elisakettu (dazu) tosi..typy (Ratikkakuski) ja Sxhtsense (modell

vili.

ovat sivareita.


Hähä! :D

15

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq.

      Tuskin moni muukaan palstalainen on käynyt inttiä.

      Terveisin sivari Nasdaq.


      (Naurua)

      • runontaja off

        Kestivät minua 5 kk ja heittivät ulos kun pelkäsivät omaa mielenterveyttään. Kiittämöttämät.
        Harmi, ettei silloin ollut kanttia tehdä Valtosen Matoja.

        Toisaalta ei harmita yhtä paljoa kuten hemmoa, joka häissään (29 v) kehui ettei ollut saanut kutsuntokutsua. Mersiammen puolelta huolesatunut nainen kysyi puolustusvoimilta seuraavalla viikolla joutuuko sulhanen vaikeuksiin, kun ei ole saanut kutsuntakutsua. No, puolustusvoimat pisti sulhaselle kutsun juhliin... eikun armeijaan.


    • Sanoo hän; kenellä on ajan myötä usko omaan itseen heikkentynyt ja epäonnistumisen tunnelukko voimistunut jokaisen epäonnistumiseksi koetun tilanteen myötä. On ollut DOUDELLA vastuuntunnotonta jos kaltaisesi nyhverö on otettu asepalvelukseen.

    • Sivarit on kivoja:)

      No jaa, en ole aivan siviili. Olen virkamiesvelvoitettu.

      Sotatilanteen syttyessä taistelen myös rintamalla.

    • Armeija vituttaa vieläkin. Hukkaanheitettyä aikaa, jossa jokainen päivä oli pitkä kuin nälkävuosi.

      T. Ratikkakuski, alikesantti jumalan armosta

      Ps. Kuka haluaa palauttaa uskoni jumalaan ja suomen armeijaan?

      • Minä haluaisin palauttaa sinut maanpinnalle. Jumala jääköön pilveen.

        Kirjoitat jo paljastavasti.

        Armeijassahan voi saada vaikka ylennyksen halkomestariksi.


      • määmy
        elisakettu kirjoitti:

        Minä haluaisin palauttaa sinut maanpinnalle. Jumala jääköön pilveen.

        Kirjoitat jo paljastavasti.

        Armeijassahan voi saada vaikka ylennyksen halkomestariksi.

        Tai pottumaisteriks :)


      • määmy
        määmy kirjoitti:

        Tai pottumaisteriks :)

        Eiku -majuriks


      • määmy kirjoitti:

        Tai pottumaisteriks :)

        Ai vähän kuin hullu-anselmi?


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ai vähän kuin hullu-anselmi?

        Stuppi ei kelvannu Raukkiin opiskelemaa vastaamaa ryhmyrinä kahdexasta muusta rivimiehestä ja nyt luulee vastaavansa 5miljoonasta suomalaisesta kokoomuskorpraalin jämällä

        Viela hullumpi on Ratikka 6,9.2009 sai kokoomuskropin jämän ja näkee senkin kahtena luullen olevansa alikessu


        minulla on ollut komennossa 1500 sotilasta sentään ilman kokoomusjämiäkin


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
        määmy kirjoitti:

        Eiku -majuriks

        E1llusta tulee sissi
        pärjää metsäss ja osaa tehdä sissien ketunlenkin


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Stuppi ei kelvannu Raukkiin opiskelemaa vastaamaa ryhmyrinä kahdexasta muusta rivimiehestä ja nyt luulee vastaavansa 5miljoonasta suomalaisesta kokoomuskorpraalin jämällä

        Viela hullumpi on Ratikka 6,9.2009 sai kokoomuskropin jämän ja näkee senkin kahtena luullen olevansa alikessu


        minulla on ollut komennossa 1500 sotilasta sentään ilman kokoomusjämiäkin

        Jos on ruotsinlaivalla keittiöapulaisena, se ei tarkoita, että laivan matkustajat ovat "komennossa".

        Tosin sinähän varsinainen prinssieversti olet. ;-)


      • määmy
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ai vähän kuin hullu-anselmi?

        En tunne ky. henkilöö


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Jos on ruotsinlaivalla keittiöapulaisena, se ei tarkoita, että laivan matkustajat ovat "komennossa".

        Tosin sinähän varsinainen prinssieversti olet. ;-)

        Tallinnalautallako Ratikka korpraalina on.?


        Pidin kyllä ne sulkeiset maissa kentällä sotharjoiuxiin osallistville reseviläisill ja muutamalle kantau8seerille
        Rastikkak0 n äpääse
        myösmuk0an, jo luovu t taa jollns maalilautaxi joho saa osu Raikkaan kyydissä
        Hornettilntäjäkin tarvitsevat tmmaalilau t toja

        Ei mitään vaa raa, jos se supp o tuljoh8dossa
        saisit reserviläispalkaankin vperott7mana rah8na


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Tallinnalautallako Ratikka korpraalina on.?


        Pidin kyllä ne sulkeiset maissa kentällä sotharjoiuxiin osallistville reseviläisill ja muutamalle kantau8seerille
        Rastikkak0 n äpääse
        myösmuk0an, jo luovu t taa jollns maalilautaxi joho saa osu Raikkaan kyydissä
        Hornettilntäjäkin tarvitsevat tmmaalilau t toja

        Ei mitään vaa raa, jos se supp o tuljoh8dossa
        saisit reserviläispalkaankin vperott7mana rah8na

        Sinä nyt et osuisi edes paikallaan olevaan optimistijollaani Töölönlahdella. ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe