sitten kun näin kuvan...

naaine

Onko kenellekään käynyt niin että on jutellut netissä jonkun kanssa pari tuntia ja sitten kuvien vaihtamisen jälkeen toinen ei enää sano mitään vaan häipyy pois.

12

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+19

Varmaankin todella yleistä jos kuva ei miellytä siksi kuva olisi hyvä olla profiilissa jo valmiiksi.

• ap,

No en ollut edes deittailemassa :D ihan vaa chatissa juttelemassa ...( Mahtaakohan se tyyppi nähä tän viestin kun ilmeisesti etsi naista jossain muussa mielessä)

• ap,

Mulle tais käydä just niin... jäi aika paha fiilis...

• Dran

Yllättävän armottomia porukka on kyllä kuvan suhteen. Eikä kyse ole edes mistään "ai se onkin noin lihava/ruma/epämuodostunut" -jutusta vaan siitä että ihan normaalin ja mukavan näköinenkin ihminen lentää nanosekunnissa romukoppaan kun ei tule heti sitä jotain maagista KOLAHTAMISTA. Mitä ihmettä se on? Ymmärrän kyllä kolahtamisen tunteena, olen itsekin kokenut sen usein, mutta eikö se tule läsnäolon, äänen, katseen, tuoksun yms. kautta, ekoilla tai toisilla treffeillä? En minä osaa katsoa kenenkään yhden ilmeen peiliselfietä ja luulla että joo nyt mulle täytyy tulla joku tietty tunne tai se ei tule koskaan.

Huvittavinta se on silloin kun joku on vakavissaan hakemassa loppuelämäkseen kumppania ja tuntuu olevan tosi vaikea löytää fiksuja, luotettavia, saman arvomaailman jakavia tunteellisia ihmisiä. Sitten kun semmoinen väkijoukosta löytyy ja näkee kuvan... ei kolahtanut sekunnissa, poistoon.

Ja kuvaa kaikilta profiiliin vaativat... olkaa iloisia jos työporukkanne ja julkisyhteisönne ovat sellaisia, ettei ole väliä vaikka löydyttekin netistä seuranhakijana. Kaikilla meillä ei niin ole, joten komeat ja kauniitkin naamat on pakko piilottaa.

• ap,

Sanoin sille jo tunti sitte että tulin chattiin vaa juttelemaan ja juteltiin niitä näitä... sanoin etten ei miestä, oon vähän aikaa sitte eronnut

Vaihdettiin kuvia jonkun ajan päästä ni se sanoi että näytän vähän poikatytöltä ku mulla on huppari ja en herätä intohimoja ....WHAT??! :D En halunnu kaa mitää intohimoja herättää :)

Nyt se viestitti viel jotai lisää.. Luulin et se lähti

• :DD

...poistoon...

• ap,

Ihmeen pinnallista porukkaa...

• 3+3+3

elämä on...

• Wiuwau

Älä ota liikaa itseesi tuosta. Tommoset ns. Naamapakit on aivan tavallisia. Mäkin
        Sain tylyt naamapakit ekalta mieheltä, jolle kuvani lähetin. Sen jälkeen ajattelim
        Pitkään, etten lähetä enää kenellekään. Puolen vuoden tauon jälkeen lähettelin
        Monellekin ja kaikille kelpasi. Kaikkia ei vaan voi miellyttää.

• Ei noin, mutta hieman toisin päin. Kävin treffeillä naisen kanssa, jonka kuvaa en ollut nähnyt. Hänellä oli kyllä kuva, mutta ilmaisjäsenenä en nähnyt sitä. En varmasti olisi edes laittanut viestiä, jos olisin nähnyt kuvan, koska hän oli huomattavasti omaa tasoani ylempänä.

• jahnaamista

Mulle on käynyt niin, että kuvien jälkeenkin on juttua kyllä riittänyt, mutta kun pitäisi tavata livenä niin silloin kadotaan kuin pieru saharaan. Tai selitellään tai väistellään asiaa. Sitten jos vielä jotain kontaktia tulee niin hemmo tiedottelee aktiviteettejaan (?) mutta muuten juttu karahataa.
      Tyyliin : herra y: Otin just buranaa.
      neiti x: Ahaa, no voi, Tulitko kipeäksi?
      herra y: En.
      neiti x: aha (?) no toivottavasti kuitenkin auttaa (?)
      Menee hetki ja pompsahtaa taas tuikitärkeä tiedotus: Söin äsken banaanin!

Tämä keskustelu siis sen jälkeen kun olen ehdottanut tapaamista ja sitä ennen olemme jutelleet jotakuinkin maan ja taivaan välistä.
      Tosin ehdotukseeni hän vastasikin, että pitääkö TAAS lähteä ajamaan seuraavana päivänä....

Ja näitä oikeasti riittää.

• pilttimies

En ole koskaan edes kuullut moisesta.
      Aika harvinaista nettideittailussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3703
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      31
      2104
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      39
      2001
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1701
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1502
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1472
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      78
      1414
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1141
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1093
    Aihe