Mistä voisin löytää hyvää valkosipulia, semmoista laatutavaraa, joka olisi sekä väkevä että säilyvä? Kaupoista olen tähän saakka löytänyt ainoastaan heikkoa tavaraa. Tiedäkö joku?
Mistä voisin löytää hyvää valkosipulia
5
1273
Vastaukset
- pepe
Kannattaa kysellä paikalliselta torilta. Ainakin meillä Haminassa torilla on ollut muutama maataloustuottaja myymässä oman tilan tuotteita mm. valkosipulia.
- Topi
Jos asut pääkaupunginseudulla, niin itse ostin pari viikkoa sitten tosi hyvää valkosipulia Hakaniemen torilta, tuolta SAK:n talon puolelta. Mutta nyt kun on pakkasia, niin onko enää ketään myymässä.
- herkkusuu
Luomu valkosipuli on mielestäni paras.
Itse ostan k-kaupasta ja yleensä kyselen, koska tulee seuraava erä ja heti sitten ostaa.
Valkosipuli ei saa haista kaupassa valkosipulille! siitä tietää, että tavara on hyvää ja tuoretta! - sow68
Kasvata itse.
- Tupu
Ostin itse viipurin kauppahallista
Lähti hyvin kasvamaan. Esikasvatushan on keväällä jossain kannelisessa purkissa vähän kosteassa talouspaperissa ja jääkaapissa n.2 viikkoa.
Kansi aukesi kun pyrkivät ulos purkista.
Toinen jota kannattaa kokeilla on edellisen kesän kukinnot.Nissähän on pieniä sipulin alkuja .olen kerännyt talteen ja aion kokeilla. Valkosipulihan on kaksivuotinen eli ei mene maassa miksikään vaikka jää talven yli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957