Ostin eilen kaupasta Oululaisen Pullava voisilmäpitkon, ja olen todella iloisesti yllättynyt. Se on paras pullataikinasta tehty kahvileipä, jota tällä hetkellä kaupasta saa. Ja ylipäätään yksi parhaista kahvileivistä. Mehevän pullan päällä on voin makuisia murusia ja sisällä runsaasti vaniljaista voikreemiä. Aivan suussa sulavaa kahvin kanssa!
Pullava voisilmäpitko, suosittelen!
10
1669
Vastaukset
- Pu-pu-pu-pullava
Nyt tuli väärälle palstalle laitettua tämä aloitus. Muistin että olen ruokaostokset-palstalla. Pahoittelen.
- Rä-rä-räkää nokasta
No ollaan sitä nyt niin feminiinistä, niin feminiinistä, iso mies...
Voi ph-öör-kele: ottiatuota.- Pu-pu-pu-pullava
"No ollaan sitä nyt niin feminiinistä, niin feminiinistä, iso mies..."
:D Olen varmaan ihan feminiininen. Olen nimittäin nainen, en edes transnainen, vaan nainen ihan syntyjään.
- maistuvaa varmaan
No mutta kiva että saatiin tänne tämmöinen pullajuttukin!
- jeess
Niinpä. Vähän pullajuttua pillujutun seuraks...
- Luotsi laiskana
jeess kirjoitti:
Niinpä. Vähän pullajuttua pillujutun seuraks...
Osoittaa hyvin ettei luotsi työskentele kun tällaisia huuhaaviestejä ei poisteta.
- Ta-ta-ta-tapa_ittes
Päivää! Minä ajattelin että siinä pullavassa olikin jotain tain-omaista. Kiitos kauheasti!
- Anonyymi
Parasta!
- Anonyymi
Ei ole kotitekoisen pullan voittanutta.
- Anonyymi
Uuudet paksummat paljon huonompia, vanhoissa taas turhan paljon tai liian makeaa täytettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564