ehdottavan live-tapaamista) ja b) niiden kanssa jotka livenäkin onnistuu näkemään, se jää lähes aina siihen yhteen ainoaan kertaan, hyvin usein nimenomaan miehen itsensä päätöksestä (tai toisinaan myös molempien päätöksestä, mutta vain hyvin, hyvin harvoin yksinomaan omasta päätöksestäni). Että ei se vakavan seuran löytäminen todellakaan "suju kuin tanssi" muille kuin ainoastaan kauniille tai vähintäänkin näteille naisille.
Enkä ole lihava, koska se kuitenkin on palstapoikien seuraava argumentti. Kasvot vaan ovat mitä ovat. - Ratiomalistimies1977
marianne89... kirjoitti:
Sillä, pääseekö niille ekoille treffeille muutamienkin eri miesten kanssa ei ole lopulta mitään merkitystä koska se ei vielä tarkoita sitä että yksikään ko. tapaamisista jatkuisi edes toisiin treffeihin asti. Itsellä on ihan riittävästi kokemusta nettitreffeistä, ja se kokemus sanoo että vaikka yhteydenottoja voi jonkin verran tullakin niin a) harva jatkuu livetapaamiseen asti (osa on vieläpä sellaisia, jotka tuntuvat kyllä kernaasti juttelevan viikkojakin netin kautta mutta eivät tunnu lopulta milloinkaan ehdottavan live-tapaamista) ja b) niiden kanssa jotka livenäkin onnistuu näkemään, se jää lähes aina siihen yhteen ainoaan kertaan, hyvin usein nimenomaan miehen itsensä päätöksestä (tai toisinaan myös molempien päätöksestä, mutta vain hyvin, hyvin harvoin yksinomaan omasta päätöksestäni). Että ei se vakavan seuran löytäminen todellakaan "suju kuin tanssi" muille kuin ainoastaan kauniille tai vähintäänkin näteille naisille.
Enkä ole lihava, koska se kuitenkin on palstapoikien seuraava argumentti. Kasvot vaan ovat mitä ovat."Sillä, pääseekö niille ekoille treffeille muutamienkin eri miesten kanssa ei ole lopulta mitään merkitystä koska se ei vielä tarkoita sitä että yksikään ko. tapaamisista jatkuisi edes toisiin treffeihin asti."
On sillä se merkitys, että olet kuitenkin päässyt niille ekoille treffeille ja useammankin eri miehen kanssa.
Mies taas ei saa yhtään yhteydenottoa deittipalveluissa naisilta. Itse voi vaikka100 naiselle heittää viestiä eikä kukaan vastaa takaisin.
Naisena pääset alkuun, miehenä ei edes ekoille treffeille. Näin toimii nettideitit. Minkäs teet. - 12+1
marianne89... kirjoitti:
Se vika, että jos on PELKÄSTÄÄN sitä mutta ei seurustelusuosiota, on kaikille miehille käytännössä pelkkä esine eikä kellekään rakkauden tai muiden aitojen tunteiden kohde. Ei siinä silloin olekaan vikaa jos on SEKÄ seksiseura- ETTÄ seurustelusuosiota, mutta se onkin huomattavasti harvinaisempi skenaario.
Jaa. No enpä kyllä pistäis pahitteeksi vaikka mut nähtäisiin siinä mielessä vain ja ainoastaan seksileluna. :D Oispa ihan vitun paska nakki. Not.
- 12+16
sielt se tuli kirjoitti:
Osaamaton = sellainen, joka ei tyrkytä pildeä kaikille? No nythän mä ymmärrän töysin, miksi täällä niin himoitaan huoria ja halutaan käydä maksullisissa.
Osaamattomalla ja ujolla tarkoitin lähinnä miessukupuolta. Aika höyrypää-osastoa sun kommenttisi.
- marianne89...
12+1 kirjoitti:
Jaa. No enpä kyllä pistäis pahitteeksi vaikka mut nähtäisiin siinä mielessä vain ja ainoastaan seksileluna. :D Oispa ihan vitun paska nakki. Not.
Niin no, miehen on helpompi olla asiasta imarreltu, koska se että joku nainen näkee sinut seksileluna tarkoittaa useimmiten sitä että ko. nainen näkee sinut oikeasti haluttavana ja seksikkäänä. Naiset kun harvemmin näkevät ihan kenet tahansa miehen potentiaalisena seksikumppanina, joten miehelle se olisi luonnollisestikin paljon isompi kehu. Mutta mitä näitä miesten kirjoituksia lukee, niin tuntuu että he voivat olla jopa inhoksumiensa naisten kanssa joihin eivät tunne minkäänlaista vetoa.
Täysin eri asioista siis nyt puhumme, jostain mikä olisi sinulle kehu mutta naiselle ei. - nettitreffimies
Ratiomalistimies1977 kirjoitti:
"Sillä, pääseekö niille ekoille treffeille muutamienkin eri miesten kanssa ei ole lopulta mitään merkitystä koska se ei vielä tarkoita sitä että yksikään ko. tapaamisista jatkuisi edes toisiin treffeihin asti."
On sillä se merkitys, että olet kuitenkin päässyt niille ekoille treffeille ja useammankin eri miehen kanssa.
Mies taas ei saa yhtään yhteydenottoa deittipalveluissa naisilta. Itse voi vaikka100 naiselle heittää viestiä eikä kukaan vastaa takaisin.
Naisena pääset alkuun, miehenä ei edes ekoille treffeille. Näin toimii nettideitit. Minkäs teet.Aika yleistystä tuo on. Itse olen ainakin saanut jopa yhteydenottoja naisilta ja käynyt useinkin treffeillä. Osasta on kehkeytynyt mies ihan kunnon suhteita. Olen vielä yleensä sellainen joka haluaa keskustella netin välityksellä jonkun aikaa, että tiedän synkkaisiko meillä ollenkaan livenä.
- pyhimysnaiset
marianne89... kirjoitti:
Niin no, miehen on helpompi olla asiasta imarreltu, koska se että joku nainen näkee sinut seksileluna tarkoittaa useimmiten sitä että ko. nainen näkee sinut oikeasti haluttavana ja seksikkäänä. Naiset kun harvemmin näkevät ihan kenet tahansa miehen potentiaalisena seksikumppanina, joten miehelle se olisi luonnollisestikin paljon isompi kehu. Mutta mitä näitä miesten kirjoituksia lukee, niin tuntuu että he voivat olla jopa inhoksumiensa naisten kanssa joihin eivät tunne minkäänlaista vetoa.
Täysin eri asioista siis nyt puhumme, jostain mikä olisi sinulle kehu mutta naiselle ei.Ahaa, eli nainen on esineellistäessäänkin miehiä jalompi kuin naisia esineellistävä mies. Voivatkohan naiset olla missään asioissa paheksuttavia?
- marianne89...
pyhimysnaiset kirjoitti:
Ahaa, eli nainen on esineellistäessäänkin miehiä jalompi kuin naisia esineellistävä mies. Voivatkohan naiset olla missään asioissa paheksuttavia?
Kai se nyt on ihan päivänselvä, että on parempi olla yksi pienestä halutusta joukosta kuin olla yksi kaikista sukupuolesi edustajista... Olettehan te miehet sen itsekin tällä foorumilla myöntäneet, että panisitte joka tapauksessa ketä tahansa (eivät kaikki miehet, mutta ihan joidenkin miespuolistenkin kirjoittajien arvioiden mukaan ainakin 90 % miehistä). Naisilla, ainakin niillä joita itse tunnen, on sentään jonkinmoiset KRITEERIT myös pelkälle seksipartnerille.
Eikä tässä ollut edes kyse siitä, kumman sukupuolen esineellistäminen on oikein vaan siitä että tiedätpä ainakin että ko. nainen kokee sinut seksuaalisesti haluttavana, ja siksi miehen ihan erilainen "kunnia" saada naiselta seksiehdotus kuin naisen saada vastaava mieheltä. Ja että miehenä ainakin TIEDÄT olevasi SEKSUAALISESTI HALUTTU jos nainen ehdottaa sinulle seksiä. Naisena kun et taas ikinä voi olla asiasta varma seksiä ehdottavan miehen suhteen ja se nyt vaan on FAKTA (mitä nimenomaan miehet ovat tällä foorumilla yleensä hokeneet, todeten että mies panisi vaikka oksanreikää). - 2+9
marianne89... kirjoitti:
Täysin eri asioista siis nyt puhumme, jostain mikä olisi sinulle kehu mutta naiselle ei.Mitäs tarvii olla sitten niin helvetin nirso? :)
- 10+15
marianne89... kirjoitti:
Kai se nyt on ihan päivänselvä, että on parempi olla yksi pienestä halutusta joukosta kuin olla yksi kaikista sukupuolesi edustajista... Olettehan te miehet sen itsekin tällä foorumilla myöntäneet, että panisitte joka tapauksessa ketä tahansa (eivät kaikki miehet, mutta ihan joidenkin miespuolistenkin kirjoittajien arvioiden mukaan ainakin 90 % miehistä). Naisilla, ainakin niillä joita itse tunnen, on sentään jonkinmoiset KRITEERIT myös pelkälle seksipartnerille.
Eikä tässä ollut edes kyse siitä, kumman sukupuolen esineellistäminen on oikein vaan siitä että tiedätpä ainakin että ko. nainen kokee sinut seksuaalisesti haluttavana, ja siksi miehen ihan erilainen "kunnia" saada naiselta seksiehdotus kuin naisen saada vastaava mieheltä. Ja että miehenä ainakin TIEDÄT olevasi SEKSUAALISESTI HALUTTU jos nainen ehdottaa sinulle seksiä. Naisena kun et taas ikinä voi olla asiasta varma seksiä ehdottavan miehen suhteen ja se nyt vaan on FAKTA (mitä nimenomaan miehet ovat tällä foorumilla yleensä hokeneet, todeten että mies panisi vaikka oksanreikää).Kyllä ne on oikeesti aika harvassa ne miehet, jotka panee ihan kaikkea. Mutta kun useamman kymmenen vuotta elää vastentahtoisessa selibaatissa niin rima laskee kieltämättä aika matalalle. Useimmilla naisilla ei tuota ongelmaa taas ole ja/tai halut on miehiä pienemmät, joten on varaa pitää korkeat kriteerit sen suhteen mikä kelpaa.
- changes~
Miten me miehet voitaisiin saada tähän asiaan muutos, onko se edes mahdollista?
- Gammaromeo
Suhteellisesti ottaen epäreiluimmalle voi tuntua niistä varsin komeista miehistä, jotka ei saa naisilta mitään tai lähes mitään aloitteita. Jos mies kuuluu esim. ulkonäöltään tasolle 10 % komeampia ja 90 % vähemmän komeampia, niin naisissa vastaavalla ulkonäkötasolla oleva nainen saisi kyllä yllin kyllin aloitteita. Jos saa "liikaa" aloitteita, niin niistä aloitteen tehneistä voi sentään valita jonkun tai olla valitsematta ketään, sillä sekin on valinta ettei ketään tarjokasta kelpuuta jollain aikavälillä. Mutta jos saa 0 aloitetta, niin ei voi edes valita.
Näkökulmani on tietty yksinkertaistus, koska muutkin tekijät kuin ulkonäkö vaikuttaa ja aloitteita voi tehdä itse, eikä vain odotella niitä. - ht ...
Viimeksi kun olin kaverinaisen kanssa baarissa, niin heti kun pariksi minuutiksi poistuin hakemaan juomaa, niin ensimmäinen mies oli mennyt juttelemaan naiselle. Ja kyseessä ei todellakaan ollut mikään "mallitason" nainen, kaukana siitä. Ja lisääkin jututtajia löytyi pitkin iltaa. Loppuillasta nainen lähtikin sellaisen kymmenittäin eri naisia kaataneen panomiehen matkaan.
Itselläni ei siis ole epäilystäkään etteikö seksin saaminen olisi keskimäärin naisille paljon helpompaa kuin miehille. Enemmistö naisista saa käytännössä baarista seksiseuraa melkeinpä vaan tekemättä mitään, tai vaan tuijottamalla jotain yksittäistä miestä kymmenen sekunnin ajan ja suhtautumalla vastaanottavaisesti ja flirttailevasti jos mies sen jälkeen tulee juttelemaan.
Parisuhde onkin sitten eri asia. Ei se panomieskään naiselta halunnut suhdetta. Kunhan halusi naiselta yhden yön seksiä (ja ehkä satunnaista seksiä myös tulevaisuudessa).- käsittämätöntä
Luulen että se parisuhteen saaminenkin on silti naiselle helpompaa kuin miehelle, vaikka ei sitten olisikaan ihan sormia napsauttamalla saatavissa.
- psilmäpanomies
Luulen että se parisuhteen saaminenkin on silti naiselle helpompaa kuin miehelle, vaikka ei sitten olisikaan ihan sormia napsauttamalla saatavissa.
nainen antaa, mies saa. Eli tästä se taas alkaa. Jos nainen ei saa miestä, kyse on siitä, että nainen ei halua antaa. Eli nainen on nirso, ei ymmärrä omaa markkina-arvoaan jne.
- ei ole tiedon väärti
Siinäs luulet, mut ei se pidä paikkansa.
- käsittämätöntä
ei ole tiedon väärti kirjoitti:
Siinäs luulet, mut ei se pidä paikkansa.
Että parisuhteen saaminen olisi miehelle helpompaa kuin naiselle? En kyllä usko millään.
- ht ...
Mainitsin että seksin saaminen on naisille keskimäärin helpompaa.
Ja totesin että parisuhde onkin sitten eri asia.
On se parisuhdekin melko varmasti helpompaa kuin miehelle, mutta ei todellakaan sormia napsauttamalla tapahdu.
Jos ei usko, niin mittarina voi käyttää vaikka noita nettideittien viestimääriä. Kaikista komeimmat miehet saa samanverran viestejä naisilta kuin tavisnaiset. Ja tavismiehet ei saa käytännössä juuri ollenkaan viestejä naisilta.
On siis ilmeistä että keskimäärin naisilla on helpompaa. Useille naisille riittää kun valitsee mitkä viestittäjistä kelpaavat jatkoon. Miehellä taas pitää olla aktiivisesti tarjolla tusinalle naiselle ja toivoa että joku kelpuuttaa jatkoon. Ja se ihan sama logiikka toimii muuten siellä baareissakin.
- Ujo atm 25
Samaa asiaa olen miettinyt jo useita vuosia ja olen kyllä itsekkin kateellinen naisille kun heillä on kaikki valta parisuhde/seksimarkkinoilla. Missä on tasa-arvo?
- 13+6
Missä ja milloin jokin asia on ollut maailmassa oikeudenmukaista?
- 10+19
13+6 kirjoitti:
Missä ja milloin jokin asia on ollut maailmassa oikeudenmukaista?
Aika monet asiat on olleet tai ovat oikeudenmukaisia.
- 13+18
10+19 kirjoitti:
Aika monet asiat on olleet tai ovat oikeudenmukaisia.
Ai niinkuin että paha aina saa palkkansa tai vaikka että kaikki saavat (tai edes voivat) olla yhtä onnellisia elämässään ja sitä rataa..?
Not. - vastaan:
13+18 kirjoitti:
Ai niinkuin että paha aina saa palkkansa tai vaikka että kaikki saavat (tai edes voivat) olla yhtä onnellisia elämässään ja sitä rataa..?
Not.Itse määrittelit nuo asiat niiksi. Itse ajattelin että on ihan kivaa kun kaikilla on kuitenkin esim. aikalailla samat mahdollisuudet kouluttautua, saada terveydenhuoltoa ja vaikka äänestää. Jne. Minusta ne ovat kuitenkin aika hyvin oikeudenmukaisella mallilla.
- 13+5
vastaan: kirjoitti:
Itse määrittelit nuo asiat niiksi. Itse ajattelin että on ihan kivaa kun kaikilla on kuitenkin esim. aikalailla samat mahdollisuudet kouluttautua, saada terveydenhuoltoa ja vaikka äänestää. Jne. Minusta ne ovat kuitenkin aika hyvin oikeudenmukaisella mallilla.
Mä kattelin asiaa eri perspektiivistä. Toiset jossain esim syntyy elämään kurjuudessa, hyväksikäytössä, orjuudessa tai kuolevat tuskissaan nälkään tai tauteihin lapsen iässä, syntyvät pahasti vammautuneina etc etc.
Ja jollain toisella on pitkä kiva terve elämä kaikin puolin hyvin voidessa. - tasa-arvo my ass
Ai täällä on taas näitä raiskausfantasioita elätteleviä.
"Samaa asiaa olen miettinyt jo useita vuosia ja olen kyllä itsekkin kateellinen naisille kun heillä on kaikki valta parisuhde/seksimarkkinoilla. Missä on tasa-arvo?"
Te miehet olette ainoita, jotka asialle voitte tehdä jotain. Lakatkaa tekemästä naisille aloitteita. Älkää olko niin helposti saatavilla seksiin.- 11+19
helka kirjoitti:
"Samaa asiaa olen miettinyt jo useita vuosia ja olen kyllä itsekkin kateellinen naisille kun heillä on kaikki valta parisuhde/seksimarkkinoilla. Missä on tasa-arvo?"
Te miehet olette ainoita, jotka asialle voitte tehdä jotain. Lakatkaa tekemästä naisille aloitteita. Älkää olko niin helposti saatavilla seksiin.Kilpailutilanteessa se joka ei pelaa häviää potin niille jotka pelaavat. Eli not gonna happen.
helka kirjoitti:
Te miehet olette ainoita, jotka asialle voitte tehdä jotain. Lakatkaa tekemästä naisille aloitteita. Älkää olko niin helposti saatavilla seksiin."Lakatkaa tekemästä naisille aloitteita. Älkää olko niin helposti saatavilla seksiin."
Minä olen ainakin antanut oman panokseni tässä asiassa.
- ätmi
Kyllä naisilla on helppo elämä. Heillä ei tosiaan ole mitään oikeutta valittaa mistään!
- 13+18
Mitä niin riemastuttavaa miehen saamisessa on?
- käsittämätöntä
13+18 kirjoitti:
Mitä niin riemastuttavaa miehen saamisessa on?
Mitä riemastuttavaa nyt ylipäänsä kenenkään on saada ketään? Luulisin että sen riemastuttavuuden takia ihmiset vielä nykyäänkin päättävät pariutua ja harrastaa keskenään seksiä, koska tuskin sen asian takana on esim. sekään että se on niin ikävää touhua.
- öisuhiöauhia
Ei ole helppoa elämä, jos miehet vain käyttää hyväkseen ja jättää sut yksin selviytymään siittämänsä lapsen kanssa. Ei todellakaan ole mikään itsestäänselvä ilo se, että mennään vaan sänkyyn kenen tahansa kanssa.
- Out of Order Fanny
No, mitä voisi tehdä?
Ensin voisitte määritellä, että mitkä ne parisuhdemarkkinat ja sen toimijat ovat. Kun olen työmarkkinoilla, laki ei salli diskriminaatiota työntekijöitä kohtaan. Ovatko miehet siis kuin työntekijöitä ja naiset työnantajia? Entä jos onkin freelancer tai yrittäjä?
Vaikka olisi sinkku, ei välttämättä ole halua olla markkinoilla. Onko kuitenkaan mitään mahdollisuutta päästä pois seksuaalisen vallan kahvasta, johon nainen on ilmeisesti pakotettu jo pimppinsä vuoksi, vaikka se ko. pimppi ei edes ketään kiinnostaisi?- käsittämätöntä
Minä en tiedä, tulinpahan miettineeksi vain asiaa. Tuskin on muutettavissa millään tavalla ellei ruveta käyttämään menneisyydestä tuttuja kyseenalaisia keinoja naisen itsemääräämisoikeuden rajoittamiseksi ja itse en ainakaan sitä haluaisi tapahtuvan.
- työttömiä riittää
Jos haluat verrata tilannetta työmarkkinoihin, niin yhtä laillahan Suomessa on tuhansittain työttömiä, sekä naisia että miehiä, joita ei ole haluttu.
- bright side
Toki naisilla on parisuhteen saaminen helpompaa. Mutta ei silti kannata verrata naisille helpointa asiaa miesten vaikeaan asiaan, kun arvioidaan sukupuolen etuja ja huonoja puolia.
Miehuuden etuja: enemmän mahdollisuuksia yksilöllisyyteen, ei vauvakuumetta läheskään samassa mittakaavassa, ei naisen fysiikkaa, mahdollisuus liikkua ulkona yksin ilman suurempia pelkoja (oli naisten pelot sitten oikeutettuja tai eivät, he pelkäävät enemmän), esim. olen juuri lähdössä yölenkille puistoon ja voin rauhassa katsella tähtiä ja kuuta.
En luopuisi näistä tai muistakaan eduista, vaikka se tarkoittaisi parisuhteen saamisen helppoutta, kaikkea ei voi saada.- 3+14
Juurikin näin. Suunnilleen kaikki muut edut ovat miessukupuolella.
- Gammaromeo
3+14 kirjoitti:
Pitkän elämän koen hyväksi asiaksi ja naiset keskimäärin elävät miehiä pitempään.
- käsittämätöntä
3+14 kirjoitti:
No enpä tiedä siitä sitten. Kuinkakohan moni nainen ihan vain omassa elämässään, omissa työssään ja jokapäiväisissä toimissaan tuntee olevansa jotenkin syrjitty? En väitä että näin ei voisi olla, mutta luulen että myös osittain naisten kokema syrjityksi tulemisen tunne tulee ihan muista asioista kuin omassa elämässä tapahtuneista asioista. Tarkoitan tällä lähinnä mediaa, joka kertaa joka päivä uuden tarinan siitä miten naisia syrjitään siinä ja tässä asiassa.
En minä sitä kiistä etteikö mihillä saattaisi olla yhteiskunnassa, työelämässä jne. joitakin tiettyjä etuja ja etteikö niitä etuja saattaisi olla enemmän kuin naisilla, mutta enpä ihan allekirjoittaisi sitä, että tämä parisuhde- ja seksiasia olisi ainoa asia missä naisella on etu miehiin nähden. - 12+9
No enpä tiedä siitä sitten. Kuinkakohan moni nainen ihan vain omassa elämässään, omissa työssään ja jokapäiväisissä toimissaan tuntee olevansa jotenkin syrjitty? En väitä että näin ei voisi olla, mutta luulen että myös osittain naisten kokema syrjityksi tulemisen tunne tulee ihan muista asioista kuin omassa elämässä tapahtuneista asioista. Tarkoitan tällä lähinnä mediaa, joka kertaa joka päivä uuden tarinan siitä miten naisia syrjitään siinä ja tässä asiassa.
En minä sitä kiistä etteikö mihillä saattaisi olla yhteiskunnassa, työelämässä jne. joitakin tiettyjä etuja ja etteikö niitä etuja saattaisi olla enemmän kuin naisilla, mutta enpä ihan allekirjoittaisi sitä, että tämä parisuhde- ja seksiasia olisi ainoa asia missä naisella on etu miehiin nähden.Mitäs muita etuja näet naissukupuolella sitten olevan?
- käsittämätöntä
12+9 kirjoitti:
Mitäs muita etuja näet naissukupuolella sitten olevan?
Nainen saa erossa automaattisesti lapse huoltajuuden, naisen ei tarvitse käydä armeijaa ja jos tällaista sosiaalista leistä voi vielä lisätä, niin naisiin suhtaudutaan oikeastaan kaikissa asioissa paljon suopeammin kuin miehiin. Keskivertonaisesta kukaan tuskin koskaan ajattelee automaattisesti mitään kovin pahaa, mutta miehestä voidaan olettaa kaikenlaista pahaa tai pelottavaa vailla mitään kunnollisia todisteita.
Lisäksi naiset voivat ilmaista tunteitaan ja olla heikkoja ilman että kukaan pitää sitä kovin säälittävänä. Miehille on paljon ahtaammat ja jyrkemmät roolit. Naiset voivat olla ehkä parisuhdeväkivallan uhreina sekä vakavammin ja useammin pahoinpideltyjä kuin miehet, mutta keskivertomiehelle väkivallan uhka on lapsesta aikuisuuteen asti paljon todellisempi kuin naiselle muissa kuin parisuhdeympyröissä.
Tuossa nyt jotakin. - 4+8
Nainen saa erossa automaattisesti lapse huoltajuuden, naisen ei tarvitse käydä armeijaa ja jos tällaista sosiaalista leistä voi vielä lisätä, niin naisiin suhtaudutaan oikeastaan kaikissa asioissa paljon suopeammin kuin miehiin. Keskivertonaisesta kukaan tuskin koskaan ajattelee automaattisesti mitään kovin pahaa, mutta miehestä voidaan olettaa kaikenlaista pahaa tai pelottavaa vailla mitään kunnollisia todisteita.
Lisäksi naiset voivat ilmaista tunteitaan ja olla heikkoja ilman että kukaan pitää sitä kovin säälittävänä. Miehille on paljon ahtaammat ja jyrkemmät roolit. Naiset voivat olla ehkä parisuhdeväkivallan uhreina sekä vakavammin ja useammin pahoinpideltyjä kuin miehet, mutta keskivertomiehelle väkivallan uhka on lapsesta aikuisuuteen asti paljon todellisempi kuin naiselle muissa kuin parisuhdeympyröissä.
Tuossa nyt jotakin.Ok, ihan hyviä huomioita.
Itselle ei kylläkään ole tullut koskaan mieleen olla kateellinen muista kuin seksikumppanin hankkimisen helppoudesta.
Tunnen itseni kuitenkin kaikin puolin vapaammaksi kuin mitä nainen voisi olla, jopa esimerkkiesi valossa.
Olen tosin hiukan epäsosiaalinen yksilö, joku muu voi katsoa asiaa eri kantilta. - kuusi ja kuusi
En minä sitä kiistä etteikö mihillä saattaisi olla yhteiskunnassa, työelämässä jne. joitakin tiettyjä etuja ja etteikö niitä etuja saattaisi olla enemmän kuin naisilla, mutta enpä ihan allekirjoittaisi sitä, että tämä parisuhde- ja seksiasia olisi ainoa asia missä naisella on etu miehiin nähden.Naisilla miehiin nähden voi olla etu parisuhdemarkkinoilla, mutta kaikki naiset eivät ole samassa tilanteessa eli ei naisetkaan ole keskenään tasa-arvoisia. Lisäksi en usko lainkaan, että naiset yleisesti haluavat tuon edun. Se ei mielestäni ole siis hankittu, saavutettu tai muilta riistetty etu.
Miksi miehet eivät mene lakkoon, jos tuntuu, että heiltä vaaditaan enemmän? Täysi stoppi aloitteille ja huomioimiselle vaikkapa vuodeksi? - psilmäpanomies
kuusi ja kuusi kirjoitti:
Naisilla miehiin nähden voi olla etu parisuhdemarkkinoilla, mutta kaikki naiset eivät ole samassa tilanteessa eli ei naisetkaan ole keskenään tasa-arvoisia. Lisäksi en usko lainkaan, että naiset yleisesti haluavat tuon edun. Se ei mielestäni ole siis hankittu, saavutettu tai muilta riistetty etu.
Miksi miehet eivät mene lakkoon, jos tuntuu, että heiltä vaaditaan enemmän? Täysi stoppi aloitteille ja huomioimiselle vaikkapa vuodeksi?Ei yli 35 vuotiaiden miesten tarvitse tehdä aloitteita, eikä edes kannata. Antaa naisten tehdä.
- käsittämätöntä
kuusi ja kuusi kirjoitti:
Naisilla miehiin nähden voi olla etu parisuhdemarkkinoilla, mutta kaikki naiset eivät ole samassa tilanteessa eli ei naisetkaan ole keskenään tasa-arvoisia. Lisäksi en usko lainkaan, että naiset yleisesti haluavat tuon edun. Se ei mielestäni ole siis hankittu, saavutettu tai muilta riistetty etu.
Miksi miehet eivät mene lakkoon, jos tuntuu, että heiltä vaaditaan enemmän? Täysi stoppi aloitteille ja huomioimiselle vaikkapa vuodeksi?Tiedät itsekin että tuota ei voitaisi ikinä toteuttaa. En tiedä voisiko tuolle asialle mitään ja jos voisi niin pitäisikö sille tehdä jotain. Kunhan vain tulin ajatelleeksi asiaa ja sitä kuinka hullulla tavalla tässä yhdessä ja samassa asiassa miehen ja naisen kokemus voi olla täysin vastakkainen.
Vaikka tässä asiassa ei ehkä voida samalla tavalla puhua tasa-arvosta tai oikeudenmukaisuudesta, kuin jossain muissa asioissa, niin välillä sitä kuitenkin tuntee syvää epäoikeudenmukaisuuden tunnetta tästä asiasta. Järjen tasolla tiedän että tämä ei ole oikeastaan oikeudenmukaisuuden piiriin kuuluva asia, mutta minkä sille voi mitä synkkinä hetkinään tuntee.
Mutta vaikken nainen koskaan ole ollutkaan, niin sanoisin että kannattaa olla kiitollinen tuosta edusta, vaikka toisinaan se sitten saattaa tuoda mukanaan kaikkia epämieluisiakin lieve-ilmiöitä, kuten tahdittomat tai liian itsepintaiset lähestyjät ja muut ikävät miehet. Koska, ainakin omasta perspektiivistäni olisi huomattavasti mukavampaa kiusaantua liiasta tai ei-toivotustakin huomiosta kuin siitä että pelkää elävänsä koko loppuelämänsä vastentahtoisesti täysin vailla parisuhdetta tai edes seksiä.
Mutta jokainen nyt tietysti pitää omia ongelmiaan kaikkein pahimpina. - käsittämätöntä
psilmäpanomies kirjoitti:
Ei yli 35 vuotiaiden miesten tarvitse tehdä aloitteita, eikä edes kannata. Antaa naisten tehdä.
Ei minulle mitään aloitteita kukaan nainen tee.
- psilmäpanomies
http://www.haastattelut.com/mr-lothar
..kyllä naiset tekevät aloitteita. Sinun pitää muuttaa oma habituksesi helpommin lähestyttäväksi. - psilmäpanomies
Tiedät itsekin että tuota ei voitaisi ikinä toteuttaa. En tiedä voisiko tuolle asialle mitään ja jos voisi niin pitäisikö sille tehdä jotain. Kunhan vain tulin ajatelleeksi asiaa ja sitä kuinka hullulla tavalla tässä yhdessä ja samassa asiassa miehen ja naisen kokemus voi olla täysin vastakkainen.
Vaikka tässä asiassa ei ehkä voida samalla tavalla puhua tasa-arvosta tai oikeudenmukaisuudesta, kuin jossain muissa asioissa, niin välillä sitä kuitenkin tuntee syvää epäoikeudenmukaisuuden tunnetta tästä asiasta. Järjen tasolla tiedän että tämä ei ole oikeastaan oikeudenmukaisuuden piiriin kuuluva asia, mutta minkä sille voi mitä synkkinä hetkinään tuntee.
Mutta vaikken nainen koskaan ole ollutkaan, niin sanoisin että kannattaa olla kiitollinen tuosta edusta, vaikka toisinaan se sitten saattaa tuoda mukanaan kaikkia epämieluisiakin lieve-ilmiöitä, kuten tahdittomat tai liian itsepintaiset lähestyjät ja muut ikävät miehet. Koska, ainakin omasta perspektiivistäni olisi huomattavasti mukavampaa kiusaantua liiasta tai ei-toivotustakin huomiosta kuin siitä että pelkää elävänsä koko loppuelämänsä vastentahtoisesti täysin vailla parisuhdetta tai edes seksiä.
Mutta jokainen nyt tietysti pitää omia ongelmiaan kaikkein pahimpina...ei muuten ole miehenkään kiva saada huomiota vanhoilta ämmiltä tai lihavilta naisilta. Se melko vittumaista.
- käsittämätöntä
..kyllä naiset tekevät aloitteita. Sinun pitää muuttaa oma habituksesi helpommin lähestyttäväksi.Mr. Lotharin sanomiset eivät minusta ole sellaisia mitä voisi yleistää kaikkia miehiä koskevaksi, joten en tiedä jaksanko edes avata linkkiä.
Toisekseen minusta omassa habituksessani ei ole mitään kovin luontaantyöntävää. Tai sitten jos on, niin jonkun pitäisi siitä minulle ihan erikseen kertoa, koska mikään kovin itsestäänselvä asia se ei voi olla, kuten huono hygienia tai rumasti pukeutuminen tms. - käsittämätöntä
..ei muuten ole miehenkään kiva saada huomiota vanhoilta ämmiltä tai lihavilta naisilta. Se melko vittumaista.
Jos vertaa siihen että on aina vain yksin ja ilman seksiä, niin kuman valitsisit?
- Aloitekykyinen
..kyllä naiset tekevät aloitteita. Sinun pitää muuttaa oma habituksesi helpommin lähestyttäväksi.Kysehän ei ole siitä etteikö naiset tee aloitteita, vaan että he tekevät niitä hyvin vähän vs. miehet ja että aloitteet kohdistuvat niin harvoihin miehiin. Huomattavasti useammat naiset kuin miehet saavat aloitteita, jos edes jossain ovat "esillä".
- psilmäpanomies
Mr. Lotharin sanomiset eivät minusta ole sellaisia mitä voisi yleistää kaikkia miehiä koskevaksi, joten en tiedä jaksanko edes avata linkkiä.
Toisekseen minusta omassa habituksessani ei ole mitään kovin luontaantyöntävää. Tai sitten jos on, niin jonkun pitäisi siitä minulle ihan erikseen kertoa, koska mikään kovin itsestäänselvä asia se ei voi olla, kuten huono hygienia tai rumasti pukeutuminen tms...ei kun katsos mitä Mr. Lothar sanoo naisista:
"11. Onko uskosi mennyt naisiin huomatessasi kuinka helppoa seksin saaminen joissain tapauksissa voi olla ja kuinka helposti varatut naiset lähtevät matkaan?
- Olen kyllä huomannut, että varatutkin naiset lähtee helposti vieraan miehen matkaan ja jopa valehtelevat olevansa sinkkuja kun kysyn sitä heiltä, mutta haluan silti uskoa siihen, että maailmassa on vielä uskollisiakin naisia."
Ja, aivan varmasti habituksessasi on vikaa jos naiset ei tee aloitteita. Todennäkösiesti et ole riittävän avoimen ja itsevarman oloinen.. ja kenties sinulla on liian halvat kengät.. - Aloitekykyinen
..ei muuten ole miehenkään kiva saada huomiota vanhoilta ämmiltä tai lihavilta naisilta. Se melko vittumaista.
"ei muuten ole miehenkään kiva saada huomiota vanhoilta ämmiltä tai lihavilta naisilta. Se melko vittumaista. "
Komeana miehenä kyllä kestäisin, myös ei niin viehättävien naisten lähentelyt kunhan siellä olisi joku helmikin, jonka voisi sitten kalastaa kun tulee kohdalle. Onhan nuo ei niin viehättävät naiset joskus yrittäneetkin minua. Heidän menestyksensä on ollut huono, mutta kohtelias olen yrittänyt heillekin olla. - psilmäpanomies
Aloitekykyinen kirjoitti:
Kysehän ei ole siitä etteikö naiset tee aloitteita, vaan että he tekevät niitä hyvin vähän vs. miehet ja että aloitteet kohdistuvat niin harvoihin miehiin. Huomattavasti useammat naiset kuin miehet saavat aloitteita, jos edes jossain ovat "esillä".
..todellisuudessa naiset tekevät n, 70% aloitteista.. Naiset siis aloittavat kommunikaation tavalla tai toisella. Tämä on laajoissa tutkimuksisa havaittu fakta. Ongelma on usein miehillä se, että miehet eivät havaitse aloitetta.
- käsittämätöntä
..ei kun katsos mitä Mr. Lothar sanoo naisista:
"11. Onko uskosi mennyt naisiin huomatessasi kuinka helppoa seksin saaminen joissain tapauksissa voi olla ja kuinka helposti varatut naiset lähtevät matkaan?
- Olen kyllä huomannut, että varatutkin naiset lähtee helposti vieraan miehen matkaan ja jopa valehtelevat olevansa sinkkuja kun kysyn sitä heiltä, mutta haluan silti uskoa siihen, että maailmassa on vielä uskollisiakin naisia."
Ja, aivan varmasti habituksessasi on vikaa jos naiset ei tee aloitteita. Todennäkösiesti et ole riittävän avoimen ja itsevarman oloinen.. ja kenties sinulla on liian halvat kengät..En minä sitä epäile etteikö jotain vikaa olisi, mutta itselleni se ei ainakaan ole mikään itsestäänselvä juttu. En mielestäni ole kuitenkaan mikään nurkassa luimuilijakaan, mutta en tiedä miten itsevarman oloinen muuten olen. Mitään kalliita kenkiä en kyllä omista, mutten missään lenkkareissakaan liikuskele.
No joo, turha sitä tässä on sen enempää puisa, mutta vikaa varmasti on jossain. Tai sitten satun vain olemaan sellainen tyyppi jossa ei ole varsinaisesti mitään vikaa, mutta joka ei sitten ole yhtään kiinnostavakaan. Mistä näistä tietää, mutta aloitteita ei kyllä tulee koskaan naisilta. - psilmäpanomies
Aloitekykyinen kirjoitti:
"ei muuten ole miehenkään kiva saada huomiota vanhoilta ämmiltä tai lihavilta naisilta. Se melko vittumaista. "
Komeana miehenä kyllä kestäisin, myös ei niin viehättävien naisten lähentelyt kunhan siellä olisi joku helmikin, jonka voisi sitten kalastaa kun tulee kohdalle. Onhan nuo ei niin viehättävät naiset joskus yrittäneetkin minua. Heidän menestyksensä on ollut huono, mutta kohtelias olen yrittänyt heillekin olla...itte en kestä, että joku vanha tai lihava tai muuten vaan ruma ämmä vonkaa panoa.. se on liikaa.
- käsittämätöntä
..todellisuudessa naiset tekevät n, 70% aloitteista.. Naiset siis aloittavat kommunikaation tavalla tai toisella. Tämä on laajoissa tutkimuksisa havaittu fakta. Ongelma on usein miehillä se, että miehet eivät havaitse aloitetta.
Kyllä minäkin ihmisiä katselen, mutta en näe sitä minään tekona. Tai sanotaan tämä vähän muuntaen: jos minä katselen naista baarissa, niin nähdäänkö sitä koskaan aloitteena? Sanooko kukaan koskaan miehestä, että teki aloitteen katselemalla naista? Enpä usko, mutta sitten kun nainen katselee miestä niin se onkin jo aloite.
- psilmäpanomies
En minä sitä epäile etteikö jotain vikaa olisi, mutta itselleni se ei ainakaan ole mikään itsestäänselvä juttu. En mielestäni ole kuitenkaan mikään nurkassa luimuilijakaan, mutta en tiedä miten itsevarman oloinen muuten olen. Mitään kalliita kenkiä en kyllä omista, mutten missään lenkkareissakaan liikuskele.
No joo, turha sitä tässä on sen enempää puisa, mutta vikaa varmasti on jossain. Tai sitten satun vain olemaan sellainen tyyppi jossa ei ole varsinaisesti mitään vikaa, mutta joka ei sitten ole yhtään kiinnostavakaan. Mistä näistä tietää, mutta aloitteita ei kyllä tulee koskaan naisilta.todennäköisesti sinun pitäisi yrittää saa olemuksesi ja persoonasi helpommin lähestyttävän oloiseksi. Se on eräs tärkeä avain naisten samiseksi.. Naiselle täytyy olla helppoa ja turvallista tehdä aloite - sinulle.
- psilmäpanomies
Kyllä minäkin ihmisiä katselen, mutta en näe sitä minään tekona. Tai sanotaan tämä vähän muuntaen: jos minä katselen naista baarissa, niin nähdäänkö sitä koskaan aloitteena? Sanooko kukaan koskaan miehestä, että teki aloitteen katselemalla naista? Enpä usko, mutta sitten kun nainen katselee miestä niin se onkin jo aloite.
ei se pelkkä katsominen vaan naisen kehonkieli ja sen lukeminen.
- käsittämätöntä
ei se pelkkä katsominen vaan naisen kehonkieli ja sen lukeminen.
Joo, ymmärrän kyllä, mutta edelleen kukaan ei näkisi miehen kehonkieltä naista kohtaan koskaan minään aloitteena. Miehen katsotaan tehneen aloitteen silloin kun mies konkreettisesti lähestyy naista ja tulee hänen lähesiyyteensä ja tekee selväksi sen, että tässä otetaan nyt kahdenvälistä kontaktia. Vastaavasti naisen kehonkieli, epämääräiset signaalit ja katseet ovatkin jo aito aloite.
- käsittämätöntä
todennäköisesti sinun pitäisi yrittää saa olemuksesi ja persoonasi helpommin lähestyttävän oloiseksi. Se on eräs tärkeä avain naisten samiseksi.. Naiselle täytyy olla helppoa ja turvallista tehdä aloite - sinulle.
Tuo saattaa hyvinkin olla totta. Kun vielä tietäisin että miten, kun en ihan tarkalleen tiedä että missä mennään pieleenkään.
- psilmäpanomies
Tuo saattaa hyvinkin olla totta. Kun vielä tietäisin että miten, kun en ihan tarkalleen tiedä että missä mennään pieleenkään.
..kokeiles nyt aluksi vaikka sellaista, että katsot esim. tv ohjelmissa esiintyvien "tunnettujen panomiesten" kehonkieltä ja olemusta.. ja yrität poimia niistä itsellesi sopivia juttuja tai oikeastaan, etsi myös mitä sinulla on jo näiden "tunnettujen panomiesten" kehonkielestä. Ja miten voi vahvistaa "voittaja" elkeitä..
Ja toki katsot myös miten naiset kommunikoivat näiden miesten seurassa. - Rintitintin
Mikäs rajoittaa sitten naisten vaihtoehtoja yksilöllisyyteen? Eipä tule itselle mieleeni yhtäkään seikaa mikä eroaisi meistä miehistä. Mitäs erillaista tuossa naisten fysiikassa on muuta kuin kuukautiset? Mahdollisuus liikkua ulkona on tarkoittanut kohdallani sitä, että tähän mennessä kimppuuni on käyty täysin syyttä 6 kertaa ja joka kerta tämä on tapahtunut tosiaan täysin ilman minkäänlaista provosointia. Enpä nyt menisi omien ja lähipiirin kokemusten kautta sanomaan että noissa perusteluissasi olisi juurikaan perää.
- bright side
Rintitintin kirjoitti:
Mikäs rajoittaa sitten naisten vaihtoehtoja yksilöllisyyteen? Eipä tule itselle mieleeni yhtäkään seikaa mikä eroaisi meistä miehistä. Mitäs erillaista tuossa naisten fysiikassa on muuta kuin kuukautiset? Mahdollisuus liikkua ulkona on tarkoittanut kohdallani sitä, että tähän mennessä kimppuuni on käyty täysin syyttä 6 kertaa ja joka kerta tämä on tapahtunut tosiaan täysin ilman minkäänlaista provosointia. Enpä nyt menisi omien ja lähipiirin kokemusten kautta sanomaan että noissa perusteluissasi olisi juurikaan perää.
Pointtini ei ollut niinkään ruveta tekemään objektiivista vertailua plussista ja miinuksista, vaan pohtia subjektiivista kokemusta miehenä olemisesta, jossa tämä ko. haittapuoli ei muuta kokonaisuutta.
Fysiikalla tarkoitin, että mies on vahvempi, ketterämpi ja kestävämpi kuin nainen. Tämä on asia, joka tekee kehostani miehen kehon.
Mahdollisuus esim. liikkua vapaammin erilaisissa ympäristöissä, tarkoittaa, että minulla on nautinnollisia ja jännittäviä kokemuksia, joita ei niin usein tai lainkaan ole naisella: kun pimeällä pusikosta kuuluu rahinaa, aistini herkistyvät ja tarkastelen onko siellä rusakko vai ehkä urbaani kettu, ei tarvitse pelätä raiskaajaa ja uhkaajaa vastaan voin taistella, pakoonkin yleensä ehtii miehen jaloilla.
Miehisyyteen kuuluu myös erilainen kamppailu, jota en naiseuteen liitä, eikä tämä ole välttämättä negatiivinen asia, vaikkei olisikaan voittaja elämässä. Jne.
Tällaiset asiat tuovat ulottuvuuksia elämään, joita arvostan. Negatiiviset asiat ja pettymykset elämässä, eivät ainakaan itselläni liity olemuksellisesti sukupuoleen. - bright side
bright side kirjoitti:
Pointtini ei ollut niinkään ruveta tekemään objektiivista vertailua plussista ja miinuksista, vaan pohtia subjektiivista kokemusta miehenä olemisesta, jossa tämä ko. haittapuoli ei muuta kokonaisuutta.
Fysiikalla tarkoitin, että mies on vahvempi, ketterämpi ja kestävämpi kuin nainen. Tämä on asia, joka tekee kehostani miehen kehon.
Mahdollisuus esim. liikkua vapaammin erilaisissa ympäristöissä, tarkoittaa, että minulla on nautinnollisia ja jännittäviä kokemuksia, joita ei niin usein tai lainkaan ole naisella: kun pimeällä pusikosta kuuluu rahinaa, aistini herkistyvät ja tarkastelen onko siellä rusakko vai ehkä urbaani kettu, ei tarvitse pelätä raiskaajaa ja uhkaajaa vastaan voin taistella, pakoonkin yleensä ehtii miehen jaloilla.
Miehisyyteen kuuluu myös erilainen kamppailu, jota en naiseuteen liitä, eikä tämä ole välttämättä negatiivinen asia, vaikkei olisikaan voittaja elämässä. Jne.
Tällaiset asiat tuovat ulottuvuuksia elämään, joita arvostan. Negatiiviset asiat ja pettymykset elämässä, eivät ainakaan itselläni liity olemuksellisesti sukupuoleen.Ja liittyen tähän parisuhde ja seksi kysymykseenkin, aloittajan (ja palstalaisten) lähtökohta on tavallaan ajatella, että elämä olisi kivempaa jos minulla olisi miehisyys naisen seksuaalielämä.
Mutta miksi tämä on itsestään selvää? Jos minulla olisi helppoja mielihyvän lähteitä, joihin ei liity kasvattavaa tai kehittävää elementtiä, miksi tämä olisi aina hyvä asia. Se voi olla myös tuhoisa asia.
Toisekseen vaikka hyväksyttäisiinkin, että miehisyys rikkaampi seksi- ja parisuhde-elämä on parempi kuin miehisyys ilman tätä, niin rikkaampi seksi- ja parisuhde elämä MIEHENÄ ei ole sama asia kuin NAISEN seksuaali- ja parisuhde-elämä. Naisen seksuaalielämään liittyy paljon asioita, joita miehen on varmaan edes vaikea kuvitella, osa positiivisia osa negatiivisia, mutta kokemus ei ole sama. Ehkä on jopa niin, että helppo seksin saatavuus ja siitä saatava tyydytys ovat jossain määrin toisensa poissulkevia asioita, tämä on toki spekulaatioita, mutta asia on varmasti monimutkaisempi kuin palstalla on tapana olettaa. - omat valinnat
Gammaromeo kirjoitti:
Pitkän elämän koen hyväksi asiaksi ja naiset keskimäärin elävät miehiä pitempään.
Eläisi miehetkin pidempään, jos vaivautuis pitämään itsestään parempaa huolta, eikä vaan ryyppäis ja söis ja tekis mitä mieli milloinkin tekee.
- miesten oma moka
Tuossa nyt jotakin.Kaikki listaamasi asiat ovat miesten itsensä aiheuttamia. Lapsi jää naiselle, koska nainen todennäköisesti pitää itse synnyttämästään olennosta parempaa huolta kuin mies, joka näkee kaikki tyttölapset vain seksuaalisina välineinä. Sota nyt on muutenkin ollut aina poikien leikkiä ja uhoa. Samoin kaikki väkivalta. Hallitsemattomasta testosteronista se vika löytyy, ei yhteiskunnasta.
- ihdbpidbspiua
..kokeiles nyt aluksi vaikka sellaista, että katsot esim. tv ohjelmissa esiintyvien "tunnettujen panomiesten" kehonkieltä ja olemusta.. ja yrität poimia niistä itsellesi sopivia juttuja tai oikeastaan, etsi myös mitä sinulla on jo näiden "tunnettujen panomiesten" kehonkielestä. Ja miten voi vahvistaa "voittaja" elkeitä..
Ja toki katsot myös miten naiset kommunikoivat näiden miesten seurassa.Panomiehet ja ns voittajat ne vasta etovimpia tyyppejä ovatkin. Jos pildeä joka suuntaan antavaa jakorasiaa haet, kuten nyt useimmat tällä palstalla, niin ota vaan opiksi, muuten ei kannata.
- älä ole nirso
Joo, ymmärrän kyllä, mutta edelleen kukaan ei näkisi miehen kehonkieltä naista kohtaan koskaan minään aloitteena. Miehen katsotaan tehneen aloitteen silloin kun mies konkreettisesti lähestyy naista ja tulee hänen lähesiyyteensä ja tekee selväksi sen, että tässä otetaan nyt kahdenvälistä kontaktia. Vastaavasti naisen kehonkieli, epämääräiset signaalit ja katseet ovatkin jo aito aloite.
Jos mies ei vaivaudu edes katsomaan naista ja osoittaa kehonkielellä heti, ettei kiinnosta, niin mitäänhän ei koskaan tapahdu, joten on se kehonkieli kyllä avain kaikkeen, halusit sitä myöntää tai et. Ongelma on täysin miesten omassa nirsoudessa.
- sinä sen sanoit
..itte en kestä, että joku vanha tai lihava tai muuten vaan ruma ämmä vonkaa panoa.. se on liikaa.
Siinä se taas tuli. Alkuperäinen väittämä kumottu miesten itsensä taholta. Voi että, kun te olette tyhmiä ja jääräpäisiä.
- Gammaromeo
omat valinnat kirjoitti:
Eläisi miehetkin pidempään, jos vaivautuis pitämään itsestään parempaa huolta, eikä vaan ryyppäis ja söis ja tekis mitä mieli milloinkin tekee.
Olet 2/7 oikeassa, mutta 5/7 väärässä! Naiset elävät 7 vuotta pidempään, mutta tuosta 7 vuodesta vain 2 vuotta selittyy miesten epäterveemmillä elämäntavoilla. Asiaa on tutkittu elämäntavat vakioiden.
- Gammaromeo
älä ole nirso kirjoitti:
Jos mies ei vaivaudu edes katsomaan naista ja osoittaa kehonkielellä heti, ettei kiinnosta, niin mitäänhän ei koskaan tapahdu, joten on se kehonkieli kyllä avain kaikkeen, halusit sitä myöntää tai et. Ongelma on täysin miesten omassa nirsoudessa.
Jos ei mies osoita naiselle, että on hänestä kiinnostunut ei suinkaan automaattisesti tarkoita sitä etteikö mies olisi hänestä kiinnostunut. Kehonkeli ei ole kunnon aloite. Esim. ex-naisystäväni sanoi ensitreffiemme jälkeen, että hän ei nähnyt minusta että olin hänestä kiinnstunut, vaikka juttua kyllä treffeillä riitti. Osaan olla sellainen jäämies ettei minusta huomaa välttämättä kiinnostusta ja toisaalta liika kiihkeys voi säikyttää potentiaalsien kumppanin.
Keskimäärin naisten nirsous on parisuhteiden muodostumiselle suurempi este kuin miesten nirsous. - yjughfdsa
Mr. Lotharin sanomiset eivät minusta ole sellaisia mitä voisi yleistää kaikkia miehiä koskevaksi, joten en tiedä jaksanko edes avata linkkiä.
Toisekseen minusta omassa habituksessani ei ole mitään kovin luontaantyöntävää. Tai sitten jos on, niin jonkun pitäisi siitä minulle ihan erikseen kertoa, koska mikään kovin itsestäänselvä asia se ei voi olla, kuten huono hygienia tai rumasti pukeutuminen tms.Lotharin sanomisia ei voi ottaa todesta koska on jääntt kiinni jiin monesti valehtelusta..
omat valinnat kirjoitti:
En nyt mene vannomaan, että muistan oikein ja pitikin googlettaa. Ainakin muutaman tutkimuksen mukaan, testosteroni lyhentää elinikää. Linkkejä tässä:
http://www.nydailynews.com/life-style/health/testosterone-reason-women-outlive-men-study-article-1.1167895
http://press.endocrine.org/doi/abs/10.1210/jc.2013-3272?rss=1&
Tuossa voisi olla osasyy miesten lyhyempään elinikään mutta kokonaisuus vaikuttaa tietysti eniten ja elämäntavat ovat varmasti pääosassa.- käsittämätöntä
ihdbpidbspiua kirjoitti:
Panomiehet ja ns voittajat ne vasta etovimpia tyyppejä ovatkin. Jos pildeä joka suuntaan antavaa jakorasiaa haet, kuten nyt useimmat tällä palstalla, niin ota vaan opiksi, muuten ei kannata.
No voihan se olla että ne panomiehet ovat joidenkin mielestä etovia, mutta jos tässä olisi ikäänkuin 2 vaihtoehtoa: olla minä tai panomies, niin ehkä olisin mieluummin kuitenkin se panomies, kun minuna en pääse minkäänlaiseen lähikontaktiin naisten kanssa.
- käsittämätöntä
älä ole nirso kirjoitti:
Ei kyse ole mistään vaivautumisesta. Kehonkieli ei minusta ole mikään kunnollinen viesti, koska kukaan ei osaa sanoa mikä siinä on osa sitä viestiä ja mikä ei. Se kuitenkin kuulemma on silti ihan oikeaa viestimistä. En minä ainakaan osaa lukea kehonkielestä tuota tai tätä. Voin tehdä kyllä jotain arvauksia ja yrittää päästä jyvälle, mutta loppujen lopuksi en voi olla niistä viesteistä niin varma, että voisin niiden avulla tehdä jotain selkeitä johtopäätöksiä asioista.
- käsittämätöntä
sinä sen sanoit kirjoitti:
Siinä se taas tuli. Alkuperäinen väittämä kumottu miesten itsensä taholta. Voi että, kun te olette tyhmiä ja jääräpäisiä.
Ei tässä mitään olla kumottu.
- käsittämätöntä
bright side kirjoitti:
Ja liittyen tähän parisuhde ja seksi kysymykseenkin, aloittajan (ja palstalaisten) lähtökohta on tavallaan ajatella, että elämä olisi kivempaa jos minulla olisi miehisyys naisen seksuaalielämä.
Mutta miksi tämä on itsestään selvää? Jos minulla olisi helppoja mielihyvän lähteitä, joihin ei liity kasvattavaa tai kehittävää elementtiä, miksi tämä olisi aina hyvä asia. Se voi olla myös tuhoisa asia.
Toisekseen vaikka hyväksyttäisiinkin, että miehisyys rikkaampi seksi- ja parisuhde-elämä on parempi kuin miehisyys ilman tätä, niin rikkaampi seksi- ja parisuhde elämä MIEHENÄ ei ole sama asia kuin NAISEN seksuaali- ja parisuhde-elämä. Naisen seksuaalielämään liittyy paljon asioita, joita miehen on varmaan edes vaikea kuvitella, osa positiivisia osa negatiivisia, mutta kokemus ei ole sama. Ehkä on jopa niin, että helppo seksin saatavuus ja siitä saatava tyydytys ovat jossain määrin toisensa poissulkevia asioita, tämä on toki spekulaatioita, mutta asia on varmasti monimutkaisempi kuin palstalla on tapana olettaa.No kyllähän minä tuon ymmärrän, mutta kuten tässä sanoin jo aiemminkin, niin järjen tasollahan tämän kaiken tiedän, mutta sitten tunteen tasolla koen joskus esim. kateellisuutta. Tyhmäähän se on, ja yksinkertaistavaa sekä "rtuoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella"-ajattelua, mutta minkäs sitä voi kaikille tunteilleen, varsinkin jos on tällaisessa pitkittyneessä ja toivottoman tuntuisessa seki- ja parisuhdepuutteessa.
En minä sitä kiistä etteikö mihillä saattaisi olla yhteiskunnassa, työelämässä jne. joitakin tiettyjä etuja ja etteikö niitä etuja saattaisi olla enemmän kuin naisilla, mutta enpä ihan allekirjoittaisi sitä, että tämä parisuhde- ja seksiasia olisi ainoa asia missä naisella on etu miehiin nähden."luulen että myös osittain naisten kokema syrjityksi tulemisen tunne tulee ihan muista asioista kuin omassa elämässä tapahtuneista asioista"
Kyllä se syrjityksi tulemisen tunne, joka ei kyllä aina ole vain tunne, tulee juuri niistä omassa elämässä tapahtuneista asioista. Mistä ihmeestä ne muuten voisivat olla peräisin?
"Kuinkakohan moni nainen ihan vain omassa elämässään, omissa työssään ja jokapäiväisissä toimissaan tuntee olevansa jotenkin syrjitty?"
En tiedä kuinka moni nainen mutta aika moni kuitenkin ja useammankin kerran.
Onhan näitä tuomioistuimeenkin asti menneitä tapauksia joissa mies on valittu työhön vaikka naishakija on ollut pätevämpi. Samoin raskaana olevia naisia on irtisanottu lainvastaisesti.
Olen itse saanut huonompaa palvelua jossain myymälässä kuin mies, jopa niin, että minut on ignoorattu täysin.
Minun muistaakseni tästä on tehty kokeitakin eli miehelle on esitelty esim kalliimpaa tuotetta automaattisesti tai tarjottu parempia etuuksia, jopa parempaa palvelua on saanut mies naiseen verrattuna.
Naisten samanlaiset vaatteet ja saman valmistajan vaate esim t-paita saattaa olla kalliimpi kuin miesten ihan täysin vastaava vaikka kangasta kuluu vähemmän. Samoin perushygieniatuotteet ovat kalliimpia naisille kuin miehille.
Miehille myös tehdään sairaanhoidossa enemmän erilaisia testejä kuin naisille ja erityisesti kalliimpia tutkimuksia esim magneettikuvauksia. Tästä on ihan dataakin.
Pitkään lääketieteessä esim.sepelvaltimotaudin oireet ja diagnostiikka perustuivat pelkästään miesten oireisiin. Naisten sepelvaltimotauti jäi usein hoitamatta tai vähemmälle hoidolle, koska naisten oireet ovat erilaiset kuin miehillä eikä ollut tullut mieleenkään, että naisten oireet poikkeaisivat miehistä. Tämä ei ole edes ainoa esimerkki lääketieteestä mutta mielestäni räikein esimerkki. Osoitus siitä, että tavallaan otetaan naiset pois laskuista.
Sanoitkin tuossa, että "En minä sitä kiistä etteikö mihillä saattaisi olla yhteiskunnassa, työelämässä jne. joitakin tiettyjä etuja ja etteikö niitä etuja saattaisi olla enemmän kuin naisilla, mutta enpä ihan allekirjoittaisi sitä, että tämä parisuhde- ja seksiasia olisi ainoa asia missä naisella on etu miehiin nähden."
Enemmän naisille merkitsee tasavertoisuus yhteiskunnassa ja työelämässä, se että otetaan tosissaan eikä vain jonain ämmänä joka valittaa tai luulee tietävänsä yhtä paljon, saati paremmin kuin miehet kuin se, että saako helpommin pari- tai seksisuhteen.- käsittämätöntä
femnerd kirjoitti:
"luulen että myös osittain naisten kokema syrjityksi tulemisen tunne tulee ihan muista asioista kuin omassa elämässä tapahtuneista asioista"
Kyllä se syrjityksi tulemisen tunne, joka ei kyllä aina ole vain tunne, tulee juuri niistä omassa elämässä tapahtuneista asioista. Mistä ihmeestä ne muuten voisivat olla peräisin?
"Kuinkakohan moni nainen ihan vain omassa elämässään, omissa työssään ja jokapäiväisissä toimissaan tuntee olevansa jotenkin syrjitty?"
En tiedä kuinka moni nainen mutta aika moni kuitenkin ja useammankin kerran.
Onhan näitä tuomioistuimeenkin asti menneitä tapauksia joissa mies on valittu työhön vaikka naishakija on ollut pätevämpi. Samoin raskaana olevia naisia on irtisanottu lainvastaisesti.
Olen itse saanut huonompaa palvelua jossain myymälässä kuin mies, jopa niin, että minut on ignoorattu täysin.
Minun muistaakseni tästä on tehty kokeitakin eli miehelle on esitelty esim kalliimpaa tuotetta automaattisesti tai tarjottu parempia etuuksia, jopa parempaa palvelua on saanut mies naiseen verrattuna.
Naisten samanlaiset vaatteet ja saman valmistajan vaate esim t-paita saattaa olla kalliimpi kuin miesten ihan täysin vastaava vaikka kangasta kuluu vähemmän. Samoin perushygieniatuotteet ovat kalliimpia naisille kuin miehille.
Miehille myös tehdään sairaanhoidossa enemmän erilaisia testejä kuin naisille ja erityisesti kalliimpia tutkimuksia esim magneettikuvauksia. Tästä on ihan dataakin.
Pitkään lääketieteessä esim.sepelvaltimotaudin oireet ja diagnostiikka perustuivat pelkästään miesten oireisiin. Naisten sepelvaltimotauti jäi usein hoitamatta tai vähemmälle hoidolle, koska naisten oireet ovat erilaiset kuin miehillä eikä ollut tullut mieleenkään, että naisten oireet poikkeaisivat miehistä. Tämä ei ole edes ainoa esimerkki lääketieteestä mutta mielestäni räikein esimerkki. Osoitus siitä, että tavallaan otetaan naiset pois laskuista.
Sanoitkin tuossa, että "En minä sitä kiistä etteikö mihillä saattaisi olla yhteiskunnassa, työelämässä jne. joitakin tiettyjä etuja ja etteikö niitä etuja saattaisi olla enemmän kuin naisilla, mutta enpä ihan allekirjoittaisi sitä, että tämä parisuhde- ja seksiasia olisi ainoa asia missä naisella on etu miehiin nähden."
Enemmän naisille merkitsee tasavertoisuus yhteiskunnassa ja työelämässä, se että otetaan tosissaan eikä vain jonain ämmänä joka valittaa tai luulee tietävänsä yhtä paljon, saati paremmin kuin miehet kuin se, että saako helpommin pari- tai seksisuhteen.Varmaan noista edellä mainitsemistasi terveyssyistä johtuen miehille ei tehdä johdonmukaista eturauhassyövän seulontaa samoin kuin naisille tehdään rintasyöpäseulontaa.
No uskotaan sitten että naisilla on kaikki asiat paljon huonommin kuin miehillä, olette joka asiassa vain uhreja ja syrjittyjä. Ette saa varmaan edes sitä seksiä tai parisuhdetta helpommin kuin miehet. - lakien romukoppa
miesten oma moka kirjoitti:
Kaikki listaamasi asiat ovat miesten itsensä aiheuttamia. Lapsi jää naiselle, koska nainen todennäköisesti pitää itse synnyttämästään olennosta parempaa huolta kuin mies, joka näkee kaikki tyttölapset vain seksuaalisina välineinä. Sota nyt on muutenkin ollut aina poikien leikkiä ja uhoa. Samoin kaikki väkivalta. Hallitsemattomasta testosteronista se vika löytyy, ei yhteiskunnasta.
Olen tuomarin kasvattama nainen ja tunnen lain kehityksen ja käytännön, laki muuttuu hitaasti, maailma joskus nopeammin, kun äidin etuoikeus laissa määriteltiin, oli ainakin ulospäin näkyvä tilanne tämä, että nainen hoitaa paremmin, koska naiset hoiti silloin lapset ja kotityöt. 70-luvulla miesasialiike loi uuden mies ja isämallin, jossa mies osallistuu lapsen hoitoon ja kasvattamiseen, malli oli suoittu ja varsinkin Pohjoismaissa se on nykyään aika perusnormi, laki vain ei ole vielä ehtinyt seurata kehitystä, joka on ongelma, koska naisten vapautuminen kodin velvotteista on luonut sukupolvia, joissa naiset juo ym. ja juhlivat ym. kuin ennen vain miehet tekivät, jonka takia myös miehet eivät sopineet yh:ksi, joka on minusta muuten ihan ok, mutta koska laki ei tunnista nykypäivää, jolloin nainen voi olla se lapsen kanssa huolimaton ja mies parempi isä, on tämä ongelmakohta laissa, mutta masentavaa on se, että tätä muka epätasa-arvoa, hyväks käyttävät netissä helposti manipuloitavien miesten päillä leikkijät, kuten mra:t ja Lassukka.
- Gammaromeo
Ei kyse ole mistään vaivautumisesta. Kehonkieli ei minusta ole mikään kunnollinen viesti, koska kukaan ei osaa sanoa mikä siinä on osa sitä viestiä ja mikä ei. Se kuitenkin kuulemma on silti ihan oikeaa viestimistä. En minä ainakaan osaa lukea kehonkielestä tuota tai tätä. Voin tehdä kyllä jotain arvauksia ja yrittää päästä jyvälle, mutta loppujen lopuksi en voi olla niistä viesteistä niin varma, että voisin niiden avulla tehdä jotain selkeitä johtopäätöksiä asioista.
Sitten sitä joskus voi tehdä vääriäkin johtopäätöksiä. Kerran ravintolassa kuvittelin että eräs nainen katselee minua. Rohkaisin lopulta itseni ja menin juttusille. Sanoin jonkin aikaa juteltuamme, että minusta vaikutti sille että hän oli katsellut minua. Hän sanoi ettei ollut tehnyt niin. Uskon että puhui totta. Ihan kivasti meilä kuitenkin juttua hänen kanssaan riitti ja tyydyttävästi synkkasi, mutta ei se kuitenkaan yhtä hyvän yön suukkoa pidemmälle kantanut.
- samaa p...
Varmaan noista edellä mainitsemistasi terveyssyistä johtuen miehille ei tehdä johdonmukaista eturauhassyövän seulontaa samoin kuin naisille tehdään rintasyöpäseulontaa.
No uskotaan sitten että naisilla on kaikki asiat paljon huonommin kuin miehillä, olette joka asiassa vain uhreja ja syrjittyjä. Ette saa varmaan edes sitä seksiä tai parisuhdetta helpommin kuin miehet.No, itse asiassa mammografia-seulonnat ovat jopa vaarallisia ja lääketehtaiden rahanteko väline ja ne ollaan lopettamassa huijauksena, joten ole tarkka mitä toivot...
- Ujo atm 25
Ei minullekkaan, sillä ymmärrän aloitteiksi vain suorat ehdotukset enkä esim sitä että nainen katsoo pitkään minua ja hymyilee.
- hohhoijakkaa.....
samaa p... kirjoitti:
No, itse asiassa mammografia-seulonnat ovat jopa vaarallisia ja lääketehtaiden rahanteko väline ja ne ollaan lopettamassa huijauksena, joten ole tarkka mitä toivot...
Ahaa naiset joutuvat siis ikävän kohtelun kohteeksi jopa silloin kun tarkoitetaan hyvää. Ei oile helppoa olla nainen, kun kaikki mahdollinen on aina väärin naista kohtaan.
- samaa p...
hohhoijakkaa..... kirjoitti:
Ahaa naiset joutuvat siis ikävän kohtelun kohteeksi jopa silloin kun tarkoitetaan hyvää. Ei oile helppoa olla nainen, kun kaikki mahdollinen on aina väärin naista kohtaan.
Mitenköhän tämäkin taas käännettiin kulttimeemiksi? Tuo taito on uskomaton, jos lohduttaa, niin suuri osa lääkeyhtiöiden myymistä palveluista ja lääkeistä on huijausta, vaarallisia ja hengenvaarallisa, niin kyllä miehenäkin varmasti pääset lääkkeiden uhriksi. Hyväntahtoista ja hyväntahtoista, kun halutaan rahaa sanotaan, tämä on osa hyväntahtoista kampanjaa ja hyväntahtoiset hölmöt liittyvät mukaan kannattamaan. Hyväntahtoisuus on yksi maailman parhaita mainoskikkoja.
Varmaan noista edellä mainitsemistasi terveyssyistä johtuen miehille ei tehdä johdonmukaista eturauhassyövän seulontaa samoin kuin naisille tehdään rintasyöpäseulontaa.
No uskotaan sitten että naisilla on kaikki asiat paljon huonommin kuin miehillä, olette joka asiassa vain uhreja ja syrjittyjä. Ette saa varmaan edes sitä seksiä tai parisuhdetta helpommin kuin miehet."No uskotaan sitten että naisilla on kaikki asiat paljon huonommin kuin miehillä, olette joka asiassa vain uhreja ja syrjittyjä. Ette saa varmaan edes sitä seksiä tai parisuhdetta helpommin kuin miehet."
Höh! Ei nyt pidä sitten vetää taas toiseen äärilaitaan. Tarkoitin vain sitä, että elämä ei ole automaattisesti pelkkää ruusuilla tanssimista, jos on nainen. Elämässä sattuu pahoja ja raskaita asioita sukupuolesta riippumatta ja sekä miehillä että naisilla on eri asioissa hyötyä sukupuolestaan. Ideaali olisi, että tasavertaisuus koskisi molempia sukupuolia mutta se on utopiaa, joka ei tule koskaan tapahtumaan.
- Mies1985_
Miessukupuoli on kuin krooninen sairaus. Mies elää kyllä sairaanakin, kuten vaikka kilpirauhasen vajaatoimintapotilas, jota lääkäri ei ota vakavasti, mutta mies on koko ajan väsyneempi, vähemmän elinvoimainen, vähän masentunut ja liikapainoa tulee jne.
Jokainen nainen saa oman lapsen, seksiä ja parisuhteen. Mies saa seksiä rahalla ja loput tuurilla, jos onni riittää.
Naiset hössöttävät koko ajan teknisistä vempeleistä, kuvista, lemmikeistä, harrastuksista, hiuksista, vaatteista, kengistä ja ties mistä ja mies on vain yksi kärpäsenpaska siinä kokonaisuudessa, jonka tarkoitus on muutenkin johtaa lapsiin tai elintasoon tai johonkin sellaiseen, mitä kaveritkin tekee. Miehelle taas melkein kaikki muut asiat ovat vähemmän tärkeitä kuin nainen. Mies voi luopua harrastuksesta tai vaikka myydä pois vanhan pelikokoelmansa, jotta saisi edes vähän aikaa huomiota. Nainen taas odottaa vain uusia myönnytyksiä.
Olin vasta AMK:n luokassa ja katsoin semmoista parikymppisten vaaleiden pitkien tyttöjen hössötyskeskustelua. En oikein päässyt siitä keskustelusta selville, mutta yksi tyttö sanoi, että jossain oli "alastomia miehiä". Tyttö hymyili ja ehkä muutkin vähän. Katsoin tuota tyttöä monta kertaa, koska halusin ikuistaa hänen kasvonsa mieleeni, miettien mistä siinä oikein oli kysymys.
No en tiedä liittyikö tuo viimeinen kappale mitenkään muuhun asiaan, mutta halusin jakaa sen.- herää jo unestasi
Hyvä, kun otit esille ne parikymppiset, koska siinähän se totuus onkin. Tässä ketjussa ei nyt puhuta oikeesti naisista, vaan niistä miesten fantasianaisista, niistä parinkympin kieppeillä olevista luokan suosituimmista lissuista. Niitä hetken kyrpä kourassaan tuojotettuaan mies väittää, että kyllä on "kaikilla" naisilla helppoa.
- Mies1985_
herää jo unestasi kirjoitti:
Hyvä, kun otit esille ne parikymppiset, koska siinähän se totuus onkin. Tässä ketjussa ei nyt puhuta oikeesti naisista, vaan niistä miesten fantasianaisista, niistä parinkympin kieppeillä olevista luokan suosituimmista lissuista. Niitä hetken kyrpä kourassaan tuojotettuaan mies väittää, että kyllä on "kaikilla" naisilla helppoa.
Minulle kelpaa nainen 16-35v.
Älä vääristele sanojani, koska sanoin selvästi, että viimeinen kappale ei varsinaisesti liity muihin juttuihin ja naisten ikä oli tuossa aivan mitätön seikka, kuten hiusvärikin. Siinä oli kyse ihan muista asioista. - käsittämätöntä
herää jo unestasi kirjoitti:
No minä ainakin naisista puhuessani ajattelen 30-40 vuotiaista naisia. Muista en mene takuuseen.
- tylsän totta
Kyllä löytyy paljon miehiä joille pariutuminen on yhdentekevää, todennäköisesti enemmän kuin naisia, kun tuota ihannetta on viljelty niin paljon.
- Saurin Pekan esari
Seksiä nyt saa niin hirveen näköset akat että se on kyllä pas.kapuhetta et edes siedettävän näkönen nainen ei sais. Sysirumat ja läskit on sitte asia erikseen ja se nyt on luonnollista ettei sellaseen halua kukaan koskea.
Parisuhteen saaminen naiselle voi olla kyllä hankalaa. Serkkuni on ihan ok näkönen 30v korkeakoulutettu nainen, mutta miestä se ei millään löydä. Joskus vuosia sitte puhu että 30 vuotiaana haluaa viimeistään perustaa perheen, mutta ei oo löytäny sopivaa äijää. Toki treffeille on päässy ja muutaman kerran seurustellukki että suurimmaks osaks sen nirsoudesta johtuu. Miehen pitää mm. sen mielestä olla vähintään 180cm vaikka ite on vaan 163cm
Naisten keskimitta on 168 eli serkkuni on 5cm alle naisten keskimitan. Miesten keskimitta on 179cm eli tässäkin nähään naisten kaksinaamaisuus. Sillehän pitäs kelvata 174cm pitkä mies, koska itekki on lyhyt.- psilmäpanomies
..korkeastikoulutetut nirsot ämmät on kyllä hauskoja vaatimuksineen;)
- typerä serkku
Yksin voi jäädä myös sellainen, joka ei esitä yhtään noin typerää vaatimusta.
- Saurin Pekan esari
typerä serkku kirjoitti:
Yksin voi jäädä myös sellainen, joka ei esitä yhtään noin typerää vaatimusta.
Toki voi jäädä. Oli vaan huvittava tapaus kun oltii mökillä ja sitte tuli puheeks yks tuttu mies ja seurueesta joku ehotti että sen kannattas tutustua siihen mieheen, mutta se ei kelvannu koska oli vaan 176 cm pitkä.
No omapahan on ongelmansa. Sitä en tajua vaan miten kehtaa vakavalla naamalla muiden kuullen latoa jotai kriteereitä joita ei edes itse täytä.
- Setä
Ei kannata olla kateellinne. Evoluutio on hoitanut hommat semmoiseksi että yksilö ei saa sitä mitä tavoittelee, vaan jää ikuisesti epätyydyttyneeseen tilaan. Muussa tapauksessa kaikki toiminta lakkaisi. Jos yksi tarve tyydyttyy niin toinen tulee tilalle.
Naisten on kyllä helppo saada seksiä, mutta he eivät halua sitä vaan parisuhteen. Se onkin sitten paljon vaikeampaa.- -M-
"Naisten on kyllä helppo saada seksiä, mutta he eivät halua sitä vaan parisuhteen. Se onkin sitten paljon vaikeampaa"
Tuo tuntuu olevan naisilla yleinen ajatusmalli. He kuvittelevat että parisuhteen saaminen on vaikeaa, koska vertaavat sitä seksin saamiseen, joka on vielä helpompaa. Jos he vertaisivat sitä parisuhteen saamiseen miehenä, niin saisivat vähän uutta perspektiiviä. He huomaisivat että vaikeuden mitta-asteikko onkin vähän laajempi kuin alun perin kuvittelivat. - Ujo atm 25
En ymmärrä että miksi evoluutio ei sitten ole järjestänyt niin että mies saa aina halutessaan seksiä ja nainen saa aina halutessaan parisuhteen. Ei tässä maailmassa ole kertakaikkiaan mitään järkeä tai oikeudenmukaisuutta. Mutta joo ei naisilla ole yleensä mitään vaikeutta edes sen parisuhteen saamisen kanssa.
- jaa-a....
Ujo atm 25 kirjoitti:
En ymmärrä että miksi evoluutio ei sitten ole järjestänyt niin että mies saa aina halutessaan seksiä ja nainen saa aina halutessaan parisuhteen. Ei tässä maailmassa ole kertakaikkiaan mitään järkeä tai oikeudenmukaisuutta. Mutta joo ei naisilla ole yleensä mitään vaikeutta edes sen parisuhteen saamisen kanssa.
miehelle halutessaan seksiä = naiselle riski tulla raskaaksi
Ja mitäs se ihmisnaaraan raskaaksi tuleminen tarkoittaa? Ei pelkkää yhdeksän kuukauden kantoaikaa, vaan myös pitkää huolehtimisaikaa syntyvästä jälkeläisestä.
Nykyään on tietenkin ehkäisymahdollisuudet, mutta kyllä minä ainakin pidän jokaista yhdyntää mahdollisesti raskauteen johtavana. Enkä todellakaan halua lapselleni kenen tahansa seksiin kykenevän miehen perimää. Tottakai haluan lapselle myös parhaat mahdollisuudet olosuhteet selviytyä, joten sekä itseltäni että isältä on löydyttävä resursseja pitää lapsesta huolta.
Eiköhän evoluutio ole kehittänyt meistä juuri sopivanlaiset. Ihan hyvä lajin pärjäämisen kannalta, että pelkän seksin perässä juoksevat miehet karsiutuvat tai joutuvat kehittämään keinojaan saada seksiä. - käsittämätöntä
jaa-a.... kirjoitti:
Ja mitäs se ihmisnaaraan raskaaksi tuleminen tarkoittaa? Ei pelkkää yhdeksän kuukauden kantoaikaa, vaan myös pitkää huolehtimisaikaa syntyvästä jälkeläisestä.
Nykyään on tietenkin ehkäisymahdollisuudet, mutta kyllä minä ainakin pidän jokaista yhdyntää mahdollisesti raskauteen johtavana. Enkä todellakaan halua lapselleni kenen tahansa seksiin kykenevän miehen perimää. Tottakai haluan lapselle myös parhaat mahdollisuudet olosuhteet selviytyä, joten sekä itseltäni että isältä on löydyttävä resursseja pitää lapsesta huolta.
Eiköhän evoluutio ole kehittänyt meistä juuri sopivanlaiset. Ihan hyvä lajin pärjäämisen kannalta, että pelkän seksin perässä juoksevat miehet karsiutuvat tai joutuvat kehittämään keinojaan saada seksiä.En kyllä mielelläni haluaisi katsoa itseäni jonain evoluution harha-askeleena, vaikka sitä saatan kyllä hyvin ollakin.
- 4+9
jaa-a.... kirjoitti:
Eiköhän evoluutio ole kehittänyt meistä juuri sopivanlaiset. Ihan hyvä lajin pärjäämisen kannalta, että pelkän seksin perässä juoksevat miehet karsiutuvat tai joutuvat kehittämään keinojaan saada seksiä."Ihan hyvä lajin pärjäämisen kannalta, että pelkän seksin perässä juoksevat miehet karsiutuvat tai joutuvat kehittämään keinojaan saada seksiä"
Paitsi että häntäheikithän nimenomaan ovat niitä, jotka eniten naivat ympäriinsä.
Toisekseen, nykyäänhän nimenomaan naidaan ristiin rastiin huoleti pelkästä mielijohteesta, koska se raskaus ei ole huolenaiheena.
Evoluutio on liian hidas sopeutumaan kulttuurisiin muutoksiin, kuten aikaamme. Sun tekstisi on aika tyhmää ja julmaa sontaa kaikkiaan.
- -M-
Onhan se melkoinen epäkohta muuten suhteellisen reilussa yhteiskunnassa. Siitä voi myös olla yllättävän isoja seurauksia. Miehet kärsivät siitä, syrjäytyvät ja alkoholisoituvat. Monet jatkavat toki elämäänsä ulkoisesti ihan hyvinvoivan näköisinä, mutta menettävät miehuuteen liittyvän itsetuntonsa ja sen myötä kirkkaimman elämänilonsa. Parisuhteet kärsivät siitä sillä tutustumisen aikaiset roolit jäävät helposti päälle ja nainen ei välttämättä aktivoidu myöhemminkään.
Aika isosta ongelmasta on kyse, mutta mitäpä sillä väliä kun kärsijänä ovat miehet.- Ujo atm 25
Niin se tuntuu olevan aina kaikkein tärkeintä että kunhan naiset voivat hyvin ja joku mies saapuu aina ritarillisesti auttamaan pulassa olevaa neitokaista. Miehet saavat tehdä vaikka itsemurhan eikä se ketään liikuta.
- tuntuuettäsyrjit
Ujo atm 25 kirjoitti:
Niin se tuntuu olevan aina kaikkein tärkeintä että kunhan naiset voivat hyvin ja joku mies saapuu aina ritarillisesti auttamaan pulassa olevaa neitokaista. Miehet saavat tehdä vaikka itsemurhan eikä se ketään liikuta.
Sinusta tuntuu ja tuntuu, ämmä olet.
- Ujo atm 25
tuntuuettäsyrjit kirjoitti:
Sinusta tuntuu ja tuntuu, ämmä olet.
No senkus ämmittelet siinä kun et mistään mitään näytä ymmärtävän.
- asdasdasd12331312
Luonto ei valitettavasti tunne tasa-arvoa. Jos olisimme kaikki identtisiä ja valmistuisimme jotain linjastoa pitkin tekemään kaikki samaa linjatyötä, niin silloin ehkä voitaisiin tavoittaa tasa-arvo, mutta onko sellainen elämä enää elämisen arvoista?
- Samaa mieltä
TOTTA!
Tuntemani naiset ovat vain kolmesta eri syystä ilman kumppania:
-Ovat yhäreitä ja eivät ymmärrä että lapsettomat miehet eivät ehkä halua heitä
-Eivät ole pelkästään ylipainoisia vaan TODELLA epäsosiaalisia ja epäluuloisia miehiä kohtaan sulkeutuen omaan kämppäänsä ja odottavat että mies tekee heille aloitteet ymmärtämättä myöskään että se pyöreys ei ole ehkä valttikortti
-Runsaudenpulasta kärsiviä mitä tulee miesvalikoimaan eli miehet oikein tyrkyttävät itseään heille ja kun on riittävästi heillä kokemusta mm. baareista sekä on kouluttauduttu niin odotukset miehelle ovat jossain täysin käsittämättömissä sfääreissä
Toisaalta tuntemistani miehistä ei voi oikeastaan sanoa samaa paitsi ehkä epäsosiaalisuuden kohdalla parin tapauksessa, joka onkin miesten tapauksessa erityisen raskasta koska jos mies ei ole aktiivine ja vain odottelee eikä näytä sitä "tahdon panna" puolta itsestään niin hän ei löydä ketään, piste.
Itsestäni en viitsi tässä puhua koska olen sen verran nirso mieheksi että tiedän että pitäisi laskea kriteerejä, mutta ei helmiä sioille. ;)
Mielestäni kateuden tunteminen ei ole aiheellista vaan lähinnä se alkaa vituttaa kun naiset kuvittelevat että he ovat jotenkin siten miehiä parempia jotka ovat samassa tilanteessa kun heillä on kysyntää jopa passiivisena ollessa ja miehillä välttämättä ei.
Naiset eivät tajua että heillä on vain miehiin verrattaessa aina se yksi salainen ase: PIL-LU.
Yksi mikä vituttaa on se että naiset väittävät että miehet ja naiset eivät ole tasa-arvoisia yhteiskunnassa mukamas, mutta kuitenkin miesten ja naisten asema parisuhdemarkkinoilla on samanlainen ja se on naisille yhtä vaikeaa löytää se kumppani kuin miehille (joku tekosyy kuten että mies haluaa seksiä, nainen parisuhtee yms. skeidaa).
Mikään ei rasita niin paljon kuin joku joka on kohonnut asemaansa vaikkapa syntyperänsä puolesta (tässä tapauksessa sukupuolen) ja väittää että tämä johtuu hänen yleisestä erinomaisuudestaan ja loppujen lopuksia kaikki pystyvät samaan jos olisivat vain yhtä hyviä kuin hän tai he jotka ovat tuossa asemassa. Ei siis riitä että heillä on etu muihin ihmisiin nähden ja parempi asema vaan kaiken lisäksi heitä pitäisi taputella selkään tästä asiasta sekä ihailla ja kaikki kritiikki tätä asennetta kohtaan on "kateutta". Joopa-joo.
Naisella on kaikki valta maailmassa parinvalinnassa ja silti osaavat sössiä asiansa. Sen jälkeen heitä pitäisi hyvitellä tästä asiasta.
Naisia vaivaa pahimmanlaatuinen asennevamma joka kyllä yleensä kapsahtaa sitten omaan nilkkaan tuossa 40-50 ikävuoden paikkeilla kun maailma ei pyörikkään enää heidän pil-lunsa ympärillä.
Sieltä on pitkä matka alas ja monta kovaa oksaa sieltä kuusesta siihen katajaan.- hokemisenmaailmanenn
Jos hieman katsahdat on tämä sama puheenvuoro, esitetty täysin samanlaisena uudestaan ja uudestaan netissä, eiköhän tämä ole kuultu?? Ei suuri osa miehistä hae mitään elämänsä naista edes, onko tämä hölinä totta vai ei, on minun ainakin mahdotonta sanoa, mutta yleensä sen hokijat eivät saa ketään ja lähinnä kyse on vain tekstin suosiosta, miksi siihen uskotaan. Seksiähän naiset saavat helpommin. Ehkä et saa naista, koska hoet ja hoet vaan? Ajatteletko myös vai hoetko vaan mitä on suosittua hokea?
- Samaa mieltä
hokemisenmaailmanenn kirjoitti:
Jos hieman katsahdat on tämä sama puheenvuoro, esitetty täysin samanlaisena uudestaan ja uudestaan netissä, eiköhän tämä ole kuultu?? Ei suuri osa miehistä hae mitään elämänsä naista edes, onko tämä hölinä totta vai ei, on minun ainakin mahdotonta sanoa, mutta yleensä sen hokijat eivät saa ketään ja lähinnä kyse on vain tekstin suosiosta, miksi siihen uskotaan. Seksiähän naiset saavat helpommin. Ehkä et saa naista, koska hoet ja hoet vaan? Ajatteletko myös vai hoetko vaan mitä on suosittua hokea?
Minulleko tässä puhut?
Hyvin tyypillinen naisen tai miesnysvärin puheenvuoro sinulta. Kerrot että asia mitä on esitetty on tai ei ole totta, mutta vika on siinä joka on tehnyt puheenvuoron koska nostaa asian esille.
Vähän kuin sanoisi naiselle että miksi naiset aina kritisoivat huo-raksi haukkumista, eikö olisi vain hyvä käyttäytyä ei-huo-ramaisesti ja olla hiljaa?
Ajattelen varmaan tällä hetkellä enemmän kuin sinä olet koko elämänkaaresi ajatellut.
Mielenkiintoinen huomio tuo "sen hokijan eivät saa ketään".
Viestisi ei ollut lainkaan asiaa vaan passiivisaggressiivista aivopieruluia. - hokemisenmaailmanenn
Samaa mieltä kirjoitti:
Minulleko tässä puhut?
Hyvin tyypillinen naisen tai miesnysvärin puheenvuoro sinulta. Kerrot että asia mitä on esitetty on tai ei ole totta, mutta vika on siinä joka on tehnyt puheenvuoron koska nostaa asian esille.
Vähän kuin sanoisi naiselle että miksi naiset aina kritisoivat huo-raksi haukkumista, eikö olisi vain hyvä käyttäytyä ei-huo-ramaisesti ja olla hiljaa?
Ajattelen varmaan tällä hetkellä enemmän kuin sinä olet koko elämänkaaresi ajatellut.
Mielenkiintoinen huomio tuo "sen hokijan eivät saa ketään".
Viestisi ei ollut lainkaan asiaa vaan passiivisaggressiivista aivopieruluia.No,oltiinpa sitä taas loukkaantuneita. En pidä hokemisesta ja jos sinulla ei ole muuta asiaa kuin copypastata toisten mielipiteitä, miksi sanoa mitään. Minä en tiedä onko se noin, et sinäkään.
- Samaa mieltä
hokemisenmaailmanenn kirjoitti:
No,oltiinpa sitä taas loukkaantuneita. En pidä hokemisesta ja jos sinulla ei ole muuta asiaa kuin copypastata toisten mielipiteitä, miksi sanoa mitään. Minä en tiedä onko se noin, et sinäkään.
Tiedänkö että se on noin?
Tiedän.
Olen nähnyt ja kokenut sen ympärilläni ihan tosielämässä, se on noin eikä mikään turha hokema.
Sinä taas et vaikuta asiasta tietävän mitään ja hoet toisten hokemisesta tyhjää.
En ole loukkaantunut vaan ihmettelen älyllistä kyvyttömyyttäsi. - ätmi oikeassa
Samaa mieltä kirjoitti:
Tiedänkö että se on noin?
Tiedän.
Olen nähnyt ja kokenut sen ympärilläni ihan tosielämässä, se on noin eikä mikään turha hokema.
Sinä taas et vaikuta asiasta tietävän mitään ja hoet toisten hokemisesta tyhjää.
En ole loukkaantunut vaan ihmettelen älyllistä kyvyttömyyttäsi.naiset ei nyt vaan ymmärrä parisuhdemarkina-arvoaan. Eikä ihme kun ovat ytmien panoihin niin tottuneita.
- mies84..
No naisilla on helppoa sinne 35 vuotiaaks suurinpiirtei. Sitä vanhemmat kurpat joutuu jo vähän tekee työtä sen miehen löytämiseen. Tai kyllähän ne päälle jonkun ähkijän saa halutessaan.
Henk.koht en ymmärrä miten joku voi rakastella yli 40 vuotiaan naisen kanssa.- Roumantikko .. .
Mulla melkeen puhkesi romanssi yli 60 vuotiaan kanssa :) jotenkin vaan kaikki synkkas yhteen ja ihastuin tulisesti.... sain tosin pakit, muttei se tunnetta haittaa :P
- marianne89...
Vai vielä helppoa, just joo... T: 25-vuotias nainen ja hiljaista todellakin ollut, siis vaikka laskisi mukaan "kysyntään" myös ne ei omaa tyyppiä olevat tapaukset eli ylipäänsä kenet tahansa miehen.
- UnienNäkijä . . ..
Se mikä on toisen mielestä helppoa on toisen mielestä vaikeinta.
Siis, miehenä on tapana ajatella että juu, kelpaan tämmösenä kuin olen.
Sitkun huomaa naisen ja kuuntelee sitä monimutkaista selitystä, miten tämä ja nämä on tärkeitä pikku asioita ja yksityiskohtia, leuka loksahtaa auki... että huh huh. kylläpä on pikkutarkkaa ja monimutkaista.
Mun selitys asioille on tämä: Olemme ihmisiä. Siksi meihin vaikuttaa paradoksin lait. Jos synnyt kauniina, pidät itseäsi rumana. Jos tahdot lisää, saat liian vähän. Jos omistat paljon, et huomaa sitä ja tahdot enemmän. Tai sitten olet kaunis ja kaikkien pitämä, mutta luulet olevasi epäsuosittu.
:)
Että ne jotka luulevat itsestään liikoja, huomaavat itsestään liian vähän...
Paradoksi on osa unennäkemistä. Kun ihminen nukkuu kehnosti, voivat paradoksit tulla vaivaamaan normi päivää.
Nukut paremmin, niin nämä paradoksit ja pakkomielteet vähenee...- 12+14
Ei auta. Paradoksien purkaminen ja selittäminen auttavat enemmän.
- LempeämpiNäkökulma
Mulla oli montavuotta jotenkin pinttynyt tapa ajatella asioista 'miesnäkökulmalla', sitten jotenkin tajusin että oho, olempas kurkistellut universumiin kaukoputkella joka suodattaa paljon pois :)
- piiloalfa
Noinhan useimmat tekevät, eli katsovat asioita vain jomman kumman sukupuolen näkökulmasta, yleensä oman. Silloin jää puolet tajuamatta.
- Oikeutus
Mistä näitä aloittajan kaltaisia aivokuolleita oikein sikijää? Elämästä ei tiedetä yhtään mitään, mutta se vähä huudetaan kurkkutorvi suorana.
Toivottavasti saat sen mikä sinulle kuuluu, eli tyhjän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200