Ex juutalainen löysi Jeesuksen!

KTS (Ei kirj.)

21

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha ja vakaa

      Onkohan heppu nähnyt pikku-ukkoja. Noh onhan se uskoon hurahtaminen pelastanut alkoholismilta ja rikoskierteeltä monta ihmistä.
      On siitä mielikuvitusolentoon uskomisesta jotain hyötyäkin.
      Kaikkiin uskontoihin liittyy itsekkyys ja rasismi. Uskonnot ovat ihmiskunnan kehityksen jarru -basili niin kuin putini sanoo.

      • Koska nyky muslimi kts löytää Jeesuksen?


      • Tar Kkailija
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Koska nyky muslimi kts löytää Jeesuksen?

        varmaankin sitten kun valekristitty tottis
        lopettaa Naispressamme huorittelun mediassa


      • Tar Kkailija kirjoitti:

        varmaankin sitten kun valekristitty tottis
        lopettaa Naispressamme huorittelun mediassa

        Eli ei ikinä enemmin joku homeini iranissa tulee uskoon kuin kts


    • Deronda

      Juutalaisvihasi on jo jotain täysin patologista. Se täyttää koko elämäsi ja joka hetkesi.

      • KTS (Ei kirj.)

        Päinvastoin!

        Nostamme hattua Larryllekin!

        HYVÄ!


      • onko näin?
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Päinvastoin!

        Nostamme hattua Larryllekin!

        HYVÄ!

        Larry Wilkins on kaiketi "Jews for Judaism" liikkeessä nykyään


      • aito israelson
        onko näin? kirjoitti:

        Larry Wilkins on kaiketi "Jews for Judaism" liikkeessä nykyään

        Larry Levey on takaisin juutalaisuuden piirissä ja 'puhuu tuossa noita kristillisiä käännyttäjäryhmiä vastaan. Eli Larry on takaisin juutalaisuuden valossa.


    • Jani.

      Mäkin löysin kirkosta, seinältä ristillä roikkuen .

      "Jos sun lysti on niin kätesi yhteen lyö":)

      • nu vui, niiihhh,

        taputtiko,
        entä sinä...


      • voi pikku jania
        nu vui, niiihhh, kirjoitti:

        taputtiko,
        entä sinä...

        rieenaa ja pilkkaa jumalia,
        ilkkuu jeesuksen kärsimystä...


      • Jani.
        voi pikku jania kirjoitti:

        rieenaa ja pilkkaa jumalia,
        ilkkuu jeesuksen kärsimystä...

        Mitäs sitten?
        Te idiootit , Jeesuksen tuputtajat olette sen aiheuttaneet.


      • nu vui, pikkusta
        Jani. kirjoitti:

        Mitäs sitten?
        Te idiootit , Jeesuksen tuputtajat olette sen aiheuttaneet.

        mitähän niin pahaa jeesustelijat ovat sinulle tehneet,
        että tunnet niin suurta vihaa,
        että haluat pilkata heidän jumaliaan,
        lietsoa uskon sotia...?


    • Gideon Botaskaasi

      JEE....sukset löyty!

    • 20+10

      Julkkis on syntynyt.

    • 13+20

      Oikeaa asiaa!

    • KTS (Ei kirj.)

      Tääonhienoo tää!

      • uskookos

        On hienoa saada uskoa jumalaan ja Jeesukseen messiaana eli jumalan pikana. Kristuksena. Usko on jumalan lahja. Sitä ei joka poika saa vaikka tahtoisi. Vain jumalan edessä tosiasiat tunnustava ja anteeksi syntejään anova saa nähdä uskon. Koska usko on luja luottamus jumalan sanaan, niin usko ei ole kaupan. Sen saa armosta jokainen eikä siinä tunteilla ole aina tekemistä.


      • Jani.
        uskookos kirjoitti:

        On hienoa saada uskoa jumalaan ja Jeesukseen messiaana eli jumalan pikana. Kristuksena. Usko on jumalan lahja. Sitä ei joka poika saa vaikka tahtoisi. Vain jumalan edessä tosiasiat tunnustava ja anteeksi syntejään anova saa nähdä uskon. Koska usko on luja luottamus jumalan sanaan, niin usko ei ole kaupan. Sen saa armosta jokainen eikä siinä tunteilla ole aina tekemistä.

        Paskaa, teillä on oma palsta paskapäät menkää sinne


    • 7+17

      Julkkiksena tienaa aika hyvin.

    • KTS (Ei kirj.)

      Tässä pysytään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe