Hampaiden ja hiuksien valkaisu liitto maksaa

hampaiden uhri

Kymmeniä tuhansia mennyt liitolta tämän tamperelaisen feikki kiiran valkaisuun, näyttää jo aika pahalta, hampaat saattaa jopa syöpyä lopullisesti pilalle.

10

188

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4lutz

      Et taida olla ihan terve...

      • hampaiden uhri

        Kiiran hampaat tuhoutuu lopullisesti tässä valkaisussa, huonot hampaat huono luistelutaito. Media markkinoi, kiira ei vain osaa.


    • hampaiden uhri

      Miksi suomi media kirjoittaa että "Kiira säkenöi ..."

      Jokainen joka oli paikalla näki että hän ei mitenkään säkenöinyt, luisteli vaan .

      55 p. josta noin 2-3 p tuli ihan vaan markkinoinnista. Korpi on epäaito.

      • tri Kildare

        Pitäisiköhän sinun kääntyä lääkärin puoleen ongelmasi kanssa?


    • jääpeikko

      En tiedä, mitä kuvakieltä alottaja käyttää, mutta kyllä tässä pitäisi jollain lailla maan pinnalla pysyä. Tekniset pisteet on ja ilmeisesti tulee olemaan kompastuskivi, koska voiko noilla hypyillä ja runsaskätisillä komponenttipisteillä yltää kymmenen joukkoon esim. EM:ssä? Onko moni menettänyt toivonsa, että ne kolmoishypyt ja varsinkin kolmois-kolmoishypyt alkaisivat luistaa? Ilman loukkaantumista ennen sitä? Voihan olla, että Tukholmassa ilman niitä vielä saa niitä toisia pisteitä niin runsaskätisesti, että voittokin on mahdollista. No ei mitään muuta, mutta koittakaa nyt pysyä maan pinnalla kuitenkin. Toivotaan parasta. Tai valitaan joku nuorempi ja annetaan kokemuksen ja valmennuksen kiertää.

    • hampaiden uhri

      Nauroin ääneen kun hammaspotilas sai lahjotuilta tuomareilta 8 esittämistä, tyhjä katsomo. Moraalinen voittaja oli se tampereen tyttö jenni, sai oikeita pisteitä(=tekniset) paljon enemmän kuin hammaspotilas.

      • Nyt riittää

        Nyt on muuten niin että etsimme sinut kuka oikein olet kun olet noin häiriintynyt aloittaja on parempi että et muodosta edes psyykkistä vaaraa ainakaan Kiiralle! Ilmoitamme sinut nut poliisille!


      • Riskikäyttäytyjä
        Nyt riittää kirjoitti:

        Nyt on muuten niin että etsimme sinut kuka oikein olet kun olet noin häiriintynyt aloittaja on parempi että et muodosta edes psyykkistä vaaraa ainakaan Kiiralle! Ilmoitamme sinut nut poliisille!

        Tommonen psyko voi tehdä oikeasti Tanya Hardingit vaikka ! Ja jos vielä liikkuu halleilla ... Ilmoittakaa heti!


    • täysvalkaisu

      Minua jäi mietityttämään että kun Kiira keskeytti em-kisat ripuliin, niin että oliko ripuli myös valkaistu.

      • täysvalkaisu2

        "- Takanani on rankka ja pitkä kausi. Eräänlainen henkinen väsymys paluusta kilpajäille kuntoutuksineen on tullut jälkikäteen. Sen kaltaista tuntemusta minulla oli, vaikka kiitollisuus onkin ollut päällimmäisenä tunteena, Korpi pohti."

        Yksi pikkukisa marraskuussa, joulukuussa sm-kisat,tammikuussa em-kisat keskeytti, nyt maaliskuussa karsiutui mm-kisoissa lyhytohjelmaan. Olipa kauhean pitkä ja rankka kausi.

        Hahahahahahhahahahahahahah
        haahahhahahahahahahahahahaha
        ahahahahahahahhhhh .....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe