Mitä aiotte tehdä uutena vuotena

niin.

Aiotteko lähetellä raketteja vai ryypiskellä?

37

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Örkki

yhden padan ostin, ja jossen ole liian humalas, ni aattelin sen ite sytyttää.

• 10+4

En tiedä mitä tekisi, onneksi on vielä muutama päivä aikaa miettiä.

• ????????????????????

Olen kotona. Teen jotain hyvää pöperöä ja käyn katsomassa kaupungin ilotulituksen muksun kanssa.

• Taidan tissutella kaljaa (kotona) koko päivän, sitten alkaa kyllä tipaton. Tämä on tavallaan rennompi juhla kuin joulu, kun ei tarvitse tehdä mitään "hienoa" sapuskaa. Taidankin leipoa pizzan.

• korkeasti koulutettu

älkää menkö korkeakoulujen ja eritoten yliopistojen uuden vuoden bileisiin on poikkeavia muista ihmisistä ne juhlat siellä toinen koulutettu panee toista perseeseen ja hokee samalla olen korkeasti koulutettu ja se ketä pannaan hokee tapan kaikki ihmiset yksi pistää papatin puon reikäänsä toinen ison kiinalaisen ja raketti ampujien raketit lähtevät minne sattuu kun pyllistää eri kulmissa niin ei tiedä itsekkään minne lähtee

• ehkä itken vähä

istun yksin parvekkeell katselemas ilotulituksii

• tinatyttö

Menen ystävien luokse juhlimaan uutta vuotta. Istutaan iltaa, saunotaan, ammutaan raketteja ja ryypiskellään. Aamulla sitten löhöillään kasassa sohvalla katsomassa frendejä puoleen päivään asti.

• ätmi

oon töissä. siel on paljon naisii mut enhän mä niillekään kelpaa ku työkaveriks vaa.

• Ätminkki

Mäki töis mikä ihan kiva. Olin joulunki. Ei tartte ryypätä yksin kotona ja runkata :)

• ätmi
        Ätminkki kirjoitti:

Mäki töis mikä ihan kiva. Olin joulunki. Ei tartte ryypätä yksin kotona ja runkata :)

joo runkkaamisekshan se menis jos kotona taas viettäs aikansa

• antidarra

Juon viinaa.

• Osinkkoa

Lasken osinkkoja valmiiksi.

• Kiltti atm

Ajattelin ryypiskellä kotona ja sitten mennä baariin jossain vaiheessa iskemään naista. Kyllähän naiset nyt on uutena vuotena suostuvaisia seksiin..

• Akaton mies

Näinkö on? En ole koskaan uutena vuotena baarista yrittänyt naista pokata ja taitaa jäädä väliin tälläkin kertaa.

• Lähden isolle kirkolle juhlimaan, kasataan sekalainen seurakunta, juodaan skumppaa ja käydään ilotulitusta katsomassa ennen baareja.

• ölölölölöllööööööööö

Ei pimppaa enää päästetä baarin skumppapullon jälkeen. ;D

• Akaton mies

Olen flunssassa niin enkai tee mitään. Muutenkin uudet vuodet on ollu aina perseestä kun muut pitää hauskaa ja itse olen surullinen ja masentunut. :(

• Akaton mies

Voishan sitä tietysti raketteja ampua mutta mitä iloa siitäkään yksin olis? Parempi varmaan vetästä pullo skumppaa ja vähän unilääkkeitä naamaan niin voi nukkua pois uuden vuoden vitutuksen.

• ätmi

Katson todennäköisesti kotona elokuvia.

• Noista kahdesta vaihtoehdosta en kumpaakaan - tai no, viiniä ruuan kanssa ja skumpat vuoden vaihtuessa. Ja hyvää seuraa, tietysti.

• Ujo atm 25

Ei yksinäisella luuserilla mitään seuraa ole edes Uutena vuotena.

• Menen Rocksiin kattomaan Megadeth tripuuttia, eli aion ryypiskellä.

• Jopanpaonjjpan

Hyvä, kun kerroit. Sinne en siis mene ainakaan.

• ....................

eikö sinua kiinnosta Himin uudenvuoden keikka tavastialla?

• .................... kirjoitti:

eikö sinua kiinnosta Himin uudenvuoden keikka tavastialla?

Hieman, lähinnä yleisön vuoksi.

• Ajattelin mennä

baariin, iskeä jonkun lutkan ja panna sitä

• Mocoma

Vanhan kunnon LA-puhelimen laitoin vireeseen ja siihen ajattelin huudella iltani kuluksi. Joulu meni jo niissä merkeissä.

• änkkäri

En mä viitsi enää tänne sitä kirjoittaa, ettei Genion tarvi tulla taas pitämään luentoa...

Mutta siis jos kotoani poistun juon varmasti alkoholia. Raketteja ei tarvi ite ampua kun ne paukkuu täällä kuitenkin jo ilta kuudesta ja ehkä jo aiemminkin :(. Ei jaksais taas sitä pauketta.

• En ainakaan lähetä raketteja enkä ryypiskelekään. Muutaman lasillisen valkoviiniä voin ottaa korkeintaan.

Minullahan ei ole elämää ja olen aikalailla no-lifer joistain tutuista huolimatta. He viettävät aaton mieluummin ilman minua ja vaikka mahdollisesti serkkuni kysyy haluanko tulla hänen perheensä kanssa viettämään aattoa, niin aion aloittaa jo yhden kohdan tulevan vuoden - oikeammin tulevien vuosien - päätöksestäni eli muuttaa suhtautumista itseeni. Aion tehdä niin kuin itsestäni tuntuu parhaalta ja mitä minä haluan tehdä.

Summa summarum aion viettää aaton yksin kotona. En katso ikkunasta ilotulituksia kuten en ole katsonut moneen vuoteen. Ehkä vaan loikoilen, yritän lukea jotain, katselen tabletista jotain sarjaa tai leffan ja vietän ns. laatuaikaa "with my best pal".

• Kari Runk

Niin sitä pitää! Minäkin vietän laatuaikaa with my best pal.

• Kari Runk kirjoitti:

Niin sitä pitää! Minäkin vietän laatuaikaa with my best pal.

Hah-hah ja lol.

En ihan tuota tarkoittanut kyllä mutta huvinsa kullakin :-)

• mies 86

Juon skumppaa ja katson faijan kanssa telkkaria. Thats about it.

• Raketti viina runkku

Pelaamisen sijasta tällä kertaa räiskin raketeilla. Viinaa ja käteen vedän kuten aina.

RÄISK RÄISK RÄISK!
      KLUNK KLUNK KLUNK!
      RUNK RUNK RUNK!

• RunkKariätmi

Viinaa. Ei raketteja.. Jos jotain pitää ampua ni itteni.

• 4+18

Kaverin luokse koska kaverin mies joutuu päivystämään uutena vuotena - menen siis seuraneidiksi. Laitetaan pöydät täyteen hyvää syötävää ja juotavaa, katsotaan pukudraamoja, lässytetään joutavia ja ommellaan/korjataan vaatteita koska seurassa se on hauskempaa. Katsotaan ehkä röökitauoilla parvekkeelta kuinka teinit ampuvat toisiaan ilotulitteilla.

• Ätmi.

Juon paljon alkoholia ja lähettelen raketteja taivaalle. Ostin 20 rakettia ja papatteja ja jotain muita juttuja.

• 36v miehen pläni

Pelaan pelejä ja katson elokuvia. Ehkä kalsarikännit samalla. Odotan oikeastaan innolla. :-D

Mitä väliä vaikka yksin onkin, sehän on juuri parasta. Ihan hirveää sukulointia oli joulun aika. Vuokrayksiöön paluu oli paluu taivaaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe