Veikkauksella on salaliitto

Ujo atm 25

Kun en taaskaan voinut voittaa lotossa, vittu, vittu, vittu, vittu, vittu, vittu, vitun, vitun, vittu!!!!!!!!!! Mielupuolista raivoa! Taas jäi naiset saamatta sillä rikkaat miehet saa aina naisia mutta vittu ei, voittoa ei taaskaan tullut mulle!

11

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+4

todennäköisyys voittaa 1:1800000, joten eikö parempi olisi laittaa nekin rahat esim urheiluvedonlyöntiin niin voittaa edes jotain?

• Ujo atm 25

No joo en minä noin tyhmä ole kuin annoin ymmärtää. Kunhan ragesin vaihteeksi.

• On todennäköisempää saada lotossa 6 1 oikein, kuin löytää nainen.

• 2:n isä

Sanoo luuseri.

• 2:n isä kirjoitti:

Sanoo luuseri.

Puhun vain omasta kokemuksesta.

• Ujo atm 25

Minulla ei jäänyt kuin 3 1 numerosta kiinni että olisin saanut 6 1 oikein. Aika kaukanahan se voitto kuitenkin vielä oli.

• ....................

miksi ette rupea pelaamaan pokeria?

• 101% hetero

Lottoaminen. Se on homoille.

• Ikisinkku M

Minä hirveän harvoin lottoan, pari kertaa vuodessa muistaessani laitan kymmenen viikon kestoksi pari riviä. Nyt on juuri aktiivsena kun joku pari viikkoa sitten laitoin mutte en edes kuvittele että voittaisin mitään,, näen sen ennemminkin lahjoituksena hyväntekeväisyyteen.

• niimpä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3703
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      31
      2104
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      39
      2001
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1701
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1502
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1472
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      78
      1414
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1141
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1093
    Aihe