Myydäänkö Haaparannalla sähkösavukkeisiin nikotiinipitoisia nesteitä ja jos niin missä? Kiitos vastauksista!
Nikotiininesteet sähkötupakkaan
15
9872
Vastaukset
- ettan portions
katteleppa nuuskatukusta vai kaira ko se oli
- vkktuj
Ime kusta saman asian ajaa.
- horisijalle
Ei aja samaa asiaa, otahan selvää ennen päätöntä horinaa asioista.
- Anonyymi
Oot ilmeisesti imenyt kusta kun osaat noin vastata
- Hapitsulainen
Goodis...vanha linkkariasema Haaparannalla myy..
- aspirenautilus
kanada
- sergetsr
Myydään!
50 litran saavillinen petonia maksaa 35€.. - haparanda
Nuuskakairan tukussa on hyvät valikoimat niin laitteita kun nesteitä mielestäni ei helpommaksi osto voi muuttua.
- duunari.itsekin
Se kultaketjun kilistelijä siinä kassalla tuo turhan useasti niitä omia kapitalistisia ajatuksiaan julki että minun puolesta saa purkit jäädä hyllyyn.
- Juhe1954
Nuuskakaira myy hyvät valikoimat nesteitä sekä laitteita hinnat etelä euroopan luokkaa jopa alle.
- 10ml.putelit
Eihän niitä ilmeisesti saa tuoda kuin yhden putelin vai onko se niin että jos niissä on suomen ja ruorsin ohjeet ja tiedot niin saa tuoda useamman?
- hyshyss
ei muutako litran leka povariin ja kävelet tullin ohi
- Tupakkaonnautintoaine
Vieläkö nuuskakairassa myydään ihan sähköröökejä? Nesteitä ainakin löytyy mutta laitteita ei näkynyt missään kun kävin ostamassa piipputupakkaa.
- Anonyymi
RÖK&TOBAK erittäin halpoja tuotteita, sieltä itse hakenut mm: sininen LM 38,60.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836652- 1531895
- 1131618
- 511340
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️491083Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411001Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98972Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5899Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248891- 41859