Tosi asia hamas ja isis ovat sukua toisilleen

Gaza’s New ISIS-style Propaganda ‘Slaughter Jewish Soldiers’

Gazasta tulee nyt isis tyylistä probagandaa

http://goo.gl/rniWtl

Toimii myös Siinailla ISIS Franchise Growing Much Stronger in Sinai, Egyptian Border With Israel

http://goo.gl/bYxXlk

ISIS Franchise Growing Much Stronger in Sinai, Egyptian Border With Israel

13

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuck islam.

      Ne on kaikki muslimi-apinat sukua toisilleen, samaa paskaa.

      • Kaikki arabit iran etunenässä ja iran tukee kaikkia terroristeja kuten isisiä ja hamasia ja hisbollahia


      • KTS (Ei kirj.)
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kaikki arabit iran etunenässä ja iran tukee kaikkia terroristeja kuten isisiä ja hamasia ja hisbollahia

        SE ON PASKAVALE!

        IRAN OLI ENSIMMÄISENÄ TUKEMASSA KURDEJA ISISTÄ VASTAAN!

        Ja Isiksen vastaisessa rintamassa ovat mukan myös KAIKKI arabimaat joko sotilaallisesti tai poliittisesti!

        HYVÄ!


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        SE ON PASKAVALE!

        IRAN OLI ENSIMMÄISENÄ TUKEMASSA KURDEJA ISISTÄ VASTAAN!

        Ja Isiksen vastaisessa rintamassa ovat mukan myös KAIKKI arabimaat joko sotilaallisesti tai poliittisesti!

        HYVÄ!

        HAH HAH HAAAA!!! Tämän yön paras vitsi. Ettei mukamas iran tukisi isisiä varmasti tukee


      • KTS (Ei kirj.)
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        HAH HAH HAAAA!!! Tämän yön paras vitsi. Ettei mukamas iran tukisi isisiä varmasti tukee

        HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!

        ARTO EI TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN:

        HS: Iran aseistaa Irakin kurdeja taistelussa Isis-järjestöä vastaan

        http://www.hs.fi/ulkomaat/a1409025013022


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!

        ARTO EI TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN:

        HS: Iran aseistaa Irakin kurdeja taistelussa Isis-järjestöä vastaan

        http://www.hs.fi/ulkomaat/a1409025013022

        Sinä et tiedä ja vaikka luulet jotain tietäväsi. Se on fakta ett äiran tukee kaikkea terrorismia mikä kohdistuu länsimaita vastaa Israel mukaan lukien ja isis on yksi ryhmä mitä iran tukee


      • KTS (Ei kirj.)
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Sinä et tiedä ja vaikka luulet jotain tietäväsi. Se on fakta ett äiran tukee kaikkea terrorismia mikä kohdistuu länsimaita vastaa Israel mukaan lukien ja isis on yksi ryhmä mitä iran tukee

        HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!

        ARTO EI TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN.

        KERRAN SE VÄITTI ETTEI USA MUKA TUE SAUDI-ARABIAA!

        HAHAHAHAHAHA!

        HS: Iran aseistaa Irakin kurdeja taistelussa Isis-järjestöä vastaan

        http://www.hs.fi/ulkomaat/a1409025013022


      • totuusonvoittaja
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!

        ARTO EI TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN.

        KERRAN SE VÄITTI ETTEI USA MUKA TUE SAUDI-ARABIAA!

        HAHAHAHAHAHA!

        HS: Iran aseistaa Irakin kurdeja taistelussa Isis-järjestöä vastaan

        http://www.hs.fi/ulkomaat/a1409025013022

        Kuka ei tue? Ei ainakaan tue irania maailman pahinta terroristi maata


        Eikö ole hyviä kuvia kts? Uusi tyttöystävä kuvassa

        http://goo.gl/IfkdGf


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kaikki arabit iran etunenässä ja iran tukee kaikkia terroristeja kuten isisiä ja hamasia ja hisbollahia

        Aika läheistä sukua on iran ja isisis


    • varma tieto

      Siionistien media suoltaa kukkua, kurdeiisakin on uskovia kristittyjä ja niitä siellä jahdataan porukalla, porukassa usa, isis, kurdimuslimit, ja nyt jo englantilaiset erikoisjoukot. lentopommitukset kohdistuu kristittyihin eikä isis joukkoon. moottoripyöräjengiläiset tulleet tukemaan...

    • Noloa Noloa

      Noloa totuusonvoittaja. Kirjoittelet ihan mitä sattuu (Iran).

      • itteesävastaan myös

        *totuusonvoittaja* kirjoittelee
        öisin kännipäissään mitä sattuu

        välillä kommentoi omiakin juttujaan vastaan kun
        on tarpeeksi kännissä :D


    • Isi ja äiti löytyi

      -Tosi asia hamas ja isis ovat sukua toisilleen

      Tosi on, ne ovat sisarruksia keskenään, ja niiden isi on CIA ja äiti moSSad

      Amerikan Yhdysvaltoja ja Israelia johtaa zionisti-psykopaatit, jotka värväävät ja kouluttavat aivopestyjä tappajia sytyttämään Lähi-Itä tuleen.

      ISIS/ISIL johtaja Abu Bakr al-Baghdadi on CIA:n ja moSSadin kouluttama israelilainen näyttelijä, jonka tehtävä on johtaa muslimeja vastaan suunnattuja terroristihyökkäyksiä, mutta EI Usaa ja Israelia vastaan. Sanoi J Bruce Campbell

      Usan ja Israelin hallituksia johtaa Frankenstainin psykopaatit, nämä Zionisti psykopaatit yrittävät syrjäyttää Syrian Presidentin Bashar al-Assadin, joka ei tottele heitä, Campbell kertoo Press TV:lle.

      The United States and Israel are run by Zionist psychopaths who are recruiting and training mind-controlled killers to set the Middle East on fire, says a political activist in Wyoming.

      The leader of ISIL, Abu Bakr al-Baghdadi,is an Israeli actor trained by both CIA and Mossad to lead a terrorist organization that only attacks Muslims, not the US or Israel, said J Bruce Campbell, a member of the American Defense Party, a non-voting political action party dedicated to ending the Zionist power structure in the US.

      The US and Israeli governments are run by Frankenstein psychopaths, Zionist psychopaths seeking to overthrow Syrian President Bashar al-Assad who will not obey them, Campbell told Press TV on Saturday.

      A new report says the US military will conduct psychological evaluations of militants in Syria as part of a training program to prepare them to battle both the ISIL terrorist organization and the Syrian government.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe