Minulle esiteltiin eräällä pääkaupunkiseudun hallilla tapa jolla löytää mailaviidakosta itselle hyvän mailan. Napauttaa mailan lapaa kivilattiaan ja jos ääni on vaimea tai pehmeä on maila hyvä pelaamisen. Jos taas ääni on kova niin maila ei ole ollenkaan niin kiva pelata. Myyjä esitteli pari mailamallia joista tosiaankin kuului erilainen ääni jonka perusteella lavan kovuus kävi ilmi. Onko muilla vastaavia kokemuksia tällaisesta testausmenetelmästä?
Tapa hyvän pelimailan löytämiseksi
2
175
Vastaukset
- NäinMeillä
Mailan ja varsinkaan lavan pehmeydessä ei ole mitään totuutta joka olisi kaikille oikea. Maila on edelleen aina henkilökohtainen valinta ja sopivaan kovuuteen vaikuttaa pelaajan voima, kokemus, mailan varren pituus ja henkilökohtainen pelityyli.
Juuri siksi mailoja on erilaisia että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Aloittelija toki yleensä pelaa paremmin pehmeämmällä mailalla koska se antaa enemmän anteeksi.- et näin
Riippuu myös peli tyylistä ja paikasta ennen pelasin Exelillä mut oon nyt pelannut vuoden oxdogilla niin en vaiha enää takaisin oon tottunut vaan siihen doggiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829