Juomien tarjoilu baarissa varatulle naiselle?

32v nainen

Kysymykseeni saa tuoda näkemyksiä sekä miehet että naiset.

Eli jos ollaan tanssikapakissa, ja joku mies tulee hakemaan tanssiin ja mennään ja sen jälkeen haluaa tarjota juomat, voiko nainen ottaa kohteliaana tarjottua juomaa vastaan vai onko taka-ajatuksena vielä 2000-luvulla että mies saa p**ttä naiselta?

Olen naimisissa oleva nainen enkä petä miestäni mutta joskus käyn naiskaverini kanssa viihteellä, harvoin, mutta joskus. Ja jos tanssin nopeat jonkun miehe kanssa kun toinen pyytää, ja otan hänen tarjoaman drinkin pari, niin monesti mies on suuttunut kun en sitten "annakaan" hänelle. Ja olen heti tuonut esille että aviossa ollaan ja sormukset on sormessa, ei taskussa.

Jos mies on hakemassa sänkyseuraa, ehkä kannattaa jättää rengastetut naiset rauhaan, turha ainakaan rahojaan uhrata häneen jos mielessä on vain naisen osto, aika halvalla muuten lähtisi jos parin juoman hinnalla tarviis lähteä mukaan.

Kysyy

16

1941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta juomien vastaanotto ei ole lupaus seksistä, mutta luohan se siihen mahdollisuuden. Sinkkuna ollessani moni rengastettu lähti mukaan, että sikäli olet oikeassa vain omalta kohdaltasi. Eihän teitä muuten vokoteltaisi.

      • alkuperäinen/

        Ymmärrän sikäli tuon varattujen mukaan lähdön, että siinä vapaa mies ei saa mitään roikkuvaa kiriviippaa, nainen katoaa seksin jälkeen eikä jää enää perään soittelemaan.

        Eli nykytilanteessani, jossa en lähde miehen mukaan: täytyykö minun sanoa että en ota vastaan tarjottua juomaasi? Mutta eikö sekin kuullosta vähän ylimieliseltä?

        Ja tarkennan sen että minulla on kyllä varaa maksaa omat juomat ja sen toki aina teenkin mutta jos joku ystävällisesti tarjoaa, uskaltaako enää sitä ottaa kun tulee väärinkäsityksiä.


    • Olen ollut tossa tilanteessa. Ratkaisu: ostat seuraavan juoman miehelle. Jos ei suostu kertoamaan mitä haluaa, ostat samanlaisen minkä hän joi juuri.

      Itse olen sen verran skitso, etten ole ottanut juomia vastaan edes sinkkuna (ilman että ostan seuraavan miehelle) .Ainoastaan parisuhteessa saatan ottaa tarjotun juoman vastaan kumppanilta. Silloinkin usein maksan seuraavan hänelle :)

      • vzvncnvcnm

        Ihan hyvä idea.

        Elämme siis edelleen jossain agraarikulttuurissa missä mies tosiaan voi ostaa parilla kaljan tuopin hinnalla naisen yöksi..


      • vzvncnvcnm
        vzvncnvcnm kirjoitti:

        Ihan hyvä idea.

        Elämme siis edelleen jossain agraarikulttuurissa missä mies tosiaan voi ostaa parilla kaljan tuopin hinnalla naisen yöksi..

        Tarkoitin siis sitä että ollaan me suomalaiset tosi juntteja kun miehet ei osaa ottaa tuota juoman tarjoamista luonnollisena asiana vaan heti vinkuvat p**ttä.

        Kuinkahan muualla Euroopassa, osaisikohan joku ulkomailla asunut kertoa :) ? Onko heti naisen osa tulla petiin jos tarjotaan pieni punkkulasi?

        En ymmärrä miksi joku mies tarjoaa vieraalle varatulle naiselle juomia.


      • vzvncnvcnm kirjoitti:

        Tarkoitin siis sitä että ollaan me suomalaiset tosi juntteja kun miehet ei osaa ottaa tuota juoman tarjoamista luonnollisena asiana vaan heti vinkuvat p**ttä.

        Kuinkahan muualla Euroopassa, osaisikohan joku ulkomailla asunut kertoa :) ? Onko heti naisen osa tulla petiin jos tarjotaan pieni punkkulasi?

        En ymmärrä miksi joku mies tarjoaa vieraalle varatulle naiselle juomia.

        "Tarkoitin siis sitä että ollaan me suomalaiset tosi juntteja kun miehet ei osaa ottaa tuota juoman tarjoamista luonnollisena asiana vaan heti vinkuvat p**ttä. "

        "En ymmärrä miksi joku mies tarjoaa vieraalle varatulle naiselle juomia."

        Näissä kahdessa lauseessa näen ristiriidan. Eihän siinä pitäis olla mitään kummallista, jos varatulle tarjoaa, jos kerran ei ole taka-ajatusta. Mutta tosiaan, itse automaattisesti tarjoan toiselle silloin seuraavan juoman, jos joku on tarjonnut mulle. Oli ostaja sitten mies, nainen tai vaikka sukulainen. Minusta se on jotenkin luontevaa.


      • taas plussaa

        Oletko feministi, kun et anna miehen maksaa? Ei siinä mitään, tuollaista feminismiä minäkin arvostan.


    • Kіs-kіsu

      Taka-ajatuksena on varmaan jatkaa juttua eli ajanviettoa yhdessä siinä baarissa.

      En ole itse ikinä törmännyt tuollaiseen, että mies olisi suuttunut kun ei jatketakaan baarista yhdessä jonnekin muhinoimaan, vaikka hän on peräti drinkin tarjonnut. En sitten tiedä miten köyhä ja tyhmä pitää olla, että pitää drinkin tarjoamista seksin ostamisena. Luultavasti myös kotikasvatus on ollut vaillinainen, jos alkaa baarissa räkkyämään ihmisille siksi, etteivät ne ole osanneet lukea ajatuksia.

      • alkuperäinen/

        Mutta täällä liikkuu niin kaiken laista hiihtäjää!

        Joskus kun olen jonottanut baaritiskillä juomaa, ja oma mies on ollut mukana ravintolassa, (olen vuorollani tai esim. veskireissun yhteydessäni hakenut juomat meille) joku outo mies on saattanut maksaa juomani ja naama on valahtanut kun olen ostanut vielä toisen omalle miehelleni ja olen tuntenut itseni roistoksi.


      • Kіs-kіsu
        alkuperäinen/ kirjoitti:

        Mutta täällä liikkuu niin kaiken laista hiihtäjää!

        Joskus kun olen jonottanut baaritiskillä juomaa, ja oma mies on ollut mukana ravintolassa, (olen vuorollani tai esim. veskireissun yhteydessäni hakenut juomat meille) joku outo mies on saattanut maksaa juomani ja naama on valahtanut kun olen ostanut vielä toisen omalle miehelleni ja olen tuntenut itseni roistoksi.

        On olemassa todella varakkaita ihmisiä, jotka joskus hetken päähänpistosta haluavat tarjota jollekin täysin tuntemattomalle seurueelle tai vaikka koko baarille juomat.

        Suomi on varmaan ainoa maa maailmassa, jossa ei osata kohteliaasti ottaa vastaan tällaista elettä vaan naama rutussa ahdistutaan miettimään, että mihin tämä minut velvoittaa. Demokratia ja perusoikeudet on meillä niin tuore asia vielä.

        Kyllä ne sanoo, mitä ne haluaa, jos ne haluaa jotain. Mutta siihen mennessä olet jo juomasi juonut. (Miesten tekemisiä ei kannata hirveästi miettiä.)


      • että näin
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        On olemassa todella varakkaita ihmisiä, jotka joskus hetken päähänpistosta haluavat tarjota jollekin täysin tuntemattomalle seurueelle tai vaikka koko baarille juomat.

        Suomi on varmaan ainoa maa maailmassa, jossa ei osata kohteliaasti ottaa vastaan tällaista elettä vaan naama rutussa ahdistutaan miettimään, että mihin tämä minut velvoittaa. Demokratia ja perusoikeudet on meillä niin tuore asia vielä.

        Kyllä ne sanoo, mitä ne haluaa, jos ne haluaa jotain. Mutta siihen mennessä olet jo juomasi juonut. (Miesten tekemisiä ei kannata hirveästi miettiä.)

        No tuota.. monesti ne "koko kierroksen tarjoavat" ovat niitä jotka ovat juuri saaneet tililleen eläkkeen/työkkärit tai pienen palkkansa ja se päivä eletään herroiksi. Loppukuu sitten jo hiljaisemmin ja makaronia syöden.

        Ei oikeasti varakkaat tuolla tarjoile pitkin kuppiloita juomia. Oikeasti varakkaat ovat nuukia!


      • Anonyymi

        Olen törmännyt miehiin,jotka lähtee seuraamaan kuin hai laivaa drinkin tai parin tarjoamisen jälkeen.
        Eipä siinä oikein mikään muu voi syynä olla,kuin luulo et tarjoa drinkki tai pari saa pipari.


    • Sen verran olen juonut naisten tarjomia trinkkejä ja lähtenyt matkaan, että puistattaa, mutta toisaalta olisinpa niitäkin kokemuksia köyhenpi jos ne olisi mennyt.

      Joskus oikein mietin, kun olin oman vaimon kanssa ja omatunto iski pintaan; Tää on niin harvinaista, että tuntuu ihan pettämiseltä.

      • niin se menee

        Minun kanssa olleet miehet aina valittavat, että tulee huono omatunto sen jälkeen olla vaimon kanssa.


    • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

      Tarjosin yhdelle varatulle naikoselle vain kiitosexy hqqyvastäaa lauluesityksestä
      äämä kampesi öytääni ja tarjosi seuraansa

      nyt on äijäkin vaihtunut moneen kertaa, muttatapailemm vieläkib, kun naipottaa

    • Kaikkia tarjottuja drinkkejä ei tarvitse ottaa vastaan. Tarjoajan olisi kohteliasta kysyä ensin, saako tarjota ja sopiiko?
      Muutenkin riippuu siitä, onko tarjoaja tuttu vai tuntematon tyyppi. Baaritilanteissa, jos suostun tarjoukseen, otan lasin itse baarimikolta tai tarjoilijalta. En koskaan välikäsien kautta.

      Joo, täällä on nuttura tiukalla, mutta varovaisuus kannattaa aina. Pitää olla tarkkana kuin porkkana. Tuttavapiirissä on tapahtunut kaikenlaista. Ei saa olla liian hyväuskoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe