olisi kiva tavata netti naisten äidit

onko edes nainen

mielenkiintoista tavata äiti siskot iso äidit äidin siskot ja niitten tyttäret ovatko samanlaisia vai aivan eri maata eli onko koko suku olematonta vai onko vain netti nainen poikkeus voihan se ollakkin niin että äiti on fiksu naisellinen kunnon nainen samoin muut sisaret ja netti nainen on poikkeus on mikä on

17

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • troublebird

Mikä on "netti nainen"? Mä menen huomenna "tapaamaan" omaa äitiäni hautausmaalle. Sä et saa tulla kun tulisit kuitenkin ilman housuja ja se ei ole sopivaa.

• erkki-täti

Minun äitini on ihan hirveä flirtti ja miestennielijä. Keskittyy vaatteisiinsa ja omaan ulkonäköönsä, ja kadehtii ja arvostelee hyvin monia naisia. Haluaa myös päteä vähän joka asiassa, vaikka ei olisi oikein rahkeitakaan.

• ätmi

Monenko miehen käyttämä äitisi on?

• erkki-täti
        ätmi kirjoitti:

Monenko miehen käyttämä äitisi on?

Hänellä on ollut varmaan ihan hillittömästi miehiä.

Hän oli trendikäs ihminen jo silloin 70-luvulla. Tiedän, että meidän vanhemmillani oli vaikka mitä seikkailuja ja bileitä, mutta kumma kyllä äitini oli se osapuoli, joka kuitenkin oli mustasukkainen...heheh.

Luulen kuitenkin, että pitäisi paremminkin kysyä, kuinka montaa miestä äitini on käyttänyt. Nimittäin niinpäin se on mennyt.

En tiedä, onko meno rauhoittunut :D

• ätmi
        erkki-täti kirjoitti:

Hänellä on ollut varmaan ihan hillittömästi miehiä.

Hän oli trendikäs ihminen jo silloin 70-luvulla. Tiedän, että meidän vanhemmillani oli vaikka mitä seikkailuja ja bileitä, mutta kumma kyllä äitini oli se osapuoli, joka kuitenkin oli mustasukkainen...heheh.

Luulen kuitenkin, että pitäisi paremminkin kysyä, kuinka montaa miestä äitini on käyttänyt. Nimittäin niinpäin se on mennyt.

En tiedä, onko meno rauhoittunut :D

Koetko kapinoivasi äitiäsi vastaan seksiasioissa ?

• erkki-täti
        ätmi kirjoitti:

Koetko kapinoivasi äitiäsi vastaan seksiasioissa ?

Vaikea sanoa. Uskoisin että en.

Kun mietin elämänmenoa silloin e-pillerin ja vapaan seksin aikakaudella, voin tiettyyn pisteeseen asti ymmärtää ihmisten tekemisiä ja "vapauden" huumaa. Mutta minun äitini taitaa olla pelkkä parantumaton erotomaani. Eipä siinä tarvitse kapinoida ollakseen erilainen.

Uskon, että äitiäni on kiukuttanut useinkin se minkälainen minä olen. Nimittäin tuollaiset asiat voivat liittyä myös toisen kontrollointiin ja hallitsemiseen (äitini toinen intohimo).

• Kіs-kіsu

Mun äiti leipoo just sellasta pullaa mitä ikisinkku M kaipaa. On kyllä varattu ja ikäeroakin on.

• Ikisinkku M

Tavallaan ymmärrän tuon erkki-tädin tavan yrittää olla erilainen kuin äitinsä mutta miksi ihmeessä ihanan pullaa leipovan kodonhenegetär-äidin tytär ei tule äitinsä kaltaiseksi? se on suuri synti ja vääryys :)

• erkki-täti
        Ikisinkku M kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän tuon erkki-tädin tavan yrittää olla erilainen kuin äitinsä mutta miksi ihmeessä ihanan pullaa leipovan kodonhenegetär-äidin tytär ei tule äitinsä kaltaiseksi? se on suuri synti ja vääryys :)

Mutta äitini osaa ja leipoo myös mainiota pulla, ja hän on myös erinomainen kokki. Silloin kun haluaa hommailla keittiössä.

Ei siis mitään moittimista huushollaustaidoissa.

• Ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Mutta äitini osaa ja leipoo myös mainiota pulla, ja hän on myös erinomainen kokki. Silloin kun haluaa hommailla keittiössä.

Ei siis mitään moittimista huushollaustaidoissa.

Vaikuttaa mukavalta naiselta, miksi ihmeessä yhdessä sukupolvessa on tuo maonio pullanleipomistaito tai halu siihen kadonnut naisilta? Tiedän että kaupastakin saa mutta ei se ole yhtä hyvää kun ei ole rakkaudella leivottua.

• erkki-täti
        Ikisinkku M kirjoitti:

Vaikuttaa mukavalta naiselta, miksi ihmeessä yhdessä sukupolvessa on tuo maonio pullanleipomistaito tai halu siihen kadonnut naisilta? Tiedän että kaupastakin saa mutta ei se ole yhtä hyvää kun ei ole rakkaudella leivottua.

Mistä päättelit, että on kadonnut? Minä muuten leivon parempaa, vaikka kyllähän se äidinkin pulla siis hyvää on. Ei meillä ainakaan ole ruoanlaittotaidot tai leipomistaidot mihinkään kadonneet.

Meillä on aina korostettu sitä, että se kuuluu yleissivistykseen osata ja tietää ruoanlaitosta.

• Ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Mistä päättelit, että on kadonnut? Minä muuten leivon parempaa, vaikka kyllähän se äidinkin pulla siis hyvää on. Ei meillä ainakaan ole ruoanlaittotaidot tai leipomistaidot mihinkään kadonneet.

Meillä on aina korostettu sitä, että se kuuluu yleissivistykseen osata ja tietää ruoanlaitosta.

Arvelin vaan että se ei nykymaailman tasa-arvoisten naisten mielestä ole riittävän hienoa tai että ne eivät ehdi kun pitää töytäillä pätemässä miesten tehävissä. Hienoa kun osaat ja hienoa kun on korostettu tuota asiaa, sinulla ei sitten luulisi olevan vaikeuksia löytää miestä jos vaan tahtoisit löytää.

• 20+18
        Ikisinkku M kirjoitti:

Arvelin vaan että se ei nykymaailman tasa-arvoisten naisten mielestä ole riittävän hienoa tai että ne eivät ehdi kun pitää töytäillä pätemässä miesten tehävissä. Hienoa kun osaat ja hienoa kun on korostettu tuota asiaa, sinulla ei sitten luulisi olevan vaikeuksia löytää miestä jos vaan tahtoisit löytää.

Pullaa ei tehdä yhtä tai kahta vaan pari pellillistä. Puputa siinä sitten yksin. Ja juu, älkää tulko neuvomaan pakastamisesta... Onneks ikadun toisella puolella on vanhanaikainen kivijalkaleipomo. Slurps. Ei tarvitse vaivata, kuin vain hetkosen myyjätärtä :p

• jiäoröohsuröousrhörogs

Ei ole siskoja, eikä isoäitejä eikä tätejäkään enää. Eipä ne musta eläessään koskaan välittäneetkään, kuten ei myöskään äiti. Vältellyt mua koko elämänsä, jonka on elänyt vain miehiä miellyttääkseen. Ei opettanut mua koskaan pukeutumaan, meikkausta, kampauksia, ruuanlaittoa tai mitään muutakaan elämässä oleellista. Kokenut minut aina riesaksi, eikä halua pitää yhteyttä aikuisena lainkaan. Etenkään nyt, kun en ole saavuttanut sellaista statusta, jolla se vois leuhkia muille eli että olis vaika perhe tai kovapalkkainen duuni tmv. Lisättäköön nyt vielä, etten ole saanut isältä tai muilta miespuolisilta suvun jäseniltä yhtään sen parempaa kohtelua. Olisi kieltämättä ollut kyllä kiva, jos edes äiti olisi rakastanut.

• Eipä ollut minunkaan äitini millään tavoin itselleni läheinen. Isä oli kyllä, mutta eipä opettanut meikkaamista eikä korkokengissä kävelyä. :(

• Ikisinkku M

Ole vaan tyytyväinen etä sinulla on kuitenkin ihan oikea ja normaali isä. Näistä nykyisistä kun ei tiedä niin saattavat vaikka opettaakin noita mainitsemiasi vaikkei tytär välttämättä sitä edes haluaisi isältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe