Ei ole mitään maagista ruokaa, ei ole mitään maagista treeniä. Riittää, että syö tarpeeksi proteiinia ja kaloreita ja treenaa kovaa.
Sun lihakset ei tule koskaan kasvamaan samanlaiseksi kuin personal trainerilläsi tai ukoilla lehdissa, koska he käyttävät ANABOLISIA STEREOIDEJA JA KASVUHORMOONIA. Et tule sun elämässäsi aikana koskaan saman kokoiseksi kuin he. Voit syödä ja bulkata keräten läskiä toki, mutta lihakset? Sallikaa mun nauraa vitun pellet.
PS. Kaikki lisäravinteet ovat paskaa. Lukekaa Aragonin ja Lyle McDonaldisin artikkeleita ja kirjoja, jossa selviää, että katabolian kanssa peloittelu on yhtä kusetusta kaikki. Lisäraveinteissa ei ole mitään, mitä ruuasta ei saa. Ja LOL joku vitun kreatiini se niistä hauskin onkin.
Te olette kaikki totaalisen vajiksia
freeform
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161