Tänään treffit

atm.

Menen tänään treffeille. Nainen ei ole ihan tuntematon vaan tunnettu n 7-8 vuotta.
Jos nainen viihtyy tunnin seurassani eikä juokse karkuun niin aion tehdä peli liikeen ja pyytää sitä luokseni jatkoille. Joskus siltä vonkasin pillua ihan suoraankin mutta naureskeli vaan eikä ottanut mua tosissani. No tänään aion näyttää että oon tosissani.

11

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihtari

Toivottavasti jäät ilman.

• marianne89...

Siis tietääkö nainen itse että olet tapaamassa häntä nimenomaan treffimielessä etkä kaverina, kun tuttavia kuitenkin olette olleet jo pitkään? Kuulostaa nimittäin aika oudolta että häntä yhtäkkiä vasta 7-8 vuoden tuntemisen jälkeen kiinnostaisi.

Yleensä ei vaan voida ensin olla vuosia pelkkiä kavereita niin että aluksi vain toisella on kiinnostusta ja että toinen kiinnostuisi vasta vuosikausien päästä - kyllä sitä pientä kiinnostusta pitäisi olla molemmilla jo alussa, ja tuollaista vuosikausien tavoittelua ja vasta sitten toisenkin osapuolen kiinnostuksen heräämistä tapahtuu yleensä lähinnä elokuvissa.

Ellet sitten ole muuttunut esim. tyyliltäsi sen verran merkittävästi tai saanut sen verran enemmän itsevarmuutta, että vaikutat nyt hänen silmissään erilaiselta kuin silloin. Jokatapauksessa, kiinnostuakseen sinusta vasta nyt vuosien päästä naisen täytyisi ensin saada nähdä jokin uusi puoli tai piirre sinussa mitä hän ei ole aiemmin nähnyt, se klikki joka nyt yhtäkkiä herättäisi kiinnostuksen.

Eri asia toki jos hän on noiden kaikkien tuntemienne vuosien aikana ollut naimisissa tai muuten varattu, ja nyt yhtäkkiä sinkkuuntunut.

• mäikäläinen

Samaa mieltä. En ole koskaan kuullut (tositarinaa) missä monta vuotta tunteneet kaverit olisivat päätyneet yhteen. Toki sellaisia tapauksia on ollut, että ihmiset ovat olleet ihastuneita toisiinsa, mutta toinen on ollut suhteessa ja sen takia kumpikaan ei ole tehnyt mitään. Ja sitten toisen erottua he ovat päätyneet yhteen.

• Voi ystävä rakas kun ei me miehet käydä treffeillä kavereiden kanssa.. Eiköhän tuo ap:n morsianehdokaskin tämän ymmärrä. Tottakait se on kiinnostunut kun kerran lähtee.

• XXY
        tuco- kirjoitti:

Voi ystävä rakas kun ei me miehet käydä treffeillä kavereiden kanssa.. Eiköhän tuo ap:n morsianehdokaskin tämän ymmärrä. Tottakait se on kiinnostunut kun kerran lähtee.

Ei taida aloittaja ajatella naista ihan morsianehdokkaana kun puhuu peliliikkeistä ja jatkoista. Taitaa olla vain se yksi tietty asia mielessä.

• marianne89...
        tuco- kirjoitti:

Voi ystävä rakas kun ei me miehet käydä treffeillä kavereiden kanssa.. Eiköhän tuo ap:n morsianehdokaskin tämän ymmärrä. Tottakait se on kiinnostunut kun kerran lähtee.

Jaa, mulla on useampikin miespuolinen kaveri, jonka kanssa saatan nähdä välillä kahdenkeskenkin ilman että siinä on mitään seksuaalista - toki näissä tapauksissa myös molemmat maksaa omat osuutensa silloin jos esim. käydään kahdestaan leffassa tai lounastamassa. Todella hyvien kanssa pystyy nukkumaankin vierekkäin ilman seksuaalista latausta. Ja osa näistä on tapauksia, joissa nimenomaan mies on halunnut että ollaan pelkkiä kavereita (eivätkä ole pyrkineet pelkkään seksiinkään sitä kautta) eli joskus olen itse ollut alussa ihastunut muutamaan näistä joista on tullut kavereita mutta se tunne on sitten mennyt ohi kun olen tajunnut ettei mies ole seksuaalisesti kiinnostunut.

Mutta sellaiset miehethän toki eivät voi asiaa ymmärtää jotka eivät osaa olla naiselle pelkkä kaveri.

• marianne89... kirjoitti:

Jaa, mulla on useampikin miespuolinen kaveri, jonka kanssa saatan nähdä välillä kahdenkeskenkin ilman että siinä on mitään seksuaalista - toki näissä tapauksissa myös molemmat maksaa omat osuutensa silloin jos esim. käydään kahdestaan leffassa tai lounastamassa. Todella hyvien kanssa pystyy nukkumaankin vierekkäin ilman seksuaalista latausta. Ja osa näistä on tapauksia, joissa nimenomaan mies on halunnut että ollaan pelkkiä kavereita (eivätkä ole pyrkineet pelkkään seksiinkään sitä kautta) eli joskus olen itse ollut alussa ihastunut muutamaan näistä joista on tullut kavereita mutta se tunne on sitten mennyt ohi kun olen tajunnut ettei mies ole seksuaalisesti kiinnostunut.

Mutta sellaiset miehethän toki eivät voi asiaa ymmärtää jotka eivät osaa olla naiselle pelkkä kaveri.

Joo, mutta ei tuossa aloituksessa nyt puhuttukaan mistään pestiksistä.
        Se, että tunnetaan entuudestaan ja se, että ollaan ystäviä on tietysti kaksi eri asiaa.
        Ja toisekseen jos kaverit tapaa, niin sillon ei tietenkään puhuta treffeistä, vaan lähinnä vaan ,et tavataan kavereita. that´s it :) Ja kyllä osaan olla naiselle pelkkä kaverikin..Voin helposti tulla vaikka nukkumaan sun viereen, jos satun liikkumaan joskus teilläpäin viihteellä.

• marianne89...
        tuco- kirjoitti:

Joo, mutta ei tuossa aloituksessa nyt puhuttukaan mistään pestiksistä.
        Se, että tunnetaan entuudestaan ja se, että ollaan ystäviä on tietysti kaksi eri asiaa.
        Ja toisekseen jos kaverit tapaa, niin sillon ei tietenkään puhuta treffeistä, vaan lähinnä vaan ,et tavataan kavereita. that´s it :) Ja kyllä osaan olla naiselle pelkkä kaverikin..Voin helposti tulla vaikka nukkumaan sun viereen, jos satun liikkumaan joskus teilläpäin viihteellä.

Joo keskeistä onkin tuo että kutsuiko ap naisen suoraan treffeille vai vaikkapa epäsuoremmin "kahville" tai tekemään jotain muuta mitä voi tehdä kavereidenkin kesken (vaikka toki normaalit ihmiset yleensä tietävät ilman suoraa pyytämistäkin milloin kyseessä on mies joka on kiinnostunut enemmästäkin). Toki jos pyysi naista suoraan treffeille niin eri asia, mutta jos kysyi vaan kahville tai yöelämään niin heidän tähänastisen suhteensa laadusta riippuen sen voi ottaa muunakin kuin treffikutsuna.

Tietysti että emme tiedä millä lailla ap ja nainen ovat toisilleen tuttuja, onko juurikin ollut tuollaista että noiden vuosien aikana on nähty enemmänkin myös kahden kesken vai aikaisemmin lähinnä isommassa porukassa liikkuessa tai jonkun kaverin kaverin kautta - sehän vaikuttaa aika paljon tuohon millaisena nainen ap:n pyynnön näkee.

• En minä ainakaan nyt tuota kaverisektorilta parisuhteeseen ponnistamista mitenkään mahdottomana, tai edes harvinaisena näe. Monesti tuntuu, että lähipiirissäni lähes kaikki parisuhteet ovat alkaneet jonkinmoisesta kaveruudesta.

Ja mistäs tiedämme etteikö nainenkin olisi voinut olla jollain tavoin kiinnostunut tuosta miehestä koko ajan. Voi olla että on pitänyt miestä jotenkin saavuttamattomana ja siksi ei ole sitä kiinnostustaan suureen ääneen kuuluttanut.

Kyllä minä ainakin lähtökohtaisesti pitäisin ”treffienkaltaisena tilanteena” semmoista jos joku tuttu mies jonka kanssa nyt ei yleensä ole ollut tapana viettää kovin paljoa aikaa, pyytäisi minut kahville tms. ja jos tällaiseen suostuisin, niin olisin kyllä ainakin hiukkasen kiinnostunut. Tokihan siinä on vaarana tipahtaa korkealta kun huomaa, että mies pitää tapaamista lähinnä palaverina jossa keskustellaan jostakin spesifisestä ongelmasta, jonka ratkaisussa minusta olisi hyötyä. Mutta minkäs sitä optimismilleen mahtaa. :-/

Toivonpa vain ettei ap onnettomalla tilannetajullaan menisi ryssimään potentiaalista suhdetta olemalla liian suoraviivainen ja tökerö. Vai lieneeköhän jo myöhäistä toivoa mitään?

• atm.
        marianne89... kirjoitti:

Joo keskeistä onkin tuo että kutsuiko ap naisen suoraan treffeille vai vaikkapa epäsuoremmin "kahville" tai tekemään jotain muuta mitä voi tehdä kavereidenkin kesken (vaikka toki normaalit ihmiset yleensä tietävät ilman suoraa pyytämistäkin milloin kyseessä on mies joka on kiinnostunut enemmästäkin). Toki jos pyysi naista suoraan treffeille niin eri asia, mutta jos kysyi vaan kahville tai yöelämään niin heidän tähänastisen suhteensa laadusta riippuen sen voi ottaa muunakin kuin treffikutsuna.

Tietysti että emme tiedä millä lailla ap ja nainen ovat toisilleen tuttuja, onko juurikin ollut tuollaista että noiden vuosien aikana on nähty enemmänkin myös kahden kesken vai aikaisemmin lähinnä isommassa porukassa liikkuessa tai jonkun kaverin kaverin kautta - sehän vaikuttaa aika paljon tuohon millaisena nainen ap:n pyynnön näkee.

Hei olin treffeillä mutta en minä kehdannut mitään jatkoja ehdottaa kun se oli minusta niin mukava mutta se kehtasi ja menemme tänään baariin yhdessä. Tää nainen siis on sellainen puoli tuttu jonka kans oon joskus ryypännyt mut ollaan facessa juteltu monesti vaikka ei olla nähty vuosiin. Käytiin leffassa ja syömässä ja se lähti koiraansa ulkoiluttaa. Mennään baariin yhdessä tos joskus parin tunnin päästä. Ei me olla mitään bestiksiä oltu kun vaan kavereiden kautta ollaan tunnettu.

• atm.
        stellaria81 kirjoitti:

En minä ainakaan nyt tuota kaverisektorilta parisuhteeseen ponnistamista mitenkään mahdottomana, tai edes harvinaisena näe. Monesti tuntuu, että lähipiirissäni lähes kaikki parisuhteet ovat alkaneet jonkinmoisesta kaveruudesta.

Ja mistäs tiedämme etteikö nainenkin olisi voinut olla jollain tavoin kiinnostunut tuosta miehestä koko ajan. Voi olla että on pitänyt miestä jotenkin saavuttamattomana ja siksi ei ole sitä kiinnostustaan suureen ääneen kuuluttanut.

Kyllä minä ainakin lähtökohtaisesti pitäisin ”treffienkaltaisena tilanteena” semmoista jos joku tuttu mies jonka kanssa nyt ei yleensä ole ollut tapana viettää kovin paljoa aikaa, pyytäisi minut kahville tms. ja jos tällaiseen suostuisin, niin olisin kyllä ainakin hiukkasen kiinnostunut. Tokihan siinä on vaarana tipahtaa korkealta kun huomaa, että mies pitää tapaamista lähinnä palaverina jossa keskustellaan jostakin spesifisestä ongelmasta, jonka ratkaisussa minusta olisi hyötyä. Mutta minkäs sitä optimismilleen mahtaa. :-/

Toivonpa vain ettei ap onnettomalla tilannetajullaan menisi ryssimään potentiaalista suhdetta olemalla liian suoraviivainen ja tökerö. Vai lieneeköhän jo myöhäistä toivoa mitään?

Minustakin tuntuu että kaveri sektorilla tapaa sellaisia että siitä syntyy seurustelua. Tunnen monia sellaisia jotka on pariutuneet kaveruuden kanssa. Aika turhauttavaa mennä baariin ja yrittää jotain tuntematonta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      41
      2760
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      56
      2588
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2222
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      335
      1940
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      137
      1682
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1348
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1207
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1126
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1086
    Aihe