Minulle esiteltiin eräällä pääkaupunkiseudun hallilla tapa jolla löytää mailaviidakosta itselle hyvän mailan. Napauttaa mailan lapaa kivilattiaan ja jos ääni on vaimea tai pehmeä on maila hyvä pelaamisen. Jos taas ääni on kova niin maila ei ole ollenkaan niin kiva pelata. Myyjä esitteli pari mailamallia joista tosiaankin kuului erilainen ääni jonka perusteella lavan kovuus kävi ilmi. Onko muilla vastaavia kokemuksia tällaisesta testausmenetelmästä?
Tapa hyvän pelimailan löytämiseksi
2
167
Vastaukset
- NäinMeillä
Mailan ja varsinkaan lavan pehmeydessä ei ole mitään totuutta joka olisi kaikille oikea. Maila on edelleen aina henkilökohtainen valinta ja sopivaan kovuuteen vaikuttaa pelaajan voima, kokemus, mailan varren pituus ja henkilökohtainen pelityyli.
Juuri siksi mailoja on erilaisia että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Aloittelija toki yleensä pelaa paremmin pehmeämmällä mailalla koska se antaa enemmän anteeksi.- et näin
Riippuu myös peli tyylistä ja paikasta ennen pelasin Exelillä mut oon nyt pelannut vuoden oxdogilla niin en vaiha enää takaisin oon tottunut vaan siihen doggiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774