Järkevät jäljellä olevat palstalaiset...

jatka listaa!

1. minä modelli
2. runontaja
3. montte..kunhan kissojensa hoidosta ehtii
4. tositypy..jos työmaalla vaan on tauko
. ei enää kälkätä nimimerkillä
6.

love for sale tai jotain http://bit.ly/110s8HZ

26

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorry yb unohdin sut tarkoituksella;D

    • Aika hiljaista:D

    • *puff*

      Hyvä katoattamistemppu.

      En oikein keksi listalle jatkoa. Tulee tunne, kuin pitäisi jossain selvityjissä nimetä huutoäänestykseen joku.

      En halua.

      • Jee Jee

        Modelli lähti bailaamaan ilman kalsareita ulos,
        virkavalta korjas talteen ettei menehdy hypotermiaan.

        Modelli oli ovela paiskoi vaatteensa ikkunast ulos,
        ja muijansa lähetti hänet hakeen ne itse sisälle.

        Äijällä tietty oli tarkoitus liu`eta sen sileän tien omille poluilleen, kun olis saanut pukeuduttua ensin.

        Pahaksi onneks voidaan sanoo et mustamaija oli kierroksellaan, sattuen juuri paikalle kun modellilla oli vast paita päällänsä. Muut vaatteet hujan hajan kadulla.
        On miehellä ainakin turvallinen maja paikka, oikein vartijalla ja kameralla varustettu! =)) =)))))
        Harvalla on oma henkivartija valvomassa untaan. LoL


    • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

      Typy ei oein sovi noideen uusavttommien listaan........
      typy on nerokas maskeeraja, ku uutisia lukiessansa maaskeeraa itsenszä ihan normaaaalin näköisexy naisexy
      Eibuskoisi rotevaa raksaduunaria noi näppäräsormisxy pomminkestvien murrokakkujen leipojaxy
      modellikaanntekarit eivät pysty jyrsimään hoitokodin siniseeen maaitoonahaudutettua typyn murokakkuvanukassta

      kokoomuxenmanipuloimat uutiset vaan antavat hieman höynän vaikutelman siitä äijästä

      • modeIIi

        Pahoittelen harhaanjohtavaa sanan jäkevimmät taivutusvirhettä
        tarkoitin tietysti järjettömimmät

        sellaistabvahva humalatila teettää


      • suomentakaa pliiss

        Tästä vastauksesta en ymmärrä hevonpaskaakaan.


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
        suomentakaa pliiss kirjoitti:

        Tästä vastauksesta en ymmärrä hevonpaskaakaan.

        Ymmärtämättömyyttä sanotaan mysö vähäälyisyyttä

        Jee Iiriskinbsuomensinkerrannihannsanatarkkaan ilman maisterin koulutust

        katsopabfeminismipalstaa
        siellä on vielä hullumpianjuttuja


      • suomentakaa pliiss
        ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Ymmärtämättömyyttä sanotaan mysö vähäälyisyyttä

        Jee Iiriskinbsuomensinkerrannihannsanatarkkaan ilman maisterin koulutust

        katsopabfeminismipalstaa
        siellä on vielä hullumpianjuttuja

        Kommunikoinnin rajallisuutta sanotaan varttihulluudeksi.


      • runontaja off

        Karavaani kulkee ja tähtiräksyttäjäkoirat haukkuu


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
        suomentakaa pliiss kirjoitti:

        Kommunikoinnin rajallisuutta sanotaan varttihulluudeksi.

        Oletko siis ssitten täyhullu, ku et ymmärtänyt viestistä mitään.

        Älä sure, viesti ei ollut sinulle tarkoitettkaan kässitettävxi


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
        runontaja off kirjoitti:

        Karavaani kulkee ja tähtiräksyttäjäkoirat haukkuu

        Ruunan pakoptki rätisee ja paukkuua


      • Jee Jee
        ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Oletko siis ssitten täyhullu, ku et ymmärtänyt viestistä mitään.

        Älä sure, viesti ei ollut sinulle tarkoitettkaan kässitettävxi

        Kiitti vaan! Vaikka mitenpäin tahansa nyt yrittäisit sanojas kääntää, tämä pulikka osuu aina mun nilkkaan.
        Juuri sanoin et ehkä joskus ymmärtämättömyyttäni ole jota/kuta loukannut- en tahallisesti.
        No tulipa vastaus siihenkin tietämättömyyteen.=)
        Se on vähä-älyisyyttä! =((


        Ei tässä asiassa maisterin tutkinnoilla tee mitään,
        jos ei osaa soveltaa älyä/hoksnokkaa: ei pärjää tässä kierossa maailmassa.

        Eikä älyllä ole mitään tekemistä sen kanssa et pystyn vaivatta lukeen lukihäiriöisten tekstejä.
        Mun aivot näkee sen textin toisin kuin normi kansalaisen aivot, mulla itselläni on ollut
        (ja on vieläkin jonkin verran) sama vajaavaisuus.

        Eli mullapa on sisäänrakennettu textinkääntäjä/suoralukija...
        (olen siis se parempi malli) te olette vain brototyyppejä.
        =)))))))))))))))))))))))))!

        Mitäs hulluja juttuja naistenlogiikassa on?

        Päätit sit kertoa tän kupletin juonen täällä...taisin olla viimeinen joka sen tajus...mullekin se on ollut jo jonkin aikaa selvää.
        Ja sitä mun rekkautumista tänne ei tule...
        syynkin arvattavasti olet multa kuullut monasti.

        Kävin syömässä ja samalla naputtelin textiä,
        täytyy taas mennä jatkaan töitä...ei auta!

        Pidä huolta itsestäs ja jätä se runontaja rauhaan, hän pystyy tuuraan vaikka Nasdaq:ia jos on tarvis! =))


      • TALONMIES:.!1#%?+
        ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Ruunan pakoptki rätisee ja paukkuua

        .

        "Syyttäkää TALONMIESTÄ"

        "TALONMIES on kaikkeen pahaan syyllinen maan päällä"

        har!11

        .


      • lörtsynnuohooja
        TALONMIES:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Syyttäkää TALONMIESTÄ"

        "TALONMIES on kaikkeen pahaan syyllinen maan päällä"

        har!11

        .

        Lääkelehtinenkin oli jo syntyessään talonmiejehn nåköinen

        ja myös mittarinlukijan ja poteljoonin

        pikkusiskonsa nokikolarin näköinen

        nokikolarina sen isä olikin Mgadihussa


    • Jee Jee

      Voi POJAT; ei teitä miehiksi voi sanoa!

      Joka äijällä enemmän ikää kun mulla, mut lapsuus se lirputtaa yhä.
      Räksytätte keskenänne tosiaan kuin koiralauma.
      Jostain pitäis kasvatusäiti teillekin löytää,
      joka opettais jotain käytöstapoja.

      En jaksa edes lukea kaikkea..xxxxxxxxkaa.
      ja modelli...pahantuulisena älä mene nukkumaan.
      Ilmeisesti et osannut edes hymyillä jutulle taaskaan,pelkkää irvailua se vaan oli. Anteeks.

      Ai niin...Hyvää Yötä!. ...kaikille.

      • Rauhoittukaa:.!1#%?+

      • Joskus on hyvä pysähtyä, että ajatukset tarkentuisi ja ymmärtäisi, mikä elämässä on kaikkein tärkeintä


      • talkkaqrin alkkarit
        runontaja kirjoitti:

        Joskus on hyvä pysähtyä, että ajatukset tarkentuisi ja ymmärtäisi, mikä elämässä on kaikkein tärkeintä

        Katkokävelijännfilsofiaa on hyvä omaxuansilloin, mkun pissakin rupeaa katkoilemaan


    • IirisnJeenJee cop

      Hajantukaa.mtäällä einolemmitäään nähtvää enää

    • siis mä

      Listasta puutun minä
      (mksi satunnaisia vierailijoita ei ole listattu?)

    • pikku-Iiris 26v

      Eix arvojärjestys olekkin
      ens Jehkima
      shit poliisi ja talkkari plus Emo

    • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

      Annan modelille virallises rklamaatiokaavakkeen



      Kas tuossa. Ny modelli voi kirjoittaa tuohon kaikki älykkäät kommenttinsa

      • |||||

        KaksinkopiotA:□ □ |


      • Vaadin keskeytystä:.
        ||||| kirjoitti:

        KaksinkopiotA:□ □ |

        .

        "Vaadin kokouksen keskeyttämistä!!!!1!1!1!!1!1!!1!!"

        har!1

        .


    • mitä?

      onk täälä viel järkeviäkin..?

      murmur

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe