Naiset ei tunnista rehellistä ihmistä

huomioija1

Itse tiedän tämän yli 10 vuotta alalla olleena. Tiedän kaikki taustat ja voin sanoa kokemuksesta, että naiset eivät tunnista rehellistä ihmistä.

"Naiset rakastuvat pahoihin poikiin".

Tämä sanonta tulee juuri siitä, että naiset luottavat juuri niihin miehiin, joihin ei kannattaisi luottaa. Jos näin ei olisi, tällaista termiä kuin "pahat pojat" ei olisi olemassakaan.

Salatut Elämät ja Aki Nikkinen. Epärehellisempää ihmistä ei olekaan kuin Aki Nikkinen. Helena Kuula luottaa kuitenkin tuosta vain ja tekee diilin. "Hän kuvitteli, että hän rakastaa minua". Kuulan perhe ei näytä olevan se penaalin terävimmästä päästä, kun toi Mariannekin pyörittää perhettä kuin märkää rättiä.

10

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM-aisurille jämät

Naiset eivät vain HALUA tunnistaa rehellistä ihmistä.

epärehellinen YTM = korkkaa teininaisen omistukseensa

rehellinen ATM = nuolee parhaat päivät jo nähneensä vaimonsa käytetystä huoranpillusta YTM-sonnin mällin jämiä pääsemättä itse koskaan omistamaan puhkaisemaan

• niin tätä taas

Siis perustat mielipiteesi salattuihin elämiin?

• No mutta onhan tuo aika kunnioitettavaa että on jaksanut 10 vuotta salkkareita seurata. Väitöskirjan tekeminenkin on piece of cake tuohon saavutukseen verrattuna.

• 6+15

Ei se ainakaan sattumaa ole että naiset päätyvät aina yhteen niiden pahojen poikien kanssa ja jäävät yksinhuoltajiksi. Miehet varmasti tunnistaisivat nuo pahat pojat mutta jostain syystä naiset eivät tunnista tai halua tunnistaa..

• ATM-aisurille jämät

Kyllä nainen jännämiehen tunnistaa. Jos tämä termin muuttaminen auttaa ymmärtämisessä.

• Näin se menee

Kun ujo mies lähestyy ihastustaan epäröiden ja ujostellen, nainen ajattelee, että sillä on jotain salattavaa ja se haluaa vain pillua, koska on niin epävarma. Kun pelimies ajattelee naista pelkkänä pilluna, eikä ujostele yhtään, niin nainen ajattelee, että onpa ihanan jännä mies, haluaakohan se suhteen mun kanssa, taidanpa antaa sille pillua että se pitäisi minusta?

• Ikävä todellisuus

Naiset tunnistavat kusipäät mutta eivät voi vastustaa heitä. Sellainen paha jätkä saa ne pöksyt kastumaan kun sellainen kiltti mies tappaa halut.

• huomioija1

ei, ei väärin. Nainen ei tunnista tai tunnistaa miten sen nyt ottaa.

Nimenomaan nainen ei erota rehellistä ihmistä epärehellisestä. Nainen laittaa "kaikki" miehet johonkin samaan kategoriaan.

Tämän takia jalkapallossa kaikki filmaa, pelaa pikikusikaa ja vetää dopingia, koska siitä hyötyy, koska siitä jos et tee näin, et saa mitään hyötyä siitä, koska "ne" ajattelevat, että "kaikki tekevät niin".

• nainennnnmmm

Kyl mä tunnistan. Kaikki rakkauteni kohteet järjestäen sellasia. Kyse vain siitä että ne miehet on täysin vastustamattomia. Vaikka järki sanoo "nyt jalat alle" niin pimpsa sanoo "stay". !!!!!

• Jauzaa

Vertaat Salkkareihin. Piti pari kertaa lukea aloitus ja niin siellä luki.
        Miltähän alalta sulla mahtaa olla kokemus naisista? Viihdeala kenties?
        Öööööö...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe