Miksi kaiken maailman muoti hörhöt ja kaiken maailman tiettämättömät ihmiset luulevat että ihmisen arvo että menestys perustuu materialliseen tai että kova jätkä on se joka alistuu halujen viettäväksi tai on halujenssa orja..Mielestäni kova jätkä on sellainen joka hallitse itse itsenssä joka osa aluessa..Niinmppä meikkäläinen ainakin aikoo kuristaa kutistaa ja raivata raivolla kaikellaiset paheet itsenssä ulos ja saavuttaa ainakin tyyneyttää ja rauhaa.Meitsi ei lepää ennenku vallotettu itsenssä ja se vaatii visioota.. Nyt me määrätään suunta meitsi jyrää niinku tankit taivaallisen rauhan aukion.Jengi luule et mull on tapana liikaa uhota,
meitsit sentään toimii, eikä pelkästään vaan puhuta! taatusti voittamaton, joo
Tulevaisuuden kovin jätkä koko maailmassa
Luusta ytimeen
2
75
Vastaukset
- 14+19
ok... tuosta vois tulla ihan ok räppi kipale.
- kovin jätkä koko maailma
Pölyä tuhka,hikeä,henkeä/tahtoa/taitoa..näin on tätä se vaati/näin se vaati/näin se Vaati..elämä on on ala mäkeä ja ylä mäkeä mutta mäpä oon menny molempia/vaati visioita valloita vallata itsenssä/ tahdon voima/tahdon voittaa/pistän kaiken matkan finaalin/hymy huules /voittajan elkeet näkyvissä/älä nukaha/pysy mukana/mikän ei saa su kaatumaan/oot best of best..taatusti voittamaton jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013