Hyviä ravintoloita Helsingissä

ravintolaaetsimässä

Meillä on pian vuosipäivä ja ajattelimme mennä syömään Helsingin keskustaan. Emme haluaisi mennä mihinkään perus Amarilloon tai Chicosiin. Menulta saisi löytyä niin burgereita kuin pihvejäkin. Myös hiukan erilaiset vaihtoehdot kelpaavat. Mieluiten sellainen hämyinen paikka, jossa olisi mukava istua pidempäänkin. Mitäs ehdottaisitte? Ja mikä tekee ehdottamastanne ravintolasta vierailun arvoisen? Ikää meillä on 21 ja 24.

13

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuosipäivä

      Olen käynyt jonkun kerran Kasakassa Meritullinkatu 13:ssa. Viimeisestä kerrasta on tosin aikaa, joten en tiedä nykytilannetta. Venäläistä tunnelmaa, hämyinen, pihvejä oli, burgereita ei. Taustalla soi vaimeasti balalaikkamusiikki.

    • Täyttä palvelua
      • Burgeer

        ei juhlaruokaa., Menkää Sävel ravintoloihin Töölö ja Hakaniemi


    • Anonyymi

      Jos junalla tulee, niin tsekkiläistyylistä ravintola Vltavaa voisi suositella. Niillä ei tosin taida purilaisia olla, mutta makkaraa ja pihvejä saa.

    • "Emme haluaisi mennä mihinkään perus Amarilloon tai Chicosiin. Menulta saisi löytyä niin burgereita kuin pihvejäkin."

      Nämä ovat hieman ristiriitaisia vaatimuksia kun juurikin noista Amarilloista ja Chicoseista saa näitä perusmättöruokia. No, jos pariskunta on vielä yhdessä niin ikää on tullut sen verran lisää, että suosittelen Bardot'a, jossa saa erinomaista, melkein fine dining -tasoista ranskalaista ruokaa kohtuuhintaan.

      https://www.bardot.fi/

      • Anonyymi

        No jaa, samassa firmassa olleena käytiin kerran ja eipä tuo antanut mitenkää kiksejä, en sitten tiedä laittoko omalle henksulle huonompaa kun saatiin 50 pinnaa alennusta ruuasta ja juomasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, samassa firmassa olleena käytiin kerran ja eipä tuo antanut mitenkää kiksejä, en sitten tiedä laittoko omalle henksulle huonompaa kun saatiin 50 pinnaa alennusta ruuasta ja juomasta.

        No, kai kuitenkin parempi kuin Chicos, Amarillo tai Burger King?


    • Anonyymi

      Pancho Villasta saa myös hampurilaisia, tosin itse olen syönyt siellä vain pihvejä. Tosin se Pasilassa kauppakeskus Triplassa eikä keskustassa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ehkä suome paras
        Hyvä palvelu kohtuu hintakin
        Hyvät ruuat

        Suosittelen
        Asintuntija


    • Anonyymi

      Ravintola Vespa Etelä-espalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe