Muutin maalta hesaan

Maalais kolli

Kertokaas nyt mistä sitä pillua oikein saa täältä?

26

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juottoloihin

      Ei pitäisi olla vaikeaa löytää ravintoloista ja muista juottoloista. Olen kuullut että Helsingissä naiset ovat helpompia kuin pienemmissä paikoissa.

    • asdasdasddsa

      Otitko lehmät ja kanat mukaan?

      • turhha toivvo

        Et sä juntti mitään pillua täällä saa! Kaikki naiset pitää sua tyhmänä maalaisena ja naureskelee sun murteelle ja antaa sen jälkeen pakit.


    • selvä se.

      Kyl pilluu saa jos hälyää.

    • Mene Zetoriin. Eiköhän sieltä niitä heimoveljiä- ja sisaria löydy. Ainakin ennen on löytynyt...

    • Mies maalta

      Miekin olen ajatellut muuttaa sinne Hesaan kun sieltä kuulemma sitä hienostopillua saa helposti.

      • nuorimies25.

        hah, nojoo. Pienemmiltä paikkakunnilta saa kyllä ihan tarpeeksi. Pienten paikkakuntien ongelmana on (naisten kannalta) huonosti käyttäytyvät ja tyylittömät miehet (=juntit).

        Kun korjaa tuon ongelman omalta osaltaan, eli käyttäytyy kuin herrasmies ja pukeutuu tyylikkäästi (eli ei lippistä ja hupparia) niin johan alkaa katseet kääntymään.
        Itse olen pienemmillä paikkakunnilla tämän todennut käytännössä, kun naiset tulevat oma-aloitteisesti kyselemään. Ja siitähän ei ole vaikeaa viedä tilannetta toivottuun suuntaan.

        Kun on sitä, mitä naiset haluaa, ei itse tarvitse liikoja yrittää.


      • Mies maalta
        nuorimies25. kirjoitti:

        hah, nojoo. Pienemmiltä paikkakunnilta saa kyllä ihan tarpeeksi. Pienten paikkakuntien ongelmana on (naisten kannalta) huonosti käyttäytyvät ja tyylittömät miehet (=juntit).

        Kun korjaa tuon ongelman omalta osaltaan, eli käyttäytyy kuin herrasmies ja pukeutuu tyylikkäästi (eli ei lippistä ja hupparia) niin johan alkaa katseet kääntymään.
        Itse olen pienemmillä paikkakunnilla tämän todennut käytännössä, kun naiset tulevat oma-aloitteisesti kyselemään. Ja siitähän ei ole vaikeaa viedä tilannetta toivottuun suuntaan.

        Kun on sitä, mitä naiset haluaa, ei itse tarvitse liikoja yrittää.

        Mie en mittään homohipsterien vaatteita ruppee pukemaan.Kyllä suomalaisen miehen pittää kelvata ihan sellasennaan ihtenään pentele vie!


      • nuorimies25.
        Mies maalta kirjoitti:

        Mie en mittään homohipsterien vaatteita ruppee pukemaan.Kyllä suomalaisen miehen pittää kelvata ihan sellasennaan ihtenään pentele vie!

        Ihan kuinka vain. Sitten on tyytyminen siihen mitä sattuu saamaan.

        Lisään vielä, että herrasmies, tyylikäs ja tanssitaitoinen. Kyllä löytyy tyttöä kainaloon!


      • joku maalainen
        nuorimies25. kirjoitti:

        hah, nojoo. Pienemmiltä paikkakunnilta saa kyllä ihan tarpeeksi. Pienten paikkakuntien ongelmana on (naisten kannalta) huonosti käyttäytyvät ja tyylittömät miehet (=juntit).

        Kun korjaa tuon ongelman omalta osaltaan, eli käyttäytyy kuin herrasmies ja pukeutuu tyylikkäästi (eli ei lippistä ja hupparia) niin johan alkaa katseet kääntymään.
        Itse olen pienemmillä paikkakunnilla tämän todennut käytännössä, kun naiset tulevat oma-aloitteisesti kyselemään. Ja siitähän ei ole vaikeaa viedä tilannetta toivottuun suuntaan.

        Kun on sitä, mitä naiset haluaa, ei itse tarvitse liikoja yrittää.

        Eikö naisiin nimenomaan pitäisi vedota(?) se että on oma itsensä ja jos lippis sekä huppari tuntuu omalta niin miksi vaihtaa kuteisiin jotka ei tunnu omalta?


      • älä ihmettele
        joku maalainen kirjoitti:

        Eikö naisiin nimenomaan pitäisi vedota(?) se että on oma itsensä ja jos lippis sekä huppari tuntuu omalta niin miksi vaihtaa kuteisiin jotka ei tunnu omalta?

        Niihin pukeutuu joka ikinen. Jos haluat kertoa olevasi osa massaa, pukeudu ihmeessä kuten muutkin.


    • Ikisinkku M

      Siellä jossain on kuulemma se mummotunneli jossa puuma-outlet aina viikonloppuisin, luulisi irtoavan.

      • Mummis a.k.a suonikohjukanjoni on hämmentävä paikka...
        Jos ei siellä käy flaksi niin ei sitten missään!


      • Bonzo päivystää siel
        pimppaloora kirjoitti:

        Mummis a.k.a suonikohjukanjoni on hämmentävä paikka...
        Jos ei siellä käy flaksi niin ei sitten missään!

        Pimppiksen toimisto onkin siellä iltaisin..


    • Sit saa

      Sä osaat lukea ja kirjoittaa, etkä muuttanut riittävän kaukaa maalta. Pitää olla lukutaidoton ja muuttaa Villi-Afrikasta, missä naisilla ei ole enempää oikeuksia kuin kotieläimillä. Sellainen mies saa niinpaljon kuin ikinä jaksaa.

    • stadilainen

      Suosittelen hyvää pukua, ei tarvi laittaa päälle mitään trendirötkyjä.

    • ätmi

      Tässä ohjeet pimpan saamiseen Helsingissä:

      1. Ajat hiukset takaa ja sivuilta kokonaan pois ja muotoilet jäljelle jääneet hiukset jonkun hinttitökötin avulla sojottamaan yläviistoon.

      2. Hommaa tatuointeja.

      3. Laita päälle joku kiree kauluspaita.

      4. Laita naisten farkut jalkaan.

      5. Laita tennarit jalkaan.

      6. Nussi naisia.

      Vaihtoehtoisesti voit olla eksoottinen maahanmuuttaja ja hypätä suoraan kohtaan 6.

    • Aina Stadilainen m35

      Mummotunneli on vaan kesäisin... Jos pelkkää pilllua haluat, niin suosittelen Sohoa tai klo. 23 jälkeen norkoilua Marski-hotellin edessä ja sen takana olevilla kortteleilla. Sieltä saa ihan varmasti, voit naisen valita ja tulee halvemmaksi kuin baari. Jos "hienostopillua" kaipaat, niin suosittelen Teatterin baarikompleksia, MUTTA se että pääset niiden naisten juttusille vaatikin aika paljon... Kanat kainalossa verkkareissa, niin ei VARMASTI onnistu. Eli ulkoinen habitus kuntoon ja sinne.

      Helsingissä menestyvän hyvännäköisen sinkkunaisen saaminen on vaikeaa, jos siis ei itse ole samalla tasolla heidän kanssaan. Ja siltikään ei ole aina helppoa.... Vaativat paljon, mutta antavat paljon :)

    • erkki-täti

      Karismalla ja supliikilla, niinkuin muuallakin maailmassa.

      Joskus vähäinenkin määrä tehoaa. Joskus ei. Se riippuu naisesta.

      Karisma ja supliikki ovat aina havainnoitsijasta riippuvaisia.

    • nainenmmmmm

      Opettele ekaks stadin slangi. Mikään ei kuulosta typerämmältä ku maalaisten käyttämä Hesa. Hei muutin Hesaan. Voi. Viddu.

      • PohPuhPih

        Sinä varmastikin osaa suositella minulle hyvää puhevikojen ja alaluokkaisen kielenkäytön opettajaa. Tästä autistisesta, melkein kirjakielen puhumisesta on päästävä eroon ja nopeasti sittenkin.

        Tai kokeillaanpas, haluun stadin gartsoilla luudaa.

        Ei oikein istu suuhun. Siksi toisekseen ihan selkeä valhe.

        Kokeillaanpa Korsoksi: Sit ***** mä ********* *******, tajuutsä *****.

        Ei tämäkään, liian redundanttia tekstin entropian ollessa luonteeltaan vähäistä.

        Toisaalta voisi kokeilla ankkalampea, "Var det därifrån du sände/ sjukan, smittan, plågan, värken/ i mitt oskyldiga hjärta,/ i min oskuldsfulla mage/ för att äta för att fräta/ för att krossa, för att frossa?" L/M. Hulden

        Ei taivu kalevalainen kieli ruåtsiksi, harmi. Nyt jäävät vaalituet säätiöiltä saamatta enkä pääse Ruskeasuon siirtolapuutarhaan.

        Voi voi, pitää varmastikin olla ihan hiljaa. Silloin joku voi luulla minua viisaaksi.


    • Hesaa en tunne, mutta eikö suuremman kaupungin naiset ota ilolla vastaan maalta muuttaneen?

      Näin olen joskus kuullut.

    • Itse käyn Jakomäessä aina kun panettaa...takuuvarma paikka. Mutta jos pelkkää pillua tekee mieli, niin sitä saa vaikka parturista tai kirjastosta.

      • PohPuhPih

        Pornainen on parempi...


      • PohPuhPih kirjoitti:

        Pornainen on parempi...

        Joo tiedän, Vieno Huttunen oli sieltä kotoisin.


    • scrg

      Ei ole omakohtaista kokemusta helsinkiläispilluista, mutta paljon tiedän miehiä, joilla pillunsaanti vakiintunut heti "maaltamuuton" jälkeen. Kaipa naiset siellä on helppoja.

      Mutta eikö sieltä ole lyhyt matka Tallinnaankin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe