Moni mies ja kaiketi jotkut naisetkin marisevat että vastakkaisen sukupuolen edustajat laittavat postia vain "harvoille ja valituille", "10 prosentille kaikista ilmoittajista".
Ensinnäkin, miten te voitte odottakaan että joku laittaisi postia sellaiselle josta hän ei ole tippaakaan kiinnostunut? Ei parinhaku ole mitään hyväntekeväisyyttä jossa pohditaan että "ai, toi ei varmaan saa vastauksia kun ei kiinnosta yhtään, no minäpä vastaan sille".
Toiseksi, jos ne harvat ja valitut saavat niin helvetisti postia, niin mikseivät he sitten valkkaa siitä suunnattomasta määrästä jonkun ja painu hittoon täältä! Miksi pitää olla kummittelemassa iät ajat nettideiteissä jos olisi semmoinen tyyppi joka saa naista/miestä tuosta noin vaan?
Olen nelikymppisten ikäryhmää käynyt moneen kertaan läpi ja komeidenkin yksilöiden kohdalla on vuodesta toiseen ne samat naamat. Tietysti herää kysymys että onko se naama oikeasti enää niin komea kuin 5 - 10 v sitten laitetussa kuvassa... Mutta oli tai ei, niin eikö suosituimpien tosiaan luulisi saavat valtavassa postimäärässään mieleisiäkin yhteydenottoja? Miksi he eivät poistu?
Harvat ja valitut
12
233
Vastaukset
Voisitko hieman avata tuota logiikkaasi. Siis millä perusteella ne jotka roikkuvat nettideitissä pitkään olisivat juuri niitä samoja jotka saavat viestejä läjäpäin?
- iki-ilmot
Ei tietenkään kaikki roikkujat, vaan ne jotka näyttävät hyvältä, mutta eivät poistu läjäpäin postia saatuaan. Sori jos kuulosti sekavalta. Sen nyt ymmärtää jos keskinkertaiselta tai rumalta näyttävät eivät poistu markkinoilta. Mutta ihmetyttää se kun komeat kuppaavat täällä vuodesta toiseen.
iki-ilmot kirjoitti:
Ei tietenkään kaikki roikkujat, vaan ne jotka näyttävät hyvältä, mutta eivät poistu läjäpäin postia saatuaan. Sori jos kuulosti sekavalta. Sen nyt ymmärtää jos keskinkertaiselta tai rumalta näyttävät eivät poistu markkinoilta. Mutta ihmetyttää se kun komeat kuppaavat täällä vuodesta toiseen.
No mutta voisihan olla ettei mies itse (saamattomuuttaan/ujouttaan) tee aloitteita kenellekään ja kaikki naiset ajattelevat samoin kuin sinä eivätkä myöskään tee aloitteita. tai ne jotka tekevätkin aloitteita eivät sitten ole niitä mieleisiä. Toki voi olla myös ihan puhtaita pelureitakin joukossa, en usko että kaikki noista mitenkään yhteen muottiin menisivät.
Viriilikin pelimies ehtii käsittelemän vain 100 naista vuodessa. Keskikokoisen kaupungin naisten läpikäymiseen menee useita vuosia.
Sarjatreffailevat naiset ovat sama juttu.
Epäilen myös, että palveluissa on suuri määrä unohdettuja profiileja. Saman henkilön kaikki kokeiluprofiilit tulevat näiden päälle.- trollibensa
Se on niin totta. Niin paljon naisia, niin vähän aikaa.
- iki-ilmot
Enpä tiedä noista unohdetuista profiileista, kun kuitenkin tulee toisinaan ikäistensä miesten profiileissa vierailtua ja sitten huomaa että kyseiset yksilöt ovat käyneet tsekkaamassa minun profiilini. Aikoinaan myös jopa laitoin viestiäkin, mutta en laita enää kun vastauksia ei tullut, tai jos sattumalta joku vastasi, niin aina se oli että en ole tyyppiään. En muista olenko kertaakaan saanut ketään miestä kiinnostumaan olemalla itse aloitteellinen. Siitäkin huolimatta että osa miehistä joille olen kirjoittanut on ollut kuvattomina, joten en mitenkään ole voinut aina tyrkyttää itseäni sellaisille jotka ovat tasoni yläpuolella.
- 19+11
Koska niitä parhaita ei riitä kaikille. Suurin osa miehistä on jo laskenut rimaansa, jotaa naisen löytyminen ei olisi heidän nirsoudestaan kiinni, mutta valitettavasti naiset etsivät vuodesta toiseen sitä unelmien prinssiä, jonka kanssa kemiat kohtaavat ja tapahtuu joku ihmeen suuri ihastuminen. Ja koska naiset ovat nirsoja, myös miehet jäävät profiileineen sivustolle roikkumaan kun eivät kerran kenellekään kelpaa.
- iki-ilmot
Komeatkaan miehet eivät muka kelpaa kenellekään? Kysymys oli siitä että naisia varmasti pärstänsä perusteella saavat eivät haihdu täältä.
- Aikuinen nainen
iki-ilmot kirjoitti:
Komeatkaan miehet eivät muka kelpaa kenellekään? Kysymys oli siitä että naisia varmasti pärstänsä perusteella saavat eivät haihdu täältä.
Juuri näin! Hyvännäköisiä miehiä roikkuu vuositolkulla suomi24:ssa. Tiedän ainakin yhden syyn: mies ei osaa kirjoittaa eikä myöskään puhua. Miten sellaisen miehen kanssa voisi löytää jotain yhteistä kukaan?
- nainen vajaa 50v
Olen ollut nettideiteissä reilu 2 kk...kävijöitä profiilissa on ollut yli 700 ja viestejä tullut yli 50 mieheltä...
niistä suurin osa "alaikäisiltä"...joten ei se viestien määrä kerro koko totuutta
se siitä nirsoudesta :-(- iki-ilmot
No sepä siinä on se ihme & kumma jota minä en ole koskaan tajunnut, että kyllähän viestejä tulee miehiltä, mutta aina niiltä jotka ovat
- liian nuoria/vanhoja
- asuvat toisella puolella maata
ynnä muuta ynnä muuta. Miten ihmeessä se voi aina mennä niin että omanikäinen ja lähellä asuva ei tippaakaan kiinnostunut? Väkisinkin tulee mieleen että valtaosa kaukaa kirjoittelevista tekee tahallaan niin että etsii naista mahdollisimman kaukaa... syystä mistä? No tietysti sen takia että voi kerran käydä naida napsauttamassa, mutta ei saa muijasta mitään roikkujaa kun matka on liian pitkä...? iki-ilmot kirjoitti:
No sepä siinä on se ihme & kumma jota minä en ole koskaan tajunnut, että kyllähän viestejä tulee miehiltä, mutta aina niiltä jotka ovat
- liian nuoria/vanhoja
- asuvat toisella puolella maata
ynnä muuta ynnä muuta. Miten ihmeessä se voi aina mennä niin että omanikäinen ja lähellä asuva ei tippaakaan kiinnostunut? Väkisinkin tulee mieleen että valtaosa kaukaa kirjoittelevista tekee tahallaan niin että etsii naista mahdollisimman kaukaa... syystä mistä? No tietysti sen takia että voi kerran käydä naida napsauttamassa, mutta ei saa muijasta mitään roikkujaa kun matka on liian pitkä...?Tosta oon kyl samaa mieltä että ihme hinku on monilla miehillä saada se kumppani jostain kauempaa. Ei todellakaan ole naisten tasoissa niin suuria paikkakuntakohtaisia eroja etteikö sieltä kotikaupungistakin löytyisi jos vain olisi halua siihen. Pistäähän se vähän miettimään että onko ihan puhtaat jauhot pussissa, varsinkin jos vielä kuvattomalla profiililla esiintyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036