naiset kertokaas ajatuksianne

mietteet

mitä ajattelet juuri nyt

14

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luntaa sataa

Mietin että onpas lumihankeet ja ei ole takavetosta autoa, menisin vähän ajelulle.Sopiva auto maksaisi sen 30 000e, että pitäiskö sellaisen hankkia vai unohdanko koko asian vuodeksi. Ja tylsät vkloput tulossa, pitäiskö vaan töihin lähteä huomen...

• 11+18

Joo, toi on kyllä harmi täällä Suomessa kun autoverot on niin älyttämättömän korkeat että ok käytetty auto maksaa tuon 30t€

• yks nainen
        11+18 kirjoitti:

Joo, toi on kyllä harmi täällä Suomessa kun autoverot on niin älyttämättömän korkeat että ok käytetty auto maksaa tuon 30t€

Mietin että tosi kiva kun tuli lunta. Mukava oli käydä kävelyllä ulkona. Niin.. kyllä mä sain muutamaan tonniin ihan hyvän auton itselleni.

• 1 + 11

Ihan ok, kevyesti humalassa ja katson telkkaria. En oikeastaan ajattele mitään tähtellistä. Kirjoittelen tässä samalla… Hugh Jackman on komea mies.

• No ketjun avattuani mietin että mistä lumesta ne oikeen höpisee, ei täällä vain semmoista ole.

• ketään kiinnosta

Ajattelen, että mun ajatukset ei ole oikeastaan kiinnostaneet koskaan ketään ja haluan pois tästä maailmasta.

• Salix

Mietin hiiliyhdisteiden kemiaa ja miten selittää sitä tenavalle niin, että menisi perille.

• 18+1

Tuleehan sitä noitakin ajatuksia välillä, mutta älä nyt kumminkaan ala äkkipikaiseksi. Kirjoita itsellesi pitkä kirje ja painu sen jälkeen koisimaan, aamulla on paremmat fiilikset. Uni korjaa asioita monelta kantilta. Jos et mene huomenna töihin, mene jonnekin, kävelemään, ihmisten ilmoille, jotain. Pois Netistä.

Sä osaat olla kiinnostava, kun katsot itseäsi toisten silmin. Omasi ovat liian arvioivat.

• yks nainen

Joo. Harvoin sitä kukaan irl kyselee tai on kiinnostunut munkaan ajatuksistani. Siksi kai tuli laitettua tähän ketjuun jotain kun oli mahkut :))

• Päällimmäisenä on kevyt pettymys DA3:seen. Päätä särkee, kun on tullut valvottua, pitäis mennä nukkumaan jo pikkuhiljaa. ... ... ...mutta ehkä toi peli paranee, jos sitä pelaa vielä vähän...

• Sitä mietin, että miksiköhän tälle palstalle taas kurkkasin. Taitaa keskittymiskyky alkaa herpaantua eikä ajatus enää oikein juokse.

• 19+11

Mitään erityistä ajattele. Pengon kaappeja, kokoan kamaa kirppikselle, televisiosta tulee Strada ja säälipillu. Taidan mennä kylpyyn ajattelematta. Katit ovat vallanneet sohvan, hetken ajattelin vastavallankumousta, mutta kyyristelen tässä rahilla naputtelemassa.

• hehe.

Sähän oot kuin mie!

• nainen helsinhissä

Kuulin äsken telkkarissa Anna Abreun kaulavan "tell me the meaning of being lonely" ja tulin tosi surulliseksi. Melkein itken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe