Jos ravintoloissa olisi tarjolla ihmisen lihaa, maistaisitteko tätä erikoisuutta? Tietysti olettaen että kuolleet ovat itse testamentanneet lihansa kulinaristiseen käyttöön.
Ihmisen liha
8
186
Vastaukset
- eat it all
Ehdottomasti. Olen aina tykännyt erilaisista, eksoottisistakin lihoista, ja olen syönyt matkoillani käydessä mm. kengurua, joutsenta, strutsia, koiraa, kilpikonnaa, valasta, karhua ja kaikennäköistä. Jos laillisesti voisin syödä ihmisen lihaa niin ehdottomasti haluaisin maistaa.
- tissu on homo
Niin minäkin.
- huma_nus
tissu on homo kirjoitti:
Niin minäkin.
"Johan oli hyvä ihminen", sanoi ihmissyöjä.
- varavapeikko
Mä tykkään vain nuolla ja imeä naisten varpaita.
- Eat the rich
Soylent greeniä pöytään niin maailma pelastuu. Pidän itseasiassa ihan järjettömänä sitä että ihmisen varsin mainiot lihaa ei käytetä mitenkään hyödyksi, elintestamentilla kelvolliset sisäelimet uudelle omistajalle ja loput jauhelihaksi :)
- andeur
Hyviä alkupaloja..;
http://tinyurl.com/9ye5 - njam
Kolmen minuutin munat maistuisi.
- ei_itselle
Minä tarviaisin ruumiskapseleita koirien koulutukseen. Jos kellä on ylimääräinen vainaja, tehdäänkö diili. Tällä hetkellä lähimmät on jenkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508783Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603396Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301405
- 341395
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091251- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää68985