ovat sivareita.
Hähä! :D
elisakettu (dazu) tosi..typy (Ratikkakuski) ja Sxhtsense (modell
15
85
Vastaukset
- Nasdaq.
Tuskin moni muukaan palstalainen on käynyt inttiä.
Terveisin sivari Nasdaq.
(Naurua)- runontaja off
Kestivät minua 5 kk ja heittivät ulos kun pelkäsivät omaa mielenterveyttään. Kiittämöttämät.
Harmi, ettei silloin ollut kanttia tehdä Valtosen Matoja.
Toisaalta ei harmita yhtä paljoa kuten hemmoa, joka häissään (29 v) kehui ettei ollut saanut kutsuntokutsua. Mersiammen puolelta huolesatunut nainen kysyi puolustusvoimilta seuraavalla viikolla joutuuko sulhanen vaikeuksiin, kun ei ole saanut kutsuntakutsua. No, puolustusvoimat pisti sulhaselle kutsun juhliin... eikun armeijaan.
Sanoo hän; kenellä on ajan myötä usko omaan itseen heikkentynyt ja epäonnistumisen tunnelukko voimistunut jokaisen epäonnistumiseksi koetun tilanteen myötä. On ollut DOUDELLA vastuuntunnotonta jos kaltaisesi nyhverö on otettu asepalvelukseen.
Sivarit on kivoja:)
No jaa, en ole aivan siviili. Olen virkamiesvelvoitettu.
Sotatilanteen syttyessä taistelen myös rintamalla.Armeija vituttaa vieläkin. Hukkaanheitettyä aikaa, jossa jokainen päivä oli pitkä kuin nälkävuosi.
T. Ratikkakuski, alikesantti jumalan armosta
Ps. Kuka haluaa palauttaa uskoni jumalaan ja suomen armeijaan?Minä haluaisin palauttaa sinut maanpinnalle. Jumala jääköön pilveen.
Kirjoitat jo paljastavasti.
Armeijassahan voi saada vaikka ylennyksen halkomestariksi.- määmy
elisakettu kirjoitti:
Minä haluaisin palauttaa sinut maanpinnalle. Jumala jääköön pilveen.
Kirjoitat jo paljastavasti.
Armeijassahan voi saada vaikka ylennyksen halkomestariksi.Tai pottumaisteriks :)
- määmy
määmy kirjoitti:
Tai pottumaisteriks :)
Eiku -majuriks
- ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ratikkakuski kirjoitti:
Ai vähän kuin hullu-anselmi?
Stuppi ei kelvannu Raukkiin opiskelemaa vastaamaa ryhmyrinä kahdexasta muusta rivimiehestä ja nyt luulee vastaavansa 5miljoonasta suomalaisesta kokoomuskorpraalin jämällä
Viela hullumpi on Ratikka 6,9.2009 sai kokoomuskropin jämän ja näkee senkin kahtena luullen olevansa alikessu
minulla on ollut komennossa 1500 sotilasta sentään ilman kokoomusjämiäkin - ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
määmy kirjoitti:
Eiku -majuriks
E1llusta tulee sissi
pärjää metsäss ja osaa tehdä sissien ketunlenkin ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:
Stuppi ei kelvannu Raukkiin opiskelemaa vastaamaa ryhmyrinä kahdexasta muusta rivimiehestä ja nyt luulee vastaavansa 5miljoonasta suomalaisesta kokoomuskorpraalin jämällä
Viela hullumpi on Ratikka 6,9.2009 sai kokoomuskropin jämän ja näkee senkin kahtena luullen olevansa alikessu
minulla on ollut komennossa 1500 sotilasta sentään ilman kokoomusjämiäkinJos on ruotsinlaivalla keittiöapulaisena, se ei tarkoita, että laivan matkustajat ovat "komennossa".
Tosin sinähän varsinainen prinssieversti olet. ;-)- määmy
Ratikkakuski kirjoitti:
Ai vähän kuin hullu-anselmi?
En tunne ky. henkilöö
- ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos on ruotsinlaivalla keittiöapulaisena, se ei tarkoita, että laivan matkustajat ovat "komennossa".
Tosin sinähän varsinainen prinssieversti olet. ;-)Tallinnalautallako Ratikka korpraalina on.?
Pidin kyllä ne sulkeiset maissa kentällä sotharjoiuxiin osallistville reseviläisill ja muutamalle kantau8seerille
Rastikkak0 n äpääse
myösmuk0an, jo luovu t taa jollns maalilautaxi joho saa osu Raikkaan kyydissä
Hornettilntäjäkin tarvitsevat tmmaalilau t toja
Ei mitään vaa raa, jos se supp o tuljoh8dossa
saisit reserviläispalkaankin vperott7mana rah8na ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:
Tallinnalautallako Ratikka korpraalina on.?
Pidin kyllä ne sulkeiset maissa kentällä sotharjoiuxiin osallistville reseviläisill ja muutamalle kantau8seerille
Rastikkak0 n äpääse
myösmuk0an, jo luovu t taa jollns maalilautaxi joho saa osu Raikkaan kyydissä
Hornettilntäjäkin tarvitsevat tmmaalilau t toja
Ei mitään vaa raa, jos se supp o tuljoh8dossa
saisit reserviläispalkaankin vperott7mana rah8naSinä nyt et osuisi edes paikallaan olevaan optimistijollaani Töölönlahdella. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107