Kuinka tyytyväinen olet elämääsi?

tunnustuksia

Asteikolla 1-10? Miksi näin?

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työkuviot: n. 7, muuten 9, eli meniskö kasiin.

      Työjutuissa ottaa päähän alituinen hitaus asioiden toteutumisessa. Olin pitkään kotona ja poissa työkuvioista, joten olen tottunut, mutta joskus meinaa mennä hermot. Eikä saa mennä, koska sitten ei ainakaan mikään pelitä.

      Muuten asiat on oikein hyvin. Tajuan kyllä eläväni mahdollisesti parhaita vuosia elämässäni, vaikka aina onkin kiire ja huoli lapsista. Parisuhdekin on hyvässä jamassa. Kopkop.

    • Nasdaq naamoissa

      Miksi yhdestä kymppiin?

      Eikö ykkösestä vitoseen riitä?


      (Naurua)

    • Nyt olis 6-7, joutuu kiirehtimään moneen suuntaan. Stressaavaa.
      Joulun lähestyessä ainakin 8. Tykkään laittaa joulua. Tunnelma ja mielenrauha on tärkeintä.

    • Porkkanamehua

      Siis palataan taas lukemaani tekstiin stoalaisista:
      suora lainaus:

      "Tunteet ovat toisin sanoen ihmisjärjen virheellisiä arvostelmia ja niihin perustuvia toimintapyrkimyksiä."
      "
      Käsitin, että tunteet ovat vähän kuin virhe ohjelmoinnissa,
      he kutsuivat sitä tilaa apatheia :ksi.
      Ja se oli viisaan ja hyveellisen ihannetila.

      eikä tuo silti estänyt tuntemasta myötätuntoa.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Stoalaisuus


      Melko järkyttävää mutta mielenkiintoista lukea miten ihmiset ovat luokitelleet tunteita.

      Kun eräs tyyppi tokaisi pari vuotta sitten ettei tunteita oikeastaan ole olemassa, poistuin paikalta hämmentyneenä. Pidän tunteita, myös onnea ihan oikeana ja sallittavana tilana.

      Miltähän onnellisuus tai tyytyväisyys näyttää Aristoteleen hyveiden taulukossa?

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Nikomakhoksen_etiikka

    • 8+ 9:2=

      Kaikki seestyy aikanaan, niin mullakin.
      8,5 sanoisin tyytyväisyys asteeksi, tällä hetkellä.
      Vuoden vaihteessa uskon sen vielä nousevan siitäkin.

    • Jos kymppi on ja ykkönen -, niin 10.Jos ei tätä vitun krapulaa lasketa mukaan, niin olen terve.

    • Lääkkeistä

      huolimatta tai sitä johtuen,vatuttaa niin stn:sti,kirjoitan tätäkin ammeessa.

    • En osaa arvioida numeerisesti. Suusanallisesti sanoisin, että hyvin menee kun muistaa ajatella asioita joista saa olla onnellinen. Heikosti jos alkaa miettimään asioita joita haluaisi, vaikka tietää ettei ole mahdollista ainakaan nyt.

    • Manfred...

      Ei sovi tuolle asteikolle. Miinuksen puolella taitaa olla.

    • essee.

      Miinuksen puolelle menee ja reilusti.

    • määmy

      10-, ain o petraamisen varaa

    • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

      Muuten olis 10 vaikka vähän ankeeta maat sairialassa

      Ofiilis vähän t
      ipahi, kun vierei
      seeN petiin läski .ja Raikkaminen naukumija mylvimään kipumömmöjä

      ei saanut, kuN äijää oli täysnarKKAri poppsi
      nut kaikki
      Lajit pameja jo liikaaKin

      nyssebtaas piippas h
      oitsuän ja vonkasi
      Edes Rvatrilejä hammasMukilLiisen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe