Mikä on kun supi ei mene loukkuun. Loukun lähistöllä pyörii muttei loukkuunasti mene. Kanuloukku ja syöttinä teeri.
Supi ei mene loukkuun..
5
1424
Vastaukset
Johtuu kunnioituksen puutteesta teertä kohtaan! Tuli kuule sellanen kirous ku sinne teeren syötiksi laitoit niin ei se sillon sinne mene.
- oikein sulle
voivoi kun harmi.
- 2+1
Supit ovat nykyään aika paljon oppineet karttamaan loukkua mutta loukun ympärys syötit maistuvat. Itse kokeilin kerran iän vanhalla herkästi laukeavalla rinnakkaispiippuisella haulikolla sitä että laitoin loukun viereen haulikon kahden puun väliin ja hauen piipun eteen josta lähtee kalastaja lanka liipasimelle ja katos vaan kun menee supit vanhanaikaiseen. Kun loukku ei pelitä olen jo kahdeksan supia saanut kun ovat "ampuneet itsensä" Kannattaa kokeilla etenkin asumattomilla seuduilla missä voi pyydykset pitää piilossa tai lähellä omaa asuntoa jossa voi vahtia tapahtumia. Myös lähettävä riistakamera toimii apuna mitä loukulla tapahtuu.
- supi1
Joo viime yönä oli repinyt aukon koiraverkon päällä olevaan kanaverkkoon ulkopuolelta muttei ollu uskaltanu astua sisään. Pitää mennä illalla kyttäämään.
- rosmo
Oikeestaan kätevää laittaa se syätti sinne loukunpuolelle, säilyy siellä ja eikun käy ampumas supikoirat illalla siitä loukun ympärillä kiertelemästä pois. Taidanpa varastaa idean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223