Ylöstempaus?

FUCKIFUUU

Kuuluuko ns. lopun aikojen myytti ylöstempauksesta myös luterilaisuuteen eli tarkemmin virallisesti evankelis-luterilaisen kirkon dogmeihin vai onko tämä amerikkalaislahkolaisuutta ja kulttien juttuja?

Mikä on luterilaisuuden ja kirkon suhtautuminen tähän ns. ylöstempautumiseen?

18

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noin kuin hellareitten ja muiden kiliastien

Me uskomme Raamatun mukaiseen että Jeesus ottaa meidät vastaan Herran aterialle kun tulee toisen kerran ennen viimeistä tuomiota

1TESS.4:16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
      17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
      18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

MATT.25:31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.

Nämä hellarit uskoo että tempaus tapahtuisi ennen jotain vaivan aikaa ja Kristityt olisi pois täältä ja sitten tulisi tuhatvuotinen valtakunta minkä aikana on tuhat vuotta aikaa tehdä parannus ja sitten tulee viimeinen tuomio näin Jeesuksen pitäisi tulla kolme kertaa uudelleen. Näin opettaa kaikenmaailman huu haa kiliastit mellerit ym.

• hesan friidu

Mellerin opetus asiasta on täysin Raamatullinen ja uskon siihen vaikka olenkin luterilainen. Miksi nimittelet muita uskovia?

• stadi friidu

Eikä Meller opeta, että Jeesus tulisi kolme kertaa ja muutenkin "selvityksi" on harhaanjohtava.

• artolle kotiläksy

Näin opettaa kaikenmaailman huu haa kiliastit mellerit ym.***

Jeesus ei tykkää kun nonsoleeraat lähimmäisiäsi.

jos sulla ei ole ihmisistä hyvää sanottavaa,
        pidä suus kiinni ja ole hiljaa,
        sormet pois näppäimistöltä ja kaiva mieluummin vaikka nenääs.

• artolle kotiläksy kirjoitti:

Näin opettaa kaikenmaailman huu haa kiliastit mellerit ym.***

Jeesus ei tykkää kun nonsoleeraat lähimmäisiäsi.

jos sulla ei ole ihmisistä hyvää sanottavaa,
        pidä suus kiinni ja ole hiljaa,
        sormet pois näppäimistöltä ja kaiva mieluummin vaikka nenääs.

Asiaa minulta tuli paljon

• hesan friidu kirjoitti:

Mellerin opetus asiasta on täysin Raamatullinen ja uskon siihen vaikka olenkin luterilainen. Miksi nimittelet muita uskovia?

Leo Mellerin petus on kaukana Raamatusta

• Puhu hitaammin
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

Leo Mellerin petus on kaukana Raamatusta

Oen ev.lut mies ja rakastan Leia ja opetuksiaan, voisitko HIEMAN tarkentaa mistä Leon petoksesta puhut?

Aha, tarkoititkin ipetusta, minäkin olen opetustaan kuunnellut ja ollut sangen mieltynyt hänen opetuksensa tasoon, ja otan nyt nokkiini, sillä puhut epäkunnioittavaan sävyyn miehestä, joka on minulle opetuksensakin puolesta arvokas.

Minä olen Mellerin puheita kuunnellut kymmeniä tunteja elämäni aikana, ehkä puhutaan sadoista tunneista ja lähe joka kerran olen ajatuksissani ihastellut hänen Raamattutietämystänsä. Lisöäksi kuuntelijoita huomioiva hidas puhetapa oikeissa paikoissa antaa kuuntelijalle aikaa miettiä kuulemaansa.

Jotkut papattavat kuinkonekivääri tulemaan ja siinä ei oikein ehdi jäädä miettimään asiaa. En nimiä hlua mainita mitta jokainen näitä tietää, Tapani Suonto on muuten aika hyvin myös aikaa miettimisaikaa antava puhuvainen. Annathan minule aikaa ajatella sanomaasi? Puhuthan hitaasti ja rauhallisesti ääni väristen rakkaudesta ja mielihyvästä kun saarnaat?

• ripulit tuli sulta
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

Asiaa minulta tuli paljon

totuusvoittaaaina18.11.2014 00:30
        Asiaa minulta tuli paljon - - -

pelkkää brainfart'ia sulta tuli,
        lopuksi loraus ripulia pöksyysi

• Puhu hitaammin kirjoitti:

Oen ev.lut mies ja rakastan Leia ja opetuksiaan, voisitko HIEMAN tarkentaa mistä Leon petoksesta puhut?

Aha, tarkoititkin ipetusta, minäkin olen opetustaan kuunnellut ja ollut sangen mieltynyt hänen opetuksensa tasoon, ja otan nyt nokkiini, sillä puhut epäkunnioittavaan sävyyn miehestä, joka on minulle opetuksensakin puolesta arvokas.

Minä olen Mellerin puheita kuunnellut kymmeniä tunteja elämäni aikana, ehkä puhutaan sadoista tunneista ja lähe joka kerran olen ajatuksissani ihastellut hänen Raamattutietämystänsä. Lisöäksi kuuntelijoita huomioiva hidas puhetapa oikeissa paikoissa antaa kuuntelijalle aikaa miettiä kuulemaansa.

Jotkut papattavat kuinkonekivääri tulemaan ja siinä ei oikein ehdi jäädä miettimään asiaa. En nimiä hlua mainita mitta jokainen näitä tietää, Tapani Suonto on muuten aika hyvin myös aikaa miettimisaikaa antava puhuvainen. Annathan minule aikaa ajatella sanomaasi? Puhuthan hitaasti ja rauhallisesti ääni väristen rakkaudesta ja mielihyvästä kun saarnaat?

Leo Meller löytää aina antikristuksen milloin mistäkin. Olen sitä jo 30 vuotta kuunnellut. Milloin on joku valtion päämies ja milloin EU:N puheenjohtaja ja mikä milloinkin. Ja hän sanoi noin 30 vuotta sitten että Jeesus on jo matkalla tempaamaan meitä. Pitkään kestää kun ei ole vielä tullut, kun silloin kun nousi taivaaseen istuitui jo samana päivänä Isän oikealle puolelle. MARK.16 Ja puhuu että seurakunta temmataan ennen 7 vuoden vaivan aikaa ja sitten tulee tuhatvuotinen valtakunta minkä aikana on kaikilla mahdollisuus tehdä parannus ja siihen on aikaa tuo 1000 vuotta. Ja sitten tulee viimeinen tuomio missä ei Kristityt ole vaikka Raamattu toisin sanoo että kaikki kansat kootaan sinne MATT. 25

Näin tulee siis Jeesus kolme kertaa seuraavaksi ja on ollut jo tulossa ensimmäistä kertaa varten jo liki 30 vuotta.

Päätelkää kaikki tuosta kuinka palturia Leo Meller puhuu

• Mummelimuu

Taisi taas tulla Fuckifuulle oikea mahalasku! Ei muuta kuin lisää finnivoidetta puberteettiseen naamaan.

• filippustuokettu

Ihmeen paljon tuosta ylöstempaamisesta jotkut kohkaavat, vaikak se on Raamatussa vain yhden kerran.

• kerran tai sata krt

Vaikka Jumala vain yhden kerran jonkin asian sanoo Raamatussa niin asia on sitten niin.

Asia on ihan sama meidän tottelemisen tai niskoittelumme kannlta sanooko Jumala jonkin synninteko kiellon meille

Kerran tai 7 kertaa.

Eli: Jos Jumala sanoisi vain kerran että älä tapa niin se on juri niin että älä tapa.

Tai jos: Älä tapa, Älä tapa, Älä tapa, Älä tapa aina 7 kertaan asti niin asia on juuri niin: älä tapa.

• FUCKIFUUU

Ylöstempaus on tärkeä lopun ajan kulteille ja niille jotka keräävät rahaa kristinuskon avulla. Ylöstempaus on tärkeä mm. tv7 kanavalle.

• mummelimuu

Taisi tulla Fuckifuulle taaskin oikea mahalasku! Puberteettinen (= teini-ikäinen) uhittelusi on liikuttavaa, mutta siitä puuttuu älyllinen substanssi.

• FUCKIFUUU

Sinänsä olisi mielenkiintoista tietää esim. uskooko Arkkipiispa Mäkinen ylöstempaukseen vai ei.

• kysymys sulle?

Oletko oppinut käyttäytymään?

• luckyf

Älä munaa enää itseäsi enempää, Fuckifuu! olet tehnyt jo niin monta mahalaskua täällä!

• kerty

Profeetta on puhunut:Vapaa-ajattelija ja jumalattomat taitavat sittenkin päästä ensimmäisenä nousemaan savuna taivaaseen! Eräs meidän ajan profeetta kirjan mukaan. Ja on havaintoja, ettei tuo ole enää kaukana ajassa, jolloin aivan kadulla kävellessä nuita tuli ja leimaus katoamisia alkaa tapahtumaan! Mutta uskovaisia"ei kohtaa mikään palavuus" Ilmestyskirjan mukaan,vaan Karitsa paimentaa heitä uskollisesti!
      Tarkkojen tutkimisten mukaan on kyseessä atomic holocaust ilmiö, jossa atomivoimaloista ulos karkaavat säteet muuttavat jumalattomat tuollaisiksi palaviksi kekäleiksi!
      "Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut!" Raamattu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3632
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2992
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2497
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2187
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2178
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe