olin just avaamassa punkkua kun naapurin likka tuli soittaa ovikella ja kysy olenko saanut faksia, minkä oli lähettänyt aikaisemmin päivällä. Sanoin, että joo olen mutta en haluu kattoo sun koiraa enää, koska se syö mun kaikki irtaimistosta minkä vaan hampaisiinsa saa. Mikä helxetin baby sitteri mustakin on tullut!
http://bit.ly/1zi57fn
Faxi tuli himaan....
21
83
Vastaukset
- Kis~kisu
Faxi on moderneinta mitä sun ikäpolven miehet tietotekniikasta ymmärtävät.
- modeIIi ja puudeli
Minä luen viel telexnauhaakin
Luulin että olit jo kuollut tuohon sun vitutukseen...kerro miltä tuntuu kun vituttaa koko ajan ja tällais vanhalta ukolta tulee pataan kerran päivässä?
- Jee Jee
modelli kirjoitti:
Luulin että olit jo kuollut tuohon sun vitutukseen...kerro miltä tuntuu kun vituttaa koko ajan ja tällais vanhalta ukolta tulee pataan kerran päivässä?
Surkeeta on; kun perheriita on ainoa mitä viitsii lukea täältä tänä yönä!
Tämäkin on sen verran intiimiä, kun ratkotaan ilmeisesti kolmio draamaa.
Tuntuu jotenkin "tirkistelyltä" niin kuin BB-talo.
Mitä säkin modelli naapurin likkoja vikittelet ja muijaas hakkaat.
Onneks ette asu tässä hoitokodissa, täällä on hiljaista tällä hetkellä. Kunnes kohta kenties soi kello.
Mun piti olla lyhkäses iltavuorossa ja sit toinen yökkö oli sairastunut.
Jäin siis vielä yöksi...relax parini on sairaanhoitaja.
Mä olen vaan auttava käsipari...parempi kuin ei mitään.
Klo soi............. - Ikisinkku M
Jee Jee kirjoitti:
Surkeeta on; kun perheriita on ainoa mitä viitsii lukea täältä tänä yönä!
Tämäkin on sen verran intiimiä, kun ratkotaan ilmeisesti kolmio draamaa.
Tuntuu jotenkin "tirkistelyltä" niin kuin BB-talo.
Mitä säkin modelli naapurin likkoja vikittelet ja muijaas hakkaat.
Onneks ette asu tässä hoitokodissa, täällä on hiljaista tällä hetkellä. Kunnes kohta kenties soi kello.
Mun piti olla lyhkäses iltavuorossa ja sit toinen yökkö oli sairastunut.
Jäin siis vielä yöksi...relax parini on sairaanhoitaja.
Mä olen vaan auttava käsipari...parempi kuin ei mitään.
Klo soi.............Asuvatko modelli ja kumiankka anssi siis eri hoitokodissa?
- Jee Jee
Ikisinkku M kirjoitti:
Asuvatko modelli ja kumiankka anssi siis eri hoitokodissa?
Mulla ei ole tietoa, missä asuvat,
mut kumpikaan ei asu tässä hoitokodissa.(otaksun)
Tämä talo hiljeni jo ennen puolta yötä
ja normaalia rauhallisempaa on ollut. - ☆☆☆♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jee Jee kirjoitti:
Mulla ei ole tietoa, missä asuvat,
mut kumpikaan ei asu tässä hoitokodissa.(otaksun)
Tämä talo hiljeni jo ennen puolta yötä
ja normaalia rauhallisempaa on ollut.Häirri modelli asuu GAK:ssa, geriatrian tarkkailuyksikössä
minä taas syäätyläishienston trooppisten riesojen kuntoutuxesysa, jossa tuo
Jeevelin kehveli vii
me yön olikin soluttatuneena ja reittä pitkin pyrki suosiooni anonyypminä
Salaa palstalta......aavöisinkin
jotain, kun hän antibiottitiputuksen aikana jakoi tyr7mäystipaat muilla taalosssa olijoille ja palasi pikkumustiin pukeutneena hellimään minua ja lipsahti nimitys
Albis hänen viikatessaansa sstr6ingejänsä tuolille pinkkaan ja aloitti harjamaan takkuuntunutta tukkaani pitäen päätäni tisssiensä välissä
fysatrin taittavuudella voiteli jäkistyneen raajani hpir7muiseen ståndeslaakiin
kookosöljyllä piparin sänkikin tunutinhämrässä punaiselta..........Käräytä tän Valviralle, ellei0ntäm
ä vkuli voalahoitsu tule ensiyönäkin.......lähtikin niinn
kummalisen nopeasti heti, m kun aamuåhoitsut toiva Fernet brancan
Taitava hpoitsunhpän on tiezi jostain kipeän olkapäänikin
nyt hän oppi sennkin, etteinerekiossa oleva pippeli mahdu mitenkään kusisorsaan
Hankin hänelle nurufysiatrian professuurin
määrätietoinen flikka malttoinolla kinaamattakin, ettei paljastun Iirishp macJäävelixi jollakin vaistolla ihastuin häneen jo ensialoituxeellani:Ottaistko punpäisen ämmän."
Eokuussa hpän jää äitiyslomalle - persenic
☆☆☆♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ kirjoitti:
Häirri modelli asuu GAK:ssa, geriatrian tarkkailuyksikössä
minä taas syäätyläishienston trooppisten riesojen kuntoutuxesysa, jossa tuo
Jeevelin kehveli vii
me yön olikin soluttatuneena ja reittä pitkin pyrki suosiooni anonyypminä
Salaa palstalta......aavöisinkin
jotain, kun hän antibiottitiputuksen aikana jakoi tyr7mäystipaat muilla taalosssa olijoille ja palasi pikkumustiin pukeutneena hellimään minua ja lipsahti nimitys
Albis hänen viikatessaansa sstr6ingejänsä tuolille pinkkaan ja aloitti harjamaan takkuuntunutta tukkaani pitäen päätäni tisssiensä välissä
fysatrin taittavuudella voiteli jäkistyneen raajani hpir7muiseen ståndeslaakiin
kookosöljyllä piparin sänkikin tunutinhämrässä punaiselta..........Käräytä tän Valviralle, ellei0ntäm
ä vkuli voalahoitsu tule ensiyönäkin.......lähtikin niinn
kummalisen nopeasti heti, m kun aamuåhoitsut toiva Fernet brancan
Taitava hpoitsunhpän on tiezi jostain kipeän olkapäänikin
nyt hän oppi sennkin, etteinerekiossa oleva pippeli mahdu mitenkään kusisorsaan
Hankin hänelle nurufysiatrian professuurin
määrätietoinen flikka malttoinolla kinaamattakin, ettei paljastun Iirishp macJäävelixi jollakin vaistolla ihastuin häneen jo ensialoituxeellani:Ottaistko punpäisen ämmän."
Eokuussa hpän jää äitiyslomalleMiksi sinä Alve teet niin paljon kirjoitusvirheitä? Korjaa niistä edes osa.
persenic kirjoitti:
Miksi sinä Alve teet niin paljon kirjoitusvirheitä? Korjaa niistä edes osa.
Mitä turhaa:D menee viimeinenkin mielenkiinto "ha jauskuus talstalta". punapäinen ämmä tulee ja hakkaa lääkepurkilla kaikkia aivoon
Mielenkiintoinen viestiketju .......syntyi tästäkin avauksesta, ihan kuin olisi rakkautta ilmassa mut joo pistin sille yhdelle ✉ missä asiat tulevat selväksi. Nyt on ⚅ heitetty, ja jäädään vaan odottelemaan hänen ratkaisua.
- persenic
Sanoppa muuta. Ihme tapaus. Nähdäkseni pillastuu pienemmästäkin perseilemään toisten nikeillä. Mahtaa tosiaan olla lannistavaa laittaa tekstiä alta lipan ja silti jäädä osattomaksi osumisesta.
Onpa hänellä hirveä kadehtiminen kaikkea toisen kohtaan. Huvittavaa, että ottaa kaiken todesta mitä palstalle kirjoitetaan. persenic kirjoitti:
Sanoppa muuta. Ihme tapaus. Nähdäkseni pillastuu pienemmästäkin perseilemään toisten nikeillä. Mahtaa tosiaan olla lannistavaa laittaa tekstiä alta lipan ja silti jäädä osattomaksi osumisesta.
Onpa hänellä hirveä kadehtiminen kaikkea toisen kohtaan. Huvittavaa, että ottaa kaiken todesta mitä palstalle kirjoitetaan.Ei tuohon ole mitään lisättävää. Ei kait se ole keneltäkään pois jos meikäläinen säätää palstan gimmojen kanssa siviilissä, missä se on kiellettyä....jonkun hullun mielikuvituksessa vai?
http://bit.ly/14czhXt- Jee Jee
modelli kirjoitti:
Ei tuohon ole mitään lisättävää. Ei kait se ole keneltäkään pois jos meikäläinen säätää palstan gimmojen kanssa siviilissä, missä se on kiellettyä....jonkun hullun mielikuvituksessa vai?
http://bit.ly/14czhXtVoi tziisus sua modelli, mä en ottanut sua tosissani,enkä siis kirjoittanut myöskään kolmio draamaasta vakavissani.
Kunhan näpyttelin aikani kuluksi, suoraan sanottuna; halusin juttuseuraa sunsta yöllä valvoessani.
Oli yks hiljaisimmista öistä mitä koskaan olen yökkönä ollut.
Pitääkö tässä alkaa käyttämään hymiöitä, jotta tuun oikein ymmärrettyksi? =)) tai ;))
Ja jos joku toinen keljuilee mun nikkelläni sulle;
syypää en ole mä!
Siinä suhteessa olen tosikko et en tavallisest tahallani ketään loukkaa.
Ajattelemattomuuttani tai täydessä kiukussa, jos mua on ensin tölväisty: saatan iskeä "hampampaitani" käyttäen takaisin.
Sorry, et olen olemassa. =( - persenic
Jee Jee kirjoitti:
Voi tziisus sua modelli, mä en ottanut sua tosissani,enkä siis kirjoittanut myöskään kolmio draamaasta vakavissani.
Kunhan näpyttelin aikani kuluksi, suoraan sanottuna; halusin juttuseuraa sunsta yöllä valvoessani.
Oli yks hiljaisimmista öistä mitä koskaan olen yökkönä ollut.
Pitääkö tässä alkaa käyttämään hymiöitä, jotta tuun oikein ymmärrettyksi? =)) tai ;))
Ja jos joku toinen keljuilee mun nikkelläni sulle;
syypää en ole mä!
Siinä suhteessa olen tosikko et en tavallisest tahallani ketään loukkaa.
Ajattelemattomuuttani tai täydessä kiukussa, jos mua on ensin tölväisty: saatan iskeä "hampampaitani" käyttäen takaisin.
Sorry, et olen olemassa. =(Mutta 24/7 perseilyn tulos on perse-erehdys. Kyllä ne hymiöt pitää muistaa. Ei kai paljon vaivaa maksaisi rekkaantua, jos enemmänkin kirjoittaa?
- Jee Jee
persenic kirjoitti:
Mutta 24/7 perseilyn tulos on perse-erehdys. Kyllä ne hymiöt pitää muistaa. Ei kai paljon vaivaa maksaisi rekkaantua, jos enemmänkin kirjoittaa?
Just; niin kuin sullakin on toi rekattu sininen nikki! =)
Väsynyt taidat itsekin olla?
..ja jos paljon kirjoittaa, voi toki aina eri nikkeä, numeroita, tähtiä ym. käyttää...kuten eräät..rekatutkin.
=)))))))))))))))!
Voi olla et oon pikkasen naivi, mutt en umpi tollo!
Toi on just tota, ensin riehutaan ja sitten itketään, että mitä sitä taas tuli tehtyä. Mut koska mulla on ollut hyvä päivä, niin saat anteeks....sen että olet olemassa.
- hijo de algo
Iiris on kieltämättä pikkprbleema nautittuansa munatotin
Mutta muuttuu ihan kivaxi luullessaan voittaneensa aloittamasa kinan
shit hänestä tulee oikeib herttainen pissis
hänen mieluisin keskustelun aihe on orastava sexy ja miten sitä saisi muualtakin, kuin pörssi yökerhosta surkeita tekulaiskloppeja
Hyvä aihio naisxy muokattawxi - Jee Jee
Suksikaa äijät kuuseen!
Mä en ehdi, enkä haluakaan mennä klubille pyöriin enää.
Tällä hetkellä on enemmän töitä kun oikeesti jaksais tehdä, mut pidän kiinni sovituista asioista.
Ja toi kuuluisuus,( herra ja hidalko) tekee ihan omia päätelmiään, niin kuin tähänkin asti: ihan vapaasti! =)) - kaikki ok
Olen pahoillani. Luulin sinua pitkään toiseksi, nyt tiedän paremmin, hyvä niin. Siksi keneksi luulin, luulin myös toiseksi, toisinaan. :DNyt tiedän, että olet joku ihan muu, oma persoonasi.
Olet tosi ok, ja olen pahoillani, jos olen mahdollisesti aiheuttanut sekaannusta tai mielipahaa (en kyllä oikein usko). Etenkin, kun toisinaan vielä leikin, että olet joku muu, omaksi huvikseni. - Juåha Laimea
Poijjaat , suxensa Iirixen seinälle aigan seinälle laitatattaa
kossuhuurus huokaa, et naitattaa
Vaik klopit Iirixen piha karaa
ei Iiris aitan ovee avaa - Jee Jee
JOS toi oli kysymys? Kaikki on OK (nou hätä ollenkaan)
Niin ja huomenta taas, heräsin hetki sitten!
Mulle alkaa tulla kiire, kun toiseks yöks menen viel.
Jos nyt ymmärrät et kiirettä pitää, ei jaksa tanssia
jos muutenkin hyppii tripaskaa..paikasta toiseen.
Puolilta päivin huomenna uuteen työpaikkaan... ...korkeintaan 4tunnin unien jälkeen.
(toivottavast ei näy naamasta väsymys)
jos on hiljasta saatan pistäytyä moikkaamas teitä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107