jatka listaa!
1. minä modelli
2. runontaja
3. montte..kunhan kissojensa hoidosta ehtii
4. tositypy..jos työmaalla vaan on tauko
. ei enää kälkätä nimimerkillä
6.
love for sale tai jotain http://bit.ly/110s8HZ
Järkevät jäljellä olevat palstalaiset...
26
166
Vastaukset
Sorry yb unohdin sut tarkoituksella;D
Aika hiljaista:D
*puff*
Hyvä katoattamistemppu.
En oikein keksi listalle jatkoa. Tulee tunne, kuin pitäisi jossain selvityjissä nimetä huutoäänestykseen joku.
En halua.- Jee Jee
Modelli lähti bailaamaan ilman kalsareita ulos,
virkavalta korjas talteen ettei menehdy hypotermiaan.
Modelli oli ovela paiskoi vaatteensa ikkunast ulos,
ja muijansa lähetti hänet hakeen ne itse sisälle.
Äijällä tietty oli tarkoitus liu`eta sen sileän tien omille poluilleen, kun olis saanut pukeuduttua ensin.
Pahaksi onneks voidaan sanoo et mustamaija oli kierroksellaan, sattuen juuri paikalle kun modellilla oli vast paita päällänsä. Muut vaatteet hujan hajan kadulla.
On miehellä ainakin turvallinen maja paikka, oikein vartijalla ja kameralla varustettu! =)) =)))))
Harvalla on oma henkivartija valvomassa untaan. LoL
- ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Typy ei oein sovi noideen uusavttommien listaan........
typy on nerokas maskeeraja, ku uutisia lukiessansa maaskeeraa itsenszä ihan normaaaalin näköisexy naisexy
Eibuskoisi rotevaa raksaduunaria noi näppäräsormisxy pomminkestvien murrokakkujen leipojaxy
modellikaanntekarit eivät pysty jyrsimään hoitokodin siniseeen maaitoonahaudutettua typyn murokakkuvanukassta
kokoomuxenmanipuloimat uutiset vaan antavat hieman höynän vaikutelman siitä äijästä- modeIIi
Pahoittelen harhaanjohtavaa sanan jäkevimmät taivutusvirhettä
tarkoitin tietysti järjettömimmät
sellaistabvahva humalatila teettää - suomentakaa pliiss
Tästä vastauksesta en ymmärrä hevonpaskaakaan.
- ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
suomentakaa pliiss kirjoitti:
Tästä vastauksesta en ymmärrä hevonpaskaakaan.
Ymmärtämättömyyttä sanotaan mysö vähäälyisyyttä
Jee Iiriskinbsuomensinkerrannihannsanatarkkaan ilman maisterin koulutust
katsopabfeminismipalstaa
siellä on vielä hullumpianjuttuja - suomentakaa pliiss
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:
Ymmärtämättömyyttä sanotaan mysö vähäälyisyyttä
Jee Iiriskinbsuomensinkerrannihannsanatarkkaan ilman maisterin koulutust
katsopabfeminismipalstaa
siellä on vielä hullumpianjuttujaKommunikoinnin rajallisuutta sanotaan varttihulluudeksi.
- runontaja off
Karavaani kulkee ja tähtiräksyttäjäkoirat haukkuu
- ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
suomentakaa pliiss kirjoitti:
Kommunikoinnin rajallisuutta sanotaan varttihulluudeksi.
Oletko siis ssitten täyhullu, ku et ymmärtänyt viestistä mitään.
Älä sure, viesti ei ollut sinulle tarkoitettkaan kässitettävxi - ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
runontaja off kirjoitti:
Karavaani kulkee ja tähtiräksyttäjäkoirat haukkuu
Ruunan pakoptki rätisee ja paukkuua
- Jee Jee
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:
Oletko siis ssitten täyhullu, ku et ymmärtänyt viestistä mitään.
Älä sure, viesti ei ollut sinulle tarkoitettkaan kässitettävxiKiitti vaan! Vaikka mitenpäin tahansa nyt yrittäisit sanojas kääntää, tämä pulikka osuu aina mun nilkkaan.
Juuri sanoin et ehkä joskus ymmärtämättömyyttäni ole jota/kuta loukannut- en tahallisesti.
No tulipa vastaus siihenkin tietämättömyyteen.=)
Se on vähä-älyisyyttä! =((
Ei tässä asiassa maisterin tutkinnoilla tee mitään,
jos ei osaa soveltaa älyä/hoksnokkaa: ei pärjää tässä kierossa maailmassa.
Eikä älyllä ole mitään tekemistä sen kanssa et pystyn vaivatta lukeen lukihäiriöisten tekstejä.
Mun aivot näkee sen textin toisin kuin normi kansalaisen aivot, mulla itselläni on ollut
(ja on vieläkin jonkin verran) sama vajaavaisuus.
Eli mullapa on sisäänrakennettu textinkääntäjä/suoralukija...
(olen siis se parempi malli) te olette vain brototyyppejä.
=)))))))))))))))))))))))))!
Mitäs hulluja juttuja naistenlogiikassa on?
Päätit sit kertoa tän kupletin juonen täällä...taisin olla viimeinen joka sen tajus...mullekin se on ollut jo jonkin aikaa selvää.
Ja sitä mun rekkautumista tänne ei tule...
syynkin arvattavasti olet multa kuullut monasti.
Kävin syömässä ja samalla naputtelin textiä,
täytyy taas mennä jatkaan töitä...ei auta!
Pidä huolta itsestäs ja jätä se runontaja rauhaan, hän pystyy tuuraan vaikka Nasdaq:ia jos on tarvis! =)) - TALONMIES:.!1#%?+
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:
Ruunan pakoptki rätisee ja paukkuua
.
"Syyttäkää TALONMIESTÄ"
"TALONMIES on kaikkeen pahaan syyllinen maan päällä"
har!11
. - lörtsynnuohooja
TALONMIES:.!1#%?+ kirjoitti:
.
"Syyttäkää TALONMIESTÄ"
"TALONMIES on kaikkeen pahaan syyllinen maan päällä"
har!11
.Lääkelehtinenkin oli jo syntyessään talonmiejehn nåköinen
ja myös mittarinlukijan ja poteljoonin
pikkusiskonsa nokikolarin näköinen
nokikolarina sen isä olikin Mgadihussa
- Jee Jee
Voi POJAT; ei teitä miehiksi voi sanoa!
Joka äijällä enemmän ikää kun mulla, mut lapsuus se lirputtaa yhä.
Räksytätte keskenänne tosiaan kuin koiralauma.
Jostain pitäis kasvatusäiti teillekin löytää,
joka opettais jotain käytöstapoja.
En jaksa edes lukea kaikkea..xxxxxxxxkaa.
ja modelli...pahantuulisena älä mene nukkumaan.
Ilmeisesti et osannut edes hymyillä jutulle taaskaan,pelkkää irvailua se vaan oli. Anteeks.
Ai niin...Hyvää Yötä!. ...kaikille.- Rauhoittukaa:.!1#%?+
.
"Kuunnellaan stereofonista musiikkia mitä parhaalla maulla toteutettuna"
http://www.youtube.com/watch?v=krTu7GbO_E4
. Joskus on hyvä pysähtyä, että ajatukset tarkentuisi ja ymmärtäisi, mikä elämässä on kaikkein tärkeintä
- talkkaqrin alkkarit
runontaja kirjoitti:
Joskus on hyvä pysähtyä, että ajatukset tarkentuisi ja ymmärtäisi, mikä elämässä on kaikkein tärkeintä
Katkokävelijännfilsofiaa on hyvä omaxuansilloin, mkun pissakin rupeaa katkoilemaan
- IirisnJeenJee cop
Hajantukaa.mtäällä einolemmitäään nähtvää enää
- siis mä
Listasta puutun minä
(mksi satunnaisia vierailijoita ei ole listattu?) - pikku-Iiris 26v
Eix arvojärjestys olekkin
ens Jehkima
shit poliisi ja talkkari plus Emo - ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Annan modelille virallises rklamaatiokaavakkeen
□
Kas tuossa. Ny modelli voi kirjoittaa tuohon kaikki älykkäät kommenttinsa- |||||
KaksinkopiotA:□ □ |
- Vaadin keskeytystä:.
||||| kirjoitti:
KaksinkopiotA:□ □ |
.
"Vaadin kokouksen keskeyttämistä!!!!1!1!1!!1!1!!1!!"
har!1
.
mitä?
onk täälä viel järkeviäkin..?
murmur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
