Olen kinuskia tehnyt jo muutaman erän. Miksi ei onnistu? Ei maistu kinuskilta. Palaneelta maistuu viimeisin yritys. Millä numerolla pitää levy olla ku sitä keittää? Erillaisilla seossuhteilla olen tehnyt. Kermaa, fariinisokeria. Kermaa, sokeria, fariinisokeria. Voita vähän tai ilman voita. Meni hermo,Ostan kaupasta valmista kinuskikastiketta.
KINUSKI EI ONNISTU
En kinuskikissa ole
3
1899
Vastaukset
- kastike3
Laitathan kinuskiisi kuohukermaa? 2dl kermaa ja 2 dl fariinisokeria. kyllä pitäisi onnistua.
- En kinuskikissa ole
Valion kuohukermaa se oranssipurkki. Kohta yritän uudestaan. Vai olisko vika minun makumuistissa? Että muistelen jonkun valmiskinuskikastikkeen makua? Pidän nyt levyä pienemmällä lämmöllä. Ilmoitan minkälaista tuli.
- En kinuskikissa ole
Nyt onnistu kinuskit! Pidin lämpöä pienemmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937