modelli ja tosi.typy...

18

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+14
      • Käsittääkseni Nasdaq tuntee itsensä.

        Voi tietenkin olla, ettei ek tunne Nasdaqia.

        (nasumaista kaakatusta)

        *huolenpito huomioitu*


    • N Näpsä

      Persjalkainen ja viiksekäs maalaistäti elisa on mahottoman huvittava täti.

      • elisaketku

        Maalaine?

        olen citykettu


    • Joo kiitti, tosi ihana. Ja sä oot tässä.... http://bit.ly/1uLUZxj

      (pst. tänään taputan viliä isolla kädellä selkään niin, että tyypiltä lentää tekarit kaivoon)

      • 22+4=

        Kiitti nauruista.
        Iltasatu oli vanhemmalle rouvalle mieleinen.
        Piristi taas meidän iltaa kummasti sun postaukses
        tänne.
        Mukava lähteä kotiin kun hän jäi hyvälle mielelle lukeen uutta kirjaa.


      • Modelli, oli muuten hauskaa... (kiitos, hali)

        Jostain kumman syystä aina noista itsensä paljasteluista jää lopulta tyhjä olo; mistä mahtaa johtua?


    • olet outo

      Miksi ilkeilet modellille ja etenkin miksi tosi..typylle?

      • meni maku

        Ja kiroilee vielä perään???


      • kentsuu
        meni maku kirjoitti:

        Ja kiroilee vielä perään???

        hei oudon makuinen menijä
        tiedätkö missä gentsu lymyilee? ei ole m-l palstalla näkynyt profiiliaan ainakaan.
        mut ei hätää, kettu on ollut paljon miellyttävämpi, tähän asti.
        jos elisa onkin ollut runontajan luona litkimäs pahviviiniä ja jurrissa kohteliaisuus herpaantuu.


      • Örp

        Miksi kukaan kuvittelisi, että ilkeilen typylle tai modellille?

        Kiroilemiseni taas ei liity heihin millään muotoa. Pahoittelen ilmaisujeni värikkyyttä. Palsta kun on täynnä erilaisia ilmaisuja asiaankuuluvine nimityksineen, niin en tullut ajatelleeksi, että nämä käyttämäni erityisesti haavoittavat herkimpien mieltä.


      • kentsuu kirjoitti:

        hei oudon makuinen menijä
        tiedätkö missä gentsu lymyilee? ei ole m-l palstalla näkynyt profiiliaan ainakaan.
        mut ei hätää, kettu on ollut paljon miellyttävämpi, tähän asti.
        jos elisa onkin ollut runontajan luona litkimäs pahviviiniä ja jurrissa kohteliaisuus herpaantuu.

        Valitettava tosiasia on, etten ole ollut kännäämässä runontajan kanssa enkä ole noita kommenttejakaan kirjoittanut muuta kuin selvistä päin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Örp

        Miksi kukaan kuvittelisi, että ilkeilen typylle tai modellille?

        Kiroilemiseni taas ei liity heihin millään muotoa. Pahoittelen ilmaisujeni värikkyyttä. Palsta kun on täynnä erilaisia ilmaisuja asiaankuuluvine nimityksineen, niin en tullut ajatelleeksi, että nämä käyttämäni erityisesti haavoittavat herkimpien mieltä.

        Huumorialoitus, naurattaa vaan. :)

        Katselin eilen ruutu.fi:ltä Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmaa. Siellä keskusteltiin melankoolisen musiikin kuuntelemisen hyväätekevästä vaikutuksesta, eräässä kohdassa panelisti Pirjo Heikkilä lauloi pienen pätkän tuota aloituksessa olevaa Barbie Girl -biisiä. Ylläri ja hauska vastakohta.

        Ne taitaa lukea ml-palstaa ja hakea ideoita täältä.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Huumorialoitus, naurattaa vaan. :)

        Katselin eilen ruutu.fi:ltä Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmaa. Siellä keskusteltiin melankoolisen musiikin kuuntelemisen hyväätekevästä vaikutuksesta, eräässä kohdassa panelisti Pirjo Heikkilä lauloi pienen pätkän tuota aloituksessa olevaa Barbie Girl -biisiä. Ylläri ja hauska vastakohta.

        Ne taitaa lukea ml-palstaa ja hakea ideoita täältä.

        Oot typy kyllä ihan ihqu:)

        Koska toimit muusana tässä ketjussa, niin kerron että se lähti siitä yhdestä laittamastasi ronetten biisistä.

        Mielenkiintoinen pointti ja monitasoista ajattelua oli tuossa HHU-ohjelmassa miksi musiikki vaikuttaa - kuten vaikuttaa.

        Jos olisin heittänyt aloituksen typystä, modellista ja vilistä vaikka sen joutsenlaulun tahtiin, niin mitä siitä olisi voitu päätellä?

        "...Nuo hetket syntymästä kuolemaan kun silmäluomiin heijastuu
        Saa toiset uskomaan kai Jumalaan, toiset Saatanaan, tai mihin vaan
        Muttei kuitenkaan tähän maailmaan..."

        Palstarakkautta? Aivan ehdottomasti :P

        Mitä biisi, kirjoitus, kuva tai video visualisoi mielissämme? Ympäröivää maailmaa, arvoja, ajattelutapaa ja sieluntilaa; ehkä? Haluatko nähdä myönteisiä vai kielteisiä heijasteita?

        Oma mielipiteeni on, että taiteista jokainen saa muokattuaan aina uniikin omanlaisensa vision. Miksi ja millaisen, on jokaisen oma polku. Siksi myös pysymme niin mahdottoman tuntemattomina toisillemme, loppujen lopuksi.

        Hyvää viikonloppua kaikille palstalaisille:)

        https://www.youtube.com/watch?v=cx7ykE6myo0


    • kettu ite:.!1#%?+
      • Kiitos Harri. Mukavaa että huomasit minut tuossa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe