Ärsyttääkö?

tom jones

Tatuoidut saavat kuulla monenlaista arvostelua ja joutuvat usein kuuntelemaan negatiivista palautetta tatuoinneista. Ärsyttääkö se sinua?

500

574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tauski

      Aloittajan olettamus osui naulan kantaan. Hulluksihan nuo tatskojen omaavat tulee, jos menee arvostelemaan...

      • tom jones

        Aina kuitenkin tuoda esille, kuinka ihmisten pitäisi olla rehellisiä ja kertoa mielipiteensä. Miksi tämän sitten pitäisi olla vaijettu ja kaikkien hyväksymä asia?


    • Huoh jankuttaja

      En ole koskaan kuullut mitään negatiivista tatuoinneistani, ainoastaan sinun kitinääsi. Jotkut ihmiset osaavat käyttäytyä, toisin kuin sinä.

      • tom jones

        Onko sellainen sinun mielestä oikeaa käyttäymistä, jos asioista ei puhuta. Uutisissa kerrottiin juuri suomalaisten omituisesta suhtautumisesta ääri-islamisteihin, heidänkään tekemisiinsä ei puututa Suomessa, muualla kyllä. Suvaitsevaisuus ei tarkoita kaiken hyväksymistä.


      • kyllästynyt
        tom jones kirjoitti:

        Onko sellainen sinun mielestä oikeaa käyttäymistä, jos asioista ei puhuta. Uutisissa kerrottiin juuri suomalaisten omituisesta suhtautumisesta ääri-islamisteihin, heidänkään tekemisiinsä ei puututa Suomessa, muualla kyllä. Suvaitsevaisuus ei tarkoita kaiken hyväksymistä.

        Miten tatuoidut ihmiset liittyvät mitenkään ääri-islamisteihin?
        Islamistit harrastavat uskontoa, tatuoidut ovat kuin kuka tahansa ihminen. Ei se tatuointi ihmisestä pahaa tee, niin kuin yrität toitottaa.


    • Tyhmyys puntarissa

      Tästä syystä sanon aina kaikille että tatuointi on ikuinen ja varoittelen niitä ottamasta ja vastaukset on aina, et: Tää on mun iho...lässyn lässyn...
      Voi olla sun ihos, mutta se on mun selkä minkä näät kun en
      halunnut sun kuvias vaan sut.

      Tatuoinnit on kohtalainen luonnemittari samalla paitsi,
      että sillä saa indetifoitua ihmisen yksilöksi myös porukkaa.
      Mielestäni tatuointi ei miehellä eikä naisella kerro muusta kuin lyhytnäkösisyydestä ja harkintakyvyn puutteesta.

      • Ärsyttää.

        Typerä muoti-ilmiö ja itsekorostuksen väline. Tatuointien ottajat tuntuvat korostavan sitä, että ikään kuin olisivat kokeneet enemmän ja kovempia asioita kuin muut. He antavat ymmärtää, että he olisivat jotenkin syvemmin tuntevia, esimerkiksi lapsensa nimen nahkaansa hakkauttava olisi rakastavampi kuin sellainen, joka ei tee niin, tai räväkämpi, tai kipua sietävämpi, tai ylipäätään parempi/erikoisempi.


      • Hämmentävää

        Mielenkiintoista, mielestäni itseltäni löytyy molempia, ja olen sentään yleinen syyttäjä, jolta löytyy tatuointeja. Ap:n vertaus ääri-islamisteihin on naurettava.


      • Namsnamsi
        Hämmentävää kirjoitti:

        Mielenkiintoista, mielestäni itseltäni löytyy molempia, ja olen sentään yleinen syyttäjä, jolta löytyy tatuointeja. Ap:n vertaus ääri-islamisteihin on naurettava.

        Tatuoinnit ovat varmasti todella seksikkäitä, yhdistettynä ammattiisi ;) :P!


      • tom jones
        Hämmentävää kirjoitti:

        Mielenkiintoista, mielestäni itseltäni löytyy molempia, ja olen sentään yleinen syyttäjä, jolta löytyy tatuointeja. Ap:n vertaus ääri-islamisteihin on naurettava.

        Ei se mikään vaertaus ollut, vaan kerroin vaan kuinka suomalaiset haluavat olla niin suvaitsevaisia kaikessa, eivätkä tajua siinä suvaitsevaisuuden mukana olevan paljon huonoa.


      • Namsnamsi
        tom jones kirjoitti:

        Ei se mikään vaertaus ollut, vaan kerroin vaan kuinka suomalaiset haluavat olla niin suvaitsevaisia kaikessa, eivätkä tajua siinä suvaitsevaisuuden mukana olevan paljon huonoa.

        Niin kenelle oikein suuntasit viestisi? En oikein tajua, minä vain kehuin häntä seksikkääksi ammattinsa ja tatuointinsa kanssa :D?


      • tom jones
        Namsnamsi kirjoitti:

        Niin kenelle oikein suuntasit viestisi? En oikein tajua, minä vain kehuin häntä seksikkääksi ammattinsa ja tatuointinsa kanssa :D?

        Suuntasin viestini "Hämmentävää" -viestin kirjoittajalle. Sinulle voisin sanoa, että miten voit kehua tuntemattoman tatuointeja näkemättä niitä, samoin kuin ammatin esiintuominen vaikuttaisia asiaan. Onko sillä väliä kumpaa sukupuolta yleinen syyttäjä on vai ovatko ne aina seksikkäitä yleisillä syyttäjillä?


      • Namsnamsi
        tom jones kirjoitti:

        Suuntasin viestini "Hämmentävää" -viestin kirjoittajalle. Sinulle voisin sanoa, että miten voit kehua tuntemattoman tatuointeja näkemättä niitä, samoin kuin ammatin esiintuominen vaikuttaisia asiaan. Onko sillä väliä kumpaa sukupuolta yleinen syyttäjä on vai ovatko ne aina seksikkäitä yleisillä syyttäjillä?

        Tottakai :) molemmat ovat kiihottavia asioita


      • tom jones
        Namsnamsi kirjoitti:

        Tottakai :) molemmat ovat kiihottavia asioita

        Ennen sanottiin, että usein on parempi istua hiljaa tyhmännäköisenä kuin avata suunsa ja näyttää se puhumalla todeksi. Sinulle voisi sanoa ihan samat sanat näppäimistön välityksellä.


      • mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
        tom jones kirjoitti:

        Ennen sanottiin, että usein on parempi istua hiljaa tyhmännäköisenä kuin avata suunsa ja näyttää se puhumalla todeksi. Sinulle voisi sanoa ihan samat sanat näppäimistön välityksellä.

        Eli ihminen ei saa pitää tatuoitua syyttäjää viehättävänä ? Siis olet niin törkeä mielipiteinesi. Kyllä jokainen eri asioista. Hän syyttäjistä. Sinä et ole oikeutettu haukkumaan yhtään ketään.


      • NÄIN se on.
        Ärsyttää. kirjoitti:

        Typerä muoti-ilmiö ja itsekorostuksen väline. Tatuointien ottajat tuntuvat korostavan sitä, että ikään kuin olisivat kokeneet enemmän ja kovempia asioita kuin muut. He antavat ymmärtää, että he olisivat jotenkin syvemmin tuntevia, esimerkiksi lapsensa nimen nahkaansa hakkauttava olisi rakastavampi kuin sellainen, joka ei tee niin, tai räväkämpi, tai kipua sietävämpi, tai ylipäätään parempi/erikoisempi.

        OVAT TEENNNÄISPELLEJÄ


    • Mira pien

      Inhoan myös tatuointeja. Anteeksi naiset, tämä on vain mielipiteeni, mutta suurimmalle osalle naisista ei minun mielestäni sovi tatuoinnit. Meinasin oikeasti suuttua kun kuvan kaunis kaverini otti valtavan kuvan alaselkäänsä, mutta onneksi sain nielaistua ärtymykseni ja kommentoitua varsin epävakuuttavan "hieno!"- sanan. Oli muuten ihan saatanan ruma...ja muka todella hyvän tatuoijan tekele. Alaselän onneksi saa yleensä peittoon, eniten ihmetyttää käsiin ja jalkoihin otetut kuvat. Tatuoinnit ovat paitsi yleensä rumia, muistuttavat myös jotenkin white trash- kulttuurista, vaikka nykyisin niitä tietenkin on kaikenlaisilla ihmisillä. Jotenkin tatuoinnit ovat minulle maskuliinisia ja sopivat paremmin miehille, mutta koska en vain ylipäänsä pidä niistä, en myöskään erityisemmin lämpene tatuoidulle äijälle. En ikinä arvostele tatuointeja kavereideni kuullen vaan pidän tämän mielipiteeni ihan omana tietonani.

      • tom jones

        Nimenomaan tatuoidut naiset ärsyttävät minuakin eniten, miehet ovat tunnetusti olleet tatuoituja vankilakundeja ja merimiehiä, mutta kauniilla naisella tuntuu uskomattomalta haaskaukselta, sillä eihän tatuointi ketään kaunista.


      • tom jones

        "Mira pien"

        Olen erittäin samaa mieltä kanssasi alaselän tatuoinneista.


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        Nimenomaan tatuoidut naiset ärsyttävät minuakin eniten, miehet ovat tunnetusti olleet tatuoituja vankilakundeja ja merimiehiä, mutta kauniilla naisella tuntuu uskomattomalta haaskaukselta, sillä eihän tatuointi ketään kaunista.

        Millähän vuosisadalla elät, kun väität tatuoitujen miesten olevan vankilakundeja ja merimiehiä??


    • Mewolf

      En tykkää tatuoinneista... Yksikin nainen näytti siltä kuin sillä olisi paha tulehdus kun sillä oli iso tatuointi, joka ei näkyny kokonaan sen paidan takia. Jotkut pienet on iha ok, mut ite en ottais..

      • tom jones

        En ottaisi minäkään, sillä en halua lokeroitua mihinkään ryhmään ja tatuoidut nyt ovat mielestäni aivan oma porukkansa.


      • kyllästynyt
        tom jones kirjoitti:

        En ottaisi minäkään, sillä en halua lokeroitua mihinkään ryhmään ja tatuoidut nyt ovat mielestäni aivan oma porukkansa.

        Sepä onkin vain sinun ja muutaman muun mielipide.


    • Kyllä ärsyttää

      Suomi tulee vähän jäljessä noiden tatskojen fanittamisessa ja ainaki 95-90 syntyneiden keskuudessa niitä hommataan ihan spontaanisti ja heti pistetään kuvia facebookkiin ja se tuntuu tosi pinnalliselta.

      • tom jones

        Nimenomaan nuorten ottamat tatuoinnit ärsyttävät minuakin, sillä niitä kadutaan varmasti myöhemmin.


      • Kyllä ärsyttää
        tom jones kirjoitti:

        Nimenomaan nuorten ottamat tatuoinnit ärsyttävät minuakin, sillä niitä kadutaan varmasti myöhemmin.

        Noissa kliseisissä tatuoinneissa on vikana ehkä se, että niitä ei yleensä oteta sen merkityksen takia vaan koska se nyt näyttää ihan kivalta ja "weheartitissä oli hieno kuva tytöstä jolla sellanen oli!!". Noi perus infinityt, ankkurit, sulat, unisiepparit jne. on kumminkin hetken muodissa (vrt. tribaalit, joita ei läheskään niin moni ole ottanut enää pitkään aikaan).


      • tom jones
        Kyllä ärsyttää kirjoitti:

        Noissa kliseisissä tatuoinneissa on vikana ehkä se, että niitä ei yleensä oteta sen merkityksen takia vaan koska se nyt näyttää ihan kivalta ja "weheartitissä oli hieno kuva tytöstä jolla sellanen oli!!". Noi perus infinityt, ankkurit, sulat, unisiepparit jne. on kumminkin hetken muodissa (vrt. tribaalit, joita ei läheskään niin moni ole ottanut enää pitkään aikaan).

        Lähes kaikki tatuoinnit ovat kopioita ja suurin osa lähes lapsellisia. Ei voi kuin ihmetellä ajattelemattomuutta, sillä juuri siksi niitä poistetaan kivuliaasti niin paljon. Ensiksi maksat paljon tatuoinnista ja sen jälkeen vielä enemmän sen poistosta.


      • Kyllä ärsyttää
        tom jones kirjoitti:

        Lähes kaikki tatuoinnit ovat kopioita ja suurin osa lähes lapsellisia. Ei voi kuin ihmetellä ajattelemattomuutta, sillä juuri siksi niitä poistetaan kivuliaasti niin paljon. Ensiksi maksat paljon tatuoinnista ja sen jälkeen vielä enemmän sen poistosta.

        Koska mieli ja muoti muuttuu ja kymmenen vuoden päästä se ei enää näytäkään kivalta. Pitäisitkö ite nyt samoja vaatteita, joita pidit kymmenen vuotta sitten? Tatuointi on musta vähän sama asia, jos sillä ei ole mitään merkitystä tunnetasolla.


      • tom jones
        Kyllä ärsyttää kirjoitti:

        Koska mieli ja muoti muuttuu ja kymmenen vuoden päästä se ei enää näytäkään kivalta. Pitäisitkö ite nyt samoja vaatteita, joita pidit kymmenen vuotta sitten? Tatuointi on musta vähän sama asia, jos sillä ei ole mitään merkitystä tunnetasolla.

        Muistan vielä hyvin nuoruuden karmeat vaatteet ja hiustyylit. Luojan kiitos ettei enää tarvitse liikkua sen näköisenä. Mutta tatuoinnit ovat ikuisia ja aivan varmasti kaduttaa jokaista joskus. Ja eikös se loppujen lopuksi ole niin, että vaikka ottaisi minkälaisen tatuoinnin vain, ei ole mitenkään persoonallinen?


      • Huijausta

        5 lukukertaa, ja näin paljon vastauksia? Tom on ollut ahkera kirjoittamaan?


      • tom jones
        Huijausta kirjoitti:

        5 lukukertaa, ja näin paljon vastauksia? Tom on ollut ahkera kirjoittamaan?

        Ei ole huijausta, katsopa tuota toista keskusteluani, siellä on 7000 lukukertaa. Ne vain tulevat paljon jälkijunassa.


    • rähinää

      Ei, en ole kuullut kommentteja tatuoinneistani,
      Ehkäpä syy on siinä, että toimin fiksujen ihmisten parissa, joille tatuoinnit eivät tee ihmistä. Kyllä, osa ei ole niistä laisinkaan kiinnostunut, mutta eivät hekään tuomitse minua nagatiivisesti tatuoiduksi.
      Viikonloppunakin olin juhlimassa Tom Fordin puku päällä ja ei, en saanut kommentteja tatuoituna henkilönä.

      • tom jones

        Aika monille tatuoidulle tuntuu olevan tärkeätä millaisessa ammatissa hän on tai kuinka hienoja vaatteita pitää, ettekö te silloin ikäänkuin halua kuulua parempiin piireihin, joihin ette kuulu?


      • Trololololololololo
        tom jones kirjoitti:

        Aika monille tatuoidulle tuntuu olevan tärkeätä millaisessa ammatissa hän on tai kuinka hienoja vaatteita pitää, ettekö te silloin ikäänkuin halua kuulua parempiin piireihin, joihin ette kuulu?

        Ja tatuoinattomatko kuuluvat parempiin piireihin? Et sinä ainakaan.


      • Trolololololololo
        Trololololololololo kirjoitti:

        Ja tatuoinattomatko kuuluvat parempiin piireihin? Et sinä ainakaan.

        Anteeksi kirjoitusvirheeni, migreeni jyllää


      • Vai olisiko
        tom jones kirjoitti:

        Aika monille tatuoidulle tuntuu olevan tärkeätä millaisessa ammatissa hän on tai kuinka hienoja vaatteita pitää, ettekö te silloin ikäänkuin halua kuulua parempiin piireihin, joihin ette kuulu?

        No oiskohan niin että useat koittaa sinulle sanoa että muillakin kuin vankila venkuloilla ja huorilla on tatuointeja, Jos sinä et täällä yleistäsi, ei kenenkään tarvitsisi kertoa työpaikkaansa ja koittaa sinulle kertoa että jokaisessa yhteiskunta luokassa on tänä päivänä tatuointeja!
        Mutta ethän sinä sitä suostu ymärtämään, putkesta kun katsoo on kovin pieni otos näkyvillä maailmasta!


    • Tiiamariiiiiiiiiiiii

      Millä oikeudella sanelet, mihin piireihin kukin kuuluu?

      • tom jones

        En minä mitään sanele, kyllä jokainen valitsee tatskapiirinsä ihan itse.


    • Jokainen päättää

      Ja sekö sulkee pois sen, että voisi kuulua parempiin piireihin? Lapsellista ajattelua lapselliselta ihmiseltä.

      • tom jones

        Taisi osua arkaan paikkaan?


    • MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

      Minun arka paikkani, on jotain paljon syvempää kuin pinnallinen seurapiireistä huolehtiminen. Sinä et minua pysty loukkaamaan vaikka haluaisitkin. Ole hyvä ja vastaa edelliseen kysymykseen. Aih niin, et osaa vastata siihen.

      • tom jones

        Kyllä minä vastasin jo kertaalleen, mutta olette niin herkkänakaisia, että pitää ilmoittaa ylläpidolle viesteistäni. En voi sille mitään, ettette kestä kuulla totuutta. Eivät ne seurapiirit nykyään mitään pinnallisia ole, kunnolliset ihmiset rentoutuvat hyvässä seurassa.


      • vässykkää
        tom jones kirjoitti:

        Kyllä minä vastasin jo kertaalleen, mutta olette niin herkkänakaisia, että pitää ilmoittaa ylläpidolle viesteistäni. En voi sille mitään, ettette kestä kuulla totuutta. Eivät ne seurapiirit nykyään mitään pinnallisia ole, kunnolliset ihmiset rentoutuvat hyvässä seurassa.

        Katsos lammas, kun olet astunut rajan yli.
        Kommenttisi eivät enään naurata, joille kohauttaa hartioita ja joista siirtyä oikeisiin asioihin keskustelemaan.

        Turha siis valehdella ja vääntää totuutta sekavaksi sopaksi.

        Asialliset ja totuuden mukaiset kommentit pysyy, joten pyyhi marttyyrin viitta päältäsi, et ole sitä ansainnut.


      • tom jones
        vässykkää kirjoitti:

        Katsos lammas, kun olet astunut rajan yli.
        Kommenttisi eivät enään naurata, joille kohauttaa hartioita ja joista siirtyä oikeisiin asioihin keskustelemaan.

        Turha siis valehdella ja vääntää totuutta sekavaksi sopaksi.

        Asialliset ja totuuden mukaiset kommentit pysyy, joten pyyhi marttyyrin viitta päältäsi, et ole sitä ansainnut.

        Enää kirjoitetaan enää, eikä mikään enään.


      • hyvä, hyvä
        tom jones kirjoitti:

        Enää kirjoitetaan enää, eikä mikään enään.

        Ootko taas "verbaalisesti lahjakas"...??xD


    • Miiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Ei sinä nimenomaan et vastaa kysymyksiin mieti miksi viestejäsi poistellaan, sen vuoksi ettet osaa käyttäytyä.

    • täh??

      "Tatuoidut saavat kuulla monenlaista arvostelua ja joutuvat usein kuuntelemaan negatiivista palautetta tatuoinneista".


      Mistäs sinä sen tiedät??? Mihin tämä väite perustuu???

      • tom jones

        Olen lukenut siitä ja ihan omin korvin kuullut. Onko sinulla vielä muuta kysyttävää?


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Olen lukenut siitä ja ihan omin korvin kuullut. Onko sinulla vielä muuta kysyttävää?

        En ole tavannut yhtään fiksua insinööriä. Joten kaikki insinöörit ovat idiootteja.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        En ole tavannut yhtään fiksua insinööriä. Joten kaikki insinöörit ovat idiootteja.

        Tottakai olet, minut!


      • Trololololololololo
        tom jones kirjoitti:

        Tottakai olet, minut!

        Sinä? Fiksu? Kaukana siitä...
        Komppaan edellistä -en ole minäkään tavannut yhtäkään fiksua insinööriä.


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        Tottakai olet, minut!

        Totta kai kirjoitetaan erikseen eikä yhteen.


      • faktoja kiitos
        tom jones kirjoitti:

        Olen lukenut siitä ja ihan omin korvin kuullut. Onko sinulla vielä muuta kysyttävää?

        "Olen lukenut siitä ja ihan omin korvin kuullut." Niin MISTÄ olet lukenut???


    • Diiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Huoh "pyhä Jones" on näköjään sitä mieltä, että kaikki mitä hän lukee tai kuulee pitää tottakai paikkansa. Ja muiden usein oikeat faktat ovat hänestä silkkaa potaskaa.

      • tom jones

        Itse asiassa en ole koskaan kuullut puhdasihoisen kehuvan tatuointeja, miksiköhän?


      • tom jones kirjoitti:

        Itse asiassa en ole koskaan kuullut puhdasihoisen kehuvan tatuointeja, miksiköhän?

        Ei varmaan kuule paljoa muutakaan jos istuu 24/7 täällä provoamassa.


      • tom jones
        midnightkiller kirjoitti:

        Ei varmaan kuule paljoa muutakaan jos istuu 24/7 täällä provoamassa.

        Palstan sefun on tarkoitus istua 24/7 täällä siistimässä keskusteluissa, eikä arvostella keskustelijoita.


      • lässynlässyn
        tom jones kirjoitti:

        Palstan sefun on tarkoitus istua 24/7 täällä siistimässä keskusteluissa, eikä arvostella keskustelijoita.

        Nyyh, lammas itkee.


      • lässynlässyn
        tom jones kirjoitti:

        Itse asiassa en ole koskaan kuullut puhdasihoisen kehuvan tatuointeja, miksiköhän?

        En ole tavannut yhtään fiksua insinööriä. Heitä ei siis ole olemassa?


      • Tatuoinnit
        lässynlässyn kirjoitti:

        En ole tavannut yhtään fiksua insinööriä. Heitä ei siis ole olemassa?

        roskasakin ja mukatrendikkäiden juttuja ne ovat. Tasokkailla ihmisillä niitä ei tosiaankaan näe.


      • tom jones kirjoitti:

        Palstan sefun on tarkoitus istua 24/7 täällä siistimässä keskusteluissa, eikä arvostella keskustelijoita.

        En nyt sheriffiksi sanoisi, toki voin ottaa tämän ylennyksen vastaan jos siittä saa vielä mehevän palkan ja virtuaali pyssyt voisivat olla kätevät niin saa sivuston "rikolliset" kerralla hiljaseks.
        Luotsina oikeuteni on käydä siivoamassa provoja ja poistelemassa törkyjä, muuten olen täällä keskustelija muiden joukossa jolla on ihan omat mielipiteet.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Itse asiassa en ole koskaan kuullut puhdasihoisen kehuvan tatuointeja, miksiköhän?

        No nyt kuulet. Minun mielestä monet tatuoinnit ovat hienoja ja pidän tatuoinneista, vaikka en itse omista yhtään:) puolisollanikin on tatuointeja ja pidän niistä.


      • trololololololololo
        Tatuoinnit kirjoitti:

        roskasakin ja mukatrendikkäiden juttuja ne ovat. Tasokkailla ihmisillä niitä ei tosiaankaan näe.

        insinöörejä ei muilla ihmisillä näe? Insinöörit roskasakin ja mukatrendikkäiden juttuja? I agree

        Mieti kenen viestiin vastaat, jotta saat selkeän mieliliteesi esille.


    • tatuoimaton

      Ei vittu, joko taas.....
      Ei ärsytä, ennemminkin kaikkitietävät provoajat (jotka jankkaavat samaa asiaa ties kuinka monetta vuotta) ärsyttävät.

      • tom jones

        Minua ärsyttää kirosanojen käyttö keskusteluissa. Fiksut ihmiset osaavat sanoa asiansa ilman niitä.


      • perkeleen perkele
        tom jones kirjoitti:

        Minua ärsyttää kirosanojen käyttö keskusteluissa. Fiksut ihmiset osaavat sanoa asiansa ilman niitä.

        Vitun vittu saatana helvetti.


      • tom jones
        perkeleen perkele kirjoitti:

        Vitun vittu saatana helvetti.

        Tässä osoitus kypsän aikuisen ihmisen kielenkäytöstä.


      • perkeleen perkele
        tom jones kirjoitti:

        Tässä osoitus kypsän aikuisen ihmisen kielenkäytöstä.

        Kuka sanoi minun olevan aikuinen? XD


    • TRY

      Antakaa näiden ketjujen olla rauhassa. Provoajille ei kannata vastata mitään. Tässäkin tapauksessa joku hieman autistinen kaveri julistaa omaa paremmuuttaan. Tähänkin viestiin tulee varmaan turhanpäiväinen vastaus.

      • tom jones

        Rupesit sitten julistamaan omaa paremmuuttasi, kertomalla muille tatuoiduille mihin ketjuun ei kannata vastata. Eikö se ole hieman itsensä ylentämistä, kun kaikkilla muillakin on aivot ja he tietävät mistä haluavat keskustella?


      • lässynlässyn
        tom jones kirjoitti:

        Rupesit sitten julistamaan omaa paremmuuttasi, kertomalla muille tatuoiduille mihin ketjuun ei kannata vastata. Eikö se ole hieman itsensä ylentämistä, kun kaikkilla muillakin on aivot ja he tietävät mistä haluavat keskustella?

        PREESES
        minä rupean
        sinä rupeat
        hän rupea
        me rupeamme
        te rupeatte
        he rupeavat

        PASSIIVI
        ruvetaan

        IMPERFEKTI
        rupesin
        rupesit
        rupesi
        rupesimme
        rupesitte
        rupesivat

        PASSIIVI
        ruvettiin

        PERFEKTI
        olen ruvennut
        olet ruvennut
        on ruvennut
        olemme ruvenneet
        olette ruvenneet
        ovat ruvenneet

        PASSIIVI
        on ruvettu

        PRUSKVAMPERFEKTI
        olin ruvennut
        olit ruvennut
        oli ruvennut
        olimme ruvenneet
        olitte ruvenneet
        olivat ruvenneet

        PASSIIVI
        oli ruvettu


      • Puolustaja---
        tom jones kirjoitti:

        Rupesit sitten julistamaan omaa paremmuuttasi, kertomalla muille tatuoiduille mihin ketjuun ei kannata vastata. Eikö se ole hieman itsensä ylentämistä, kun kaikkilla muillakin on aivot ja he tietävät mistä haluavat keskustella?

        Hän antoi vain loistavan neuvon muille palstalaisille. Parempi antaa sinun kitistä täällä yksiksesi.


      • tom jones
        Puolustaja--- kirjoitti:

        Hän antoi vain loistavan neuvon muille palstalaisille. Parempi antaa sinun kitistä täällä yksiksesi.

        Kyllä minä ainakin pystyn päättämään ihan itse, mihin keskusteluun osallistun ja kenelle vastaan. Holhous ottaa minua päähän.


      • perkeleen perkele
        tom jones kirjoitti:

        Rupesit sitten julistamaan omaa paremmuuttasi, kertomalla muille tatuoiduille mihin ketjuun ei kannata vastata. Eikö se ole hieman itsensä ylentämistä, kun kaikkilla muillakin on aivot ja he tietävät mistä haluavat keskustella?

        Mistäs tiedät, että ketjuihisi vastaa vain tatuoidut?


    • No ei...

      Olen samaa mieltä kanssasi, yhtään kaunista tatuointia en ole nähnyt. Mielenkiinnolla odotan näkeväni kun vanhenemme, että miltä nämä nyt niin hienot tatuoinnit näyttävät sitten ryppyisellä ja kenties hieman roikkuvalla iholla...

      Eikö niitä mietelauseita yms. voi painattaa vaikka t-paitaan tai muuhun vaatteeseen (vaatteet on mun aatteet -tyyliin ;), jos haluaa niitä kaikelle kansalle julki tuoda. Sitten on helpompi vaihtaa aatteita ja vaatteita.

      • Hehkulamppu

      • tom jones

        Tatuointi ei ole mikään koru, eivätkä tatuoinnit kaunista ketään. On paljon järkevämpää hankkia erilaisia t-paitoja erilaisilla teksteillä.


    • Sirinä

      Tuo on vain sinun mielipiteesi. On niitäkin jotka ajattelevat toisin,

      • tom jones

        Sehän on selvä, eikai niitä tatuointeja muuten otettaisikaan. Mutta on mielestäni tärkeätä varsinkin nuorille ihmisille, että he ottavat huomioon mitä tatuoinnit tulevat vaikuttamaan esim. työhönotossa.


      • perkeleen perkele
        tom jones kirjoitti:

        Sehän on selvä, eikai niitä tatuointeja muuten otettaisikaan. Mutta on mielestäni tärkeätä varsinkin nuorille ihmisille, että he ottavat huomioon mitä tatuoinnit tulevat vaikuttamaan esim. työhönotossa.

        Entistä enemmän pomot suvaitsevat niin tatuoidut kuin tatuoimattomatkin.


      • tom jones
        perkeleen perkele kirjoitti:

        Entistä enemmän pomot suvaitsevat niin tatuoidut kuin tatuoimattomatkin.

        Vastasin juuri aiempaan kiroilukommenttiisi, tähän voin vastata etteivät suvaitse. Et voi tietää kuinka monta on jäänyt ilman työtä. Minä voin, koska olen mukana rekrytoimassa ihmisiä.


      • Pomo mies
        tom jones kirjoitti:

        Vastasin juuri aiempaan kiroilukommenttiisi, tähän voin vastata etteivät suvaitse. Et voi tietää kuinka monta on jäänyt ilman työtä. Minä voin, koska olen mukana rekrytoimassa ihmisiä.

        Ja minä olen avaruuspilootti sekä vetelen kullattuja sikareita samalla kun 10 playboy mallia palvelevat minua innokkaasti 24/7.


      • tom jones
        Pomo mies kirjoitti:

        Ja minä olen avaruuspilootti sekä vetelen kullattuja sikareita samalla kun 10 playboy mallia palvelevat minua innokkaasti 24/7.

        Ymmärrän toki hyvin katkeruutesi pidempään työelämässä olleita kohtaan. Itselläni jo yli 20 vutta takana ja esimiehenä koko ajan. Tottakai se harmittaa joitakin...


      • Pomo mies
        tom jones kirjoitti:

        Ymmärrän toki hyvin katkeruutesi pidempään työelämässä olleita kohtaan. Itselläni jo yli 20 vutta takana ja esimiehenä koko ajan. Tottakai se harmittaa joitakin...

        Missäs esimies asemassa kerkeää istua työpäivän aikana vähän turhankin aktiivisesti suomi24 palstalla leikkimässä jeesusta ja huutamassa tatuointien vääryyttä? miten muka tällaista asennetta katseltaisiin yhdessäkään yrityksessä edes vuotta?

        Laskeudu jo sieltä pilvilinnastasi noin kovat harhakuvitelmat ovat jo vaarallisia ja sinun kannattaisi hyvin nopeaan hankkiutua ammattilaisen puheille, samalla voisit päästä tästäkin pakkomielteestäsi eroon ja kaikki voisivat elää onnellisina.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Vastasin juuri aiempaan kiroilukommenttiisi, tähän voin vastata etteivät suvaitse. Et voi tietää kuinka monta on jäänyt ilman työtä. Minä voin, koska olen mukana rekrytoimassa ihmisiä.

        "Et voi tietää kuinka monta on jäänyt ilman työtä. Minä voin, koska olen mukana rekrytoimassa ihmisiä."
        NO KUINKA MONTA??? ja älä vastaa, että MONTA!! Itselläni on todella monta ystävää/tuttavaa joilla on tatuointi/tatuointeja ja kertaakaan en ole kuullut, että työpaikka olisi jäänyt tatskoista kiinni. Luuletko oikeasti, että jos esim. Teetätetään tuhansien eurojen profilointi työnhakijasta, että siinä pari tatskaa painavat mitään...?


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        "Et voi tietää kuinka monta on jäänyt ilman työtä. Minä voin, koska olen mukana rekrytoimassa ihmisiä."
        NO KUINKA MONTA??? ja älä vastaa, että MONTA!! Itselläni on todella monta ystävää/tuttavaa joilla on tatuointi/tatuointeja ja kertaakaan en ole kuullut, että työpaikka olisi jäänyt tatskoista kiinni. Luuletko oikeasti, että jos esim. Teetätetään tuhansien eurojen profilointi työnhakijasta, että siinä pari tatskaa painavat mitään...?

        En minä mitään luule, vaan tiedän näin olevan. Näkyvät tatuoinnit luovat vastenmielisen ensivaikutelman, eikä näitä tyyppejä edes oteta niihin tuhansien eurojen profilointeihin. Tatuoitu ihminen viestii leimoillaan omasta ajatusmaailmastaan, eikä se miellytä suurinta osaa ihmisistä.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        En minä mitään luule, vaan tiedän näin olevan. Näkyvät tatuoinnit luovat vastenmielisen ensivaikutelman, eikä näitä tyyppejä edes oteta niihin tuhansien eurojen profilointeihin. Tatuoitu ihminen viestii leimoillaan omasta ajatusmaailmastaan, eikä se miellytä suurinta osaa ihmisistä.

        "eikä se miellytä suurinta osaa ihmisistä". Rohkenen epäillä tätä väittämää, mm. Siksi, että ystäväni sai juuri pankista töitä (esimies tehtäviin) ja omistaa "näkyvän tatuoinnin". Ja lisäksi esim. Valta mediassa, kun paheksutaan jonkun ihmisen antavan väärän laista kuvaa nuorille, niin ei niissä kyllä tatuoinnesta puhuta...


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        "eikä se miellytä suurinta osaa ihmisistä". Rohkenen epäillä tätä väittämää, mm. Siksi, että ystäväni sai juuri pankista töitä (esimies tehtäviin) ja omistaa "näkyvän tatuoinnin". Ja lisäksi esim. Valta mediassa, kun paheksutaan jonkun ihmisen antavan väärän laista kuvaa nuorille, niin ei niissä kyllä tatuoinnesta puhuta...

        Ystäväsi on ollut yksittäistapaus, ei kenenkään toivota muistuttavan homejuustoa, ei varsinkaan esimiestehtävissä pankissa. Vääränlaisen kuvan antamisella tarkoitetaan nimenomaan negatiivisia asioita, eikä kukaan koskaan voi väittää, että olisi toivottavaa tatuoida itsensä. Aikuiset ihmiset tajuavat olevan kyse ohimenevästä muotivillityksestä ja mitä vähemmän siitä kirjoitetaan, sitä nopeammin nuoret tajuavat kuinka pehmeetä touhua se on.


      • tom jones
        Pomo mies kirjoitti:

        Missäs esimies asemassa kerkeää istua työpäivän aikana vähän turhankin aktiivisesti suomi24 palstalla leikkimässä jeesusta ja huutamassa tatuointien vääryyttä? miten muka tällaista asennetta katseltaisiin yhdessäkään yrityksessä edes vuotta?

        Laskeudu jo sieltä pilvilinnastasi noin kovat harhakuvitelmat ovat jo vaarallisia ja sinun kannattaisi hyvin nopeaan hankkiutua ammattilaisen puheille, samalla voisit päästä tästäkin pakkomielteestäsi eroon ja kaikki voisivat elää onnellisina.

        Esimiestehtävissä on se etu, että saa itse päättää mitä tekee. Minun alaiseni tekevät työt ja voin aivan hyvin avata työpöydällä olevan suomi24 keskustelun ja kommentoida jotain.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Ystäväsi on ollut yksittäistapaus, ei kenenkään toivota muistuttavan homejuustoa, ei varsinkaan esimiestehtävissä pankissa. Vääränlaisen kuvan antamisella tarkoitetaan nimenomaan negatiivisia asioita, eikä kukaan koskaan voi väittää, että olisi toivottavaa tatuoida itsensä. Aikuiset ihmiset tajuavat olevan kyse ohimenevästä muotivillityksestä ja mitä vähemmän siitä kirjoitetaan, sitä nopeammin nuoret tajuavat kuinka pehmeetä touhua se on.

        En tiedä mistä sinä juustosi ostat... Mutta tunnen useita vastaavissa asiakas palvelu tehtävissä työskenteleviä joilla on tatuointeja. Mainitsin ystäväni, koska sattu niin sopivasti...;) se on kyllä totta, että tatuoinnit ovat muotivillitys, mutta se että olisi laantumassa ei pidä paikkaansa, se on päin vastoin. Tatuointi studioiden määrä kun on koko ajan lisääntynyt, tuskin ne siellä vain toisiaan tatuoi...;)


      • perkeleen perkele
        tom jones kirjoitti:

        Vastasin juuri aiempaan kiroilukommenttiisi, tähän voin vastata etteivät suvaitse. Et voi tietää kuinka monta on jäänyt ilman työtä. Minä voin, koska olen mukana rekrytoimassa ihmisiä.

        Harmi, onneksi tuommoinen vanha papparainen ei enää kauaa rekrytoi immeisiä töihin.


    • siiri20

      Ja luuletko tosiaan, ettei sitä ole mietittty? Itselläni on tatuointeja peräti 2 ne saa piiloon ulkopuolisilta & olen muuten tarjoilija joka ottaa vielä sen kolmannen leimansa.

      • tom jones

        Olin äskettäin iltapukujuhlissa ja ei voinut kuin ihmetellä, kun yhdellä muuten erittäin näyttävällä naisella oli kädet hakattu piloille tatuoinneilla. Ei löytynyt yhtään ymmärtäjää kyseiselle naiselle, kummastelijoita sitten taas enemmänkin. Miksi sinä haluat näyttää mahdollisesti homsuiselta tatuoinesi muiden silmissä?


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Olin äskettäin iltapukujuhlissa ja ei voinut kuin ihmetellä, kun yhdellä muuten erittäin näyttävällä naisella oli kädet hakattu piloille tatuoinneilla. Ei löytynyt yhtään ymmärtäjää kyseiselle naiselle, kummastelijoita sitten taas enemmänkin. Miksi sinä haluat näyttää mahdollisesti homsuiselta tatuoinesi muiden silmissä?

        No huomautitko tälle naiselle kantasi tatuoinneista??


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        No huomautitko tälle naiselle kantasi tatuoinneista??

        En todellakaan huomauttanut, mutta olen varma että hän huomasi sen ihmisen katseista.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        En todellakaan huomauttanut, mutta olen varma että hän huomasi sen ihmisen katseista.

        Miksi et sanonut suoraan, jos se sinua niin häiritsi?? Aika selkärangatonta toimintaa. Et sano suoraa, mutta puhut asiasta muiden paikalla olleiden kanssa ja lisäksi tulet tänne julistamaan tatuointien vastaista sanomaasi.


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        Miksi et sanonut suoraan, jos se sinua niin häiritsi?? Aika selkärangatonta toimintaa. Et sano suoraa, mutta puhut asiasta muiden paikalla olleiden kanssa ja lisäksi tulet tänne julistamaan tatuointien vastaista sanomaasi.

        Elämä vaan on sellaista, etteivät ihmiset sano suoraan toisilleen mitä ajattelevat. Esimerkiksi ylipainoiselle naiselle ei tule koskaan kertoa asiaa, ei vaikka olisi tämän puoliso. Sama koskee tatuointeja, niistä supistaan selän takia ja hymyillään toisen ajattelemattomuudelle.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Elämä vaan on sellaista, etteivät ihmiset sano suoraan toisilleen mitä ajattelevat. Esimerkiksi ylipainoiselle naiselle ei tule koskaan kertoa asiaa, ei vaikka olisi tämän puoliso. Sama koskee tatuointeja, niistä supistaan selän takia ja hymyillään toisen ajattelemattomuudelle.

        Minä kyllä sanon suoraa ja otan asian puheeksi. Tosin teen sen loukkaamatta ja monesti näistä kehkeytyy keskusteluja, jotka avartavat myös omaa näkemystäni.


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        Minä kyllä sanon suoraa ja otan asian puheeksi. Tosin teen sen loukkaamatta ja monesti näistä kehkeytyy keskusteluja, jotka avartavat myös omaa näkemystäni.

        Sinä oletkin aivan ainutlaatuinen tatskapelle.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Sinä oletkin aivan ainutlaatuinen tatskapelle.

        Minulla ei ole yhtään tatskaa:)


    • Kuuntelisitjoskus

      Luitko sen äsköisen viestini huolellisesti? Tatuointini saa peitettyä helposti ulkopuolisilta. Tämä pätee niin töissä, arjessa, kuin myös juhlissakin. Jäävät katsos vaatteiden alle.

      • tom jones

        Kuuntelehan nyt kirkassilmä, mistä voin tietää sinun tatuoinneistasi. Iltapuvut ovat paljon paljastavampia kuin tarjoilija-asut, joten useimmiten ne on helpompi peittää.


      • tom jones

      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Ja vielä sen verran, että mistä voin tietää mihin otat sen "kolmannen leimasi", vaikka ottaisit leopardin pilkkuja ohimollesi?

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2014121018916373_vi.shtml

        Jep. Et voi tietää.
        Noin voi tehdä ihminen, jolla on omat mielipiteet ja mieltymykset.
        He ovat parasta a-luokka. He eivät ole lampaita.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Kuuntelehan nyt kirkassilmä, mistä voin tietää sinun tatuoinneistasi. Iltapuvut ovat paljon paljastavampia kuin tarjoilija-asut, joten useimmiten ne on helpompi peittää.

        Onneksi "tom jones" päättää mitä muut laittavat päällensä.
        Kaikki pukeutuvat juhlaan paljastavasti.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Jep. Et voi tietää.
        Noin voi tehdä ihminen, jolla on omat mielipiteet ja mieltymykset.
        He ovat parasta a-luokka. He eivät ole lampaita.

        He ovat luokattomia, aivan alle arvosteluyksikön. Kukaan tervejärkinen ei tuhoa omaa ihoaan ehdoin tahdoin vapaaehtoisesti muoti-ilmiön takia. Ne on niitä varttihullujen touhuja.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        He ovat luokattomia, aivan alle arvosteluyksikön. Kukaan tervejärkinen ei tuhoa omaa ihoaan ehdoin tahdoin vapaaehtoisesti muoti-ilmiön takia. Ne on niitä varttihullujen touhuja.

        Onneksi sinä päätät arvosteluasteikon millä jokaisen kuuluu elää.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi sinä päätät arvosteluasteikon millä jokaisen kuuluu elää.

        En minä, vaan kyseessä on yleinen mielipide, joka nyt vaan sattuu olemaan huumeita ja tatuointeja vastaan. Voit toki vapaasti alkaa julistamaan miten huumeenkäyttäjät ovat parasta A-luokkaa tai muut taivaanrannanmaalarit.


      • Tehdaspena
        tom jones kirjoitti:

        En minä, vaan kyseessä on yleinen mielipide, joka nyt vaan sattuu olemaan huumeita ja tatuointeja vastaan. Voit toki vapaasti alkaa julistamaan miten huumeenkäyttäjät ovat parasta A-luokkaa tai muut taivaanrannanmaalarit.

        Olen katsonut joskus Suomen rumimmat tatuoinnit ohjelmaa ja tuntuu ettei ole ihan kaikki ruuvit tallella tatuoiduilla eikä näillä tatuoijillakaan.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        En minä, vaan kyseessä on yleinen mielipide, joka nyt vaan sattuu olemaan huumeita ja tatuointeja vastaan. Voit toki vapaasti alkaa julistamaan miten huumeenkäyttäjät ovat parasta A-luokkaa tai muut taivaanrannanmaalarit.

        Onneksi et sotkenut alkoholia keskusteluun.


      • tom jones
        Tehdaspena kirjoitti:

        Olen katsonut joskus Suomen rumimmat tatuoinnit ohjelmaa ja tuntuu ettei ole ihan kaikki ruuvit tallella tatuoiduilla eikä näillä tatuoijillakaan.

        Minulla rajoittuu mainoksiin tuosta pelleohjelmasta, mutta jotenkin kieroutunutta, kun hyvännäköiset gimmat ovat jätkien ronkittavana, jätkien jotka muistuttavat lähinnä räkäklimppejä.


      • ruoskijaja
        tom jones kirjoitti:

        Minulla rajoittuu mainoksiin tuosta pelleohjelmasta, mutta jotenkin kieroutunutta, kun hyvännäköiset gimmat ovat jätkien ronkittavana, jätkien jotka muistuttavat lähinnä räkäklimppejä.

        Kiitos.
        Lähti jälleen poistoon.

        Olet sä väsynyt.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi et sotkenut alkoholia keskusteluun.

        Voisin mainita työttömät, syrjäytyneet, mielenterveysongelmaiset, pedofiilit, pahoinpitelijät ja tuntemattomat taiteilijat. Tästä porukasta löytyy paljon tatuoituja väliinputojia, jotka ovat kadottaneet otteen oikeaan elämään.


      • tom jones
        ruoskijaja kirjoitti:

        Kiitos.
        Lähti jälleen poistoon.

        Olet sä väsynyt.

        Oletko sinä ihan rehellinen otsellesi, jos et kestä kuulla totuutta?


      • tom jones
        tom jones kirjoitti:

        Oletko sinä ihan rehellinen otsellesi, jos et kestä kuulla totuutta?

        itsellesi


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Oletko sinä ihan rehellinen otsellesi, jos et kestä kuulla totuutta?

        Onneksi harva tietää mikä on otsellesi.
        Onneksi useaimmat osaavat kertoa mielipiteensä sivistyneesti.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Voisin mainita työttömät, syrjäytyneet, mielenterveysongelmaiset, pedofiilit, pahoinpitelijät ja tuntemattomat taiteilijat. Tästä porukasta löytyy paljon tatuoituja väliinputojia, jotka ovat kadottaneet otteen oikeaan elämään.

        Onneksi noihin ryhmiin ei kuulu ainoatakaan tatuoimatonta.


      • Tehdaspena
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi "tom jones" päättää mitä muut laittavat päällensä.
        Kaikki pukeutuvat juhlaan paljastavasti.

        Eihän niitä mustetuhruja naisilla kukaan kestä katsoa.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi noihin ryhmiin ei kuulu ainoatakaan tatuoimatonta.

        Tatuoimattomia pankinjohtajia ja yleisiä syyttäjiä on paljon, mutta näissä mainitemissani ryhmissä tatuoimattomat ovat vähemmistönä.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi harva tietää mikä on otsellesi.
        Onneksi useaimmat osaavat kertoa mielipiteensä sivistyneesti.

        Luepa näitä tatuoitujen viestejä hieman tarkemmin, niistä sitä sivistystä löytyy todella vähän. Lähinnä alatyylisiä kirosanoja ja haukkumanimiä.


      • tom jones
        Tehdaspena kirjoitti:

        Eihän niitä mustetuhruja naisilla kukaan kestä katsoa.

        Ei todellakaan, siis aivan hirveätä naisellisuuden tuhoamista.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Luepa näitä tatuoitujen viestejä hieman tarkemmin, niistä sitä sivistystä löytyy todella vähän. Lähinnä alatyylisiä kirosanoja ja haukkumanimiä.

        Onneksi sinä osaat käyttäytyä.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi sinä osaat käyttäytyä.

        Kirjoitan kannanottoni erittäin selkeällä ja hyvällä suomen kielellä.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Tatuoimattomia pankinjohtajia ja yleisiä syyttäjiä on paljon, mutta näissä mainitemissani ryhmissä tatuoimattomat ovat vähemmistönä.

        Onneksi siis mielestäsi ne vähemmistönä noissa ryhmissä olevat tatuoidut ovat myös väliinputoajia ym. räkäklimppejä.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Kirjoitan kannanottoni erittäin selkeällä ja hyvällä suomen kielellä.

        Onneksi mielestäsi oikeinkirjoitettu kiroilu ei ole selkeää suomen kieltä.


      • Tehdaspena
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi mielestäsi oikeinkirjoitettu kiroilu ei ole selkeää suomen kieltä.

        Minä luulen että tätä tyyppiä on tatuoitu aivoihin ja neula on osunut johonkin tärkeään ymmärrystä säätelevään kohtaan.


      • yleistäjä
        Tehdaspena kirjoitti:

        Minä luulen että tätä tyyppiä on tatuoitu aivoihin ja neula on osunut johonkin tärkeään ymmärrystä säätelevään kohtaan.

        Onneksi sinullakaan ei ole tietoa vaan vain luuloa.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi siis mielestäsi ne vähemmistönä noissa ryhmissä olevat tatuoidut ovat myös väliinputoajia ym. räkäklimppejä.

        Ei tästä lauseesta saa mitään selvää.


      • Tehdaspena
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi sinullakaan ei ole tietoa vaan vain luuloa.

        Vahvasti tuntuu siltä ja luulen niin.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Ei tästä lauseesta saa mitään selvää.

        Onneksi osaat laittaa pään pensaaseen.


      • Tehdaspena
        tom jones kirjoitti:

        Ei tästä lauseesta saa mitään selvää.

        Tuo räkäklimppi taisi osua sille arkaan kohtaan.


      • tom jones
        Tehdaspena kirjoitti:

        Tuo räkäklimppi taisi osua sille arkaan kohtaan.

        Huomasin kyllä sen, tuntuu melko lapselliselta kopioida jonkun tekstiä ja tallentaa toisaalle. Mutta ovathan nämä tatuoinnitkin kopioita, joltain toiselta matkittuja tekeleitä.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Huomasin kyllä sen, tuntuu melko lapselliselta kopioida jonkun tekstiä ja tallentaa toisaalle. Mutta ovathan nämä tatuoinnitkin kopioita, joltain toiselta matkittuja tekeleitä.

        V


      • Tehdapena
        tom jones kirjoitti:

        Huomasin kyllä sen, tuntuu melko lapselliselta kopioida jonkun tekstiä ja tallentaa toisaalle. Mutta ovathan nämä tatuoinnitkin kopioita, joltain toiselta matkittuja tekeleitä.

        Eikä räkäklimppi edes ole mikään alatyylinen kirosana se on vain ihan selvää puutaheinää mut jotkut ei kestä.


      • tom jones
        Tehdapena kirjoitti:

        Eikä räkäklimppi edes ole mikään alatyylinen kirosana se on vain ihan selvää puutaheinää mut jotkut ei kestä.

        Mutta minä onneksi ymmärrän heitä, jotka ovat kuvitelleet sen tatuoinnin olevan jotauin erikoista ja uskaliasta. Onhan se pettymys, jos joku nimittelee räkäklimpiksi?


      • Tehdaspena
        tom jones kirjoitti:

        Mutta minä onneksi ymmärrän heitä, jotka ovat kuvitelleet sen tatuoinnin olevan jotauin erikoista ja uskaliasta. Onhan se pettymys, jos joku nimittelee räkäklimpiksi?

        Hehehhee.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Kirjoitan kannanottoni erittäin selkeällä ja hyvällä suomen kielellä.

        "Kirjoitan kannanottoni erittäin selkeällä ja hyvällä suomen kielellä." Sillä, että onko sanomasi äidinkielellisesti oikein kirjoitettu, ei ole mitään tekemistä sen tosiasian kanssa, että asiasi sisältö on jatkuvasti loukkaavaa ja muita halventavaa. Eli toisin sanottuna, alennut itse aivan samalle tasolle...


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Tatuoimattomia pankinjohtajia ja yleisiä syyttäjiä on paljon, mutta näissä mainitemissani ryhmissä tatuoimattomat ovat vähemmistönä.

        "Tatuoimattomia pankinjohtajia ja yleisiä syyttäjiä on paljon"
        Mistä ihmeestä sinä tämänkin tiedät??? Voihan siellä puvun alla olla vaikka koko selän kokoinen tatska...!


      • totuuttakuulemaan
        raw kirjoitti:

        "Tatuoimattomia pankinjohtajia ja yleisiä syyttäjiä on paljon"
        Mistä ihmeestä sinä tämänkin tiedät??? Voihan siellä puvun alla olla vaikka koko selän kokoinen tatska...!

        Hän on "tom jones" tuo valehtelemisen ja pätemisen airut, aikamme legenda, limaklöntti jo syntyessään.


      • perkeleen perkele
        Tehdaspena kirjoitti:

        Vahvasti tuntuu siltä ja luulen niin.

        Jep, luuleminen ei ole tietoa.


      • Narcissos
        tom jones kirjoitti:

        En minä, vaan kyseessä on yleinen mielipide, joka nyt vaan sattuu olemaan huumeita ja tatuointeja vastaan. Voit toki vapaasti alkaa julistamaan miten huumeenkäyttäjät ovat parasta A-luokkaa tai muut taivaanrannanmaalarit.

        Eli yleistät kaikki tatuoidut perheen-äiditkin narkomaaneiksi?? Olet todella lapsellinen tiedätkös.


      • tom jones
        Narcissos kirjoitti:

        Eli yleistät kaikki tatuoidut perheen-äiditkin narkomaaneiksi?? Olet todella lapsellinen tiedätkös.

        En minä mitään yleistä, tatuoidut kuuluvat tatuoitujen joukkoon, enkä voi mitään, sille että niillä on ei-toivottu maine.


    • Miäss

      Perseestä ovat ja ärsyttäviä!
      Lukematta näitä muita aivopieruja täältä niin mielestäni tatskat on naisella lähes poikkeuksetta erittäin rumia typerää näennäisindividualismia. Kertoo paljon ihmisestä ja järjen tasosta jos jokin tatuointi on "tärkeä"..

      Oon totistanu monen monta tapausta jossa kaunis nainen pilaa kokonaisuutensa hakkauttamalla isoja kuvia kehoonsa ja lävistämällä milloin mitäkin osaa naamastaan.

      • yleistäjä

        Onneksi totistaminen ei ole aivopieru.


      • tom jones

        Näitä aivopieruja pilkunviilaajia täällä tosiaan löytyy, kun yritetään olla fiksumpia mitä homejuustolta näyttävät irvikuvat on. Se järjen taso ja tekojensa seurausten ymmärtäminen on tärkeätä.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Näitä aivopieruja pilkunviilaajia täällä tosiaan löytyy, kun yritetään olla fiksumpia mitä homejuustolta näyttävät irvikuvat on. Se järjen taso ja tekojensa seurausten ymmärtäminen on tärkeätä.

        Onneksi aivopierijät ovat merkattuja. Pahimpia silti tatuoimattomat aivopierijät. Heihin voi kompastua.


      • Tehdaspena
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi aivopierijät ovat merkattuja. Pahimpia silti tatuoimattomat aivopierijät. Heihin voi kompastua.

        Pahin ihmistyyppi on itsestään liikaaluuleva tatuoitu.


      • tatuoimaton
        Tehdaspena kirjoitti:

        Pahin ihmistyyppi on itsestään liikaaluuleva tatuoitu.

        Vielä pahempia ovat kaikkitietävät tatuoimattomat, joiden mielipide (mukamas) vastaa kaikkien tatuoimattomien mielipiteitä.


    • Eilakasla

      Ei ärsytä mikään. Pieni myötähäpeä tökeröimmistä tulee kyllä. Hiipumaan päin. Ei kai noita monet enää ota. Palannee hottentotti/wt-juurilleen ilmiönä.

      • spedepä2

        Ei ota ehei.
        Pk-seudulla viitisenkymmentä tatuointistudiota, jokaisessa pari tatuoijaa. Kaikki elävät työllään.


      • Eilakasla
        spedepä2 kirjoitti:

        Ei ota ehei.
        Pk-seudulla viitisenkymmentä tatuointistudiota, jokaisessa pari tatuoijaa. Kaikki elävät työllään.

        Oletko tosiaan noin yksinkertainen? Ei niitä kokoaikaa voi ottaa lisää, ja ne typerykset jotka ovat erehtyneet ovat jo erehtyneet.Kyllä on kohta työttömiä tatskahakkaajia.=)


      • spedepä2
        Eilakasla kirjoitti:

        Oletko tosiaan noin yksinkertainen? Ei niitä kokoaikaa voi ottaa lisää, ja ne typerykset jotka ovat erehtyneet ovat jo erehtyneet.Kyllä on kohta työttömiä tatskahakkaajia.=)

        Jep, ei niitä töitä eilakaislalta saa.

        Totuus satuttaa, ymmärrän sen, kun ei tajua tatuoinneista mitään. Niiden ottamisesta ja koko toimenpiteestä.


      • Tehdapena
        spedepä2 kirjoitti:

        Jep, ei niitä töitä eilakaislalta saa.

        Totuus satuttaa, ymmärrän sen, kun ei tajua tatuoinneista mitään. Niiden ottamisesta ja koko toimenpiteestä.

        Pahin ihmistyyppi on itseään huumorintajuiseksi luuleva tatskapelle.


      • spedepä2
        Tehdapena kirjoitti:

        Pahin ihmistyyppi on itseään huumorintajuiseksi luuleva tatskapelle.

        Jep, todistit sen vaikket ole tatskapelle/limaklöntti tomppaseni.


      • tom jones

        "Eilakasla"

        Samoin täällä syvä myötähäpeä useimpia tatuointeja kohtaan, onneksi alkavat ihan selvästi vähentyä ja nykyajan teinit suhtautuvat viileän kyseenalaistavasti koko touhuun. Nämä erehtyneet, jotka sellaisen ovat ottaneet jäävät oman ikäluokkansa naurunaiheiksi, joille muistutetaan yseisestä älyttömyydestä vielä pitkään.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        "Eilakasla"

        Samoin täällä syvä myötähäpeä useimpia tatuointeja kohtaan, onneksi alkavat ihan selvästi vähentyä ja nykyajan teinit suhtautuvat viileän kyseenalaistavasti koko touhuun. Nämä erehtyneet, jotka sellaisen ovat ottaneet jäävät oman ikäluokkansa naurunaiheiksi, joille muistutetaan yseisestä älyttömyydestä vielä pitkään.

        Onneksi sinä pidät kirjaa asioista, joista tuon päätelmän näkee toteen.
        Miltei joku saattaa sanoihisi uskoakkin, vai kertoiko tuon sinun poikasi. Hän joka on ollut 17 vuotias jo seitsemän vuotta?


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi sinä pidät kirjaa asioista, joista tuon päätelmän näkee toteen.
        Miltei joku saattaa sanoihisi uskoakkin, vai kertoiko tuon sinun poikasi. Hän joka on ollut 17 vuotias jo seitsemän vuotta?

        Sinun kaltaisia sivusta huutelijoita, jotka yrittävät ainoastaan rikkoa keskustelua, kutsutaan stalkkereiksi.


      • raw
        Tehdapena kirjoitti:

        Pahin ihmistyyppi on itseään huumorintajuiseksi luuleva tatskapelle.

        "Pahin ihmistyyppi on itsestään liikaaluuleva tatuoitu"

        "pahin ihmistyyppi on itseään huumorintajuiseksi luuleva tatskapelle"


        Eli siis kumpi??? Vai olisiko se vaan se kenellä on tatska...


      • perkeleen perkele
        tom jones kirjoitti:

        Sinun kaltaisia sivusta huutelijoita, jotka yrittävät ainoastaan rikkoa keskustelua, kutsutaan stalkkereiksi.

        Yleistäjä on vain sanonut mielipiteitään, ei se ole keskustelun rikkomista yhtään sen enempää kuin sinun provoamisesi.


      • faktoja, faktoja
        tom jones kirjoitti:

        Sinun kaltaisia sivusta huutelijoita, jotka yrittävät ainoastaan rikkoa keskustelua, kutsutaan stalkkereiksi.

        sivusta_huutelija kirjoitetaan yhteen


    • Funtsikaa

      Funtsikaa vielä kerran ja senkin jälkeen kerran. 95 prosenttia tatskan ottajista ei ajattele päivää pitemmälle ja ottaa tatskan mielijohteesta. 40 prosenttia katuu sitä jo seuraavana päivänä ja peräti 80 prosenttia jossain elämän vaiheessa

      • raw

        Mistäs tämä tilasto on peräisin vai keksitkö just...?


      • tatuoimaton
        raw kirjoitti:

        Mistäs tämä tilasto on peräisin vai keksitkö just...?

        Taisi just keksiä. Hienoa, että mielikuvitusta vielä löytyy :)


    • hyi olkoon

      No, kyllä on Tomppa taas soppaa hämmentänyt. Kyllä jaksaa kummastuttaa, tompalla kun menee herne maissi paprikat Nenään alkaa armoton tatuoitujen nimittely, ei sellainen ole johtotehtävissä työskentelevälle hyvää käytöstä. Ja jos ei kehtaa kasvotusten kertoa mielipidettään, Se on mielestäni kaksinaamaisuutta. Kyllä jokaisen pitää pystyä sanojensa takana pysymään. No, onhan tästä ennenkin väännetty. Itsekin olen melko laidalliseen saanut, naisena, äiti,ä ja vaimona, ja kaiken minusta määrittää tatuoinnit jotka olen ottanut lapsen syntymän jälkeen, avioitumisen jälkeen, ja mieheni on määritelty myös, koska hänellä ei ole tatuointeja.

      • tom jones

        Ei esimiehenä työskentely tarkoita sitä, että pitää mennä vieraille ihmiselle kertomaan mitä mieltä on heidän tatuoinneistaan. Ei edes tutuille, kuten huomaat täällä on herkkänahkaista porukkaa. Pysyn aina sanojeni takana ja olen sitä mieltä, että naisella tatuoinnit saavat tämän näyttämään likaiselta, aivan kuin kuuluisi johonkin roskasakkiin.

        Tässä sinulle uusinta asiatietoa:

        http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/mita_tatuoinnille_tapahtuu_kun_iho_vanhenee_ihotautilaakari_vastaa


      • hehehhehee
        tom jones kirjoitti:

        Ei esimiehenä työskentely tarkoita sitä, että pitää mennä vieraille ihmiselle kertomaan mitä mieltä on heidän tatuoinneistaan. Ei edes tutuille, kuten huomaat täällä on herkkänahkaista porukkaa. Pysyn aina sanojeni takana ja olen sitä mieltä, että naisella tatuoinnit saavat tämän näyttämään likaiselta, aivan kuin kuuluisi johonkin roskasakkiin.

        Tässä sinulle uusinta asiatietoa:

        http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/mita_tatuoinnille_tapahtuu_kun_iho_vanhenee_ihotautilaakari_vastaa

        Ja sinä uskot johonkin tällaisen lehden "uutiseen"..


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Ei esimiehenä työskentely tarkoita sitä, että pitää mennä vieraille ihmiselle kertomaan mitä mieltä on heidän tatuoinneistaan. Ei edes tutuille, kuten huomaat täällä on herkkänahkaista porukkaa. Pysyn aina sanojeni takana ja olen sitä mieltä, että naisella tatuoinnit saavat tämän näyttämään likaiselta, aivan kuin kuuluisi johonkin roskasakkiin.

        Tässä sinulle uusinta asiatietoa:

        http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/mita_tatuoinnille_tapahtuu_kun_iho_vanhenee_ihotautilaakari_vastaa

        "Ei esimiehenä työskentely tarkoita sitä, että pitää mennä vieraille ihmiselle kertomaan mitä mieltä on heidän tatuoinneistaan"
        Ei. Mutta tatuointi vastainen asenteesi haittaa harkintakykyäsi, joka taas ei ole hyväksyttävää esimies asemassa toimivalta henkilöltä.


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        "Ei esimiehenä työskentely tarkoita sitä, että pitää mennä vieraille ihmiselle kertomaan mitä mieltä on heidän tatuoinneistaan"
        Ei. Mutta tatuointi vastainen asenteesi haittaa harkintakykyäsi, joka taas ei ole hyväksyttävää esimies asemassa toimivalta henkilöltä.

        Esimiehen ei tarvitse hyväksyä kaikenlaista poikkeavyuutta ja esimiehellä voi olla myös omia mielipiteitä, eikä hänen tule hyväksyä ihan mitä tahansa hullutuksia. Jämäkkyys ja järkevyys tekevät esimiehestä tosi pomon.


      • tom jones
        hehehhehee kirjoitti:

        Ja sinä uskot johonkin tällaisen lehden "uutiseen"..

        Erityisen hyvin pitää paikkansa tämä kommentti:

        * Voiko tatuointeihin muodostua addiktio, että niitä pitää saada lisää?

        Siltä näyttää, sillä jotkut peittyvät nopeasti tatuointeihin. Tällaisissa tapauksissa tatuoinneilla saatetaan hakea ratkaisua johonkin suurempaan ongelmaan. Ikävä kyllä tatuointi ei ratkaise ihmisen sisäisiä ongelmia.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Esimiehen ei tarvitse hyväksyä kaikenlaista poikkeavyuutta ja esimiehellä voi olla myös omia mielipiteitä, eikä hänen tule hyväksyä ihan mitä tahansa hullutuksia. Jämäkkyys ja järkevyys tekevät esimiehestä tosi pomon.

        Et nyt ymmärtänyt. Esimiehen pitää olla oikeudenmukainen ja johdonmukainen. Ja se, että annat ulkonäköseikkojen haitata omaa harkintakykyäsi ei ole soveliasta. Eli valinta tilanteessa valitsisit tatuoimattoman, vaikka hän ei olisi pätevämpi... Tämän asian sisäistäminen tekee pomosta, HYVÄN POMON.


      • nothingtoworryabout
        tom jones kirjoitti:

        Ei esimiehenä työskentely tarkoita sitä, että pitää mennä vieraille ihmiselle kertomaan mitä mieltä on heidän tatuoinneistaan. Ei edes tutuille, kuten huomaat täällä on herkkänahkaista porukkaa. Pysyn aina sanojeni takana ja olen sitä mieltä, että naisella tatuoinnit saavat tämän näyttämään likaiselta, aivan kuin kuuluisi johonkin roskasakkiin.

        Tässä sinulle uusinta asiatietoa:

        http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/mita_tatuoinnille_tapahtuu_kun_iho_vanhenee_ihotautilaakari_vastaa

        Hei vaan. Täälä on 17 vuotias tyttö jolla on tatuointeja. En yritä kohottaa itsetuntoani, en näytä roskalta, kuten sanoit. Mun naamani on lävistetty lähes täyteen mut ei, en todellakaan aio koskaa missään tilanteessa edes yrittää peittää mitään näistä. Ja toi työnhaku, saanko kysyä ketä vittu edes haluis sellaseen työpaikkaan jossa arvostellaan noin huimasti toisen ulkonäköä, en kestä tollaisia suppeutuneita ihmisiä niinku sä esimerkiks oot, ei tatuoidut ihmiset teitäkään kato pahalla ni en tajua mikä VITTU teidän ongelma on meitä kohtaan. Mä saan jopa katseita, mua ei haittaa se yhtään, tykkään hermostuttaa teitä "vanhoja tapoja" tukevia ihmisiä. En ota tatuointeja todellakaan kenenkään muun takia tai et yrittäisin olla jotenki parempi ihminen, ja kaikki sen nyt tietää et kaikkien muitten silmään näyttäsit kivemmalta jos ois naturaalin väriset hiukset ja vaikka kukka paita. Nii ja muuten mullon myös sivusiili, pinkki, sähkönsiniset ja mustat hiukset (: mullon pidennykset ja ökyt ripsienpidennykset, meikkaan paljon. Eikä mua vois kiinnostaa vittuakaan mitä te mietitte, on se hauskaa et tatuoidut ihmiset elää täs hetkessä ja tekee mitä haluaa kun te ihmiset täälä sit murehditte meiän elämäämme. Ja toi mitä luki kans tuolla aika alussa, en nyt muista kenen kommentti, mut et kääns selkäs tatuointien takia. Mua ei kiinnostas, koska mä oon sellanen ku oon ja en ymmärrä et miks ette anna meiän olla. Mulla ei tulis mieleenkää haukkua kenenkään "tavallisen" ihmisen tekemisiä vaikka mua vituttaakin et about 90% mun ikäsistä näyttää joltain vitun klooneilta. Olen puhunut (: kiitos


      • tom jones
        nothingtoworryabout kirjoitti:

        Hei vaan. Täälä on 17 vuotias tyttö jolla on tatuointeja. En yritä kohottaa itsetuntoani, en näytä roskalta, kuten sanoit. Mun naamani on lävistetty lähes täyteen mut ei, en todellakaan aio koskaa missään tilanteessa edes yrittää peittää mitään näistä. Ja toi työnhaku, saanko kysyä ketä vittu edes haluis sellaseen työpaikkaan jossa arvostellaan noin huimasti toisen ulkonäköä, en kestä tollaisia suppeutuneita ihmisiä niinku sä esimerkiks oot, ei tatuoidut ihmiset teitäkään kato pahalla ni en tajua mikä VITTU teidän ongelma on meitä kohtaan. Mä saan jopa katseita, mua ei haittaa se yhtään, tykkään hermostuttaa teitä "vanhoja tapoja" tukevia ihmisiä. En ota tatuointeja todellakaan kenenkään muun takia tai et yrittäisin olla jotenki parempi ihminen, ja kaikki sen nyt tietää et kaikkien muitten silmään näyttäsit kivemmalta jos ois naturaalin väriset hiukset ja vaikka kukka paita. Nii ja muuten mullon myös sivusiili, pinkki, sähkönsiniset ja mustat hiukset (: mullon pidennykset ja ökyt ripsienpidennykset, meikkaan paljon. Eikä mua vois kiinnostaa vittuakaan mitä te mietitte, on se hauskaa et tatuoidut ihmiset elää täs hetkessä ja tekee mitä haluaa kun te ihmiset täälä sit murehditte meiän elämäämme. Ja toi mitä luki kans tuolla aika alussa, en nyt muista kenen kommentti, mut et kääns selkäs tatuointien takia. Mua ei kiinnostas, koska mä oon sellanen ku oon ja en ymmärrä et miks ette anna meiän olla. Mulla ei tulis mieleenkää haukkua kenenkään "tavallisen" ihmisen tekemisiä vaikka mua vituttaakin et about 90% mun ikäsistä näyttää joltain vitun klooneilta. Olen puhunut (: kiitos

        No hei vaan. Tuo lehtiartikkelissa ollut toteamus näyttää pitävän paikkansa: Voiko tatuointeihin muodostua addiktio, että niitä pitää saada lisää?

        Siltä näyttää, sillä jotkut peittyvät nopeasti tatuointeihin. Tällaisissa tapauksissa tatuoinneilla saatetaan hakea ratkaisua johonkin suurempaan ongelmaan. Ikävä kyllä tatuointi ei ratkaise ihmisen sisäisiä ongelmia.


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        Et nyt ymmärtänyt. Esimiehen pitää olla oikeudenmukainen ja johdonmukainen. Ja se, että annat ulkonäköseikkojen haitata omaa harkintakykyäsi ei ole soveliasta. Eli valinta tilanteessa valitsisit tatuoimattoman, vaikka hän ei olisi pätevämpi... Tämän asian sisäistäminen tekee pomosta, HYVÄN POMON.

        Valitsen paljon vähemmän ongelmia itselleni, kun valitsen sen tatuoimattoman. On erittäin tärkeätä valita sopivin henkilö työhön, ei välttämättä pätevin. Se on parasta esimiestyötä työryhmän kannalta.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        No hei vaan. Tuo lehtiartikkelissa ollut toteamus näyttää pitävän paikkansa: Voiko tatuointeihin muodostua addiktio, että niitä pitää saada lisää?

        Siltä näyttää, sillä jotkut peittyvät nopeasti tatuointeihin. Tällaisissa tapauksissa tatuoinneilla saatetaan hakea ratkaisua johonkin suurempaan ongelmaan. Ikävä kyllä tatuointi ei ratkaise ihmisen sisäisiä ongelmia.

        Ikävää ettei ihmisten ongelmat ratkea tatuoimattomuudellakaan.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Ikävää ettei ihmisten ongelmat ratkea tatuoimattomuudellakaan.

        Vielä ikävämpää on, että monet varsinkin nuoret saavat lisää ongelmia tatuointien kanssa.


      • nelikymppine naine
        tom jones kirjoitti:

        Vielä ikävämpää on, että monet varsinkin nuoret saavat lisää ongelmia tatuointien kanssa.

        Eipä ole minulla ainakaan ikinä ollut ongelmia, vaikka tatuoinnin otin 19-vuotiaana ja vieläpä melko näkyvälle paikalle. Ei se erityisen iso kylläkään ole.


      • tom jones
        nelikymppine naine kirjoitti:

        Eipä ole minulla ainakaan ikinä ollut ongelmia, vaikka tatuoinnin otin 19-vuotiaana ja vieläpä melko näkyvälle paikalle. Ei se erityisen iso kylläkään ole.

        Et varmaankaan ole vielä parisuhteessa tai hankkinut lasta itsellesi?


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Vielä ikävämpää on, että monet varsinkin nuoret saavat lisää ongelmia tatuointien kanssa.

        Fakta:

        Saattavat saada.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Fakta:

        Saattavat saada.

        Tatuointi on aina ongela tai oire jostakin.


      • tom jones
        tom jones kirjoitti:

        Tatuointi on aina ongela tai oire jostakin.

        Korjaan: ongelma


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Korjaan: ongelma

        Onneksi vain sinun keittiöpsykologiallasi.
        Fakta on aivan muuta.


      • tom jones
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi vain sinun keittiöpsykologiallasi.
        Fakta on aivan muuta.

        Oletko ikinä miettinyt, että aloittaisit ihan oman keskustelun? Älykkyytesi on jotenkin puuduttavaa ja kaikkitietäväisyytesi ei usko edes tatuoidut.


      • nelikymppine naine
        tom jones kirjoitti:

        Et varmaankaan ole vielä parisuhteessa tai hankkinut lasta itsellesi?

        Kaksi lasta meillä on ja 16 vuotta olen ollut naimisissa mieheni kanssa :) Ja työtäkin varmaankin kysyt, vastaus on erikoislääkäri. Ei ne tatuoinnit työn jälkeä haittaa millään tavalla, eivätkä asiakkaat ole moksiskaan.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Oletko ikinä miettinyt, että aloittaisit ihan oman keskustelun? Älykkyytesi on jotenkin puuduttavaa ja kaikkitietäväisyytesi ei usko edes tatuoidut.

        Onneksi olet kertonut meille kaikille sananvapauden merkityksestä.
        Et kai ahdistu, kun käyttäydytään sinun mallisi mukaan?


      • esimiesss
        tom jones kirjoitti:

        Valitsen paljon vähemmän ongelmia itselleni, kun valitsen sen tatuoimattoman. On erittäin tärkeätä valita sopivin henkilö työhön, ei välttämättä pätevin. Se on parasta esimiestyötä työryhmän kannalta.

        Minä valitsen töihin sen kaikista pätevimmän työntekijän. Sitten vasta ongelmissa olet, kun se pätemätön tunari söhlii.


      • oot sä outo hyypiö
        tom jones kirjoitti:

        Valitsen paljon vähemmän ongelmia itselleni, kun valitsen sen tatuoimattoman. On erittäin tärkeätä valita sopivin henkilö työhön, ei välttämättä pätevin. Se on parasta esimiestyötä työryhmän kannalta.

        Vaikka olisikin kuinka sopiva siihen työhön, ei se tuo pätevyyttä. Mieluummin työnsä osaava kuin "sopiva" tunari. Riisutko työntekijät alasti? Mistä voit olla niin varma, ettei heillä ole asujen alla piilossa tatuoiteja?


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        Oletko ikinä miettinyt, että aloittaisit ihan oman keskustelun? Älykkyytesi on jotenkin puuduttavaa ja kaikkitietäväisyytesi ei usko edes tatuoidut.

        yleistäjän sanoissa on enemmän järkeä kuin sinun sanoissasi :)


      • tom jones
        tatuoimaton kirjoitti:

        yleistäjän sanoissa on enemmän järkeä kuin sinun sanoissasi :)

        Taidat olla tatuoinesi hieman puoleellinen arvostelemaan?


      • tom jones
        nelikymppine naine kirjoitti:

        Kaksi lasta meillä on ja 16 vuotta olen ollut naimisissa mieheni kanssa :) Ja työtäkin varmaankin kysyt, vastaus on erikoislääkäri. Ei ne tatuoinnit työn jälkeä haittaa millään tavalla, eivätkä asiakkaat ole moksiskaan.

        Kirjoitat kumman lapsellisesti ollaksesi akateemisesti koulutettu. Ethän nyt vaan huijaa, erikoislääkäri?

        Buahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        Taidat olla tatuoinesi hieman puoleellinen arvostelemaan?

        "Älykkyydelläsi" kykenit varmaan lukemaan nimimerkkini ja päättelemään siitä jotain? :)


      • nelikymppine naine
        tom jones kirjoitti:

        Kirjoitat kumman lapsellisesti ollaksesi akateemisesti koulutettu. Ethän nyt vaan huijaa, erikoislääkäri?

        Buahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

        Ei erikoislääkäreiden(kään) tarvitse kirjoittaa "akateemista kieltä" vapaa-aikanaan. Kukapa siitä sitten mitään ymmärtäisi :)
        Etenkään sinä, kultapieni. Kirjoitan niin kuin lapsenmielisille yleensä pitää selventää asiat, jotta he ymmärtäisivät jotain -tuokaan puhetyyli ei näemmä edes mene sinun jakeluusi..


      • nelikymppine naine
        nelikymppine naine kirjoitti:

        Ei erikoislääkäreiden(kään) tarvitse kirjoittaa "akateemista kieltä" vapaa-aikanaan. Kukapa siitä sitten mitään ymmärtäisi :)
        Etenkään sinä, kultapieni. Kirjoitan niin kuin lapsenmielisille yleensä pitää selventää asiat, jotta he ymmärtäisivät jotain -tuokaan puhetyyli ei näemmä edes mene sinun jakeluusi..

        Vapaa-aika ja työ on erikseen. Vapaa-ajalla olen kuin kuka tahansa ihminen ja kirjoitan, kuten haluan :)


      • nothingtoworryabout
        tom jones kirjoitti:

        Taidat olla tatuoinesi hieman puoleellinen arvostelemaan?

        Ömm, ongelmia tatuointien takia :Dd? Kerrotko minulle minkälaisia ongelmia tuun nyt kohtaamaan :D oikeesti????


      • hehehhehee
        tom jones kirjoitti:

        Erityisen hyvin pitää paikkansa tämä kommentti:

        * Voiko tatuointeihin muodostua addiktio, että niitä pitää saada lisää?

        Siltä näyttää, sillä jotkut peittyvät nopeasti tatuointeihin. Tällaisissa tapauksissa tatuoinneilla saatetaan hakea ratkaisua johonkin suurempaan ongelmaan. Ikävä kyllä tatuointi ei ratkaise ihmisen sisäisiä ongelmia.

        Sinäpä sen sanoit -nimenomaan kommentti. Ei siis ole kyetty todistamaan, että se kaikille tatuoiduille toisi addiktion tatuointeihin.


      • Tietäjä
        tom jones kirjoitti:

        Taidat olla tatuoinesi hieman puoleellinen arvostelemaan?

        Se on tatuointeinesi, ei tatuoinesi.. Ja puolueellinen, ei puoleellinen.

        "Verbaalisesti lahjakas"... Joopa joo ja paskanmarjat.


    • Ei kiitos

      Rumia ovat! Tulee inhottava olo, kun sairaanhoitsu on töherryttäyt itselleen kädet täyteen epäsiistejä kuvia/nimiä! Laittakoot kuka tykkää, minä en tykkää! Ovat mielestäni mauttomia ja mulle ne kertovat visuaalisesti, että henkilöllä on joku itsetunto-ongelma...
      Jaloissa tatskat näyttävät suonikohjuilta! Hyi olkoon!

      • tom jones

        Niin tulee, yleensä palveluammateissa nämä jotkut pitkäaikaiset, joille ei ole pelkoa irtisanomisesta ottavat niitä tatuointeja. Uudemmat työnhakijat sitten taas ihmettelevät, vaikka toisillakin on tatuointeja. Juuri siksi, juuri niiden tatuointien takia.


      • nii kuules
        tom jones kirjoitti:

        Niin tulee, yleensä palveluammateissa nämä jotkut pitkäaikaiset, joille ei ole pelkoa irtisanomisesta ottavat niitä tatuointeja. Uudemmat työnhakijat sitten taas ihmettelevät, vaikka toisillakin on tatuointeja. Juuri siksi, juuri niiden tatuointien takia.

        joilla, ei joille :)


      • tom jones
        nii kuules kirjoitti:

        joilla, ei joille :)

        Niin kuulepas.


      • nii kuules
        tom jones kirjoitti:

        Niin kuulepas.

        "nii kuules" on puhekieltä ja nimimerkki :) Ei nimimerkkien tarvitse olla kirjakieltä.


      • Itkettää vain
        tom jones kirjoitti:

        Niin tulee, yleensä palveluammateissa nämä jotkut pitkäaikaiset, joille ei ole pelkoa irtisanomisesta ottavat niitä tatuointeja. Uudemmat työnhakijat sitten taas ihmettelevät, vaikka toisillakin on tatuointeja. Juuri siksi, juuri niiden tatuointien takia.

        Siis viestistäsi ei saa mitään tolkkua käykö kateeksi, saan villiä seksiä kerta toisensa jälkeen tatuoinneista huolimatta. 53v nainen ja 33v saman miehen kanssa. Lapsia ja lapsenlapsia löytyy myös.


      • tom jones
        Itkettää vain kirjoitti:

        Siis viestistäsi ei saa mitään tolkkua käykö kateeksi, saan villiä seksiä kerta toisensa jälkeen tatuoinneista huolimatta. 53v nainen ja 33v saman miehen kanssa. Lapsia ja lapsenlapsia löytyy myös.

        On paljon miehiä, jotka tykkäävät katsoa netistä tatuoituja naispornotähtiä. Hyvin harvat haluavat sellaisen kotiinsa.


      • Väärässä olet
        tom jones kirjoitti:

        On paljon miehiä, jotka tykkäävät katsoa netistä tatuoituja naispornotähtiä. Hyvin harvat haluavat sellaisen kotiinsa.

        Kyllä näitä miehiä löytyy useita. jotka haluavat tatuoidun naisen kanssa jakaa elämänsä ;).


      • tom jones
        Väärässä olet kirjoitti:

        Kyllä näitä miehiä löytyy useita. jotka haluavat tatuoidun naisen kanssa jakaa elämänsä ;).

        Mutta usko vaan minua, niitä miehiä on vielä enemmän, jotka haluavat puhdasihoisen naisen.


      • Sirinä
        tom jones kirjoitti:

        Mutta usko vaan minua, niitä miehiä on vielä enemmän, jotka haluavat puhdasihoisen naisen.

        Huihai! Ovat pian katoava luonnonvara ;)


      • jaaakkooo93
        tom jones kirjoitti:

        Mutta usko vaan minua, niitä miehiä on vielä enemmän, jotka haluavat puhdasihoisen naisen.

        Mistäs sinä tj sen tiedät?


    • joonaass99

      Homppeli tomppeli taas vauhdissa :D Naurettavia väitteitä naurettavalta vanhoilliselta vanhalta kääkältä!

      • tom jones

        Minä voin tunnustaa olevani vanha kääkkä, mutta tunnustapa sinä itse olevasi tatskapelle.


      • joonaass99
        tom jones kirjoitti:

        Minä voin tunnustaa olevani vanha kääkkä, mutta tunnustapa sinä itse olevasi tatskapelle.

        Anteeksi nyt vain mutta olen 15-vuotias, eli kakara suomen kielellä :D Ei minulla tulisi pieneen mieleenikään ottaa vielä tatuointia.


      • tom jones
        joonaass99 kirjoitti:

        Anteeksi nyt vain mutta olen 15-vuotias, eli kakara suomen kielellä :D Ei minulla tulisi pieneen mieleenikään ottaa vielä tatuointia.

        Se on hyvä ja mukava lukea.


      • joonaass99
        tom jones kirjoitti:

        Se on hyvä ja mukava lukea.

        Oho! Oletin jotain negatiivista kommentistani :D
        Juu, eli en edes mieti tatuointeja vielä.. Kieltämättä osa on ihan hienoja, mutta tuskin otan ikinä itselleni tatuointia (en edes pientä).


    • The Map on The Skin

      Ylipäätään tatskat ovat naisella ällöttäviä. Toki jokaisella on tietysti oikeus tehdä iholleen mitä haluaa.
      Itse tapasin muutama viikko sitten naisen, jolla tatuointi olkapäässä ja ristiselässä.
      Se oli vaan mulle niiiiin turn off, että seurustelusta ei tullut mitään. Hän kysyi, että mikä siinä inhottaa. En osannut vastata. Mutta tosi vastenmielistä.

      • tom jones

        Eikä siinä oikeastaan tarvitse antaakaan inhotukselleen mitään selitystä. Se riittää, kun ei miellytä niin ei miellytä. Tämä vuoksi naisten kannattaa pitää itsestään huolta.


      • No ink
        tom jones kirjoitti:

        Eikä siinä oikeastaan tarvitse antaakaan inhotukselleen mitään selitystä. Se riittää, kun ei miellytä niin ei miellytä. Tämä vuoksi naisten kannattaa pitää itsestään huolta.

        Nykyään on todella paljon muuten nättejä naisia, jotka ovat ottaneet jonkun ruman ison tatuoinnin ja pilanneet luonnollisen kauneutensa mauttomalla koristeellisella töhryllä.


      • tom jones
        No ink kirjoitti:

        Nykyään on todella paljon muuten nättejä naisia, jotka ovat ottaneet jonkun ruman ison tatuoinnin ja pilanneet luonnollisen kauneutensa mauttomalla koristeellisella töhryllä.

        Pitää paikkansa, luonnollisien kauniita naisia tuhoamassa kauneuttaan, voi mitä haaskausta.


      • erery
        tom jones kirjoitti:

        Pitää paikkansa, luonnollisien kauniita naisia tuhoamassa kauneuttaan, voi mitä haaskausta.

        Ja onko se sinulta pois?

        taitaa olla, kun sinähän netin seuranhakupalstoja mittailet.
        Hahhhhhh

        Ja hihhuli vielä...hahhhhhh


      • tom jones
        erery kirjoitti:

        Ja onko se sinulta pois?

        taitaa olla, kun sinähän netin seuranhakupalstoja mittailet.
        Hahhhhhh

        Ja hihhuli vielä...hahhhhhh

        Sinun mielestäsi ilmeisesti on oikein, että kauniit naiset pilaavat luonnollisen kauneutensa?


      • vai onko??
        tom jones kirjoitti:

        Sinun mielestäsi ilmeisesti on oikein, että kauniit naiset pilaavat luonnollisen kauneutensa?

        Kauneus on katsojan silmässä.


    • 7+6

      En ole koskaan saanut negatiivista palautetta tatuoinneistani tai kuullut arvostelua. Eli ei ärsytä minua millään tavalla.

      Ärsyttääköhän läskejä kun hymyilen ilkikurisesti jos näen heidän avaavan pikaruokalan ovea?

      • tom jones

        Samasta asiasta on kyse, kyllä varmaan ärsyttää.


      • 76060
        tom jones kirjoitti:

        Samasta asiasta on kyse, kyllä varmaan ärsyttää.

        So?


      • tom jones
        76060 kirjoitti:

        So?

        Eli varmasti ärsyttäisi, jos joku olisi kuultesi sanonut jotain negatiivista tatuoinneistasi tai hymyillyt ilkikurisesti niille.


    • Marjatiina

      Naisten pitäs olla naisellisia ja välttää kaikkea ylenpalttista laittamista. Se on vähän kuin asunnonkin kanssa. Toisten laittamaa ei välttämättä huolita ja sitte jos otetaan pitää alkaa laittamaan oman mielen mukaiseksi. Muutenkin nimet on ärsyttäviä. Mun mielestä tatuointi on kuin merkkausta toiselta mieheltä, "minä kävin täällä ja päivämäärä perään". Isot tatuoinnit ei viehätä ollenkaan, pikemminkin yököttävät. Onpa kiva sitte mummona nitä kattella ja poistella tai vähäkään vanhempana. Joillaki kun on mahassa ja maha ihan ryppynen raskauden jäljiltä.

      • tom jones

        Varmaan nuo merkit edellisistä suhteista ovatkin ärsyttäviä. Siksi sormus on niin helppo riisua ja heittää, vaikka järveen.


      • mitähän ihmettä häh

        Yhtä ruma se vatsa on ryppyisenä -oli siinä tatuointeja tai ei.


    • Annastiina80

      Tatuoinnit ovat kehon taidetta!!

      • osuit naulan kantaan

        Nimenomaan! :)


      • tom jones
        osuit naulan kantaan kirjoitti:

        Nimenomaan! :)

        Tatuoinnit eivät ole taidetta, eivät kehon tai minkään muunkaan tyylilajin.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Tatuoinnit eivät ole taidetta, eivät kehon tai minkään muunkaan tyylilajin.

        Jännä linja sulla. Jos maalaus on kankaalla se on taidetta, mutta jos se on iholla niin ei... Ei mitään logiikkaa.


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        Jännä linja sulla. Jos maalaus on kankaalla se on taidetta, mutta jos se on iholla niin ei... Ei mitään logiikkaa.

        Se juuri on logiikkaa, maalaukset kuuluu kankaalle, ei ihoon eikä mihinkään muuallekkaan.


      • öhmm öhmm
        tom jones kirjoitti:

        Se juuri on logiikkaa, maalaukset kuuluu kankaalle, ei ihoon eikä mihinkään muuallekkaan.

        Hmmm.. eli ei saa maalata paperillekaan?


    • oivoivoi

      Sain syövän tästä keskustelusta ja erityisesti loikkasi silmille Tom jonesin kommentti "Naisten täytyy pitää huoli itsestään". Tatuointiahan vain huolehditaan ja pidetään hyvänä ja terveenä! :D Jos tatuoitu nainen on niin pirun hirveä näky niin entäs miehet jäätävän kokoisineen kaljamahoineen, yhteenkasvaneissa kulmakarvoissa tai parran sängessä? aaargh peittäkää lasten silmät! Itselläni siis on kaksi, omasta mielestäni kaunista tatuointia kädessä ja aion jatkossakin tatuoida hihan täyteen. Ylpeänä kannan niitä, koska merkitys on muotivillitystä suurempi.

      • tom jones

        Kanna sinä vaan ylpeänä miesmäisiä hihatatuointejasi.


      • oivoivoi
        tom jones kirjoitti:

        Kanna sinä vaan ylpeänä miesmäisiä hihatatuointejasi.

        Miesmäisiä? On hyvä sannoo kun ei edes tiiä mitä kukin on ottanut. Mistäs sen tietää jos onkin käsi täynnä pikkuisia perhosia, kukkia ja sytämmiä.


      • tom jones
        oivoivoi kirjoitti:

        Miesmäisiä? On hyvä sannoo kun ei edes tiiä mitä kukin on ottanut. Mistäs sen tietää jos onkin käsi täynnä pikkuisia perhosia, kukkia ja sytämmiä.

        Samanlaisilta vanhan miehen aluspaidalta ne joka tapauksessa näyttävät.


      • Cheesecakewithcherri
        tom jones kirjoitti:

        Samanlaisilta vanhan miehen aluspaidalta ne joka tapauksessa näyttävät.

        Olet säälittävä yleistäjä-pelle !!


      • tom jones
        Cheesecakewithcherri kirjoitti:

        Olet säälittävä yleistäjä-pelle !!

        Puhdasihoisia ei voi laittaa mihinkään muottiin, he ovat yksilöitä ja persoonia. Tatuoimalla itsesi kuulut tatuoitujen ryhmään, josta en ole kuullut mitään hyvää. Koskaan en ole kuullut ihmisen sanottavan: "Kun otin tatuoinnin, siitä seurasi sitä ja sitä hyvää...". En koskaan, eikä se ole sattumaa.


      • tom jones
        tom jones kirjoitti:

        Puhdasihoisia ei voi laittaa mihinkään muottiin, he ovat yksilöitä ja persoonia. Tatuoimalla itsesi kuulut tatuoitujen ryhmään, josta en ole kuullut mitään hyvää. Koskaan en ole kuullut ihmisen sanottavan: "Kun otin tatuoinnin, siitä seurasi sitä ja sitä hyvää...". En koskaan, eikä se ole sattumaa.

        Korjaus: ...en ole kuullut ihmisen koskaan sanovan...


      • söpöä....... not
        tom jones kirjoitti:

        Samanlaisilta vanhan miehen aluspaidalta ne joka tapauksessa näyttävät.

        En tiennytkään miesten käyttävän aluspaitoja, missä on kukkia ja perhosia.


      • Yöperhonen
        söpöä....... not kirjoitti:

        En tiennytkään miesten käyttävän aluspaitoja, missä on kukkia ja perhosia.

        Mitäköhän hyvää tatuoinneista pitäisi seurata :D? Otin sen itselleni ilman hyötymis tarkoituksia. Ja tosiaan kuka käyttää nykyaikana aluspaitoja, saati naisellisesti kuvioitua sellaista.


      • söpöä....... not
        Yöperhonen kirjoitti:

        Mitäköhän hyvää tatuoinneista pitäisi seurata :D? Otin sen itselleni ilman hyötymis tarkoituksia. Ja tosiaan kuka käyttää nykyaikana aluspaitoja, saati naisellisesti kuvioitua sellaista.

        Kenelleköhän viestisi tarkoitit? On minullakin yksi pieni tatuointi ja otin sen vain itseäni varten.
        Luulisin, että vanhemmat ihmiset käyttävät aluspaitoja -muilla niitä ei pahemmin näy.


    • sickjones

      Tämä tom jones on roikkunut tällä palstalla sen 8-9 vuotta. Aina sama vikinä. Ko tapaus trollailee (hänelle se on elämän sisältö) lukuisilla eri palstoilla. Pointti aina se, että haluaa ärsyttää ihmisiä saadakseen keskustelua aikaan. Ja miksi haluaa saada keskustelua aikaan on se, että muuten on niin yksinäinen. Hänen ainoa elämänsä on täällä netissä, surullista kyllä. Puuhailee netissä 24/7 lukuisilla foorumeilla. Hänellä on monta eri nimimerkkiä ja persoonaa. Esiintyy netissä välillä nuorena naisena, välillä vanhempana naisena, välillä nuorena miehenä ja sit taas vanhempana. Nimimerkkiä (ja persoonaa) vaihtelemalla keskustelee itsensä kanssa. Outoa? Narsistinen luonne, sekosemmoinen, omasta mielestään jumalaa suurempi, on kaikkien kirjoittajien yläpuolella. Semmonen on meidän tomppeli. Avohoitotapaus. Surkea idiootti jolla luulot itestään aivan jotain muuta kuin oikeesti on. Ja kai kaikki tietää, että yksi näistä hänen lukuisista alter egoista on "Tehdaspena". Siis yksi lukuisista, koska hänhän vaihtelee nimimerkkiä koko ajan pönkittääkseen oman itsensä juttuja.... sairas mikä sairas, huh hah hei.

      • tom jones

        Kirjoita vaan ihan omasta puolestasi. Vainoharhaisuus ja kuvitelmat, siitä että tietää jotain netissä kirjoittavista palstalaisista ovat suurinta itsepetosta ja harhaa, johon suosittelen asiantuntevaa hoitoa.


      • sickjones
        tom jones kirjoitti:

        Kirjoita vaan ihan omasta puolestasi. Vainoharhaisuus ja kuvitelmat, siitä että tietää jotain netissä kirjoittavista palstalaisista ovat suurinta itsepetosta ja harhaa, johon suosittelen asiantuntevaa hoitoa.

        Mitä piipität? Mikä tossa jutussani ei ollut oikein? Korjaa vaan kaikki vääryydet :)


      • tom homos
        tom jones kirjoitti:

        Kirjoita vaan ihan omasta puolestasi. Vainoharhaisuus ja kuvitelmat, siitä että tietää jotain netissä kirjoittavista palstalaisista ovat suurinta itsepetosta ja harhaa, johon suosittelen asiantuntevaa hoitoa.

        Taasko se naisten röhönaurujen kohde nr.1 on palstalla piipittämässä. Taisit saada kouluaikana pahasti pataan.


    • Voivoivoi

      Edellinen kirjoittaja kertoi sinusta faktoja, kaikki täällä tietävät, että sinulla on ongelma. Hyväksy se!

    • sickjones

      Kuuleppas, jones. Mulla on pari tatskaa. Olen palvelutyössä. Eipä ole tatskat haitannut yhtään työssäoloani, eikä myöskään työnhakuani; pari kertaa olen hakenut töitä ja molemmilla kerroilla sain duunin. Sinä, idiootti, et saa töitä vaikka sulla ei edes ole tatskoja. Mistähän johtuu? Oletko koskaan miettinyt? Kannattaisko siis sun keskittyä enemmän itseesi? Ja vinkkinä: jos mielenterveys menee ni onhan noita paikkoja jotka voi auttaa....

    • oivoivoi

      Itselläni jäi kans sanomatta, että olen naisasentaja ja kukaan ei ole tatuointejani kieroon katsonut. Siinä ei ratkaise kuin ammattitaito ja sosiaaliset taidot. Jokunen asiakas on kysynyt mitä ne tuommoiset on (varsinkin nämä vanhemmat) mutta hetki kun ollaan tuumailtu niin kehuja olen saanut ja työt jatkuu. Kahviakin ovat tarjonneet kerta juttu luistaa niin mukavasti tällaisen normaalin, IHMISEN kanssa. Ilman lokerointia.

      • tom jones

        Varmaan varsinkin tatuoidut tuntevat olonsa kotoisaksi seurassasi, niitähän suurin osa vangeista on.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Varmaan varsinkin tatuoidut tuntevat olonsa kotoisaksi seurassasi, niitähän suurin osa vangeista on.

        ...mutta tunteeko kukaan oloaan kotoisaksi SINUN seurassasi?? Vai juuri siksikö olet täällä jatkuvasti valittamassa ja purkamassa omaa pahaa oloasi...?


      • oivoivoi
        raw kirjoitti:

        ...mutta tunteeko kukaan oloaan kotoisaksi SINUN seurassasi?? Vai juuri siksikö olet täällä jatkuvasti valittamassa ja purkamassa omaa pahaa oloasi...?

        Jonesin argumentit ovat kömpelöitä, asiasta poikkeavia ja suorastaan halvaantuneita. mistä se repii näitä "vangeilla vain tatuointeja" "puhdasihoinen" sun muut faktat. Pakko olla jo päässä vikaa.


      • raw
        oivoivoi kirjoitti:

        Jonesin argumentit ovat kömpelöitä, asiasta poikkeavia ja suorastaan halvaantuneita. mistä se repii näitä "vangeilla vain tatuointeja" "puhdasihoinen" sun muut faktat. Pakko olla jo päässä vikaa.

        Siis sehän on jo selvää... Mutta kuinka paljon...?


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        Siis sehän on jo selvää... Mutta kuinka paljon...?

        En minä mitään pahaa oloani täällä ole purkamassa, mutta miten on itsesi laita? Tuollainen tatuoimattoman kiusaaminen on varmaan enintä mihin pystyt, oletko tuntenut kenties oloasi syrjityksi tatskojesi takia? Muista sentään,että enemmistö suomalaisista ja kaikista maailman ihmisistä on puhdasihoisia.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        En minä mitään pahaa oloani täällä ole purkamassa, mutta miten on itsesi laita? Tuollainen tatuoimattoman kiusaaminen on varmaan enintä mihin pystyt, oletko tuntenut kenties oloasi syrjityksi tatskojesi takia? Muista sentään,että enemmistö suomalaisista ja kaikista maailman ihmisistä on puhdasihoisia.

        Ei kukaan selväpäinen jaksa täällä parkua päivästä toiseen, sen takia jos jollain on tatska... Ja edelleenkin en omista ITSE yhtään tatuointia.


      • tom jones
        raw kirjoitti:

        Ei kukaan selväpäinen jaksa täällä parkua päivästä toiseen, sen takia jos jollain on tatska... Ja edelleenkin en omista ITSE yhtään tatuointia.

        Ei kukaan tatuoimaton jaksa päivästä päivään itkeä tatuoitujen puolesta, heillä on puolustajat ihan omasta takaa, ei siihen puhdasihoisia tarvita.


      • raw
        tom jones kirjoitti:

        Ei kukaan tatuoimaton jaksa päivästä päivään itkeä tatuoitujen puolesta, heillä on puolustajat ihan omasta takaa, ei siihen puhdasihoisia tarvita.

        XD


    • Elisaveta

      Me olemme kaikki ihmisiä, turha luokitella "tatuoimaton" ja "tatuoitu" samalla tavalla synnytään ja kuollaan. Turha arvostella toisia siitä, että he pitävät kehon taiteesta.

      • tom jones

        Kehon taidetta on esim. kauniit voimisteluliikkeet. Olette omineet musteroiskeillenne sanaparin, joka ei taatusti tarkoita tatuointeja. Taideteoksista maksetaan, että joku voi omistaa kalliin maalauksen. Sinä maksat siitä, kun kehosi pilataan hölmöillä merkeillä.


    • Tatuoinnit=taidetta

      Siis hetkonen, 1. Minulla EI ole tatuointia, vielä! 2. Katsoppa tarkkaan mitä tarkoittaa kehon taide, myös tatuoinnit kuuluvat tähän kategoriaan.

      Lisäksi se on meidän mielestämme taidetta, voimistelu on voimistelua, ei taidetta.

      • tom jones

        Tatuoinnit ovat ihon pilaamista pysyvillä kuvioilla pistämällä ihoon väriainetta. Ne eivät ole minkään valtakunnan taidetta.


    • oivoivoi

      Lopeta jo toi "puhdasihoinen" sanan käyttö ja ota pää pois perseestä. Kerta tatuoimattomia on maailmassa enemmän, on niissä myös enemmän sitä ihmiskunnan syöpääkin eikä mikään sun ns. fakta osota sitä vääräksi. Tatuoinnit on taidetta. Ja tauluihin ja paperiin tehtyjä tatuointimalleja ostettaan hyvään hintaankin. Jossain kulttuureissa on myös tapana ottaa tatuointeja, voiman, ihmisyyden tai jumalaa kunnoittaakseen.

    • Tatuoinnit=taidetta

      Ja sinäkö päätät ,mikä tässä maailmassa on taidetta ja mikä ei? Kuulkaa oi kaikki tatuoidut pyhää jonesia :D! Kerro edes mitä erilaisia tyylisuuntauksia tatuoinneista löytyy ennen kuin sanot, ettei se ole taidetta.

      • tom jones

        Minua on kaikkein eniten naurattanut tämä old school suuntaus.


    • voihuoh

      Kauankohan kestikään googlata että löysit edes yhden lajin.

      • tom jones

        Et taida sinäkään tykätä old school tatuoinneista, älä välitä en minäkään.


      • nothingtoworryabout
        tom jones kirjoitti:

        Et taida sinäkään tykätä old school tatuoinneista, älä välitä en minäkään.

        Ajattelin ihan vittuillakseni tulla tänne ilmaisemaan että pilasin ihoani TAAS 3 ällöttävällä epänaisellisella kuvalla tänään(: lisää 27. Päivä(: t.17v pikkulikka mikä tulee niin "katumaan" (:


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Et taida sinäkään tykätä old school tatuoinneista, älä välitä en minäkään.

        Onneksi meillä on yleiset käsitteet ja määritteet ja näin emme tarvitse yhden yksilön mielipidettä asiaan.

        Taide on yksi kulttuurin peruskäsitteistä. Se koostuu erilaisten elementtien tarkoituksellisen järjestelyn tuloksista ja prosesseista, joilla pyritään vaikuttamaan tunteisiin tai ajatteluun subjektiivisella tasolla.

        Taiteesta joko pitää, tai ei. Se ei sulje pois taiteen olemassaoloa.


      • tom jones
        nothingtoworryabout kirjoitti:

        Ajattelin ihan vittuillakseni tulla tänne ilmaisemaan että pilasin ihoani TAAS 3 ällöttävällä epänaisellisella kuvalla tänään(: lisää 27. Päivä(: t.17v pikkulikka mikä tulee niin "katumaan" (:

        Eihän se ole minulta pois.


      • Tehdaspena
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi meillä on yleiset käsitteet ja määritteet ja näin emme tarvitse yhden yksilön mielipidettä asiaan.

        Taide on yksi kulttuurin peruskäsitteistä. Se koostuu erilaisten elementtien tarkoituksellisen järjestelyn tuloksista ja prosesseista, joilla pyritään vaikuttamaan tunteisiin tai ajatteluun subjektiivisella tasolla.

        Taiteesta joko pitää, tai ei. Se ei sulje pois taiteen olemassaoloa.

        Olen kuullut monta kertaa ennenkin luokiteltavan kaikenlaista turhaa taiteeksi useimmiten juuri sellaista mitä ihmiset kutsuvat paskataiteeksi. Sitähän ne pelletatuointinne suurimmaksi osaksi ovat, aivan turha kaunistella asioita. Ihan hölmöläisiksi vaan kutsutaan leggins-akkoja törkytatuoineen ja pääkallo-ukkoja hihatskoineen, ei taiteilijoiksi eikä teideteosten kantajiksi.:)


      • tom jones
        Tehdaspena kirjoitti:

        Olen kuullut monta kertaa ennenkin luokiteltavan kaikenlaista turhaa taiteeksi useimmiten juuri sellaista mitä ihmiset kutsuvat paskataiteeksi. Sitähän ne pelletatuointinne suurimmaksi osaksi ovat, aivan turha kaunistella asioita. Ihan hölmöläisiksi vaan kutsutaan leggins-akkoja törkytatuoineen ja pääkallo-ukkoja hihatskoineen, ei taiteilijoiksi eikä teideteosten kantajiksi.:)

        Yleistäjä on ottanut elämän tehtäväkseen tatuointi taiteen edistämisen. Miten minusta van jotenkin tuntuu, ettei sekään hanke kuten ei moni muukaan, hänen elämässään ei tahdo asiat onnistua subjektiivisella tasolla.

        Alunperin sellin hämärässä nakutetut tatuoinnit eivät järinsuurta taidetta olleet, eikä niitä sellaiseksi tarkoitettu. Nykyään julkkis teinipimujen tatskat ovat aivan samassa sarjassa. Tarkoitettu herättämään huomiota eivät miksikään taiteeksi.

        Ehkä tämä oli raskas pettymys, jollain tuhansia euroja hassanneelle keski-ikäiselle suurelle taiteilijalle.


      • Hankkiuduhoitoon!
        Tehdaspena kirjoitti:

        Olen kuullut monta kertaa ennenkin luokiteltavan kaikenlaista turhaa taiteeksi useimmiten juuri sellaista mitä ihmiset kutsuvat paskataiteeksi. Sitähän ne pelletatuointinne suurimmaksi osaksi ovat, aivan turha kaunistella asioita. Ihan hölmöläisiksi vaan kutsutaan leggins-akkoja törkytatuoineen ja pääkallo-ukkoja hihatskoineen, ei taiteilijoiksi eikä teideteosten kantajiksi.:)

        Eiköhän sinun tom alis pena olisi jo korkea-aika hankkiutua hoitoon :)? Legginsejä käyttää muuten moni muukin nainen, kuin yksin tatuoimattomat. Minulla ei muuten ole lainkaan pelle-aiheista tatuointia :D!


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        Yleistäjä on ottanut elämän tehtäväkseen tatuointi taiteen edistämisen. Miten minusta van jotenkin tuntuu, ettei sekään hanke kuten ei moni muukaan, hänen elämässään ei tahdo asiat onnistua subjektiivisella tasolla.

        Alunperin sellin hämärässä nakutetut tatuoinnit eivät järinsuurta taidetta olleet, eikä niitä sellaiseksi tarkoitettu. Nykyään julkkis teinipimujen tatskat ovat aivan samassa sarjassa. Tarkoitettu herättämään huomiota eivät miksikään taiteeksi.

        Ehkä tämä oli raskas pettymys, jollain tuhansia euroja hassanneelle keski-ikäiselle suurelle taiteilijalle.

        Onneksi, vaikka kuinka vaikeroit et voi mitään peruskäsitteille ja elämän sekä kulttuurin eteenpäin menolle. Emme elä eilisessä.

        Minulle on aivan sama mitä sinä ajattelet minun elämäntehtävästäni. Enhän niitä edes tuo esille. Kommentoin sanoilla vain sinun tekstejäsi.
        Siksipä en ole persoonallani esillä, joten kampituksesi eivät tunnu missään vaikka kuinka siihen pyrit. *iso hymy*


    • Hahah naurettavaa

      Kaskas tom, toinenpersoonasi pena on päässyt näemmä irti ;)

      • tom jones

        Penan ajatusmaailma on lähellä omaani, sellaisten kanssa on mukava rupatella. Tykkäätkö itse tarinoida vankilahemmojen kanssa?


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        Penan ajatusmaailma on lähellä omaani, sellaisten kanssa on mukava rupatella. Tykkäätkö itse tarinoida vankilahemmojen kanssa?

        He varmasti osaavat kertoa asiansa rakentavammin ja aikuismaisemmin kuin sinä.


    • Siis anteeksi mitä?

      Siis sinä olet vain kitisevä lapsi, ei sinun kanssasi voi keskustella rakentavasti.

      Mitä tulee vankeihin, en ole koskaan keskustellut heidän kanssaan, olen tosin nuorena jakanut pidätetyille ruokaa :).

      • tom jones

        Minun mielestäni lapset käyttävät noita hymiöitä teksteissään. Rakentava keskustelu ei tatuoitujen kanssa on useimmiten aivan mahdotonta, eikä missään nimessä tarkoita sitä, että pitäisi olla kaikesta samaa mieltä. On todella naiivia kuvitella ihon pilaamisen olevan aikuismaista käytöstä.


    • Hymiö ei lapsekas

      Oletko syntynyt kivikaudella ? Nykyään moni nuori aikuinen käyttää hymiöitä viesteissään, myös 40-kymppisetkin.

      • tom jones

        Moderni ihminen ottaa siis mielestäsi tatuoinnin ja käyttää hymiöitä?


    • Logiikka hukassa?

      Moderni ihminen nimen omaan seuraa aikaansa, tatuointi ei ole pakollinen, mutta hymiöitä käyttää valtaosa, sitä sinä et voi kiistää. Olenko nyt siis hymiö-pelle kun käytän niitä :D:D Lol?

      • tom jones

        Nuo "Lol" -hymiöt ovat kaikkein naurettavimpia. Ihan sieltä amerikasta tulleet, mistä ne ovat myös tatuointinne peräisin. Ei se tee sinusta yhtään modernimpaa, pentu. Olet pelkkä muoti-ilmiön perässä juoksia!


      • tietäjä.
        tom jones kirjoitti:

        Nuo "Lol" -hymiöt ovat kaikkein naurettavimpia. Ihan sieltä amerikasta tulleet, mistä ne ovat myös tatuointinne peräisin. Ei se tee sinusta yhtään modernimpaa, pentu. Olet pelkkä muoti-ilmiön perässä juoksia!

        Lol ei ole hymiö, vaan kirjaimet tulevat sanoista esim. lots of laugh


      • tietäjä.
        tom jones kirjoitti:

        Nuo "Lol" -hymiöt ovat kaikkein naurettavimpia. Ihan sieltä amerikasta tulleet, mistä ne ovat myös tatuointinne peräisin. Ei se tee sinusta yhtään modernimpaa, pentu. Olet pelkkä muoti-ilmiön perässä juoksia!

        Pelle, se kirjoitetaan juoksija.


      • ehehehehehhehehe
        tietäjä. kirjoitti:

        Lol ei ole hymiö, vaan kirjaimet tulevat sanoista esim. lots of laugh

        Hymiö on hymiö, eikä mikään "Lol" -hymiö...
        LOL on nauramista tarkoittava lyhennesana ja tulee mm. sanoista laughing out loud.

        Ps. Se kirjoitetaan LOL, jos tarkkoja ollaan.


      • Tauski
        ehehehehehhehehe kirjoitti:

        Hymiö on hymiö, eikä mikään "Lol" -hymiö...
        LOL on nauramista tarkoittava lyhennesana ja tulee mm. sanoista laughing out loud.

        Ps. Se kirjoitetaan LOL, jos tarkkoja ollaan.

        Itse olet pelle, se tarkoittaa laughing out loud eikä mitään lots of laugh. Näitä besserwissereitä on erityisen paljon tatuointiporukoissa. Tosiasiassa tatskatut ovat suurimpia typeryyksiä :).


      • ehehehehehhehehe
        Tauski kirjoitti:

        Itse olet pelle, se tarkoittaa laughing out loud eikä mitään lots of laugh. Näitä besserwissereitä on erityisen paljon tatuointiporukoissa. Tosiasiassa tatskatut ovat suurimpia typeryyksiä :).

        Vitun uuno! :D Niinhän sanoin, että se on laughing out loud. Mutta se on myös nuorten keskuudessa muuntunut muotoon lots of laugh, joten ei sekään ole väärä.

        Tatuointia minulla ei ole, joten ne uunot näemmä sitten löytyvät tatuoimattomien joukosta -kuulumme siis samaan uunojen kastiin :)


      • ehehehehehhehehe
        ehehehehehhehehe kirjoitti:

        Vitun uuno! :D Niinhän sanoin, että se on laughing out loud. Mutta se on myös nuorten keskuudessa muuntunut muotoon lots of laugh, joten ei sekään ole väärä.

        Tatuointia minulla ei ole, joten ne uunot näemmä sitten löytyvät tatuoimattomien joukosta -kuulumme siis samaan uunojen kastiin :)

        Ja jollet viestilläsi tarkoittanut minua, opettele vastaamaan oikeaan viestiin. :)

        Pelle


    • Tatuoinmuistoni

      Kuten joku toinenkin mainitsi, myös minä otin tatuoinnin tosin kuolleen siskoni muistoksi. En minkään muodin vuoksi. Elä sinä kivikauttasi kukaan ei välitä tuollaisesta sekopäästä

      P.s: Olen 35v en lue itseäni "pennuksi" kääkkä.

      • tom jones

        Eikö maailma ole täynnä koruja, joita voi kantaa kuolleen muistoksi, ettei tarvitse ihoaan vahingoittaa sen vuoksi? Vanhat tatuoinnit menettävät hohtoaan, eikä ole kovinkaan kunnioitettavaa vainajaa kohtaan kantaa haalistunutta tatskaa.


    • Antonina79

      Sinäkö päätät miten MINÄ kunnioitan siskoni muistostoa? Ihan tiedoksi, että hän rakasti tatuointeja ja haaveili jonain päivänä tulevansa tatuoijaksi. Leukemia vei kuitenkin voiton. Korut eivät ole sama asia kuin tatuointi, joka tehtiin siskoni tekemän luonnoksen pohjalta.

      • tom jones

        En päätä, voin vain kertoa suurimman osan vievän kukkia haudalle ja muistelevan kaikessa hiljaisuudessa. Jos haluat kantaa siskosi muistoa musteroiskaisun muodossa, niin aivan vapaasti. Luin juuri lehdestä Noora Rädystä ja pisti silmiin, että lukeekohan tuossa tatskassa "Sister", joka tapauksessa ihan mauton:

        http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2014121918942169_jk.shtml

        Ja toinen seikka mikä kummastutti, kun tyttö on vasta ihan viime aikoina tullut esiin, niin nyt jo pohditaan uran lopettamista.


      • yleistäjä
        tom jones kirjoitti:

        En päätä, voin vain kertoa suurimman osan vievän kukkia haudalle ja muistelevan kaikessa hiljaisuudessa. Jos haluat kantaa siskosi muistoa musteroiskaisun muodossa, niin aivan vapaasti. Luin juuri lehdestä Noora Rädystä ja pisti silmiin, että lukeekohan tuossa tatskassa "Sister", joka tapauksessa ihan mauton:

        http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2014121918942169_jk.shtml

        Ja toinen seikka mikä kummastutti, kun tyttö on vasta ihan viime aikoina tullut esiin, niin nyt jo pohditaan uran lopettamista.

        Onneksi ymmärrät kaiken urheilustakin ja mielestäsi kyseinen Noora aloitti urheilun eilen.


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        En päätä, voin vain kertoa suurimman osan vievän kukkia haudalle ja muistelevan kaikessa hiljaisuudessa. Jos haluat kantaa siskosi muistoa musteroiskaisun muodossa, niin aivan vapaasti. Luin juuri lehdestä Noora Rädystä ja pisti silmiin, että lukeekohan tuossa tatskassa "Sister", joka tapauksessa ihan mauton:

        http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2014121918942169_jk.shtml

        Ja toinen seikka mikä kummastutti, kun tyttö on vasta ihan viime aikoina tullut esiin, niin nyt jo pohditaan uran lopettamista.

        Taitaapi lukea sisu ?

        Ostapas uudet kakkulat.


      • tatuoimaton
        tatuoimaton kirjoitti:

        Taitaapi lukea sisu ?

        Ostapas uudet kakkulat.

        On täytyy sanoa, että tuo tatuointi kyllä sopii Nooralle! :) Eli hieno on


      • tatuoimaton
        tatuoimaton kirjoitti:

        On täytyy sanoa, että tuo tatuointi kyllä sopii Nooralle! :) Eli hieno on

        ja, ei on......


      • tom jones
        tatuoimaton kirjoitti:

        ja, ei on......

        Ei minunkaan mielestä sovi, eikä ole minkäännäköinen, vaan täytyy arvuutella mitäköhän siinä lukee. Juuri näin tapahtuu enemmistölle, niille niin kauniille tatuoinneille. Ne ovat mitäänsanomattomia.


      • 54848
        tom jones kirjoitti:

        Ei minunkaan mielestä sovi, eikä ole minkäännäköinen, vaan täytyy arvuutella mitäköhän siinä lukee. Juuri näin tapahtuu enemmistölle, niille niin kauniille tatuoinneille. Ne ovat mitäänsanomattomia.

        Silmissäsi on vikaa, helppo tuo oli lukea.


      • Alter ego
        tom jones kirjoitti:

        En päätä, voin vain kertoa suurimman osan vievän kukkia haudalle ja muistelevan kaikessa hiljaisuudessa. Jos haluat kantaa siskosi muistoa musteroiskaisun muodossa, niin aivan vapaasti. Luin juuri lehdestä Noora Rädystä ja pisti silmiin, että lukeekohan tuossa tatskassa "Sister", joka tapauksessa ihan mauton:

        http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2014121918942169_jk.shtml

        Ja toinen seikka mikä kummastutti, kun tyttö on vasta ihan viime aikoina tullut esiin, niin nyt jo pohditaan uran lopettamista.

        Vaikea ymmärtää mitä siihen käteen on tuhrittu. Tuollaisia pieniä kärpäsenpaskoja pitkin naisen kehoa, olisi nyt edes hakannut sen suomi-leijonan käteensä olisi voinut saada selvää.


      • Ei sisua
        Alter ego kirjoitti:

        Vaikea ymmärtää mitä siihen käteen on tuhrittu. Tuollaisia pieniä kärpäsenpaskoja pitkin naisen kehoa, olisi nyt edes hakannut sen suomi-leijonan käteensä olisi voinut saada selvää.

        Aikuiset (?) tehkööt iholleen mitä lystäävät, sillä huonosta mausta ei tosiaankaan voi edes sakottaa. Sen sijaan nuoret eivät välttämättä ymmärrä päätöksen lopullisuutta. Harva alta 20-vuotias miettii tatuointia ottaessaan, miltä se näyttää kuusikymppisen kurttuisessa nahassa, ja mahtaako itsekin ehtiä kyllästyä kuvioihinsa muutamassa vuosikymmenessä. Se kuva-aihe joka on niin täydellinen ja hieno nyt, on ehkä yhdentekevä tai jopa nolo 20 vuoden päästä. Siksi tautoinneista kannattaa kyllä keskustella, ja on ehkä hyvä tuoda esiin, että monia kansalaisia ne enemmänkin inhottavat tai säälittävät kuin ihastuttavat. Keskustellaanhan sitä kaikenlaisista muistakin asioista, myös ulkonäkökysymyksistä.


      • tom jones
        Alter ego kirjoitti:

        Vaikea ymmärtää mitä siihen käteen on tuhrittu. Tuollaisia pieniä kärpäsenpaskoja pitkin naisen kehoa, olisi nyt edes hakannut sen suomi-leijonan käteensä olisi voinut saada selvää.

        Joo, ihan totta, en pystynyt erottamaan varmasti noista koukeroista, että mitä siinä lukee. Ei siitä kenenkään tulisi pillastua.


      • tom jones
        Ei sisua kirjoitti:

        Aikuiset (?) tehkööt iholleen mitä lystäävät, sillä huonosta mausta ei tosiaankaan voi edes sakottaa. Sen sijaan nuoret eivät välttämättä ymmärrä päätöksen lopullisuutta. Harva alta 20-vuotias miettii tatuointia ottaessaan, miltä se näyttää kuusikymppisen kurttuisessa nahassa, ja mahtaako itsekin ehtiä kyllästyä kuvioihinsa muutamassa vuosikymmenessä. Se kuva-aihe joka on niin täydellinen ja hieno nyt, on ehkä yhdentekevä tai jopa nolo 20 vuoden päästä. Siksi tautoinneista kannattaa kyllä keskustella, ja on ehkä hyvä tuoda esiin, että monia kansalaisia ne enemmänkin inhottavat tai säälittävät kuin ihastuttavat. Keskustellaanhan sitä kaikenlaisista muistakin asioista, myös ulkonäkökysymyksistä.

        Ei minua niin paljon aikuisilla häiritsekään tatuoinnit, koska tiedän kuinka avoimesti niille hymyillään. Heille kyse on ainoastaan tyhmyydestä. Nuoret semn sijaan ottavat liian paljon esimerkkiä julkkiksista ja ovat valmiit pilaamaan ihoaan ajattelematta mitä siitä seuraa.


      • Alter ego
        tom jones kirjoitti:

        Joo, ihan totta, en pystynyt erottamaan varmasti noista koukeroista, että mitä siinä lukee. Ei siitä kenenkään tulisi pillastua.

        Olen ikäni kadehtinut terveihoisia ihmisiä, enkä voi käsittää, että niin moni aiheuttaa itselleen tahallaan moisia ihovaurioita. Sillä vaurioitahan tatuoinnit ovat.

        Muoti muuttuu, eikä nuorena otettu tatuointi näytä enää samalta edes nelikymppisen iholla, puhumattakaan myöhemmistä ikävuosista. Lisäksi tatuoinneissa on terveysriskejä, joista monikaan ei taida olla tietoinen.

        Pahoin pelkään, että parinkymmenen vuoden kuluttua meidän tämänhetkinen tatuoitu nuorisomme aiheuttaa paitsi esteettistä haittaa, myös ison laskun veronmaksajille, kun tatuointeja aletaan poistaa ja niiden aiheuttemia sairauksia parantaa yhteiskunnan varoin.


      • hihahhhhh
        Alter ego kirjoitti:

        Olen ikäni kadehtinut terveihoisia ihmisiä, enkä voi käsittää, että niin moni aiheuttaa itselleen tahallaan moisia ihovaurioita. Sillä vaurioitahan tatuoinnit ovat.

        Muoti muuttuu, eikä nuorena otettu tatuointi näytä enää samalta edes nelikymppisen iholla, puhumattakaan myöhemmistä ikävuosista. Lisäksi tatuoinneissa on terveysriskejä, joista monikaan ei taida olla tietoinen.

        Pahoin pelkään, että parinkymmenen vuoden kuluttua meidän tämänhetkinen tatuoitu nuorisomme aiheuttaa paitsi esteettistä haittaa, myös ison laskun veronmaksajille, kun tatuointeja aletaan poistaa ja niiden aiheuttemia sairauksia parantaa yhteiskunnan varoin.

        Hahhhhhh...anteeks huvitti niin kommenttisi.

        Jep, terveysriskejä, kuten alkoholissa, tupakoinnissa ja, kyllä nämä on tiedossa suurimmalle osalle.

        Näinkö luulet, että valtio/kunnat tulevat kustantamaan kauneusleikkauksia/laserointeja?
        Ei kyllä ne maksetaan itse aivan kuten vaikkapa aknelääkkeet.


      • ...
        hihahhhhh kirjoitti:

        Hahhhhhh...anteeks huvitti niin kommenttisi.

        Jep, terveysriskejä, kuten alkoholissa, tupakoinnissa ja, kyllä nämä on tiedossa suurimmalle osalle.

        Näinkö luulet, että valtio/kunnat tulevat kustantamaan kauneusleikkauksia/laserointeja?
        Ei kyllä ne maksetaan itse aivan kuten vaikkapa aknelääkkeet.

        Mistä nämä työttömät räkänokat, vangit ja ilotytöt mitään maksavat.

        Hähä!


      • ---
        ... kirjoitti:

        Mistä nämä työttömät räkänokat, vangit ja ilotytöt mitään maksavat.

        Hähä!

        Kysy työkavereiltasi.


      • tom jones
        ... kirjoitti:

        Mistä nämä työttömät räkänokat, vangit ja ilotytöt mitään maksavat.

        Hähä!

        Vähäosaisilla on tosiaan eniten niitä tatuointeja, kun ajattelee kaupan kassoja ja siistijöitä tai työttömiä. Eivät ne tule maksamaan mitään laserointeja. Näillä poikkeustapauksilla rikkailla, jotka ovat matkineet rahvasta ja ottaneet riesaksi tatuoinnin, on erilailla sillä heillä on varaa myös poistaa se.


      • ...
        tom jones kirjoitti:

        Vähäosaisilla on tosiaan eniten niitä tatuointeja, kun ajattelee kaupan kassoja ja siistijöitä tai työttömiä. Eivät ne tule maksamaan mitään laserointeja. Näillä poikkeustapauksilla rikkailla, jotka ovat matkineet rahvasta ja ottaneet riesaksi tatuoinnin, on erilailla sillä heillä on varaa myös poistaa se.

        Ja sulla on työkavereina työttömiä huoria.

        Haha!


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        Ei minunkaan mielestä sovi, eikä ole minkäännäköinen, vaan täytyy arvuutella mitäköhän siinä lukee. Juuri näin tapahtuu enemmistölle, niille niin kauniille tatuoinneille. Ne ovat mitäänsanomattomia.

        Taisin sanoa, että Nooralle tuo tatuointi sopii ja itseasiassa pidän siitä. Sisu (ihan selvällä suomen kielellä) siinä lukee, eikä Sister.. Hyvin siitä selvän sai! Sitten jollei saa, täytyy olla silmissä vikaa.


      • lukihäiriökö??
        Alter ego kirjoitti:

        Vaikea ymmärtää mitä siihen käteen on tuhrittu. Tuollaisia pieniä kärpäsenpaskoja pitkin naisen kehoa, olisi nyt edes hakannut sen suomi-leijonan käteensä olisi voinut saada selvää.

        Kiintoisaa, että olet tutkinut kärpäsen paskoja. Helposti tuosta Nooran käden tatuoinnista selvää sai, Sisu.


    • Ei tatskoja

      Tatuoinnit ovat todellakin ärsyttäviä ja rumia. Varsinkin naisilla. Mauttomia. Halvan näköisiä. Tulee siinä naisestakin halvan kujakissan näköinen kun menee moisen itseensä laitattamaan. Ilman tatuointia nainen on nainen, tatuoitu nainen näyttää suttuiselta lumpulta

      • JUmalasi

        Tuollaisilla mietteillä likainen mielikuvituksesi tekee sinusta huorintekijän.
        Näet lunttuja.

        Olet TEENÄISPELLE.


      • Ei tatskoja
        JUmalasi kirjoitti:

        Tuollaisilla mietteillä likainen mielikuvituksesi tekee sinusta huorintekijän.
        Näet lunttuja.

        Olet TEENÄISPELLE.

        Kyllä ne tatuoidut naiset on niitä teennäispellejä jos jotkut. Joten kaada vaan itelles


      • homojonesi
        Ei tatskoja kirjoitti:

        Kyllä ne tatuoidut naiset on niitä teennäispellejä jos jotkut. Joten kaada vaan itelles

        Olet TEENNÄISPELLE.
        Sinusta ei ole ihmistä valistamaan muita.
        Huudat vain netissä, häpeä.

        JUMALA rankaisee sinua, joudut kadotukseen!


      • Ei tatskoja
        homojonesi kirjoitti:

        Olet TEENNÄISPELLE.
        Sinusta ei ole ihmistä valistamaan muita.
        Huudat vain netissä, häpeä.

        JUMALA rankaisee sinua, joudut kadotukseen!

        En ymmärrä mielipidettäsi. Pitäisikö valistaa kaikkia ottamaan tatuointi.


      • Luciana0

        Ja miksiköhän minua kutsutaan suloiseksi, ihanaksi ja rakastettavaksi, vaikka minulla on tatuointi? Syy siihen on se, ettei tatuoitu nainen aina näytä lumpulta.


      • tom jones
        Luciana0 kirjoitti:

        Ja miksiköhän minua kutsutaan suloiseksi, ihanaksi ja rakastettavaksi, vaikka minulla on tatuointi? Syy siihen on se, ettei tatuoitu nainen aina näytä lumpulta.

        Poikkeustapauksia löytyy aina, etkä varmaan sinäkään ala väittämään, että tatuointi jotenkin kaunistaisi sinua?


    • Annaannanananannanan

      Oikeastaan se korostaa täydellisesti muotojani, on seksikäs ja kaunis ;) itsetuntoni on kohonnut kiitos tatuoinnin. Tästä huolimatta en ajatellut ottaa useampaa tatuointia.

      • tom jones

        Hyvä että yksi riittää, nämä itsensä homejuustolta näyttäviltä tatuoineet ovat todella karmeita.


    • Eipä juuri

      sillä enn tykkää yhtään tatuoidusta ihosta, minusta rumentaa ihmistä. En itse ottaisi mistään hinnasta tatuointia minnekään, en edes pientä. Ihminen jolla on tatuointeja näyttää aina tyylittömältä, pukeutui hän miten hienosti ja kalliisiin vaatteisiin. Minun mielipiteeni on tämä!

      • tom jones

        Samaa mieltä tyylittömyydestä, musteroiskeita ei saa mitenkään kauniita tai arvokkaan näköisiä. Ihon vahingoittaminen vapaaehtoisesti on todella itsetuhoista ja naiivia.


      • MustaReikä
        tom jones kirjoitti:

        Samaa mieltä tyylittömyydestä, musteroiskeita ei saa mitenkään kauniita tai arvokkaan näköisiä. Ihon vahingoittaminen vapaaehtoisesti on todella itsetuhoista ja naiivia.

        Enpä ole koskaan nähnyt ketään, joka näyttäisi tyylikkäältä, jos on paljon tatuointeja. Tatuointien kanssa menee helposti överiksi, ilman että ihminen itse sitä tajuaa.


      • tom jones
        MustaReikä kirjoitti:

        Enpä ole koskaan nähnyt ketään, joka näyttäisi tyylikkäältä, jos on paljon tatuointeja. Tatuointien kanssa menee helposti överiksi, ilman että ihminen itse sitä tajuaa.

        En minäkään ymmärrä tätä logiikkaa, että pitäisi vapaaehtoisesti pilata kauneuttaan tatuoinneilla.


      • annntoon98
        MustaReikä kirjoitti:

        Enpä ole koskaan nähnyt ketään, joka näyttäisi tyylikkäältä, jos on paljon tatuointeja. Tatuointien kanssa menee helposti överiksi, ilman että ihminen itse sitä tajuaa.

        Nimimerkkisi kertoo jo kaiken -ruskean reiän ritari.


      • Tehdaspena
        annntoon98 kirjoitti:

        Nimimerkkisi kertoo jo kaiken -ruskean reiän ritari.

        yleistämistä jonka mukaan musta reijästä tehdään ruskea. Tatuoinnit ovat rumia ja ruskeita.


      • annntoon98
        Tehdaspena kirjoitti:

        yleistämistä jonka mukaan musta reijästä tehdään ruskea. Tatuoinnit ovat rumia ja ruskeita.

        Hyvä some kili. Tatuoinnit suurimmaksi osaksi ovat kylläkin ruskeita.
        Samanlailla yleistin kuin tekin -lievemmin kylläkin.


      • ajatuskatko
        annntoon98 kirjoitti:

        Hyvä some kili. Tatuoinnit suurimmaksi osaksi ovat kylläkin ruskeita.
        Samanlailla yleistin kuin tekin -lievemmin kylläkin.

        *mustia siis, ei ruskeita


    • K'ääääääääääääääääää

      Tyhjäihopelle on täysin sekaisin, viestissä ei ollut mitään järkeä!

      • tom jones

        En saa selvää nimimerkistäsi?


      • Tehdaspena

        Puhdaihoinen tuntuu paljon paremmalta kuin tyhjäihoinen. senkin täysihoinen tollo!


      • Voihanvittu
        Tehdaspena kirjoitti:

        Puhdaihoinen tuntuu paljon paremmalta kuin tyhjäihoinen. senkin täysihoinen tollo!

        Mitä väliä on nimimerkillä, kunhan viestin sisältö on selvä! TYHJÄIHOISET PELLET! Tatuoituja voisi myös kutsua tatuoiduiksi, ei tatskapelleiksi!


      • ihguuuuu <3 <3
        Tehdaspena kirjoitti:

        Puhdaihoinen tuntuu paljon paremmalta kuin tyhjäihoinen. senkin täysihoinen tollo!

        Hmmm.. Penaali: Mikä sinä olet mitään sanomaan, mikä tuntuu paremmalta, tyhjäiho.


      • tom jones
        ihguuuuu <3 <3 kirjoitti:

        Hmmm.. Penaali: Mikä sinä olet mitään sanomaan, mikä tuntuu paremmalta, tyhjäiho.

        Ahaa, tatuoitua tatskapelleä on osunut arkaan paikkaan.


      • ihguuuuu <3 <3
        tom jones kirjoitti:

        Ahaa, tatuoitua tatskapelleä on osunut arkaan paikkaan.

        Lol XD Minäkö tatuoitu? Älä unta näe!

        Oon huomannu et haukut jokasta tatskapelleks, joka on sun ideologiaas vastaan.

        T. 14-vuotias tyttö


      • tom jones
        ihguuuuu <3 <3 kirjoitti:

        Lol XD Minäkö tatuoitu? Älä unta näe!

        Oon huomannu et haukut jokasta tatskapelleks, joka on sun ideologiaas vastaan.

        T. 14-vuotias tyttö

        Ei tatuoimattomuus ole mitään ideologiaa, se on ainoastaan järkevä valinta.


      • Nauran vain
        tom jones kirjoitti:

        Ei tatuoimattomuus ole mitään ideologiaa, se on ainoastaan järkevä valinta.

        Olet kaikkea muuta, muttet järkevä, enemminkin järjetön.


      • ihguuuuu <3<3
        tom jones kirjoitti:

        Ei tatuoimattomuus ole mitään ideologiaa, se on ainoastaan järkevä valinta.

        Miks sitte haukut tatuoimattomiakin tatskapelleiks? Täten voisin todeta et älä tuomitse ihmisiä tuntematta heitä..


      • tom jones
        ihguuuuu <3<3 kirjoitti:

        Miks sitte haukut tatuoimattomiakin tatskapelleiks? Täten voisin todeta et älä tuomitse ihmisiä tuntematta heitä..

        Tatuoiduille tulee kuulemma kertoa mitä mieltä heidän tatuoinneistaan ollaan. He eivät voi muuten tietää rehellistä mielipidettä.


      • ihguuuuu <3 <3
        tom jones kirjoitti:

        Tatuoiduille tulee kuulemma kertoa mitä mieltä heidän tatuoinneistaan ollaan. He eivät voi muuten tietää rehellistä mielipidettä.

        Mutta sinun mielipiteesi on vain sinun mielipiteesi. Eivät kaikki tatuoimattomat ole samaa mieltä.


      • tom jones
        ihguuuuu <3 <3 kirjoitti:

        Mutta sinun mielipiteesi on vain sinun mielipiteesi. Eivät kaikki tatuoimattomat ole samaa mieltä.

        Siksi onkin tärkeätä kertoa tatuoimattomille, kuinka ajattelematonta tatuoinnin ottaminen on.


      • 2114
        tom jones kirjoitti:

        Siksi onkin tärkeätä kertoa tatuoimattomille, kuinka ajattelematonta tatuoinnin ottaminen on.

        Missä maailmassa elät ja monellako persoonalla?

        "Tatuoiduille tulee kuulemma kertoa"
        "Siksi onkin tärkeätä kertoa"

        Aamulla luulet, että on hyvä kertoa mielipide tatuoineista ja sitten iltapäivällä jo tiedät, että se on tärkeätä. Tuuliviiri, tai muuten vain epävakaa persoona?

        Muuten, säälin sinua. Ilon juhlaa, joulua vietät negaatioittesi parissa. Ei hyvä, ei todellakaan.


      • tom jones
        2114 kirjoitti:

        Missä maailmassa elät ja monellako persoonalla?

        "Tatuoiduille tulee kuulemma kertoa"
        "Siksi onkin tärkeätä kertoa"

        Aamulla luulet, että on hyvä kertoa mielipide tatuoineista ja sitten iltapäivällä jo tiedät, että se on tärkeätä. Tuuliviiri, tai muuten vain epävakaa persoona?

        Muuten, säälin sinua. Ilon juhlaa, joulua vietät negaatioittesi parissa. Ei hyvä, ei todellakaan.

        Olen töissä ja on aivan sama, vaikka keskustelisin kaltaisesi yksinkertaisen ja säälittävän tyypin kanssa, aivan sama.


      • Jouluton joulu
        tom jones kirjoitti:

        Olen töissä ja on aivan sama, vaikka keskustelisin kaltaisesi yksinkertaisen ja säälittävän tyypin kanssa, aivan sama.

        Eli sinulla ei ole perhettä, tai joulumieltä :) säälittävää!


      • elämätön tomppa
        Jouluton joulu kirjoitti:

        Eli sinulla ei ole perhettä, tai joulumieltä :) säälittävää!

        Miten tuollaisella jälkeenjääneellä ressukalla voisi perhettä olla? Korkeintaan joku lähisukulainen, samanlainen vatipää, saattaisi kännissä erehtyä antamaan tompalle, mutta riskinä olisi, että seuraavana aamuna tämä sukulainen lopettaisi itsensä, kun tajuaisi, minkälaiselle vatipäälle antanut. Sukulaisuuttaan se ei niinkään siinä häpeäisi.
        Tämä tomppapojuhan on tässä vuosien varrella keksinyt itselleen vaikka mitä ammattinimikkeitä. Kerran sillä oli samaan aikaan kaksi trolliketjua vetämässä. Yhdessä kehui pitkäaikaista parisuhdettaan, ja kehui, että on lapsiakin ja toisessa valitteli, kuinka oli juuri treffit menneet mönkään, kun naisella paljastui tatuointi.
        Ei epäilystäkään etteikö kyseessä olisi mielenterveysongelmista kärsivä pitkäaikaistyötön.
        Tompalle vinkki: Jos et saa naista, kokeile vaikka poroa, joulun kunniaksi ;)


      • tom jones
        elämätön tomppa kirjoitti:

        Miten tuollaisella jälkeenjääneellä ressukalla voisi perhettä olla? Korkeintaan joku lähisukulainen, samanlainen vatipää, saattaisi kännissä erehtyä antamaan tompalle, mutta riskinä olisi, että seuraavana aamuna tämä sukulainen lopettaisi itsensä, kun tajuaisi, minkälaiselle vatipäälle antanut. Sukulaisuuttaan se ei niinkään siinä häpeäisi.
        Tämä tomppapojuhan on tässä vuosien varrella keksinyt itselleen vaikka mitä ammattinimikkeitä. Kerran sillä oli samaan aikaan kaksi trolliketjua vetämässä. Yhdessä kehui pitkäaikaista parisuhdettaan, ja kehui, että on lapsiakin ja toisessa valitteli, kuinka oli juuri treffit menneet mönkään, kun naisella paljastui tatuointi.
        Ei epäilystäkään etteikö kyseessä olisi mielenterveysongelmista kärsivä pitkäaikaistyötön.
        Tompalle vinkki: Jos et saa naista, kokeile vaikka poroa, joulun kunniaksi ;)

        Kyllä minä olen ihan perheellinen mies, harmittaako?


      • aidosti kateellinen
        tom jones kirjoitti:

        Kyllä minä olen ihan perheellinen mies, harmittaako?

        Lastesi puolesta kyllä. Lapset ei voi valita vanhempiaan, mutta sinun lapsesi toivovat että voisivat.
        Eikö "perheellisellä ja työssäkäyvällä" ole tosiaan mitään muuta virikkeitä elämässä kuin tämä palsta? Oletko omasta mielestäsi henkisesti täysin terve?


      • tom jones
        aidosti kateellinen kirjoitti:

        Lastesi puolesta kyllä. Lapset ei voi valita vanhempiaan, mutta sinun lapsesi toivovat että voisivat.
        Eikö "perheellisellä ja työssäkäyvällä" ole tosiaan mitään muuta virikkeitä elämässä kuin tämä palsta? Oletko omasta mielestäsi henkisesti täysin terve?

        Tässä on sinulle hyvä linkki, siellä lopussa lukee kuinka Hollywood-tähti otti omat lapsensa mukaan tatuoinnin poistoihin, että nämä oppisivat miten järjetöntä niitä on ottaa:

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2014122618954098_vi.shtml


      • vituralla kaikki melkee
        tom jones kirjoitti:

        Tässä on sinulle hyvä linkki, siellä lopussa lukee kuinka Hollywood-tähti otti omat lapsensa mukaan tatuoinnin poistoihin, että nämä oppisivat miten järjetöntä niitä on ottaa:

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2014122618954098_vi.shtml

        Ja sinä uskot Iltalehden viihde-uutisiin 100%??? :D Toisinaan engl. käännökset suomen kielisiksi on päin vittua siellä, todistetusti.


      • röhönauroin sulle!
        tom jones kirjoitti:

        Tässä on sinulle hyvä linkki, siellä lopussa lukee kuinka Hollywood-tähti otti omat lapsensa mukaan tatuoinnin poistoihin, että nämä oppisivat miten järjetöntä niitä on ottaa:

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2014122618954098_vi.shtml

        Hyvin taas vaihdoit aihetta, kun osui arkaan paikkaan.


    • yksinäinen tomppa
      • tom jones

        Kiitos vaan kunniasta, mutta olen oikein hyvin esillä. Mielestäni palstan ainoa todellinen kuuluisuus.


      • annntoon98
        tom jones kirjoitti:

        Kiitos vaan kunniasta, mutta olen oikein hyvin esillä. Mielestäni palstan ainoa todellinen kuuluisuus.

        Pikemminkin paikan yksi harvoista turhuuksista.


      • tom jones
        annntoon98 kirjoitti:

        Pikemminkin paikan yksi harvoista turhuuksista.

        Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, ihan kaikilla jopa tatuoiduilla.


      • RÖHÖNAURAN SULLE!
        tom jones kirjoitti:

        Kiitos vaan kunniasta, mutta olen oikein hyvin esillä. Mielestäni palstan ainoa todellinen kuuluisuus.

        Samanlainen kuuluisuus kuin Breivik ja Hitler. Olet mielisairas. Miten ihmeessä jaksat elää?


      • tom jones
        RÖHÖNAURAN SULLE! kirjoitti:

        Samanlainen kuuluisuus kuin Breivik ja Hitler. Olet mielisairas. Miten ihmeessä jaksat elää?

        Sinun mielestäsi siis puhdasihoiset ovat hulluja ja kaikkien tulisi tatuoida itsensä. Mietipä hieman kumpi meistö on mielisairaampi.


      • annntoon98
        tom jones kirjoitti:

        Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, ihan kaikilla jopa tatuoiduilla.

        Kuulun samaan kastiin kuin sinä eli tatuoimattomiin. Hyväksy siis muidenkin mielipiteet!


      • trololololololololo
        tom jones kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis puhdasihoiset ovat hulluja ja kaikkien tulisi tatuoida itsensä. Mietipä hieman kumpi meistö on mielisairaampi.

        Hulluja ovat ne, jotka luulevat toisia hulluiksi. Mielisairasta..


      • tom jones
        annntoon98 kirjoitti:

        Kuulun samaan kastiin kuin sinä eli tatuoimattomiin. Hyväksy siis muidenkin mielipiteet!

        Hyväksyn ja ymmärrän, että puhdasihoiset voivat myös tykätä homejuustoilta näyttäviltä tyypeistä, ihan vapaasti.


      • annntoon98
        tom jones kirjoitti:

        Hyväksyn ja ymmärrän, että puhdasihoiset voivat myös tykätä homejuustoilta näyttäviltä tyypeistä, ihan vapaasti.

        Ainoa homejuusto täällä on sinun pääsi sisällä.


      • trolololololololo
        annntoon98 kirjoitti:

        Ainoa homejuusto täällä on sinun pääsi sisällä.

        OUUUU SERVED!!!!


    • Tauski

      Typerä muoti-ilmiö ja itsekorostuksen väline. Tatuointien ottajat tuntuvat korostavan sitä, että ikään kuin olisivat kokeneet enemmän ja kovempia kuin muut. He antavat ymmärtää, että he olisivat jotenkin syvemmin tuntevia, esimerkiksi lapsensa nimen nahkaansa hakkauttava olisi rakastavampi kuin sellainen, joka ei tee niin tai räväkämpi tai kipua sietävämpi tai ylipäätään parempi/erikoisempi.

      • tiuski.

        Tomppa se jaksaa multinikkeillä. Tauski, tehdaspena, hoitsu ym kymmenet muut. Ei kehtaa kellon ympäri provota tom jonesina, joten pitää keksiä useita nimimerkkejä. Onko ankeaa siellä syrjäseudun vuokrayksiössä? Miksi valitsit nimimerkin Tauski? Siitä tulee mieleen eräs akanhakkaaja, joka sillon tällöin yrittää myös laulaa.


      • tom jones
        tiuski. kirjoitti:

        Tomppa se jaksaa multinikkeillä. Tauski, tehdaspena, hoitsu ym kymmenet muut. Ei kehtaa kellon ympäri provota tom jonesina, joten pitää keksiä useita nimimerkkejä. Onko ankeaa siellä syrjäseudun vuokrayksiössä? Miksi valitsit nimimerkin Tauski? Siitä tulee mieleen eräs akanhakkaaja, joka sillon tällöin yrittää myös laulaa.

        En pysty vaikuttamaan siihen millä nimimerkeillä ihmiset täällä kirjoittavat. Vaadit aivan liian paljon, joten vastaa vain peruskysymykseen ärsyttääkö negatiivinen palaute tatuoinneista sinua?


      • Hemuliiiiiii
        tom jones kirjoitti:

        En pysty vaikuttamaan siihen millä nimimerkeillä ihmiset täällä kirjoittavat. Vaadit aivan liian paljon, joten vastaa vain peruskysymykseen ärsyttääkö negatiivinen palaute tatuoinneista sinua?

        Olet häiriintynyt persoona, joka ei osaa muuta kuin provoilla netissä. Suosittelen avun hankintaa psykiatrin pakeilta.


      • tiuski.
        tom jones kirjoitti:

        En pysty vaikuttamaan siihen millä nimimerkeillä ihmiset täällä kirjoittavat. Vaadit aivan liian paljon, joten vastaa vain peruskysymykseen ärsyttääkö negatiivinen palaute tatuoinneista sinua?

        Ei ärsytä, koska ainoa negatiivinen palaute tatuoinneista on tullut vain tällä palstalla, tom jones-nimimerkiltä, ja muutamalta sen apunimimerkiltä. Oikeassa elämässä ei kukaan ole koskaan antanut negatiivista palautetta, positiivista kylläkin, erityisesti nuorehkoilta, kauniilta ja hyvin treenatuilta sporttinaisilta. Sellainen aiheuttaa varmasti katkeruutta sinunlaisissa, jotka ei saa kuin korkeintaan niitä turvonneita siiderivalaita lähikapakasta, ja nekin siinä kunnossa, että pitää useamman riskin miehen kantaa se kotiin. Sinustahan ei ole minkään kantajaksi.
        Sinunlaiset ei uskalla sanoa mielipiteitään muuten kuin netissä anonyyminä. Olisi mukava joskus nähdä ihan oikeassa elämässä, minkälainen peräkammarin ressukka sinä oikeasti olet. Saattaisi olla, että housujen etumukseesi ilmestyisi märkä läntti, jos joutuisit siihen tilanteeseen.


      • tom jones
        tiuski. kirjoitti:

        Ei ärsytä, koska ainoa negatiivinen palaute tatuoinneista on tullut vain tällä palstalla, tom jones-nimimerkiltä, ja muutamalta sen apunimimerkiltä. Oikeassa elämässä ei kukaan ole koskaan antanut negatiivista palautetta, positiivista kylläkin, erityisesti nuorehkoilta, kauniilta ja hyvin treenatuilta sporttinaisilta. Sellainen aiheuttaa varmasti katkeruutta sinunlaisissa, jotka ei saa kuin korkeintaan niitä turvonneita siiderivalaita lähikapakasta, ja nekin siinä kunnossa, että pitää useamman riskin miehen kantaa se kotiin. Sinustahan ei ole minkään kantajaksi.
        Sinunlaiset ei uskalla sanoa mielipiteitään muuten kuin netissä anonyyminä. Olisi mukava joskus nähdä ihan oikeassa elämässä, minkälainen peräkammarin ressukka sinä oikeasti olet. Saattaisi olla, että housujen etumukseesi ilmestyisi märkä läntti, jos joutuisit siihen tilanteeseen.

        Millaisessa ihannemaailmassasi oikein elät, kyllä monet pitävät tatuointeja hyvin vastenmielisinä.


      • ylesitäjä
        tom jones kirjoitti:

        Millaisessa ihannemaailmassasi oikein elät, kyllä monet pitävät tatuointeja hyvin vastenmielisinä.

        Onneksi suurinosa ihmisistä ei elä mennessä maailmassa, jossa elämiseen piti noudattaa koodistoa, tai tuli poltetuksi noitana.


      • fakta tämäkin
        tom jones kirjoitti:

        Millaisessa ihannemaailmassasi oikein elät, kyllä monet pitävät tatuointeja hyvin vastenmielisinä.

        Minä pidän vastenmielisenä rattijuoppoja, pedofiilejä, raiskaajia ja sinua. Muuten tämä maailma on aika lailla täydellinen. Noista neljästä jos edes sinut saisi pois, niin ne muut menisi, koska ne on hierarkiassa sinua paljon ylempänä.


      • Tehdaspelle
        fakta tämäkin kirjoitti:

        Minä pidän vastenmielisenä rattijuoppoja, pedofiilejä, raiskaajia ja sinua. Muuten tämä maailma on aika lailla täydellinen. Noista neljästä jos edes sinut saisi pois, niin ne muut menisi, koska ne on hierarkiassa sinua paljon ylempänä.

        Taidat siis vihata puhdaihoisia.


      • wftt
        Tehdaspelle kirjoitti:

        Taidat siis vihata puhdaihoisia.

        Kyllä, Hitlerkin oli tyhjäiho.


    • Very Much

      Lähikaupassa jouduin katselemaan pitkään nuorta miestä, jonka tatuointi oli jotenkin ihan väärällä ihmisellä - siis minun mielestäni. Mies oli 20-30 vuotias, lyhyehkö, hyvin laiha ja aivan kalmankalpea. Hihaton paita paljasti valtavan, koko olkavarren peittävän tribaalin, joka paistoi lihaksettomasta olkavarresta kuin ruttotauti. Jonotimme kalatiskille, joten vertailukohtia makasi jäissä enemmänkin; tämä mies olisi sopinut joukkoon näkymättä muuten kuin tatskansa kohdalta.

      • tom jones

        Näin talviaikaan tulee ihmeteltyä monasti, kun näkee tatuoituja kaupoissa t-paita päällä. Väkisinkin tulee mieleen, että pitääkö niitä lapsellisuuksia oikein näytellä?


      • Very Much
        tom jones kirjoitti:

        Näin talviaikaan tulee ihmeteltyä monasti, kun näkee tatuoituja kaupoissa t-paita päällä. Väkisinkin tulee mieleen, että pitääkö niitä lapsellisuuksia oikein näytellä?

        juuri näin olen pähkäillyt samaa - saavatko jotain kicksejä, kun ihmiset tuijottavat halveksuvasti heidän typeryydelleen?


      • tom jones
        Very Much kirjoitti:

        juuri näin olen pähkäillyt samaa - saavatko jotain kicksejä, kun ihmiset tuijottavat halveksuvasti heidän typeryydelleen?

        Pakko varmaan esitellä itseään, samaa kuin näillä nykyjulkkiksilla. Keinolla millä hyvänsä esille, tatuoinnit ovat vihonviimeisiä siihen tarkoitukseen.


      • Nealeh
        tom jones kirjoitti:

        Pakko varmaan esitellä itseään, samaa kuin näillä nykyjulkkiksilla. Keinolla millä hyvänsä esille, tatuoinnit ovat vihonviimeisiä siihen tarkoitukseen.

        Ei mua varsinaisesti ärsytä mikään. Joskus kyllä mietin, miksi jollain on juuri SE kuva... Siis just tuo että kuva on ikäänkuin väärällä tyypillä. Mutta jokaisella on (toivottavasti) omat tarkoitusperänsä ja ajatuksensa.

        Itse en ottais sarjakuvahahmoja, viivakoodia niskaan, isoja tekstejä tyyliin ÄITI, enkä noita "valokuva" tatuointeja. Tiedän ihmisen jolla tällainen "valokuva"tatska ei oikein tee oikeutta ihmiselle, siinä kuvattu tyttö näyttää lähinnä sammakolta... Olen toki onnistuneempiakin nähnyt, mutta ei silti iske...

        No, sellainen ehkä kerran ärsytti, tai pikemminkin häiritsi, kun seisoin erään tytön takana ja huomasin että hänen lapaluiden välissä oleva tribaalinsa oli tehty ihan vinoon. Ei kuitenkaan niin vinoon että se olisi ollut tarkoituksellista varmaankaan, mutta niin että sen kyllä huomasi.


      • tom jones
        Nealeh kirjoitti:

        Ei mua varsinaisesti ärsytä mikään. Joskus kyllä mietin, miksi jollain on juuri SE kuva... Siis just tuo että kuva on ikäänkuin väärällä tyypillä. Mutta jokaisella on (toivottavasti) omat tarkoitusperänsä ja ajatuksensa.

        Itse en ottais sarjakuvahahmoja, viivakoodia niskaan, isoja tekstejä tyyliin ÄITI, enkä noita "valokuva" tatuointeja. Tiedän ihmisen jolla tällainen "valokuva"tatska ei oikein tee oikeutta ihmiselle, siinä kuvattu tyttö näyttää lähinnä sammakolta... Olen toki onnistuneempiakin nähnyt, mutta ei silti iske...

        No, sellainen ehkä kerran ärsytti, tai pikemminkin häiritsi, kun seisoin erään tytön takana ja huomasin että hänen lapaluiden välissä oleva tribaalinsa oli tehty ihan vinoon. Ei kuitenkaan niin vinoon että se olisi ollut tarkoituksellista varmaankaan, mutta niin että sen kyllä huomasi.

        Epäonnistuneita tatuointeja näkee enemmän mitä onnistuneita, esimerkiksi rumimmat tatuoinnit ohjelmassa nauretaan ihan suoraan, sekä tatuoinnin ottajille että tatuoijille.


      • on se sairas
        Very Much kirjoitti:

        juuri näin olen pähkäillyt samaa - saavatko jotain kicksejä, kun ihmiset tuijottavat halveksuvasti heidän typeryydelleen?

        Tompalla riittää mielikuvitusta uusille nimimerkeille.


      • tom joness
        on se sairas kirjoitti:

        Tompalla riittää mielikuvitusta uusille nimimerkeille.

        Ihan vaan tutulla ja turvallisella omalla nikilläni kirjoitan, miksi vaihtaisin?


      • Nealeh
        tom jones kirjoitti:

        Epäonnistuneita tatuointeja näkee enemmän mitä onnistuneita, esimerkiksi rumimmat tatuoinnit ohjelmassa nauretaan ihan suoraan, sekä tatuoinnin ottajille että tatuoijille.

        Tekorajut laumasielut niitä tatskoja hommaa. Tatskat tekee naisesta halvan oloisen.


      • tom jones
        Nealeh kirjoitti:

        Tekorajut laumasielut niitä tatskoja hommaa. Tatskat tekee naisesta halvan oloisen.

        Eikä missään nimessä kaunista ketään naista, joten ei voi kuin ihmetellä että miksi?


    • Ei, sillä

      en ole koskaan halunnut ottaa tatuointia. Ei vaan tule mieleen mitään mitä haluaisin iholleni hakkauttaa ikiajoiksi, tympii koko ajatus. En tykkää miehelläkään tatskoista kun väkisin tulee sellainen fiilis että onko äijä vähän turhamainen.

      • tom jones

        Ei minullekaan ole koskaan tullut mieleen haluta tatuointia. Lapsuudessani merimiehillä ja satamassa olleilla "huonoilla naisilla" erikoisilla ihmisillä oli niitä. Nykyään ovat tatuoinnit muuttuneet massamuodissa ja arvostetaan paljon enemmän ihmisiä, joilla niitä ei ole.


    • Jaajjajajajajajajaja

      Ei tomppa ole kuullut sitä sanontaa, ettei makuasioista voi kiistellä. Sinun on hyväksyttävä se, että ihmiset pitävät tatuoinneista.

      • tom jones

        Jotkut pitävät, onneksi nyt sentään suurin osa ei pidä, eikä niitä itselleen missään nimessä halua.


      • olet säälittävä
        tom jones kirjoitti:

        Jotkut pitävät, onneksi nyt sentään suurin osa ei pidä, eikä niitä itselleen missään nimessä halua.

        Hanki itsellesi elämä. Käy vaikka lähikaupan pihassa kääntymässä. Jos se pelottaa, käy silloin kun kauppa on kiinni. Seuraavalla kerralla voit kokeilla käydä sitten kun se on auki, mutta ei pahimpaan ruuhka-aikaan. Pikku hiljaa edistyt ja saatat alkaa elämään normaalisti, ja tehdä muutakin, kuin istua netissä yksinäisyyttäsi ja pahaa oloasi purkaen. Et ole antanut itsestäsi mitenkään älykästä vaikutelmaa. Me tatuoidutkin nauretaan sulle, ja oikein makeasti.


      • tom jones
        olet säälittävä kirjoitti:

        Hanki itsellesi elämä. Käy vaikka lähikaupan pihassa kääntymässä. Jos se pelottaa, käy silloin kun kauppa on kiinni. Seuraavalla kerralla voit kokeilla käydä sitten kun se on auki, mutta ei pahimpaan ruuhka-aikaan. Pikku hiljaa edistyt ja saatat alkaa elämään normaalisti, ja tehdä muutakin, kuin istua netissä yksinäisyyttäsi ja pahaa oloasi purkaen. Et ole antanut itsestäsi mitenkään älykästä vaikutelmaa. Me tatuoidutkin nauretaan sulle, ja oikein makeasti.

        Onko tatuoinnin hankkiminen mielestäsi ainoa normaali tapa elää?


      • olet säälittävä
        tom jones kirjoitti:

        Onko tatuoinnin hankkiminen mielestäsi ainoa normaali tapa elää?

        Ei. Se on vain yksi pieni asia elämässäni. Mutta sekin on enemmän kuin sinun elämässä mitkään asiat yhteensä.
        Olet syrjäytynyt, mielenterveysongelmainen, pitkäaikaistyötön ja persoonallisuushäiriöinen narsisti. Siksi olisikin tervehtymisesi kannalta tärkeää tehdä muutakin, kuin istua netissä. Ymmärrän kyllä, että pienellä paikkakunnalla ei hirveästi ole virikkeitä, mutta kokeile ihan vain kävelyä luonnossa. Tilanteesi alkaa kyllä olla jo laitoshoitoa vaativaa tasoa, mutta ethän sinä edes tajua tilannettasi, vaan kiistät sen, ja uskottelet, että ongelma on muissa.


      • tom jones
        olet säälittävä kirjoitti:

        Ei. Se on vain yksi pieni asia elämässäni. Mutta sekin on enemmän kuin sinun elämässä mitkään asiat yhteensä.
        Olet syrjäytynyt, mielenterveysongelmainen, pitkäaikaistyötön ja persoonallisuushäiriöinen narsisti. Siksi olisikin tervehtymisesi kannalta tärkeää tehdä muutakin, kuin istua netissä. Ymmärrän kyllä, että pienellä paikkakunnalla ei hirveästi ole virikkeitä, mutta kokeile ihan vain kävelyä luonnossa. Tilanteesi alkaa kyllä olla jo laitoshoitoa vaativaa tasoa, mutta ethän sinä edes tajua tilannettasi, vaan kiistät sen, ja uskottelet, että ongelma on muissa.

        Kirjoitat vain ihan omasta puolestasi ja olet hyvä esimerkki siitä millaiseen katkeruuteen tatuoinnin ottaminen voi johtaa. Sellaista ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleen. Katkeruus on huono asia elämässä.


      • olet säälittävä
        tom jones kirjoitti:

        Kirjoitat vain ihan omasta puolestasi ja olet hyvä esimerkki siitä millaiseen katkeruuteen tatuoinnin ottaminen voi johtaa. Sellaista ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleen. Katkeruus on huono asia elämässä.

        Täydellinen vastaus. Todistit viimeisen lauseeni oikeaksi. Ei se kuule tomppa-poju tervehtyminen lähde kiistämällä tosiasioita, vaan myöntämällä ne. Niin kauan kuin et myönnä ongelmiasi itsellesi, sinulla ei ole toivoakaan parantumisesta. Sinun tapauksessa en hirveästi usko tervehtymiseen edes pakkohoidon avulla. Sen verran olet pahassa kunnossa.


      • tom jones
        olet säälittävä kirjoitti:

        Täydellinen vastaus. Todistit viimeisen lauseeni oikeaksi. Ei se kuule tomppa-poju tervehtyminen lähde kiistämällä tosiasioita, vaan myöntämällä ne. Niin kauan kuin et myönnä ongelmiasi itsellesi, sinulla ei ole toivoakaan parantumisesta. Sinun tapauksessa en hirveästi usko tervehtymiseen edes pakkohoidon avulla. Sen verran olet pahassa kunnossa.

        Lue uudelleen.


      • olet säälittävä
        tom jones kirjoitti:

        Lue uudelleen.

        Kiistä kiistä, mutta silti olet syrjäytynyt, mielenterveysongelmainen, pitkäaikaistyötön ja persoonallisuushäiriöinen narsisti. Varmasti pääsi sisällä käy melkoinen myllerrys koko ajan. En ole koskaan tavannut noin pahasti päästään sairasta ihmistä. Olisi kiva tietää missä vaiheessa elämäsi lähti noin pahasti luisumaan. Menikö jo raskausaikana jotain pieleen, vai johtuuko se koulukiusaamisesta. Voisin laittaa ison summan molempien vaihtoehtojen puolesta.


    • Ei kuvakirja

      Miksi ihmisen pitää tehdä itsestään kuvakirja?
      Isävainajani oli merimies. Hän harmitteli aina nuorena kai humalassa ottamiaan tatuointeja käsivarsissaan. Aikaa myöten niiden väri vielä levesi niin että ne olivat rumia ja töhryisiä. Älä koskaan pilaa itseäsi tatuoinneilla, hän sanoi minulle ja meille kaikille lapsille ja vielä lapsenlapsillekin, eikä ole pilattu. Se ei harmita ketään.

      • tom jones

        Isäsi huomasi virheensä ja pystyi myös myöntämään sen. Samanlainen käytös pelastaisi monet nuoret pilaamasta ihoaan turhuudella. Kyse on suuresta ajattelemattomuudesta ja harkinnan puutteesta.


      • Ei kuvakirja
        tom jones kirjoitti:

        Isäsi huomasi virheensä ja pystyi myös myöntämään sen. Samanlainen käytös pelastaisi monet nuoret pilaamasta ihoaan turhuudella. Kyse on suuresta ajattelemattomuudesta ja harkinnan puutteesta.

        Talojen seinissä olevat töherrykset kertovat, että tämä kaupunginosa on slummia.
        Ihmisten ihossa olevat töherrykset kertovat, että tämä ihminen kuuluu alaluokaan.


      • Inkprincessa
        Ei kuvakirja kirjoitti:

        Talojen seinissä olevat töherrykset kertovat, että tämä kaupunginosa on slummia.
        Ihmisten ihossa olevat töherrykset kertovat, että tämä ihminen kuuluu alaluokaan.

        So? Monesti siellä " alaluokassa" on pirun paljon rehdimpää ja mukavampaa porukkaa, kun siellä yläluokan kulissilähiössä. Mulla sinakin on kivempaa rehellisemmässä ympäristössä.

        Ja tatskat ja graffitit on pirun hienoja. Hyvin toteutettuna paljon taiteellisempia, kuin vaikka Palmun maalaukset. Juttelisit joskus jonkun tatuoidun tyypin kanssa (ei tribalibodariportsaria tms.), niin voisit vaikka huomata kuinka paljon avarakatseisempaa porukkaa maailmasta löytyy. Tervetuloa. Itse en syrji ketään ulkonäön, ihonvärin, sukupuolen tms. johdosta. Kaikille meille on tilaa


      • Ei kuvakirja
        Inkprincessa kirjoitti:

        So? Monesti siellä " alaluokassa" on pirun paljon rehdimpää ja mukavampaa porukkaa, kun siellä yläluokan kulissilähiössä. Mulla sinakin on kivempaa rehellisemmässä ympäristössä.

        Ja tatskat ja graffitit on pirun hienoja. Hyvin toteutettuna paljon taiteellisempia, kuin vaikka Palmun maalaukset. Juttelisit joskus jonkun tatuoidun tyypin kanssa (ei tribalibodariportsaria tms.), niin voisit vaikka huomata kuinka paljon avarakatseisempaa porukkaa maailmasta löytyy. Tervetuloa. Itse en syrji ketään ulkonäön, ihonvärin, sukupuolen tms. johdosta. Kaikille meille on tilaa

        Minä en ole ennakkoluuloinen tatuointien suhteen, vaikka niin saatat kuvitella. Se on sinun ennakkoluulosi.
        Teetätin jopa kylppäriremontin porukalla, joka oli läpeensä tatuoituja.
        Sattumalta ko firman tatuoitu johtaja on nyt vankilassa. Mutta eihän se liity mitenkään tähän asiaan. Se on vaan sattumaa - ihan oikeasti.

        Sanot: "Monesti siellä " alaluokassa" on pirun paljon rehdimpää ja mukavampaa porukkaa, kun siellä yläluokan kulissilähiössä."

        Missä ihmeen yläluokan kulissilähiössä. Olet kovin ennakkoluuloinen ja asenteellinen. En minä asu yläluokan kulissilähiössä, vaikka pidänkin tatuointeja rumina ja vastenmielisinä, ja asun aika kalliissa asunnossa. Ihminen saa sivellä itsensä vaikka paskalla, jos tahtoo. Mutta se miten se vaikuttaa minun käsitykseen tällaisesta ihmisestä, on jo ihan eri juttu.

        "Mulla sinakin on kivempaa rehellisemmässä ympäristössä."

        Minäkin viihdyn rehellisessä ympäristössä, en linnakundien ja huumehörhöjen tai "Hyacint" tyyppisten "Pokka Pitää" -sarjan henkilöiden seurassa. Mutta tällä ei ole mitään tekemistä tatuointien eikä yhteiskuntaluokkien kanssa.

        "Ja tatskat ja graffitit on pirun hienoja."

        Yleistät. Yleistäminen on tyhmää. On olemassa hyvin tehtyjä ja taiteellisia tatuointeja, mutta suurin osa niistäkin näyttää lähinnä ihosairaudelta, ainakin kauempaa katsonnutta. Ja useimpien "pirun hienot " tatuoinnit ovat aika lapsellisia pääkalloineen, käärmeineen jne.

        " Hyvin toteutettuna paljon taiteellisempia, kuin vaikka Palmun maalaukset."

        Palmua ihailevat vain henkilöt, jotka eivät ymmärrä mitään taiteesta. Minä en edes pidä Palmua taiteilijana. En halua kantaa kaulassani myöskään Pablo Picasson tauluja, vaikka ne ovat mielestäni hyvin taiteellisia ja hienoja. (Miksiköhän muuten kukaan ei tatuoi nahkaansa Picasson kuvia, vaan ottaa mieluummin jonkun tatuointistudion mukataiteellisia kuvia. Useimmat niiden kuvat ovat roskaa, vaikka väittävät niitä taiteeksi, kun eivät oikeasti ymmärrä mitään taiteesta.)

        "Juttelisit joskus jonkun tatuoidun tyypin kanssa (ei tribalibodariportsaria tms.), niin voisit vaikka huomata kuinka paljon avarakatseisempaa porukkaa maailmasta löytyy. Tervetuloa. Itse en syrji ketään ulkonäön, ihonvärin, sukupuolen tms. johdosta."

        Oletat, että liikun ihmisten joukossa, jotka eivät ole avarakatseisia, kun neuvot minua kuten neuvot. Millä statuksella teet sen, kun et tiedä minusta mitään. Sinä leimasit ja karsinoit minut ahdasmieliseksi suppean maailmankuvan ihmiseksi vain sen takia, että kerroin tatuoinnin olevan viesti muulle maailmalle, että "minä kuulun alaluokkaan". Onhan esim. ministeri Arhinmäelläkin tatuointeja, ja ministeriä tuskin voi leimata alaluokkaan kuuluvasi. Siitä huolimatta tatuointi on viesti, että "kuulun alaluokkaan." Näin tämä viesti tulkitaan enemmistön silmissä. Sitä sinä et voi kiistää. (Mieti miksi ministeri ei liiku nykyään juuri koksaan enää lyhythihaiessa paidassa.)

        Minä en ottanut kantaa siihen millaisia ihmisiä tatuoidut ihmiset ovat, minä vain kerroin että tatuointi on viesti muille ihmisille, jolla tatuoitu kertoo jotain itsestään. Se miten ihmiset tämän viestin ymmärtävät, niin se ei ole tatuoidun itsensä päätettävissä.

        Olen sanottavani sanonut, enkä aio tuhlata enempää aikaani tähän aiheeseen.


      • tom jones
        Ei kuvakirja kirjoitti:

        Minä en ole ennakkoluuloinen tatuointien suhteen, vaikka niin saatat kuvitella. Se on sinun ennakkoluulosi.
        Teetätin jopa kylppäriremontin porukalla, joka oli läpeensä tatuoituja.
        Sattumalta ko firman tatuoitu johtaja on nyt vankilassa. Mutta eihän se liity mitenkään tähän asiaan. Se on vaan sattumaa - ihan oikeasti.

        Sanot: "Monesti siellä " alaluokassa" on pirun paljon rehdimpää ja mukavampaa porukkaa, kun siellä yläluokan kulissilähiössä."

        Missä ihmeen yläluokan kulissilähiössä. Olet kovin ennakkoluuloinen ja asenteellinen. En minä asu yläluokan kulissilähiössä, vaikka pidänkin tatuointeja rumina ja vastenmielisinä, ja asun aika kalliissa asunnossa. Ihminen saa sivellä itsensä vaikka paskalla, jos tahtoo. Mutta se miten se vaikuttaa minun käsitykseen tällaisesta ihmisestä, on jo ihan eri juttu.

        "Mulla sinakin on kivempaa rehellisemmässä ympäristössä."

        Minäkin viihdyn rehellisessä ympäristössä, en linnakundien ja huumehörhöjen tai "Hyacint" tyyppisten "Pokka Pitää" -sarjan henkilöiden seurassa. Mutta tällä ei ole mitään tekemistä tatuointien eikä yhteiskuntaluokkien kanssa.

        "Ja tatskat ja graffitit on pirun hienoja."

        Yleistät. Yleistäminen on tyhmää. On olemassa hyvin tehtyjä ja taiteellisia tatuointeja, mutta suurin osa niistäkin näyttää lähinnä ihosairaudelta, ainakin kauempaa katsonnutta. Ja useimpien "pirun hienot " tatuoinnit ovat aika lapsellisia pääkalloineen, käärmeineen jne.

        " Hyvin toteutettuna paljon taiteellisempia, kuin vaikka Palmun maalaukset."

        Palmua ihailevat vain henkilöt, jotka eivät ymmärrä mitään taiteesta. Minä en edes pidä Palmua taiteilijana. En halua kantaa kaulassani myöskään Pablo Picasson tauluja, vaikka ne ovat mielestäni hyvin taiteellisia ja hienoja. (Miksiköhän muuten kukaan ei tatuoi nahkaansa Picasson kuvia, vaan ottaa mieluummin jonkun tatuointistudion mukataiteellisia kuvia. Useimmat niiden kuvat ovat roskaa, vaikka väittävät niitä taiteeksi, kun eivät oikeasti ymmärrä mitään taiteesta.)

        "Juttelisit joskus jonkun tatuoidun tyypin kanssa (ei tribalibodariportsaria tms.), niin voisit vaikka huomata kuinka paljon avarakatseisempaa porukkaa maailmasta löytyy. Tervetuloa. Itse en syrji ketään ulkonäön, ihonvärin, sukupuolen tms. johdosta."

        Oletat, että liikun ihmisten joukossa, jotka eivät ole avarakatseisia, kun neuvot minua kuten neuvot. Millä statuksella teet sen, kun et tiedä minusta mitään. Sinä leimasit ja karsinoit minut ahdasmieliseksi suppean maailmankuvan ihmiseksi vain sen takia, että kerroin tatuoinnin olevan viesti muulle maailmalle, että "minä kuulun alaluokkaan". Onhan esim. ministeri Arhinmäelläkin tatuointeja, ja ministeriä tuskin voi leimata alaluokkaan kuuluvasi. Siitä huolimatta tatuointi on viesti, että "kuulun alaluokkaan." Näin tämä viesti tulkitaan enemmistön silmissä. Sitä sinä et voi kiistää. (Mieti miksi ministeri ei liiku nykyään juuri koksaan enää lyhythihaiessa paidassa.)

        Minä en ottanut kantaa siihen millaisia ihmisiä tatuoidut ihmiset ovat, minä vain kerroin että tatuointi on viesti muille ihmisille, jolla tatuoitu kertoo jotain itsestään. Se miten ihmiset tämän viestin ymmärtävät, niin se ei ole tatuoidun itsensä päätettävissä.

        Olen sanottavani sanonut, enkä aio tuhlata enempää aikaani tähän aiheeseen.

        Olen samaa mieltä, että tatuointi on viesti muille ihmisille ja lähes aina negatiivinen sellainen, useimmiten.


      • Hmmmmmmmmmmmmmmm
        tom jones kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että tatuointi on viesti muille ihmisille ja lähes aina negatiivinen sellainen, useimmiten.

        Ja sinä olet kuin syöpä, joka ei lähde palstalta, koska hankit itsellesi hyvän psykiatrin?


      • tom jones
        Hmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Ja sinä olet kuin syöpä, joka ei lähde palstalta, koska hankit itsellesi hyvän psykiatrin?

        Miksi keskustelupalstalla ei saisi keskustella, yritätkö määrittää tämänkin asian sopivaksi itsellesi?


      • piudee85
        tom jones kirjoitti:

        Miksi keskustelupalstalla ei saisi keskustella, yritätkö määrittää tämänkin asian sopivaksi itsellesi?

        Luulisi, että olisit osannut tehdä asiasi selväksi kahdeksassa vuodessa..


      • tom jones
        piudee85 kirjoitti:

        Luulisi, että olisit osannut tehdä asiasi selväksi kahdeksassa vuodessa..

        Ota huomioon, että aina tulee uusia untuvikkoja, joille tulee kertoa totuus tatuoinneista.


      • Hae apua!
        tom jones kirjoitti:

        Ota huomioon, että aina tulee uusia untuvikkoja, joille tulee kertoa totuus tatuoinneista.

        www.hs.fi/kotimaa/a1420179850294

        Tomppa on yksi heistä.


      • tom jones
        Hae apua! kirjoitti:

        www.hs.fi/kotimaa/a1420179850294

        Tomppa on yksi heistä.

        Ei, kyllä minä olen ihan työelämässä mukana, huomenna klo 07 alkaa työvuoro. Tervetuloa keskustelemaan silloin.


      • Hae apua!
        tom jones kirjoitti:

        Ei, kyllä minä olen ihan työelämässä mukana, huomenna klo 07 alkaa työvuoro. Tervetuloa keskustelemaan silloin.

        Ei, kyllä sinä olet ihan syrjäytynyt pitkäaikaistyötön, mielenterveysongelmainen, koulukiusattu yökastelija, joka haaveilee naisesta, mutta jostain syystä naiset välttelee sinua kuin tarttuvaa tautia.
        Työelämä voisi olla yksi keino parantumisesti tiellä, mutta ongelmasi estävät työllistymisesi. Kierre on valmis.
        Sinä olet päästäsi niin sekaisin, ettet enää tiedä, mikä on totta, ja mikä mielikuvituksesi tuotetta.


      • tom jones
        Hae apua! kirjoitti:

        Ei, kyllä sinä olet ihan syrjäytynyt pitkäaikaistyötön, mielenterveysongelmainen, koulukiusattu yökastelija, joka haaveilee naisesta, mutta jostain syystä naiset välttelee sinua kuin tarttuvaa tautia.
        Työelämä voisi olla yksi keino parantumisesti tiellä, mutta ongelmasi estävät työllistymisesi. Kierre on valmis.
        Sinä olet päästäsi niin sekaisin, ettet enää tiedä, mikä on totta, ja mikä mielikuvituksesi tuotetta.

        Sinä kuvittelet paljon asioita, mutta minä tiedän sinun olevan tatskapelle.


      • Hae apua!
        tom jones kirjoitti:

        Sinä kuvittelet paljon asioita, mutta minä tiedän sinun olevan tatskapelle.

        Mieluumin olen tatskapelle, kuin sinunlainen tatskaton pelle, jonka elämässä ei ole mitään muuta, kuin tämä palsta, ei ole koskaan muuta ollut, eikä tule koskaan muuta olemaankaan.


      • piudee85
        tom jones kirjoitti:

        Ota huomioon, että aina tulee uusia untuvikkoja, joille tulee kertoa totuus tatuoinneista.

        Eivätköhän he löydä vanhatkin viestiketjut, jos niin haluavat.


      • piudee85
        piudee85 kirjoitti:

        Eivätköhän he löydä vanhatkin viestiketjut, jos niin haluavat.

        Ja et sinä totuuksia kerro, vain oman mielipiteesi.


    • Pertti Perus

      Minusta tatuointi on verrattavissa vaikka niihin sähkönsinisiksi värjättyihin hiuksiin naisilla. Pelkkää huomion hakemista ja näyttää yleensä kaikkien muiden kuin kantajansa tai samanlaisen omaavien mielestä melko kauhealta. Ei se tatuointi kuitenkaan tee naisesta mitenkään epäkelpoa tai huonoa ihmistä parisuhteen kannalta, mutta kyllä se ainakin minulla laskee vähän sitä naisen arvostusta ja jos minun olisi valittavana kaksi muutoin samanlaista naista parisuhteeseen, niin totta kai ottaisin sen jolla ei ole tuota tatuointia tai sähkönsinisiä hiuksia. Tatuoinnit ovat pinnallinen asia, siinä missä se muukin ulkonäkö. Ja vaikka tuolla pinnallisuudella ei saisi olla mitään merkitystä parisuhteessa, niin kyllä minun ainakin täytyy myöntää se että varsinkin suhteen alkuvaiheessa olen pinnallinen ja jos naisella on suuri ja näkyvä tatuointi, niin en edes pyri lähestymään häntä parisuhde mielessä. Kasvoissa olevat tatuoinnit ovat myös jokseenkin sen verran raju juttu, että jätän tuollaisen naisen "iskemisen" baarissa jo ihan suosiolla vähän villimmän luonteen omaaville miehille. Parisuhdetta ei siis pääse edes syntymään tatuoinnin omaavien naisten kanssa.

      • tom jones

        Tottakai sillä on merkitystä miltä puoliso tai seurustelukaveri näyttää. Jollakin 16-vuotiaalle on avian sama ja kapinallisuutta riittää, mutta ei se tarkoita elämän pilaamista näkyvillä tatuoinneilla ennen kuin se elämä on alkanutkaan.


      • trolololololololololo
        tom jones kirjoitti:

        Tottakai sillä on merkitystä miltä puoliso tai seurustelukaveri näyttää. Jollakin 16-vuotiaalle on avian sama ja kapinallisuutta riittää, mutta ei se tarkoita elämän pilaamista näkyvillä tatuoinneilla ennen kuin se elämä on alkanutkaan.

        Ei se ulkonäkö kaikille ole se nro 1.. Luonne määrittää, pystyykö viettämään ko. ihmisen kanssa lopun ikäänsä.


    • Tehdaspena

      Tatskapellejä taisi ärsyttää melko tavalla sun edellinen keskustelu, kun naputtelivat sen täyteen kaikenlaisia täyteviestejä. Melko kaksinaamaista touhua kun valitetaan ettei saisi haukkua tatskapellejä ja kuitenkin ne itse ovat ssuna ja päänä jokaikisessa tom jones -keskustelussa.

      • tom jones

        Huomasin saman, mutta mielessäni on jo uusi keskustelun avaus, joten ei haittaa...


      • rooopeew98
        tom jones kirjoitti:

        Huomasin saman, mutta mielessäni on jo uusi keskustelun avaus, joten ei haittaa...

        Et vittu oo tosissas XDDDDD Saatanan lapsenmielinen kääkkä


    • Marinheiro

      Pitkään luulin olevani kummajainen, koska suhtaudun epäluuloisesti tatuoituihn ihmisiin. Sitten huomasin, että kun eräät suositut ulkomaalaiset sukelluskeskukset hakevat henkilökuntaa, niin työtehtävissä näkyviä tatuointeja ei sallita.

      On siis muitakin kuin minä, jotka eivät luota tatuoituihin. Sukelluskeskukset tietävät, että asiakkaat äänestävät jaloillaan, jos sukellusopas tai -kouluttaja ovat tauoituja.

      Tatuoitu sukelluskouluttaja voi olla ihan pätevä, mutta moni työnantaja ei huoli häntä.

      • Aino-aMANDA

        Olemme suomessa.Aiemmin tatuointeja oli vain rikollisilla ja merimiehillä.Nykyään uus-avuttomilla,idiooteilla,wannabi kus'päillä,"maailmanluokan " heh-heh rämistelijöillä."Mä otan nilkkaan tatsan,eiks jee".Reikäpäitä riittää,jokaisella oma stoorinsa!


      • opettele kirjoittamaan
        Aino-aMANDA kirjoitti:

        Olemme suomessa.Aiemmin tatuointeja oli vain rikollisilla ja merimiehillä.Nykyään uus-avuttomilla,idiooteilla,wannabi kus'päillä,"maailmanluokan " heh-heh rämistelijöillä."Mä otan nilkkaan tatsan,eiks jee".Reikäpäitä riittää,jokaisella oma stoorinsa!

        Täälläkin näemmä yksi reikäpää papattamassa paskaa.


      • trolololololololololo
        opettele kirjoittamaan kirjoitti:

        Täälläkin näemmä yksi reikäpää papattamassa paskaa.

        OUUUUU SERVED!!!


    • vastausta odotellen

      "Tatuoidut saavat kuulla monenlaista arvostelua ja joutuvat usein kuuntelemaan negatiivista palautetta tatuoinneista"

      Onko henkilökohtaistakin kokemusta tatuoinneista, vai onko kyseessä yksinäisen pikkupojan trolli?

      • tom jones

        Et taida tietää tuota trolli-sanan merkitystä? Mukavalta tuntuu, kun aikamiestä kutsutaan pikkupojaksi ja ihan tosisaan olen kuullut todella paljon negatiivista tatuoinneista.

        Kuvittelitko sinä ihmisten ymmärtävän niitä vai ärsyttääkö sinua vain?


      • äläarvaileTIEDÄ
        tom jones kirjoitti:

        Et taida tietää tuota trolli-sanan merkitystä? Mukavalta tuntuu, kun aikamiestä kutsutaan pikkupojaksi ja ihan tosisaan olen kuullut todella paljon negatiivista tatuoinneista.

        Kuvittelitko sinä ihmisten ymmärtävän niitä vai ärsyttääkö sinua vain?

        Et nähtävästi tiedä sinäkään.


        Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.
        Samaa tarkoittava suomenkielisillä palstoilla syntynyt sana on provo, sanasta provokaatio.


        Lähde: wikipedia.


      • tom jones
        äläarvaileTIEDÄ kirjoitti:

        Et nähtävästi tiedä sinäkään.


        Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.
        Samaa tarkoittava suomenkielisillä palstoilla syntynyt sana on provo, sanasta provokaatio.


        Lähde: wikipedia.

        Ei minun ole tarkoitus ketään ärsyttää tai aiheuttaa ristiriitoja, sen toki ymmärrän hyvin kuinka aihe voi ärsyttää jotain.


      • BUAHAHAHHHHHAA!!!
        tom jones kirjoitti:

        Ei minun ole tarkoitus ketään ärsyttää tai aiheuttaa ristiriitoja, sen toki ymmärrän hyvin kuinka aihe voi ärsyttää jotain.

        Vaikka yrität olla kuinka tosissasi, annat itsestäsi vain naurettavan pellen vaikutelman. Minä, ja varmasti suurin osa tällä palstalla, pitää sinua jälkeenjääneenä ressukkana. Sinä olet sketsi koko jätkä. Aikamies = peräkammarinpoika.


      • tom jones
        BUAHAHAHHHHHAA!!! kirjoitti:

        Vaikka yrität olla kuinka tosissasi, annat itsestäsi vain naurettavan pellen vaikutelman. Minä, ja varmasti suurin osa tällä palstalla, pitää sinua jälkeenjääneenä ressukkana. Sinä olet sketsi koko jätkä. Aikamies = peräkammarinpoika.

        Suurin osa suomalaisista pitää tatskapellejä kuvottavina ja tuntee suurta myötähäpeää heitä kohtaan. Kuten Remu Aaltonen joka totesi tatuoitujen olevan luusereita, jotka apinoivat merimiehiä ja linnakundeja.


      • trolololololololololo
        tom jones kirjoitti:

        Suurin osa suomalaisista pitää tatskapellejä kuvottavina ja tuntee suurta myötähäpeää heitä kohtaan. Kuten Remu Aaltonen joka totesi tatuoitujen olevan luusereita, jotka apinoivat merimiehiä ja linnakundeja.

        Mitä sinä olet mitään sanomaan suurimmasta osasta suomalaisten mielipiteitä..? Remu on Remu, yhden ihmisen mielipide.

        Linkkaa tänne tutkimus, missä todetaan suurimman osan suomalaisista vihaavan tatuointeja. Uskon naurettavia väitteitä vasta, kun omin silmin näen (Huom! luotettava tietolähde, ei lehti).


      • tom jones
        trolololololololololo kirjoitti:

        Mitä sinä olet mitään sanomaan suurimmasta osasta suomalaisten mielipiteitä..? Remu on Remu, yhden ihmisen mielipide.

        Linkkaa tänne tutkimus, missä todetaan suurimman osan suomalaisista vihaavan tatuointeja. Uskon naurettavia väitteitä vasta, kun omin silmin näen (Huom! luotettava tietolähde, ei lehti).

        Minä arvasin, minä arvasin tämän. Aina kun tatuoidulle esittää jonkin päivän selvän asian, he ovat huutamassa tutkimustulosten perään. Olisi kannattanut etsiä sitä tutkimusmateriaalia ihan itse silloin, kun harkitsi tatuointia.

        Minä tiedän suurimman osan suomalaisista suhtautuvan negatiivisesti tatuointeihin, tama on ihan varma tieto!

        Kuka hullu nyt alkaisi tutkia aivan selvää asiaa sinun mieliksesi?


      • Onko känsiä kädessä?
        tom jones kirjoitti:

        Suurin osa suomalaisista pitää tatskapellejä kuvottavina ja tuntee suurta myötähäpeää heitä kohtaan. Kuten Remu Aaltonen joka totesi tatuoitujen olevan luusereita, jotka apinoivat merimiehiä ja linnakundeja.

        Suurin osa naisista pitää peräkammarinpoikia luusereina, oli sillä tatskaa tai ei. Siksi sinäkin pysyt poikamiehenä ja neitsyenä hautaan saakka. Onhan se varmasti kova paikka, kun joku tatuoitu mies vie nuoruuden ihastuksesi, joka ei koskaan edes katsonut sinua silmiin, vaikka sinä kuolasit sen nähdessäsi kuin kiimainen rakki.
        Tatuoimattomuuskaan ei auta, naista et saa koskaan.


      • tom jones
        Onko känsiä kädessä? kirjoitti:

        Suurin osa naisista pitää peräkammarinpoikia luusereina, oli sillä tatskaa tai ei. Siksi sinäkin pysyt poikamiehenä ja neitsyenä hautaan saakka. Onhan se varmasti kova paikka, kun joku tatuoitu mies vie nuoruuden ihastuksesi, joka ei koskaan edes katsonut sinua silmiin, vaikka sinä kuolasit sen nähdessäsi kuin kiimainen rakki.
        Tatuoimattomuuskaan ei auta, naista et saa koskaan.

        Silloin kun olin nuori ja vielä kilvoittelin naisista, ei tatuoiduilla ollut mitään jakoa. Nykyään pelkkä charmi tehoaa, eikä komea mies tarvitse mitään musteroiskeita näyttääkseen mukamas kovemmalta. Ei niitä naisia millään tatuoinneilla saa, mutta ethän sinä voi sitä ymmärtää.


      • varma fakta
        tom jones kirjoitti:

        Silloin kun olin nuori ja vielä kilvoittelin naisista, ei tatuoiduilla ollut mitään jakoa. Nykyään pelkkä charmi tehoaa, eikä komea mies tarvitse mitään musteroiskeita näyttääkseen mukamas kovemmalta. Ei niitä naisia millään tatuoinneilla saa, mutta ethän sinä voi sitä ymmärtää.

        "Nykyään pelkkä charmi tehoaa"

        Sanoo ikuinen poikamies. Sinua ei kukaan nainen huoli missään olosuhteissa.


      • Tauski
        varma fakta kirjoitti:

        "Nykyään pelkkä charmi tehoaa"

        Sanoo ikuinen poikamies. Sinua ei kukaan nainen huoli missään olosuhteissa.

        Miten ihmeessä voit tietää kenenkään perhesuhteista, ookkona vähän pöljä sen lisäksi et oot tatskattu!


      • tiedänpä vain
        Tauski kirjoitti:

        Miten ihmeessä voit tietää kenenkään perhesuhteista, ookkona vähän pöljä sen lisäksi et oot tatskattu!

        Älä tomppa-tauski jaksa.


      • Hmmmmmmmm
        Tauski kirjoitti:

        Miten ihmeessä voit tietää kenenkään perhesuhteista, ookkona vähän pöljä sen lisäksi et oot tatskattu!

        Tauski "vähän" taukki, kun luulee kaikkia tatskattuja teennäisiksi, vankilahemmoiksi, huoriksi tai merimiehiksi. Miten sä sit voit tollasia tietää?

        Ookkonää pöljä ja kaiken lisäksi tyhjäiho!


      • Tauski
        Hmmmmmmmm kirjoitti:

        Tauski "vähän" taukki, kun luulee kaikkia tatskattuja teennäisiksi, vankilahemmoiksi, huoriksi tai merimiehiksi. Miten sä sit voit tollasia tietää?

        Ookkonää pöljä ja kaiken lisäksi tyhjäiho!

        Hyvin paljastit millaisiksi tatskattuja luullaan: vankilahemmoiksi, huoriksi, merimiehiksi tai muuten vaan teennäisiksi. En minä niin väittänyt!


      • tom jones
        Tauski kirjoitti:

        Hyvin paljastit millaisiksi tatskattuja luullaan: vankilahemmoiksi, huoriksi, merimiehiksi tai muuten vaan teennäisiksi. En minä niin väittänyt!

        Tässä tulee hyvin esiin tatuoitujen logiikka, suurin osa on venkuloita, ilotyttöjä tai merimiehiä, mutta kyseessä olevaa ei saa epäillä edes typeryksesi tai teennäiseksi, vaikka onkin erehtynyt ottamaan tatuoinnin.


      • ***
        tom jones kirjoitti:

        Tässä tulee hyvin esiin tatuoitujen logiikka, suurin osa on venkuloita, ilotyttöjä tai merimiehiä, mutta kyseessä olevaa ei saa epäillä edes typeryksesi tai teennäiseksi, vaikka onkin erehtynyt ottamaan tatuoinnin.

        Ookkona pölöjä? Mistä voit tietää, että kyseessä on ollu erehdys?
        Taitaa olla taas näitä finni-ihojen huuteluit. Kuvitelee itsensä paremmiks niin tietty toiset on kuonaa.


      • tom jones
        *** kirjoitti:

        Ookkona pölöjä? Mistä voit tietää, että kyseessä on ollu erehdys?
        Taitaa olla taas näitä finni-ihojen huuteluit. Kuvitelee itsensä paremmiks niin tietty toiset on kuonaa.

        En kuvittele itseäni yhtään paremmaksi, vaikka ei olekaan tatuointia.


      • tatuoimaton
        Tauski kirjoitti:

        Hyvin paljastit millaisiksi tatskattuja luullaan: vankilahemmoiksi, huoriksi, merimiehiksi tai muuten vaan teennäisiksi. En minä niin väittänyt!

        Olette aiemmin niin väittänyt. Älä ala puhumaan paskaa.


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        En kuvittele itseäni yhtään paremmaksi, vaikka ei olekaan tatuointia.

        Joten et voi väittää tatuoitujen kuuluvan alaluokkiin.


      • tom jones
        tatuoimaton kirjoitti:

        Joten et voi väittää tatuoitujen kuuluvan alaluokkiin.

        Ihan mainiosti voin todeta enemmistön tatuoiduista kuuluvan alempiin sosiaaliluokkiin, ei se ole mikään salaisuus.


      • trolololololololololo
        tom jones kirjoitti:

        Ihan mainiosti voin todeta enemmistön tatuoiduista kuuluvan alempiin sosiaaliluokkiin, ei se ole mikään salaisuus.

        Nimenomaan toteaminen, ei totuus.


    • utelias...

      Tom Jones. Olet sanonut aiemmin että olet mukamas esimies asemassa, mutta missä? Siis millä alalla? Vai osaatko vastata siihenkään selkesästi ja suorasti.

      • tom jones

        Enhän minäkään kenenkään tatuoitujen mahdollisista työpaikoista kysele. No, voin minä paljastaa sen verran, että olen saanut teknisen koulutuksen ja olen teollisuuden parissa töissä.


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        Enhän minäkään kenenkään tatuoitujen mahdollisista työpaikoista kysele. No, voin minä paljastaa sen verran, että olen saanut teknisen koulutuksen ja olen teollisuuden parissa töissä.

        Et kysele, vaan oletat. Ja ne olettamukset harvemmin ovat totta.


      • tom jones
        tatuoimaton kirjoitti:

        Et kysele, vaan oletat. Ja ne olettamukset harvemmin ovat totta.

        En oleta kaikkien tatuoitujen olevan vankeja, merimiehiä tai prostituotuja.


      • trolololololollolololo
        tom jones kirjoitti:

        En oleta kaikkien tatuoitujen olevan vankeja, merimiehiä tai prostituotuja.

        Ei sitten tarvitse yleistää.


    • Ei PELLE

      TEENNÄISPELLE ON AINA TEENNÄISPELLE JA IDIOOTTI.

      Siitä ei pääse mihinkään, eikä mikään muuta sitä.

      • Ragdolll

        Tällä palstalla on paljon tatuoituja teenneispelle idiootteja näyttämässä tyhmyyttään!


      • tom jones
        Ragdolll kirjoitti:

        Tällä palstalla on paljon tatuoituja teenneispelle idiootteja näyttämässä tyhmyyttään!

        Mielestäni se ettei millään tavalla kommentoida keskustelunaihetta, vaan viesti on aloittajaa koskevaa panettulua ja mustamaalusta, todista hyvin paljon tatuoiduista ihmisistä.


      • Tehdaspena
        tom jones kirjoitti:

        Mielestäni se ettei millään tavalla kommentoida keskustelunaihetta, vaan viesti on aloittajaa koskevaa panettulua ja mustamaalusta, todista hyvin paljon tatuoiduista ihmisistä.

        Ihme valitusta tatuoitujen puolelta, ei olla ihan sinut tatskojen kanssa jos tarvii itkeä joka asiaa.


      • anniiina89
        Tehdaspena kirjoitti:

        Ihme valitusta tatuoitujen puolelta, ei olla ihan sinut tatskojen kanssa jos tarvii itkeä joka asiaa.

        No mitä te tällä palstalla itkette? Luulisi teillä olevan asiat mallillaan, kun kerran tatuoimattomia olette -ei näemmä ole, joten mistä kiikastaa? Ihme valitusta...

        Ps. Itse olen tatuoimaton, enkä tatuoinneista hirveästi välitä. Mutta omapa on mielipiteeni, en jauha sitä netissä kahdeksaa vuotta.


      • tom jones
        anniiina89 kirjoitti:

        No mitä te tällä palstalla itkette? Luulisi teillä olevan asiat mallillaan, kun kerran tatuoimattomia olette -ei näemmä ole, joten mistä kiikastaa? Ihme valitusta...

        Ps. Itse olen tatuoimaton, enkä tatuoinneista hirveästi välitä. Mutta omapa on mielipiteeni, en jauha sitä netissä kahdeksaa vuotta.

        En mina ole täällä kahdeksaa vuotta jatkuvasti kirjoitellut. Tavallisesti heitän jonkun kiperän aiheen tatuoiduille ja he pillastuvat siitä tavattomasti. Enkä mina koskaan valita kohtaloani, teen näitä kirjoitushommia ketunhäntä kainalossa.


      • totuutta
        tom jones kirjoitti:

        En mina ole täällä kahdeksaa vuotta jatkuvasti kirjoitellut. Tavallisesti heitän jonkun kiperän aiheen tatuoiduille ja he pillastuvat siitä tavattomasti. Enkä mina koskaan valita kohtaloani, teen näitä kirjoitushommia ketunhäntä kainalossa.

        Et ole et.
        Muutama vuosi sitten pidit talvisin tauon. Nyt viimeiset pari vuotta joka päivä.


      • MENE HOITOON!
        tom jones kirjoitti:

        Mielestäni se ettei millään tavalla kommentoida keskustelunaihetta, vaan viesti on aloittajaa koskevaa panettulua ja mustamaalusta, todista hyvin paljon tatuoiduista ihmisistä.

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huutelee...


      • tom jones
        MENE HOITOON! kirjoitti:

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huutelee...

        Viisas tatuoitu kotipsykologi vauhdissa...


    • silverbullet3

      Et ole koskaan kuullut tuota viisasta sananlaskua :D:D:D:D:D:D:D:D? Tiedoksi vain, että tämä teenäispelle ottaa ensikuussa kolmannen tatuointinsa, eikä kiinnosta pätkääkään tuollaisten trollien mielipiteet oma on kehoni, sinä et päätä muitten ihmisten kehoista.

      • Aito.

        Kyttäätkö itseäsi peililistä ?
        Oletko MIES vai PELLE ?

        Teennäisillä on sellainen tyhmä ilmekin kokoajan.


      • annttoonn98
        Aito. kirjoitti:

        Kyttäätkö itseäsi peililistä ?
        Oletko MIES vai PELLE ?

        Teennäisillä on sellainen tyhmä ilmekin kokoajan.

        WOUUU kyrpäotsa vauhdissa!!


    • Silverbullet3

      Kiitos kysymästä, olen tietääkseni nainen :D:D

    • Ultimecia

      Kysyminen ei ärsytä, mutta vänkääminen ärsyttää. Jos selviää normaalilla, lyhyellä vastauksella (joka riippuu lähinnä kysyjästä) niin ihan sama, eiköhän niitä kysyjiä ole aina enkä jaksa niistä hermostua. En myöskään ole erityisen kiinnostunut kuulemaan, jos jonkun mielestä tatuointini ovat kamalia, mutta jos sen sanominen helpottaa niin anti mennä.

      • tom jones

        Minun mielestä naisilla tatuoinnit ovat kamalia, joillakin rikollisilla ne ovat avian paikallaan.


      • annttoonn98
        tom jones kirjoitti:

        Minun mielestä naisilla tatuoinnit ovat kamalia, joillakin rikollisilla ne ovat avian paikallaan.

        avian? Tässä sitä verbaalista lahjakkuutta!


    • Mietippä.

      Voi tomppa, sitä päivää odotellessa kun sinut syrjäyttää, henkesi pelastaa, tai muuten vain auttaa tatuoitu ihminen (varsinkin NAINEN) niin miten nöyräksi se sinut laittaakaan. Ehkä silloin heräät todellisuuteen että ihmisiä tässä kaikki ollaan. :) Omalla tavallaan olisi mielenkiintoista nähdä sinut face-to-face, että millainen ihmisperse oletkaan. Siitäkin huolimattta, ihminen.

      • Toivossa eläen

        Tomppa ennemmin kuolee, kuin antaa tatuoidun ensihoitajan auttaa sitä. Minusta se olisikin järkevä valinta...


    • Tatuoitu MassiMies
      • Tehdaspena

        Et sitten oikein ymmärtänyt tätäkään tempausta, nimenomaan ihomaalilla sen vuoksi, että tatskapellet huomaisivat kuinka älytöntä koko homma on.:)


      • tomppapena
        Tehdaspena kirjoitti:

        Et sitten oikein ymmärtänyt tätäkään tempausta, nimenomaan ihomaalilla sen vuoksi, että tatskapellet huomaisivat kuinka älytöntä koko homma on.:)

        No, tuohan oli vain tompan oma tulkinta aiheesta. Joko olet ottanut iltalääkkeesi? Älä ala sooloilemaan niiden kanssa, vaan noudata lääkärin ohjetta.


      • tom jones
        tomppapena kirjoitti:

        No, tuohan oli vain tompan oma tulkinta aiheesta. Joko olet ottanut iltalääkkeesi? Älä ala sooloilemaan niiden kanssa, vaan noudata lääkärin ohjetta.

        Vainoharhaisuus on paha sairaus. Paras neuvo on huolehtia vain omista asioista, eikä toistaa näitä naiiveja "iltalääkkeet" tai "noudata lääkärin ohjetta". Ne eivät todellakaan kuulu aikuisen ihmisen sanavarastoon.


      • tatuoimaton
        tom jones kirjoitti:

        Vainoharhaisuus on paha sairaus. Paras neuvo on huolehtia vain omista asioista, eikä toistaa näitä naiiveja "iltalääkkeet" tai "noudata lääkärin ohjetta". Ne eivät todellakaan kuulu aikuisen ihmisen sanavarastoon.

        Samaa voisi sanoa sinullekin. Huolehdi omat asiasi, älä tatuoitujen. Kuten jo sanoit, vainoharhaisuus on paha sairaus.


      • tom jones
        tatuoimaton kirjoitti:

        Samaa voisi sanoa sinullekin. Huolehdi omat asiasi, älä tatuoitujen. Kuten jo sanoit, vainoharhaisuus on paha sairaus.

        Enhän minä tatuoituja vainoa, kerron ulkopuolisena mitä heistä ajatellaan. Jos ei kestä lukea sitä, kannattaa harkita vielä kerran on tatuoinnin hankkiminen sen arvoista.


      • tomppa kiihtyy ;)
        tom jones kirjoitti:

        Vainoharhaisuus on paha sairaus. Paras neuvo on huolehtia vain omista asioista, eikä toistaa näitä naiiveja "iltalääkkeet" tai "noudata lääkärin ohjetta". Ne eivät todellakaan kuulu aikuisen ihmisen sanavarastoon.

        Oho, taisi osua arkaan paikkaan...


      • tom jones
        tomppa kiihtyy ;) kirjoitti:

        Oho, taisi osua arkaan paikkaan...

        Minun verenpaineeni ei näillä palstoilla nouse, ei myöskään pulssi. Tuo lääkitys kohdillaan juttu alkaa kääntyä itseään vastaan.


      • lakkaa jo se yleistys
        tom jones kirjoitti:

        Enhän minä tatuoituja vainoa, kerron ulkopuolisena mitä heistä ajatellaan. Jos ei kestä lukea sitä, kannattaa harkita vielä kerran on tatuoinnin hankkiminen sen arvoista.

        Kerrot vain oman mielipiteesi.


    • tatuoinnit

      Kaikki tatskat, jotka vastaan on tullut ovat ärsyttäneet. Kaikki. Erityisen halvoilta ja huoramaisilta ne näyttävät naisilla. Kertokaapa, mikä kuva on näyttänyt teistä hyvälle? Tuollaiset liekehtivät pääkallot, ruusut, tribaalit, tähdet, kirjaimet, ankkurit, nimet, kotkat, delfiinit yms ovat aina näyttäneet minusta äärimmäisen typeriltä. Mutta jokainen saa tehdä niinkuin huvittaa. Minä olen varmaan outo, kun pidän tatuointeja rumina.

      • tom jones

        En ole tavannut yhtään kaunista tatuointia naisella.


      • trolololololololololo
        tom jones kirjoitti:

        En ole tavannut yhtään kaunista tatuointia naisella.

        Tuskin olet tavannut edes yhtään kaunista naista, kun täällä vain roikut.


      • tom jones
        trolololololololololo kirjoitti:

        Tuskin olet tavannut edes yhtään kaunista naista, kun täällä vain roikut.

        Olen tavannut monta kaunista naista, vaimoni yksi heistä.


      • hyi helvetti soikoo
        tom jones kirjoitti:

        Olen tavannut monta kaunista naista, vaimoni yksi heistä.

        Miksi haet netistä seuraa, jos sinulla on vaimo? Ja miksi roikut netissä, kun voisit senkin ajan viettää vaimosi kanssa??

        Vaikeaa uskoa, että jollakin sinunlaisellasi olisi vaimo..


    • Marcos9

      Ja petät häntä koskapa haet nais-seuraa netistä. Seinähullu pettäjä !! Hahah

      • tom jones

        Sinä itse olet varttihullu, jos uskot kaiken netissä lukemasi. Naisseuraa on muuten yhdyssana, ihan vaan tiedoksi.


    • Lumarian

      Ja ihan tiedoksesi puhelimella sattuu kirjoitusvirheitä. Etkös itse myöntänyt hakeneesi seuraa netistä ;).

      • tom jones

        Se nyt oli, vaan sellainen keskustelunavaus joskus 8 vuotta sitte. Joka vahoja muistelee, sitä tikulla silmään.


      • trolololololollolololo
        tom jones kirjoitti:

        Se nyt oli, vaan sellainen keskustelunavaus joskus 8 vuotta sitte. Joka vahoja muistelee, sitä tikulla silmään.

        Kukaan ei ole vahoja muistellut, vaan vanhoja. Muistelet itsekin vanhoja (=tatuoidut vankilakundeja, merimiehiä ja huoria)... Saanko tulla tökkäämään sinua tikulla silmään?


    • Rococccooooooooooooo

      Ja samalla myönnät olleesi 8v pakkomielteisesti jankuttamassa palstalla! Loistavaa puhut itsesi pussiin !! Eli olet sovinisti joka petti vaimoaan tai siis pettää edelleen.

      • tom jones

        Yrität profiloida minua huonolla menestyksellä. Ja miten ihmeessä se liittyy tatuointeihin millainen minä olen?


      • Oot surkee profiloija
        tom jones kirjoitti:

        Yrität profiloida minua huonolla menestyksellä. Ja miten ihmeessä se liittyy tatuointeihin millainen minä olen?

        Et sinäkään osaa profiloida tatuoituja, vaikka niin kuvittelitkin.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe