Viinitestailua

Sain lahjaksi pahviviiniä, maksalaatikon kanssa menetteli.


Helmeilevää naurua

19

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paasosen Heikki (putoava juontaja) näköjään kasvattaa november-viiksiä. Miksi eivät kasvata marraskuu-viiksiä? Onko siinä jotain hekumaalista?

      Karvaista naurua

      • Fasu-palojen kanssa maistuu randomilta, bittersweetiltä

        katkeranmakeaa naurua


      • runontaja kirjoitti:

        Fasu-palojen kanssa maistuu randomilta, bittersweetiltä

        katkeranmakeaa naurua

        Tuossa lukee "Tilaa pizza meiltä", huomenna jatkuu testi possusuikaleiden kanssa. Muuten kokeilisin pizzan kanssa. No, aina ei voi voittaa... Menen täyttämään lasin



        jääkaappisaranamaista naurua


      • runontaja kirjoitti:

        Tuossa lukee "Tilaa pizza meiltä", huomenna jatkuu testi possusuikaleiden kanssa. Muuten kokeilisin pizzan kanssa. No, aina ei voi voittaa... Menen täyttämään lasin



        jääkaappisaranamaista naurua

        Sanovat jalkakramppien johtuvan nestepulasta, miten voi olla nestepula, kun on juonut litran verran punkkua ja silti jalkaan iskee kramppi?

        Lukkiintunutta naurua


      • runontaja kirjoitti:

        Sanovat jalkakramppien johtuvan nestepulasta, miten voi olla nestepula, kun on juonut litran verran punkkua ja silti jalkaan iskee kramppi?

        Lukkiintunutta naurua

        Hassu juttu, kun on kolmas lasillinen menossa, kitkeränmakuinen viini alkaa maistua hyvältä. Kävin äsken tilaamassa matkaliput toiselle planeetalle.

        Kolmas kivi auringosta naurua

        http://www.youtube.com/watch?v=uMTaxguXxdI


      • runontaja kirjoitti:

        Hassu juttu, kun on kolmas lasillinen menossa, kitkeränmakuinen viini alkaa maistua hyvältä. Kävin äsken tilaamassa matkaliput toiselle planeetalle.

        Kolmas kivi auringosta naurua

        http://www.youtube.com/watch?v=uMTaxguXxdI

        Englantilaisten lakritsikonvehtien kanssa sama fiktio, kuten koutallinen salmiakkiaakkosia ja taskulämmintä kossua perään

        Mitä tässä nyt oikein juodaan naurua


      • määmy
        runontaja kirjoitti:

        Sanovat jalkakramppien johtuvan nestepulasta, miten voi olla nestepula, kun on juonut litran verran punkkua ja silti jalkaan iskee kramppi?

        Lukkiintunutta naurua

        Jokais viinilasii kohde o dokattava lasi vodaa. Alkoholi poistaa nestet


    • Voihan Nastaq!

      Combostasi tuli mieleen yksi mutsin entinen tuttu kolmen vuosikymmen takaa. Purnasimme systerin kanssa, kun mutsi oli ostanut maksalaatikkoa. Se sanoi, ettei älykkäät ihmiset syö maksalaatikkoa ja sen jälkeen sitä ei enää ikinä syöty. ;-)

      Tuosta pahviviinistä tuli mieleen faijan juttu, kun se vasta seurusteli mutsin kanssa. Ukki tarjosi sille plöröt. (Tietämättömille kerrottakoon, että se on pannukahvin, sokerin ja viinan haalean lämpöinen sekoitus.) Tämä oli tehty denaturoidusta apteekkipirtusta, joka on aivan helvetin pahaa. (Kokemusta on.) Faija totesi, että pullon viimeinen sentti oli parhaimman makuinen. Sama pätee laatikkoviineihin.

      • Tässä tapauksessa pohjalle on vielä pitkä matka, kolmas lasi menossa ja kuusi ainakin jäljellä.

        Juopon testi on muuten se, että otetaan kuusi kossupullon korkillista taskulämmintä kossua ja jos ei missään vaiheessa irvistä, on paatunut juoppo. Niitä ei juoda putkeen, vaan jokainen korkillinen kaadetaan erikseen. Viimeistään kolmas pistää naaman vääntelehtimään.


      • runontaja kirjoitti:

        Tässä tapauksessa pohjalle on vielä pitkä matka, kolmas lasi menossa ja kuusi ainakin jäljellä.

        Juopon testi on muuten se, että otetaan kuusi kossupullon korkillista taskulämmintä kossua ja jos ei missään vaiheessa irvistä, on paatunut juoppo. Niitä ei juoda putkeen, vaan jokainen korkillinen kaadetaan erikseen. Viimeistään kolmas pistää naaman vääntelehtimään.

        Minä juon ylensä pelkkää bisseä tai sitten punkkua tai skumppaa. Silti tuo juoppotesti menee helposti läpi. (Kokeilin juuri uteliaisuuttani.) Tosin ei minua juopon titteli haittaa. Aamulla vain kieli on karhean tuntuinen terävien jälkeen, enkä pidä siitä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä juon ylensä pelkkää bisseä tai sitten punkkua tai skumppaa. Silti tuo juoppotesti menee helposti läpi. (Kokeilin juuri uteliaisuuttani.) Tosin ei minua juopon titteli haittaa. Aamulla vain kieli on karhean tuntuinen terävien jälkeen, enkä pidä siitä.

        Me oltiin silloin jotain 15 v ja enemmän juon dry vodkaa, tosin väitteen mukaan ei sovi helkilöille, joilla verenpainetta. Tiedä sitten. Nyt voisi tuo kossutesti mennä ilman irvistyksiä


    • Nyt rupes meikäläistäkin laulattamaan....naurattamaan...maksalaatikkoa paatikkoa veteli meteli....kato meteoriitti lens just tosta:/

      • Viini on kuitenkin hyvää. Hetki, haen lisää


      • runontaja kirjoitti:

        Viini on kuitenkin hyvää. Hetki, haen lisää

        Nykyisin on muuten muotia aivan helvetin suuret vinkkulasit. Tulee mieleen naisten vaattet, joissa 30 vuoden takainen koko 42 on nykyisin 36, ettei shoppailuholisteille tule paha mieli...


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Nykyisin on muuten muotia aivan helvetin suuret vinkkulasit. Tulee mieleen naisten vaattet, joissa 30 vuoden takainen koko 42 on nykyisin 36, ettei shoppailuholisteille tule paha mieli...

        Voi olla, tyydyn 2,5 desin juomalasiin


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Nykyisin on muuten muotia aivan helvetin suuret vinkkulasit. Tulee mieleen naisten vaattet, joissa 30 vuoden takainen koko 42 on nykyisin 36, ettei shoppailuholisteille tule paha mieli...

        On tosiaan, isot viinilasit näyttää kokonsa puolesta jälkiruokamaljoilta.
        Aika hämäävää ilmoittaa lähtevänsä vaan yhdelle. Melkein koko pullollinen mahtuu yhteen lasiin.

        Hienommissa ravintoloissa kaadetaan vaan liraus lasin pohjalle. Valtavassa lasissa se näyttää aika koomiselta.
        Mikäli viinin kaataminen jää juojan omalle vastuulle (humalan asteesta riippuen) voi läikkyä ja lorahtaa enemmänkin. Isojen viinilasien kanssa on oltava tarkkana, siinä helposti suhteellisuudentaju hämärtyy.
        Niin, että nauttikaa nyt varovasti Bacchuksen antimista siellä. :)


    • Torres Coronas Tempranillo taitaa olla parhaimillaan kinkun kanssa, jouluun on kuitenkin pitkä matka

    • RUSKAA PULLOSTA

      OON MÄ JUONU VIINII WIENISSÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe